quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, hij is hier nu even weg. Hoop voor je dat hij op weg is!
FYPquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een vreemde eend in de bijt wat dat betreft volgens mij, want ik heb ook geen last van het gestuiter van mn telefoon in mn broekzak, waar ik eigenlijk iedereen over hoor
Hoi..quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een vreemde vogel wat dat betreft volgens mij, want ik heb ook geen last van het gestuiter van mn telefoon in mn broekzak, waar ik eigenlijk iedereen over hoor
Ik dacht dat vogel al genoeg in de richting zatquote:
Gelukkig, sta ik daar niet alleen in danquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hoi..
Ook ik heb daar geen last van
Ik ben alleen wel aan het wennen aan zo'n "armband" omdat mn lange kleding geen zakken heeft voor mn telefoon..
Maar wie weet komt er n horloge, ben ik hele telefoon niet meer nodig.
Je loopt 2km warm, dus je gaat van 8min/km over 2km lopen, km 1 8-7min/km, km 2 7-6min/km, eventueel nog een stukkie, vervolgens 2x1.6km op 5:06min/km lopen, vervolgens hobbel je weer richting huis en doe je je warming-up in omgekeerde volgorde. Dan heb je 2x2km gelopen en 2x 1.6km, wat op 8km uitkomt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
hoe pas jij dit stukje toe uit het scheme?
[..]
dat hoorde er ook nog bij bij het snelheidswerk en tempo loop. Het is echt niet zo dat ik 4 km warm- en uitloop
of is dat gewoon joggen?
Snelheidswerk
Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km
thanks, dat "nog een stukkie" is 800 meter dribbelpauzequote:Op dinsdag 11 september 2012 16:49 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je loopt 2km warm, dus je gaat van 8min/km over 2km lopen, km 1 8-7min/km, km 2 7-6min/km, eventueel nog een stukkie, vervolgens 2x1.6km op 5:06min/km lopen, vervolgens hobbel je weer richting huis en doe je je warming-up in omgekeerde volgorde. Dan heb je 2x2km gelopen en 2x 1.6km, wat op 8km uitkomt.
Ja of je bent gewoon een luie draakquote:Op dinsdag 11 september 2012 17:20 schreef LieLie het volgende:
Ik zit nog even te twijfelen of ik vanavond ga lopen. Maar ik merk wel dat ik nu van mijn schema (15 min + daarna 3 min versnellen) denk: 'ach, wat een lullig stukje eigenlijk, moet ik daar de deur vooruit? Da's wel een goed teken
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een luie draakPut some effort into it
Hé, begin jij ook alquote:
Dan maar een luie draakquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:17 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja of je bent gewoon een luie draakPut some effort into it
Men neme gewichtjesquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Weet je wie pas een luie draak is? Ik!
Ik weet dondersgoed dat ik aan de KT moet, want mn bovenlichaam hangt aan elkaar vast met elastiekjes ipv spieren.
Maarja...wanneer begin ik eraan...en vooral: Hoe?
DROP DOWN AND GIVE ME 20!!quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Je kan eens naar een fysiotherapeut om het te vragen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
Ik weet dondersgoed dat ik aan de KT moet, want mn bovenlichaam hangt aan elkaar vast met elastiekjes ipv spieren.
Ja! En dan even kijken wanneer ik weer welke afstanden mag lopen en dan kunnen we weer een rondje samen doen!quote:
Gewoon beginnen met push ups, dips, eventueel nog pull ups.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:40 schreef YUR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |