Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:22 schreef outcast_within het volgende:
hoe ren ik door de regen zonder teveel gedoe?
Ik kan mijn regenjas gebruiken maar dat ding mag niet in de wasmachine.

Hard blazen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe krijg je eigenlijk daarna je schoenen goed droog? Kranten erin en laten drogen bij de verwarming oid?

Nou, ik zie de zon toch echt schijnenquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leugens!
Ik ga vanavond weer lekker door Loosduinen hardlopen!

Zweet/regen Wind. Kou.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon rennen en daarna een warme douche nemen.

Toch wat MoBlo zegt...quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?

Ja, ik zie hier nu ook wat voorzichtige straaltjes licht!quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou, ik zie de zon toch echt schijnen
En lopen door de regen: Gewoon, rennen. Niks geen regenjas of ander geneuzel.

Ga dan gewoon op een loopband lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zweet/regen Wind. Kou.
Liever niet
Met wat voor kleding word hier over het algemeen gelopen?

Kun je in Second Life niet hardlopen met je char?quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.

Achteraan in de rij aansluiten graagquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:49 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik kan jullie dit heugelijk nieuws niet onthouden![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords verbroken en niet te zuinig ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net meerdere wereldrecords gelopen _0_ *O*
GPS meetfoutje kan het niet zijn ... toch ??![]()
![]()

Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:46 schreef GotC het volgende:
[..]
Ga dan gewoon op een loopband lopen.
Of..nee..dan ga je ook zweten.

Moet je harder lopen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 14:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Niet dat de zweet erg is, maar van het natte lijf en de wind daarop krijg ik het veels te koud.

aahwquote:Op dinsdag 11 september 2012 14:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |