je kan vanaf bussum / hilversum mee rijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vergis me helemaal! Rotterdam is de week daarvoor!
Heb je je ingeschreven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kan vanaf bussum / hilversum mee rijden
*twijfel twijfel*quote:
Ja! Gezellig!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja! En dan even kijken wanneer ik weer welke afstanden mag lopen en dan kunnen we weer een rondje samen doen!
quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
21-10-2012: 37e TCS Amsterdam Marathon, Amsterdam
Onderdeel: Mizuno Halve Marathon, Categorie: Mannen recreanten
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Mannen senioren
15-12-2012: Ameland Adventurerun, Nes - Ameland
Onderdeel: 21.1 km recreatie, Categorie: Mannen senioren
Die ga ik morgen doen, vandaag nog rustdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Net geweest. Mijn winterrondje in het licht gelopen
.
Les 13 van Evy gedaan, gehaald. Was wel een beetje zwaar soms, ik ben de hele dag al aan de diarree (sorry, onsmakelijk) en ik had een paar keer flinke krampen
.
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDEquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
OK, voordat we in allemaal discussies gaan belanden...
Iemand nog hardlopen vanavond?
Mooi bekend rondje trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE
ik ga me niet vervelen neequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg te doen de komende periode
Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE
Staan toch nog wel genoeg evenementen gepland, of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?
Wil je een kopje thee en de krant?
*waf*!
https://www.inschrijven.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna
Kom naar hier in Novemberquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier?quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik durf nog steeds geen wedstrijden te lopen. Misschien volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |