Verdomd, je hebt gelijk, thnx!quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt ja
Say whut?quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef GotC het volgende:
[..]
^^
Zo moest ik voor een 5km wedstrijd 13 km lopen.
Heb die afstand toen ook niet gedaanquote:Op maandag 10 september 2012 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Say whut?
Da's een afstand waarvan ik nu alleen maar kan dromen...
quote:Op maandag 10 september 2012 22:23 schreef YUR het volgende:
[..]
De halve van Egmond, eerste weekend van januari
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
Mijn vriendin heeft het boek;
[ afbeelding ]
Voor me gekochtlief hè
![]()
We waren in een winkel in Belgisch Limburg en daar lag het toevallig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man![]()
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.quote:Op maandag 10 september 2012 22:41 schreef Griebus het volgende:
Mag je trouwens van de aangegeven pace afwijken? Dus sneller lopen dan in het schema staat aangegeven?
quote:Op maandag 10 september 2012 22:42 schreef YUR het volgende:
[..]
Een schema is een leidraad. Maar de opbouw staat er niet voor niets in...
Dank! Het voelt wel een beetje raar maar zal wel proberen het schema aan te houden deze keerquote:Op maandag 10 september 2012 22:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zou er niet te veel van afwijken. In die zin: ga jezelf niet forceren en veel sneller lopen. Langzamer kan altijd.
Schema's zijn richtlijnen dus afwijken kan altijd, hoewel ik dat (zeker in het begin) vooral naar minder intensief zou doen (ipv intensiever).
Die hebben we eerder gezien, bij MoBloquote:Op maandag 10 september 2012 22:44 schreef Jumparound het volgende:
nog ff snel een vraag:
Hoe moet ik deze lezen van runnersworld?
Tempoloop
Afst: 8 km, inc.
Warm; 4.8 km in 5:22 min/km; uitlopen
Snelheidswerk
Afst: 8 km, inc.
Warm; 2x 1600 in 8:10 min/km800 dribbelpauzes; uitlopen
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!quote:Op maandag 10 september 2012 22:51 schreef Yuki het volgende:
1600 meter in 8:10 = 5:06 min/km.
Is dat snelheidswerk voor jou, Jump?
YWquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!
Cruise snelheidquote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat is sneller dan mijn cruise snelheid, bedankt voor het uitrekenen!
Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
YW
Ik weet dat MoBlo en Mossel vorige week flink aan het puzzelen geweest zijn. Snelheidswerk staat echt heel vreemd aangegevenBen blij dat ik jou dat heb kunnen besparen.
Dit is niet te gek toch?quote:Dist: Halve-Marathon
in 5:27 min/km Succes!
Tijd: 1:55:18
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo langquote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Cruise snelheidIk zat al te denken hoe je dat eigenlijk noemt
Cruise Control oan en goan!
Ja precies. Zo'n snelheid waar je gewoon in principe door kunt blijven gaan tot je er bij neervalt.quote:Op maandag 10 september 2012 22:56 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zeg maar deze workout, maar dan 2 x zo lang
http://www.endomondo.com/workouts/88483296
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?quote:Op maandag 10 september 2012 22:54 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Dit is niet te gek toch?
Nu alleen nog even voeding uitzoeken
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Training van bijna 10km (volgende post) liep je 5:50 min/km?
Bij een evenement kan je vaak wel iets harder, maar 23 sec/km eraf én 2 keer zo ver lopen... Lijkt me pittig, tbh
Oh, ok. Echt cruise speed dusquote:Op maandag 10 september 2012 22:59 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop ook 15, 16, 19 km met dat tempo hoor
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromenquote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Jumparound het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71245529
Kwestie van tijdquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromen
Holy shit dude!!quote:Op maandag 10 september 2012 23:00 schreef Jumparound het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/71245529
Die ga je er over een paar weekjes echt wel uitvissen, gladstrijken, dat stukje banaan eraf peuteren en dan gewoon gebruiken.quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker doel Yur!
Lekker onder de 35 Yuki!
En ja Jump, Yuki rekende het goed uit. Heb er vorige week ook mee zitten klooien. Heb alleen nu dat schema voorlopig in de prullenbak gegooid.
5 maanden trainenquote:Op maandag 10 september 2012 23:01 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Van zo'n afstand kan ik alleen maar dromen
waarom als ik vragen mag?quote:Op maandag 10 september 2012 23:02 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker doel Yur!
Lekker onder de 35 Yuki!
En ja Jump, Yuki rekende het goed uit. Heb er vorige week ook mee zitten klooien. Heb alleen nu dat schema voorlopig in de prullenbak gegooid.
Goed punt. M'n werkdagen kom ik ook het best door na enige uren slaap.quote:Op maandag 10 september 2012 23:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
Zoals Joop Zoetemelk zei: De tour win je in bed.
Weltrusten
Pfft man ik zit nu (alle blessures niet meegeteld) op 2,5quote:Op maandag 10 september 2012 23:05 schreef Jumparound het volgende:
[..]
5 maanden trainen
(moet wel zeggen dat ik 30 jan. met het hm schema begonnen ben nadat ik in augustus 5 a 7 km kon lopen maar toen geblesseerd / lui werd)
Kersthondtquote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef winterstorm666 het volgende:
zow net terug. wat is het toch lekker om in het donker te lopen!
met kerstboomverlichting.
het ging best aardig. wel een lichte kniebandage om gehad. en af en toe voelde ik hem wel.
liep lekker in een rustig tempo. kon het zo nog wat langer volhouden voor mijn gevoel.
wel rond de 40 45 seconden aftrek van de tijd ivm sanitaire stop hond. de tijd wel laten doorlopen.
1.5 op de 10.07km
hondje met kerstboomverlichting of politieverlichting.
http://runkeeper.com/acti(...)eline_photo_robotext
gelukkig dat het donker was... de buurthonden zouden krom liggen van het lachen als ze hem zo zagen met al die poespasquote:Op maandag 10 september 2012 23:06 schreef winterstorm666 het volgende:
zow net terug. wat is het toch lekker om in het donker te lopen!
met kerstboomverlichting.
het ging best aardig. wel een lichte kniebandage om gehad. en af en toe voelde ik hem wel.
liep lekker in een rustig tempo. kon het zo nog wat langer volhouden voor mijn gevoel.
wel rond de 40 45 seconden aftrek van de tijd ivm sanitaire stop hond. de tijd wel laten doorlopen.
1.5 op de 10.07km
hondje met kerstboomverlichting of politieverlichting.
http://runkeeper.com/acti(...)eline_photo_robotext
Blijf de hele dag in beweging en kijk hoe het aan het einde van de dag gaat!quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:47 schreef LovelyLady het volgende:
Gister al een stijve nek, had gehoopt dat het vandaag minder zou zijn.... Niet dus Het is zelfs ergerIk stel mijn lesje 15 van Evy nog maar even uit
Hoe lang geleden ben je begonnen met lopen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 07:49 schreef gcjoel het volgende:
Net lekker gelopen en stukje traplooptraining gedaan op het eind.
Loop volgende maand de Vumc gebouwenloop dus dat is wel ff nodig
http://www.endomondo.com/workouts/hD8d4EKGu2A
Nu de Pierloop geweest is vind ik het wel lastig om trainingen te doen, wat moet ik lopen?
Ik heb wel zin om te gaan maar weet niet zo goed wat![]()
Waar kan je het beste schemas vinden waarmee je iets sneller kunt worden? ik was nu namelijk te langzaam om volgend jaar eventueel mee te doen aan de 15km bij de Pierloop
Nou als automobilist zie je mensen en honden in het donker erg slecht. Ik kom ze regelmatig tegen dat ik ze pas op het laatste moment zie.quote:Op maandag 10 september 2012 23:40 schreef winterstorm666 het volgende:
ssstttt !!!
helaas is het hier wel nodig met die achterlijke automobilisten.
en thankxs voelde ook mooi vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |