Verdomd, je hebt gelijk, thnx!quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt ja
Say whut?quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef GotC het volgende:
[..]
^^
Zo moest ik voor een 5km wedstrijd 13 km lopen.
Heb die afstand toen ook niet gedaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Say whut?
Da's een afstand waarvan ik nu alleen maar kan dromen...
quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
De halve van Egmond, eerste weekend van januari
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Mijn vriendin heeft het boek;
[ afbeelding ]
Voor me gekochtlief hè
![]()
We waren in een winkel in Belgisch Limburg en daar lag het toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man![]()
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...
Dank! Het voelt wel een beetje raar maar zal wel proberen het schema aan te houden deze keerquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.
Schema's zijn richtlijnen dus afwijken kan altijd, hoewel ik dat (zeker in het begin) vooral naar minder intensief zou doen (ipv intensiever).
Die hebben we eerder gezien, bij MoBloquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Jumparound het volgende:
nog ff snel een vraag:
Hoe moet ik deze lezen van runnersworld?
Tempoloop
Afst: 8 km, inc.
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
Snelheidswerk
Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km800 dribbelpauzes; uitlopen
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Yuki het volgende:
1600 meter in 8:10 = 5:06 min/km.
Is dat snelheidswerk voor jou, Jump?
YWquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!
Cruise snelheidquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
YW
Ik weet dat MoBlo en Mossel vorige week flink aan het puzzelen geweest zijn. Snelheidswerk staat echt heel vreemd aangegevenBen blij dat ik jou dat heb kunnen besparen.
Dit is niet te gek toch?quote:Dist: Halve-Marathon
in 5:27 min/km Succes!
Tijd: 1:55:18
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo langquote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Cruise snelheidIk zat al te denken hoe je dat eigenlijk noemt
Cruise Control oan en goan!
Ja precies. Zo'n snelheid waar je gewoon in principe door kunt blijven gaan tot je er bij neervalt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo lang
http://www.endomondo.com/workouts/88483296
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit is niet te gek toch?
Nu alleen nog even voeding uitzoeken
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?
Bij een evenement kan je vaak wel iets harder, maar 23 sec/km eraf én 2 keer zo ver lopen... Lijkt me pittig, tbh
Oh, ok. Echt cruise speed dusquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |