Hier alvast 20 oefeningenquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Weet je wie pas een luie draak is? Ik!
Ik weet dondersgoed dat ik aan de KT moet, want mn bovenlichaam hangt aan elkaar vast met elastiekjes ipv spieren.
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?

Jillian oefeningen een optie?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:48 schreef YUR het volgende:
Mja, ik moet er echt aan gaan beginnenEn ik moet het zelf doen, en thuis...want ik heb echt geen tijd meer over om naar een sportschool te gaan..

Doen!! Het is zwaar maar moddervet.. Of kies voor Tacfit.. (Ja Dr Sexy.,. creds voor jou)quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook al zitten kijken naar Crossfit...dat lijkt me echt vet! Alleen.....ik durf niet te gaan
Ik kan nog net een volle pul bier optillen

Maakt niet zo veel uit;quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:15 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook al zitten kijken naar Crossfit...dat lijkt me echt vet! Alleen.....ik durf niet te gaan
Ik kan nog net een volle pul bier optillen

Ja er is genoegquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef YUR het volgende:
Hehe, ik ga eerst maar eens opzoeken wat het allemaal is

quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:19 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maakt niet zo veel uit;
kwoot//
Zware gewichten niet nodig voor grotere spieren
Fitness nieuws - 3 mei 2012
Met kleinere gewichten meer herhalingen maken is even effectief voor de spieropbouw als het trainen met grote gewichten.
Zware_gewichten_niet_nodig_voor_grotere_spieren
Dat zeggen onderzoekers van de McMaster University in Canada in het vakblad Applied Physiology, Nutrition, and Metabolism. Voor het kweken van zo groot mogelijke spieren wordt vaak aangeraden om op 70 tot 80 procent van de maximale kracht met gewichten te trainen. Nu blijkt dat het net zo effectief is om op 30 procent van de maximale kracht te trainen tot de vermoeid toeslaat.
Voordelen
Dit inzicht heeft belangrijke gevolgen voor de volksgezondheid, omdat spiermassa voor een groot deel bepaalt hoeveel energie iemand dagelijks verbruikt. Dit is weer van invloed op gewichtsbeheersing. Een ander voordeel van een minder intensieve workout is dat door een verhoging van het aantal herhalingen dat nodig is om moe te worden de spieropbouw langer van kracht blijft.
//kwoot

Nee.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:
OK, voordat we in allemaal discussies gaan belanden...
Iemand nog hardlopen vanavond?

quote:

Wat zij zegt...! Ik voel me een uitgeknepen spons vanavondquote:

quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat zij zegt...! Ik voel me een uitgeknepen spons vanavond

Denk ik welquote:

Ok jij zegt van wel, ik van niet. Blijven eeuwige discussies.quote:

Net geweestquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:

Ja ik ga nu. Evy week 2. Als dit goed gaat liep ik eerst dus te snel en wil ik week 3 overslaan en door met 4. Conditie zat.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:

Ben vanochtend al geweest. Eigenlijk niet echt een doel met de training. Gisteren ook eenoging gedaan, daarvoor had ik gegeten en dat ging niet goed samen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:

Shit, neequote:Op dinsdag 11 september 2012 19:52 schreef Jumparound het volgende:
yur, ging jij hier nog heen?
[ afbeelding ]

je kan vanaf bussum / hilversum mee rijdenquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik vergis me helemaal! Rotterdam is de week daarvoor!

Heb je je ingeschreven?quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je kan vanaf bussum / hilversum mee rijden

*twijfel twijfel*quote:

Ja! Gezellig!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:45 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja! En dan even kijken wanneer ik weer welke afstanden mag lopen en dan kunnen we weer een rondje samen doen!

quote:U bent ingeschreven voor de volgende evenementen
21-10-2012: 37e TCS Amsterdam Marathon, Amsterdam
Onderdeel: Mizuno Halve Marathon, Categorie: Mannen recreanten
18-11-2012: ABN AMRO Zevenheuvelenloop, Nijmegen
Onderdeel: 15 km hardloopwedstrijd, Categorie: Mannen senioren
15-12-2012: Ameland Adventurerun, Nes - Ameland
Onderdeel: 21.1 km recreatie, Categorie: Mannen senioren

Die ga ik morgen doen, vandaag nog rustdagquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Net geweest. Mijn winterrondje in het licht gelopen
.
Les 13 van Evy gedaan, gehaald. Was wel een beetje zwaar soms, ik ben de hele dag al aan de diarree (sorry, onsmakelijk) en ik had een paar keer flinke krampen
.

JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDEquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:21 schreef YUR het volgende:

Mooi bekend rondje trouwensquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE

ik ga me niet vervelen neequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:13 schreef Arquero het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg te doen de komende periode

Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
JA DAT HAD IK AL GEPOST MAAR NIEMAND REAGEERDE

Staan toch nog wel genoeg evenementen gepland, of niet?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna

quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:15 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hallon MB, heb jij lekker gelopen? Of had je wat last van de zon, maar liep je fijn in de schaduw?
Wil je een kopje thee en de krant?
*waf*!

https://www.inschrijven.nl/quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik sta nog maar voor één loopje ingeschrevenen dat is al over twee weken. Wat daarna

Kom naar hier in Novemberquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Hier?quote:

ik ook nietquote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik durf nog steeds geen wedstrijden te lopen. Misschien volgend jaar

Same herequote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik durf nog steeds geen wedstrijden te lopen. Misschien volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |