Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
hoe ren ik door de regen zonder teveel gedoe?
Ik kan mijn regenjas gebruiken maar dat ding mag niet in de wasmachine.

Hard blazen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk daarna je schoenen goed droog? Kranten erin en laten drogen bij de verwarming oid?

Nou, ik zie de zon toch echt schijnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leugens!
Ik ga vanavond weer lekker door Loosduinen hardlopen!

Zweet/regen Wind. Kou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.

Toch wat MoBlo zegt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?

Ja, ik zie hier nu ook wat voorzichtige straaltjes licht!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik zie de zon toch echt schijnen
En lopen door de regen: Gewoon, rennen. Niks geen regenjas of ander geneuzel.

Ga dan gewoon op een loopband lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?

Kun je in Second Life niet hardlopen met je char?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.

Achteraan in de rij aansluiten graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik kan jullie dit heugelijk nieuws niet onthouden![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords verbroken en niet te zuinig ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords gelopen _0_ *O*
GPS meetfoutje kan het niet zijn ... toch ??![]()
![]()

Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.

Moet je harder lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.

aahwquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten graag

*kras*quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ander flikker je een eind op met die kut antwoorden.
quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:54 schreef YUR het volgende:
http://www.runinfo.nl/hardloopkleding.htm
Volgende keer zelf zoeken, goed?

Sorry hoor, maar zweten en het koud krijgen in combi met wind. Wat voor reactie wil je? Ik heb het serieus nog nooit koud gehad tijdens het hardlopen (hooguit even bij het opstarten), zelfs in december/januari niet. We leven niet op Antarctica en het is nog zomer btw.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:53 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ander flikker je een eind op met die kut antwoorden.

Dat had ik ook, maar met een blauwe poncho ging het al een stuk fijner. Ik heb gehoord dat groen-gele het beste werken, maar die schijnen nogal duur te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2012 15:03 schreef outcast_within het volgende:
Ik loop niet zo hard en lang. De helft van de tijd ben ik aan het wandelen/bijkomen.
En de laatste keer dat het regende rende ik met een rode poncho, en dat was geen echt succes.

Dat is geheel wederzijdsquote:

quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef YUR het volgende:
Maar nu heb ik dus helemaal voor nix het linkje voor je opgezocht

mijn doel:quote:Draven
Afst: 6.4 km
in 5:58 min/km

Daar hebben ze poncho's in allerlei kleuren. Wist je dat niet? Voor een Euro.quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi zit zich suf te denken op welke manier de kringloop hierbij een rol zou kunnen spelen

Misschien hebben ze daar goeie poncho'squote:Op dinsdag 11 september 2012 15:10 schreef Quoi het volgende:
* Quoi zit zich suf te denken op welke manier de kringloop hierbij een rol zou kunnen spelen

quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |