SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 10-09-2012 22:26:44 ]F means you're fucked![]()
Toch mooi om te zien die statistieken:quote:Totaal plaats 186 / 815
Categorie plaats 170 / 625
Snelheid 11,733 km/uur
5 kilometer 24:13
10 kilometer 25:13
Bruto tijd 1:22:39
Netto tijd 1:22:17
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
@ Dr. Sexy, natuurlijk
Misschien ga ik volgende keer een creatief figuur proberen, net zoals die ene gast die in (volgens mij) Tokyo het Apple-logo liep.
edit:![]()
![]()
Leuk plan voor woensdag jaquote:Op maandag 10 september 2012 21:57 schreef Jumparound het volgende:
[..]
omgdat ga ik ook doen morgen of woensdag
Creatief met je Garmin
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mooi hoorquote:Op maandag 10 september 2012 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch mooi om te zien die statistieken:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt me echt in de laatste 2 kilometer ofzo ingehaald:
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10KF means you're fucked![]()
gewoon bij de eerste 25% finishen..quote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi hoor
[ afbeelding ]
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10K
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
moest lachenquote:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik winquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
He de openingspost klopt niet jumparound staat er niet bij de zevenheuvelenloop. Eens kijken of ik dan wat te doen heb, anders komen ik waarschijnlijk ook wel.![]()
Komen jij ook ff gezellig meedoenquote:Op maandag 10 september 2012 22:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
He de openingspost klopt niet jumparound staat er niet bij de zevenheuvelenloop. Eens kijken of ik dan wat te doen heb, anders komen ik waarschijnlijk ook wel.
F means you're fucked![]()
ik kon niet meer reageren in het vorige topic, dan maar zo.
@gotc.
ik vond het ook best veel in korte tijd, volgens de trainer moest ik gewoon rustig meelopen en als het niet meer ging stoppen. Denk dat ik de beste man maar een maltje stuur, en voorstel 2 weken alleen met Evy te sqpelen en dan kijken of de klachten weg zijn.kap nah![]()
Die zigzagfun!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
er hebben gisteren veel mensen ern wedstrijd gelopen..knap hooren dat idd met die warmte. respect!
mijn nichtje en ik zijn vandaag ook weer begonnen na 2weken vakantie.....les 6 met evy. helaas kon mijn nichtje nog niet helemaal mee, maar das niet erg. doen we het deze week nog wel een paar keer....
ik zag ook dat ze een aanbieding bij de lidl hadden, morgen maar ff kijken of ze bij ons in de buurt hebben liggen. (had eerst een sportshirt besteld bij de h&m maar die is pas over 2 of 3 weken leverbaar)
en ik heb even een vraagje aan de mensen met zon armband voor de telefoon. dempt zon armband het geluid hard of is het nog wel duidelijk te horen? omdat wij met zn 2e lopen heb ik evy altijd op de speaker staan en zon armband lijkt me erg handig maar dan moet het wel nog duidelijk verstaanbaar zijn....![]()
Dan hangt ie hoger en dus dichter bij je oor ? Dus ik denk dat het wel duidelijker wordt ja.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
er hebben gisteren veel mensen ern wedstrijd gelopen..knap hooren dat idd met die warmte. respect!
mijn nichtje en ik zijn vandaag ook weer begonnen na 2weken vakantie.....les 6 met evy. helaas kon mijn nichtje nog niet helemaal mee, maar das niet erg. doen we het deze week nog wel een paar keer....
ik zag ook dat ze een aanbieding bij de lidl hadden, morgen maar ff kijken of ze bij ons in de buurt hebben liggen. (had eerst een sportshirt besteld bij de h&m maar die is pas over 2 of 3 weken leverbaar)
en ik heb even een vraagje aan de mensen met zon armband voor de telefoon. dempt zon armband het geluid hard of is het nog wel duidelijk te horen? omdat wij met zn 2e lopen heb ik evy altijd op de speaker staan en zon armband lijkt me erg handig maar dan moet het wel nog duidelijk verstaanbaar zijn....![]()
Dempt amper, ik heb 'm ook wel eens op speaker gehad in m'n armband en m'n loopmaatje kon dan gewoon meeluisteren.quote:Op maandag 10 september 2012 22:09 schreef Tyler-Girl het volgende:
tofquote:
Ecosia
Jij liep bij de mannequote:Op maandag 10 september 2012 22:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi hoor
[ afbeelding ]
Aan de tijden is duidelijk is te zien dat ik gas heb teruggenomen na de 10Kals echte Hagenees
Ik heb net even trots aan m'n vader verteld dat ik m toch onder de 35 min gelopen heb.
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel![]()
Nee, da's niet suf...quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
Ik heb net even trots aan m'n vader verteld dat ik m toch onder de 35 min gelopen heb.
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel
Je mag, nee, moet zelfs trots zijn op jezelf! Je hebt het toch maar weer geflikt!quote:Op maandag 10 september 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
Suf dat dat zo veel doet met m'n gevoel![]()
![]()
Iedereen bedankt voor de steunbetuigingen!![]()
Respect voor iedereen hier die z'n grenzen wil blijven verleggen
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Mensen (en andere levensvormen). Aangezien ik nu een maand of 2 al ongeveer 3x per week aan het hardlopen ben en ik het leuk blijf vinden wil ik weleens wat geld er aan gaan spenderen. Dit betekent dus wsl een Garmin horloge kopen (welk type ga ik nog even orienteren), maar dat betekent ook dat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen. Nu loop ik echter wel graag met muziek, dus even een adviesvraag: Zijn er lekkere mp3 spelertjes die je op je arm kan dragen die ook regen/sneeuw/kou/wind bestendig zijn en zijn deze te krijgen voor schappelijke prijzen? Ik heb al een beetje rondgekeken en er is natuurlijk wel iets te vinden, maar de mening van mensen hier die wellicht ook met een mp3 speler lopen zou ik op prijs stellen.
BvD!![]()
quote:quote:Thanks!quote:Op maandag 10 september 2012 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag, nee, moet zelfs trots zijn op jezelf! Je hebt het toch maar weer geflikt!
Ben ook zeker trots hoorMaar nu nog nét even wat meer
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Die zal dan nog niet zijn bijgewerkt, want er zijn er in die periode nogal watquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?
De HM van de CPC is in maart. Die zou er dus gewoon tussen moeten staan[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
De halve van Egmond, eerste weekend van januariquote:Op maandag 10 september 2012 22:22 schreef Guppyfriend het volgende:
De HM van de CPC is in maart. Die zou er dus gewoon tussen moeten staanF means you're fucked![]()
Oh, en ik heb het net ook even met m'n vader gehad over kippenvel krijgen tijdens het lopen. Hij is een beetje mijn hardloopgoeroe
Wij dachten gisteren allemaal dat het lag aan vochttekort en zelf dacht ik ook nog aan een tekort aan zouten. Dat klopt niet helemaal.
Feitelijk heb je, als je kippenvel krijgt tijdens het lopen, hoge koorts. Oftewel, je bent oververhit. Advies van mijn vader als je dat overkomt en je verantwoord door wil lopen: tempo laten zakken en zorgen voor verkoeling. Gooi zoveel mogelijk water over jezelf heen en drink veel water.
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen
Dat probleem had ik maar dan met de hele.erg irritantquote:Op maandag 10 september 2012 22:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Weet iemand waarom op hardloopkalender.nl geen Halve Marathons staan ingepland voor januari, februari, maart 2013? Is er in die maanden nooit een HM, of simpelweg nog niet bijgewerkt. Indien wel, weet iemand een andere site waar dit te bekijken is?
En voor de rest ik had eerst rond de 7 heuvelenloop nog een hmstaan. Deze gaat niet meer door. Dus ook maar ingeschreven voor de zevenheuvelenloop.
Beste Remco Van den Brink,
Bedankt voor het inschrijven.
Het startnummer en (mogelijk) chip, treinkaartje en T-shirtbon worden vanaf 5 november opgestuurd als je je uiterlijk 21 oktober hebt ingeschreven. Hierbij zit ook informatie over het reilen en zeilen op de dag zelf: plattegrond, reisadvies voor de trein, parkeren etc. Als je 13 november nog niets hebt ontvangen, kun je daarna tot uiterlijk 15 november reclameren bij de organisatie (info@zevenheuvelenloop.nl). Hieronder staan de gegevens die wij van je binnen hebben gekregen.![]()
Ik heb een heel fijn mp-spelertje gekocht bij intertoys. 2gb voor ¤ 11,99. Fijn omdat er een klipje aan zit en je 'm dus heel makkelijk op je broekrand vast kunt maken en dan de touwtjes voor je oortjes onder je shirt kunt laten lopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:19 schreef AlexN het volgende:
Mensen (en andere levensvormen). Aangezien ik nu een maand of 2 al ongeveer 3x per week aan het hardlopen ben en ik het leuk blijf vinden wil ik weleens wat geld er aan gaan spenderen. Dit betekent dus wsl een Garmin horloge kopen (welk type ga ik nog even orienteren), maar dat betekent ook dat ik mijn telefoon niet meer mee hoef te nemen. Nu loop ik echter wel graag met muziek, dus even een adviesvraag: Zijn er lekkere mp3 spelertjes die je op je arm kan dragen die ook regen/sneeuw/kou/wind bestendig zijn en zijn deze te krijgen voor schappelijke prijzen? Ik heb al een beetje rondgekeken en er is natuurlijk wel iets te vinden, maar de mening van mensen hier die wellicht ook met een mp3 speler lopen zou ik op prijs stellen.
BvD!![]()
Kloptquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Yuki het volgende:
Oh, en ik heb het net ook even met m'n vader gehad over kippenvel krijgen tijdens het lopen. Hij is een beetje mijn hardloopgoeroe
Wij dachten gisteren allemaal dat het lag aan vochttekort en zelf dacht ik ook nog aan een tekort aan zouten. Dat klopt niet helemaal.
Feitelijk heb je, als je kippenvel krijgt tijdens het lopen, hoge koorts. Oftewel, je bent oververhit. Advies van mijn vader als je dat overkomt en je verantwoord door wil lopen: tempo laten zakken en zorgen voor verkoeling. Gooi zoveel mogelijk water over jezelf heen en drink veel water.
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen
Vandaar dat ik drijfnat aankwam![]()
![]()
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme gevalquote:Op maandag 10 september 2012 22:24 schreef Yuki het volgende:
Als je bij kippenvel nog een paar km doorloopt zonder water, loop je het risico om tegen de grond te gaan en dat kan je zelfs met de dood moeten bekopen![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?![]()
streber, ik naar 2:30quote:Op maandag 10 september 2012 22:28 schreef YUR het volgende:
Ik heb zojuist mijn streeftijd voor de HM bijgesteld van 1.48.00 naar 1.47.06
Ecosia
Er zijn mensen die hun kick met hun leven moeten bekopen jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme geval![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?F means you're fucked![]()
Ik ga nooit meer hardlopen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun kick met hun leven moeten bekopen jaEerst pijntjes, dan buiten adem, dan blessures en nu de dood er ook nog gratis bij. Hardlopers zijn doodlopers.
![]()
Het zal je niet zomaar overkomen, maar het is wel een serieus risico. Iets wat koste wat kost voorkomen dient te worden (well, duh..)quote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Damn dat laatste is misschien wel een beetje in het meest extreme geval![]()
Telt dat ook van kippevel van de kick ?
Kippenvel van de kick is iets heel anders. Heb gisteren ook wel ervaren dat dát het niet was. Kippenvel omdat het gaaf is heb ik gehad met de Meidenloop. Toen was het ook warm, maar veel minder dan gisteren. En kippenvel van oververhitting voelt absoluut NIET euforisch. Ik werd er ook een beetje naar bij, moest me meer focussen om goed rechtdoor te kunnen blijven lopen bijvoorbeeld. Had nog niet het gevoel dat ik neer zou storten, maar als je niet snel voor verkoeling zorgt (en bij mij was die mogelijkheid er gelukkig binnen 500 meter) kan dat moment wel komen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nasty.quote:Op maandag 10 september 2012 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zal je niet zomaar overkomen, maar het is wel een serieus risico. Iets wat koste wat kost voorkomen dient te worden (well, duh..)
Kippenvel van de kick is iets heel anders. Heb gisteren ook wel ervaren dat dát het niet was. Kippenvel omdat het gaaf is heb ik gehad met de Meidenloop. Toen was het ook warm, maar veel minder dan gisteren. En kippenvel van oververhitting voelt absoluut NIET euforisch. Ik werd er ook een beetje naar bij, moest me meer focussen om goed rechtdoor te kunnen blijven lopen bijvoorbeeld. Had nog niet het gevoel dat ik neer zou storten, maar als je niet snel voor verkoeling zorgt (en bij mij was die mogelijkheid er gelukkig binnen 500 meter) kan dat moment wel komen.![]()
Ik heb een een vraagje, mijn laatste en tevens verste afstand is 6,4km met een gemiddelde pace van 5:53 min/km.
Ik volg nu een schema van runnersworld waarin ik aan heb gegeven wat mijn tijd is op de 5km en daaruit kwam het volgende schema.
Is het logisch om aanstaande zondag al 9,6km te moeten lopen in een pace van 6:53min/km?
Dat lijkt me ineens zo ver. En volgens dat schema zou ik dan me ook in kunnen schrijven voor de singelloop![]()
Klopt dit schema wel?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Dat is wel een beetje snel niet ?quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Ik heb een een vraagje, mijn laatste en tevens verste afstand is 6,4km met een gemiddelde pace van 5:53 min/km.
Ik volg nu een schema van runnersworld waarin ik aan heb gegeven wat mijn tijd is op de 5km en daaruit kwam het volgende schema.
Is het logisch om aanstaande zondag al 9,6km te moeten lopen in een pace van 6:53min/km?
Dat lijkt me ineens zo ver. En volgens dat schema zou ik dan me ook in kunnen schrijven voor de singelloop![]()
Klopt dit schema wel?![]()
![]()
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt jaquote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Klopt dit schema wel?F means you're fucked![]()
Met de 10% regel in m'n achterhoofd (per week max 10% in tijd OF afstand erbij), lijkt dat me wel erg veel ja...quote:Op maandag 10 september 2012 22:35 schreef Griebus het volgende:
Klopt dit schema wel?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
^^quote:Op maandag 10 september 2012 22:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Als jij opgeeft dat je tussen de 17 en 24 km per week loopt, kan ik me prima voorstellen dat dit schema er uit rolt ja
Zo moest ik voor een 5km wedstrijd 13 km lopen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: