SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Wat een steal.
Maar maakt niet uit, zag #301 niet aankomen dus kon zo gauw geen goede TT bedenken.
This isn't even my final form.![]()
Ik had een TT in gedachten![]()
@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis![]()
@ Levolution: yep![]()
![]()
Ik heb ook een beetje gyno, heb er niet echt last van maar als ik buk steekt mijn tepel wel een beetje uit. Dekt de verzekering zo'n operatie? Maar ik voel niet zo'n 'schijfje' wat voelbaar zou moeten zijn bij gyno, dus misschien eerst de eerstvolgende cut maar afwachten.This isn't even my final form.![]()
Oh serieus? Ik woon niet in NL op het moment dus geen idee.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Bendoe het volgende:
@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis![]()
Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden.![]()
![]()
Ik had het er ook al me m'n vader over, omdat ik er zo in geïnteresseerd in ben. Maar je hebt wel een aardig kapitaaltje nodig, en alleen hardcore is te riskant.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik woon niet in NL op het moment dus geen idee.
Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden.![]()
Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden.
Maar dan niet in Spanjequote:Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
[..]
Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen.![]()
![]()
Papa Snakey regelt voor ons allemaal wel een huisje aan het strand daar, elke dag full homo samen trainen in ballenknijpers en na afloop elkaar dream tan en olie insmeren enzo onder het genot van een wheyshakeje.quote:This isn't even my final form.![]()
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.BEASTMODE![]()
Of je start een gym met twee afdelingen, een hardcore gym en een huisvrouwengym om de hardcore gym te kunnen financieren.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen etc. veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.This isn't even my final form.![]()
Ik vind Powercleanen zo'n vette oefening om te doen. Vooral het laatste setje als je het je dan toch nog lukt die bar naar boven te krijgen![]()
![]()
F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cuttenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.![]()
![]()
Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:44 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cuttenBEASTMODE![]()
Die filter ik er automatisch uitquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.![]()
Zo clean mogelijk maar ik zeg geen nee tegen een keer naar de KFC of een zak chips, vooral in het weekend bij mijn ouders is het lastig om clean mijn kcal te halenquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe clean bulken jullie? Heb vroeger altijd redelijk clean gebulkt, maar beetje dirty kan ook wel x![]()
Dit heb ik te verduren bij Fit 4 free, Linker oor allemaal onzin rechter oog IK BEN EEN SKIPPYBAL.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.
![]()
Yogaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)
Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?
Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Sup ende lo! Twee maanden niet meer een gym van binnen gezien en ben sinds deze week weer rustig begonnen. SL was leuk, maar merk dat het niet echt meer samengaat met hardlopen. Teveel impact op de benen. Dus ik moet nu eens een leuk 2/3 daags split gaan maken voor mezelf.SPOILER: spamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)
Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?
Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 08:12 schreef slacker_nl het volgende:
Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Kan. Ik vind het alleen prettig om wat te kunnen brainpicken om vervolgens het zelf te doen. Ik heb de dvd's maar... nooit echt wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als je het niet op brinta hebt kan je er ook bambix bij door gooien, maakt de structuur al een stuk beter !"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is.![]()
![]()
We will be the judge of that. Pics gaarne.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef SunTzu het volgende:
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is.BEASTMODE![]()
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
We will be the judge of that. Pics gaarne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.Solide fysiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.BEASTMODE![]()
Ik heb eerst 8 weken gecut, toen 2 weken zonder dexa en toen weer 4 weken met.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Solide fysiek!![]()
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.
In totaal is er 8kg vanaf, echt een wereld van verschil. Maar als ik weer ga bulken wil ik echt niet meer zoals dit worden, ik ga in december nog 2 maanden op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Melatonine ga je echt fucked up dromen. Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen. De eerste nacht droomde ik dat ik zelfmoord wou plegen terwijl ik daar nog nooit aan gedacht had en de tweede nacht droomde ik dat met de vader van mijn vriendin aan het vechten was nadat ik haar in elkaar had geslagen (Heb ik trouwens ook nog nooit gedaan of die intentie gehad)
![]()
SunTzu, hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer precies hetzelfde op de foto te staan?
Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo. Zolang je niet te veel spiermassa verliest is dit toch goed? Dit is nou eenmaal de bedoeling van een cut en ik vind dat je er echt op vooruit bent gegaan.
Maar misschien wel tijd om clean te bulken inderdaad. Je moet natuurlijk ook kijken of je al veel kracht (/spiermassa) kwijt bent geraakt in de afgelopen weken.This isn't even my final form.![]()
Dat idee heb ik ook. Soort van verkapte afgunstquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
SunTzu, hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer precies hetzelfde op de foto te staan?
Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo.
BEASTMODE![]()
Als je denkt dat hij mager is, wait till you see me
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Moet straks een week rust ipv oogoperatie. Moet ik dan gewoon doorgaan met bulken of op onderhoud eten?![]()
Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet straks een week rust ipv oogoperatie. Moet ik dan gewoon doorgaan met bulken of op onderhoud eten?Menselijk saturatieniveau voor melatonine voor slaapinductie zit *ver* onder 10 mg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen.Confidence through competence![]()
Het is time released dus misschien ligt het daar aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'
[..]
Menselijk saturatieniveau voor melatonine zit *ver* onder 10 mg.![]()
Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, wie heeft je aangeraden om 10 mg te slikken?![]()
Prima, zelf weten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemenConfidence through competence![]()
Niks zelf weten, dat moet je niet zomaar doen, helemaal niet met een preparaat met vertraagde afgifte. Het is dat melatonine geen ernstige bijwerkingen heeft, maar met een ander geneesmiddel zou Tito nu misschien toxische concentraties bereikt hebben.This isn't even my final form.![]()
Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:31 schreef Levolution het volgende:
Niks zelf weten, dat moet je niet zomaar doen, helemaal niet met een preparaat met vertraagde afgifte. Het is dat melatonine geen ernstige bijwerkingen heeft, maar met een ander geneesmiddel zou Tito nu misschien toxische concentraties bereikt hebben.Confidence through competence![]()
Heb ik ook die dromen met melatonine. Probeer het daarom minder te nemen maar toch vaak 4 van die pilletjes nodig. Ook vaak dezelfde vreemde dromen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Van Melatonine ga je echt fucked up dromen. Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen. De eerste nacht droomde ik dat ik zelfmoord wou plegen terwijl ik daar nog nooit aan gedacht had en de tweede nacht droomde ik dat met de vader van mijn vriendin aan het vechten was nadat ik haar in elkaar had geslagen (Heb ik trouwens ook nog nooit gedaan of die intentie gehad)
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.Netjes gedaan man. Hoeveel % is dat? Ik denk dat je wel bijna klaar bent met cuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ooit heel dik geweest? Just a question. Niet dat het valt te zien ofzo.Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Ik zal een foto van mezelf posten...
Don't laugh
YouTube
Om toch even te helpen, want hij spoelt zijn geld door het toilet aangezien er een verzadigingsconcentratie is. Het enige wat hij bereikt door twee doseringen te nemen, is dat deze verzadigingsconcentratie sneller wordt bereikt. Kan hij dan niet beter één dosering nemen maar dan iets eerder voor hij gaat slapen? Of een preparaat zonder vertraagde afgifte (mits hij, eenmaal in slaap, 's nachts niet meer wakker wordt)?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.This isn't even my final form.![]()
![]()
De bovenste is net genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)
De onderste ergens in september vorig jaar al.
Ik schommel altijd rond de 68 ong.... en ben sinds een maandje pas weer hard bezig met trainen. (Daarvoor tijdje niets gedaan).
Een echte Ecto
YouTube
I know.... dat is dus ook mijn probleem hahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
(heb ook niet een jaar vol getraind, paar maanden tussen gezeten dat ik maar 1x heenging in de week plus ik train nu anders dan hiervoor... ik heb een zware nekblessure gehad waardoor ik geen belasting meer op me nek mocht)YouTube
Ik vind je geen ecto hoor, ja je bent licht in cijfers maar ik zie toch wel een goede basis.This isn't even my final form.![]()
Doe nu een maandje SS ongeveer, dit zijn nu m'n stats:
SQ: 47,5kg
DL: 65 kg
BP: 45 kg
OP: 25kg
Kan pas sinds kort echt squatten (hiervoor geen squatrek), dus dat gaat nog wel stijgen. Vind die OP wel echt laag, klopt het dat die zoveel zwaarder is?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Voel er wel altijd heel erg m'n rug mee, net als met DL. Doe ik iets verkeerd of hoort dat?quote:"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
verhoudingen kloppen wel hoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Neraice het volgende:
Doe nu een maandje SS ongeveer, dit zijn nu m'n stats:
SQ: 47,5kg
DL: 65 kg
BP: 45 kg
OP: 25kg
Kan pas sinds kort echt squatten (hiervoor geen squatrek), dus dat gaat nog wel stijgen. Vind die OP wel echt laag, klopt het dat die zoveel zwaarder is?
zou mooi zijn als we allemaal 100+ kg boven ons hoofd zouden kunnen drukken![]()
Ik voel ook mijn rug met de OP, meer dan met de DL (bij de DL voel ik gewoon dat mijn onderrug opgepompt is, soort spierpijn, bij de OP voel ik echt dat ik mijn rug belast).quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:37 schreef Neraice het volgende:
[..]
Voel er wel altijd heel erg m'n rug mee, net als met DL. Doe ik iets verkeerd of hoort dat?
Om nou te zeggen dat het hoort weet ik niet zo goed, maar ik negeer het zelf. Gewoon de rug sterken.
Buikspieren aanspannen gedurende de gehele beweging bij de press. Aangezien je maar 5 reps doet moet het mogelijk zijn continue hoge druk te houden. Zo stabiliseer je meer met je core/abs dan je rug.
Laatste workout http://www.lineargains.com/?p=220
Tussenstand linear progression
SQ: 85x5x3
DL: 100x5x3
BP: 55x5x3
OP: 32.5x5x3
Chins: 3x9
Pullups 3x8![]()
Kracht ben ik niet veel verloren, ik bank nog 100kg 4x, net voor de cut tipte ik 120kg 4x.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo. Zolang je niet te veel spiermassa verliest is dit toch goed? Dit is nou eenmaal de bedoeling van een cut en ik vind dat je er echt op vooruit bent gegaan.
Maar misschien wel tijd om clean te bulken inderdaad. Je moet natuurlijk ook kijken of je al veel kracht (/spiermassa) kwijt bent geraakt in de afgelopen weken.
Het kan ook zijn doordat nu al mijn kleren veel te groot zijn ik veel magerder lijk![]()
Damn moet nu vriendin ophalen want die word geslagen ergens.![]()
Op de een of andere manier doet die template van bodynet waarop je handig je kcal/e/k/v kan bijhouden het niet meer goed.. Heeft iemand een andere manier om dit handig te doen?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Wtf?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste is net genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)
De onderste ergens in september vorig jaar al.
Ik schommel altijd rond de 68 ong.... en ben sinds een maandje pas weer hard bezig met trainen. (Daarvoor tijdje niets gedaan).
Een echte Ecto![]()
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijn
Een ecto ben je als je bovenarmen een paar cm dikker dan het bot zijn, niet met deze armen.
![]()
Nooit tegen je pimp ingaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef SunTzu het volgende:
[..]
![]()
Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Een ecto ben je als je bovenarmen een paar cm dikker dan het bot zijn, niet met deze armen.
![]()
M'n psycholoog (ben diehard adhd-er enzo) zei tegen mij nooit meer dan 8mg nemen. Ik zelf neem 5mg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, wie heeft je aangeraden om 10 mg te slikken?,,/![]()
Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen.quote:![]()
![]()
Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen.This isn't even my final form.![]()
Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.
Maar dat van die jongens van 16 herken ik idd. Hier ook op m'n studie, alleen die zijn dan 20-25. Sowieso zijn er weinig Nederlandse jongeren die liften.![]()
Sowieso ook vrouwen slaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.
BEASTMODE![]()
Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groterquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.
Maar dat van die jongens van 16 herken ik idd. Hier ook op m'n studie, alleen die zijn dan 20-25. Sowieso zijn er weinig Nederlandse jongeren die liften.![]()
![]()
Nou, die gast verdient het zelf wel.quote:![]()
Maar goed, zo zou hij het voor zichzelf ook kunnen rechtvaardigen natuurlijk.This isn't even my final form.![]()
In Londen waren er een maand geleden echt veel 'mirin zwarten toen ik er was, leuk om te zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groter![]()
![]()
Net zoals deze gast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden.
http://www.youtube.com/user/BigJsExtremeFitness/videosIf not now, then when.![]()
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?If not now, then when.![]()
afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dacht ik al ja. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef Push. het volgende:
[..]
afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.If not now, then when.![]()
lol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
Snel pindakaas smeren op die armen.
Edit:
Hey, kunnen we Frank Yang niet mailen of ie een filmpje maakt met pindakaas.
Echt zo gek dat ie het nog doet ook.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2012 17:09:56 ]![]()
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol.
Snel pindakaas smeren op die armen.
Edit:
Hey, kunnen we Frank Yang niet mailen of ie een filmpje maakt met pindakaas.
Echt zo gek dat ie het nog doet ook.
If not now, then when.![]()
drinkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?
Wij praten niet meer.Een gekkie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
werkt vochtafdrijvendquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?
als je festival hebt gehad met x en paar bieries sta je anderhand stuk droger man![]()
ALL KINDZ OF LOSSquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
werkt vochtafdrijvend
als je festival hebt gehad met x en paar bieries sta je anderhand stuk droger manIf not now, then when.![]()
sowieso voordat ik het podium opga doe ik gewoon Stef Stuntpiloot voor die echte shreddedheidThis isn't even my final form.![]()
Hij is manischquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?![]()
Mijn onderarmen zijn wel ecto... misschien is de rest idd wel meso.
Bedankt voor de feedback, Nou weet ik dus dat ik potentie heb
* ManageTheAnger is gemotiveerd als een baas!
Morgen maar trainen... vandaag en gister werd het hem niet, Ik ging door de grond van de kiespijn... maar kom net bij de tandarts weg (weekenddienst) en het is verholpen.YouTube
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten![]()
![]()
Diegenen zijn dan zelf ook nogal hersenloos om het te doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
YouTube
* SunTzu wacht totdat iemand de opmerking: "Sinds ik mijn eigen sperma drink maak ik de gains van mijn leven" maakt![]()
![]()
Typisch gevalletje van het syndroom van:quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
* SunTzu wacht totdat iemand de opmerking: "Sinds ik mijn eigen sperma drink maak ik de gains van mijn leven" maakt
YouTube
Bij mij in de gym gaat het daar echt bijna alleen over. Altijd praten die regulars over penissen, homoparkeerplaatsen bezoeken om aan gratis eiwit te komen etcquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
* SunTzu wacht totdat iemand de opmerking: "Sinds ik mijn eigen sperma drink maak ik de gains van mijn leven" maakt.
![]()
Link pleas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
![]()
Interessant, deze gast zeg, ga elke dag je pullups doen:
Ik denk als je jong bent (of jong er mee begonnen bent) er wel mee weg komt, maar als je ouder bent...![]()
Nog een vraagje is er nou een verbod op geranium olie of niet in Nederland?
Kan het niet duidelijk vinden, ook de verkoop gaat nog steeds door.
Voorraden worden wel steeds minder, als je nog een goede pre wint hebben is het denk nu de tijd om nog een potje te kopen.![]()
even volle kwark voor de compensatiequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?![]()
![]()
hier krijgen we mensen zo ver om zichzelf in te smeren met pindakaasquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
je punt?![]()
Ik smeer mezelf in met sperma, u mad ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef seto het volgende:
[..]
hier krijgen we mensen zo ver om zichzelf in te smeren met pindakaas
je punt?![]()
wat zijn die dingen onder zijn oksel in godsnaamThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Er is nog geen verkoopverbod in Nederland, maar ze worden volgens mij niet meer gemaakt en dus niet meer ingekocht. Het laatst dat ik heb gelezen is dat de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit bezig is met een onderzoek, ik neem aan dat een verbod niet ver weg is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:58 schreef ZetaOS het volgende:
Nog een vraagje is er nou een verbod op geranium olie of niet in Nederland?
Kan het niet duidelijk vinden, ook de verkoop gaat nog steeds door.
Voorraden worden wel steeds minder, als je nog een goede pre wint hebben is het denk nu de tijd om nog een potje te kopen.
Binnenkort komen de fabrikanten met supplementen zonder dmaa. Dus ja, als dmaa voor je werkt dan zou ik nog wat inslaan. Vooral nu het zo goedkoop is.![]()
![]()
Ga denk ik ook maar weer eens rijst eten. Heb de carbs hard nodig![]()
Denk ook dat 12 eieren per dag toch iets te veel van het goeie is. Hoewel ik nog steeds niet geloof dat het zo slecht is voor je hart en bloedcholesterol![]()
Roelly 1st ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Roelly wint de nordic pro!
dus geplaatst voor de O
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Sinds ik Squat sprint ik iedereen er uit zonder cardioquote:![]()
Hou het natuurlijk niet al te lang vol maar lang genoeg om iemand te vangen denk ik zo![]()
Edit: hier ook niet doen want er staat hier eigenlijk ook een ban op.
[ Bericht 92% gewijzigd door Snakey op 09-09-2012 02:00:40 ]![]()
Werkt dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
lol roelly met dat enge manwijf.quote:
Ben benieuw of ie er neukt.
hier kijk dan wat een heks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 02:15:24 ]![]()
Lekker vroeg posten. En niet omdat ik er zo vroeg uit ben
Nu even 8 uur anabole slaap pakken
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol roelly met dat enge manwijf.
Ben benieuw of ie er neukt.
hier kijk dan wat een heks
Jaja, blabla. Even een shock post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet net zo goed als ik dat ze een vd beste trainers van NL is. Misschien dat ze zelfs jou nog eens een keertje goed kan laten trainen.
Dat gezeik krijg ik ook; "moet er echt nog 5kg vanaf?". Opbokken, het is vet wat eraf gaat, dus mijn frame blijft nagenoeg gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef SunTzu het volgende:
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is.
Vnadaag lekker de triceps weer tot pulp getrained. Krijg daar altijd tering erge DOMS van. De boel zal morgen wel weer lekker strak staan
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Kan je in een squat rack nou ook benchen?
Heb je ook gelijk geen spotter meer nodig omdat je die safety bars hebt![]()
Dan zou ik eerder iets nemen met verstelbare safety bars zodat je ook een juiste hoogte in kan stellen voor incline/decline.quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook gelijk geen spotter meer nodig omdat je die safety bars hebt![]()
Tja, in theorie kan het, maar je moet wel een in hoogte verstelbare bench hebben dan om nog een beetje degelijke ROM te kunnen hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook gelijk geen spotter meer nodig omdat je die safety bars hebt"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Wat een hamstringsquote:
-
Damn, wat een animal.quote:Shit, ja. En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit. Hoe zou hij erbij lopen zonder bruining en met kleren, in alledaagse belichting?quote:![]()
Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkopquote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit.
-
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkopSowieso heb ik nog nooit een man gezien die er 'aantrekkelijk' (
) uit zag terwijl hij in de olie stond. Als je dat als vrouw aantrekkelijk vindt (los van de dedication enzo) dan heb je al een aardige fetish denk ik.
Zal best tof zijn als ze een keer de Mr. Olympia zonder dat spul deden, of een ronde met en een ronde zonder.![]()
![]()
Je hebt ook mensen die het in het dagelijks leven opdoen en zo buiten rondlopenquote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.Sowieso heb ik nog nooit een man gezien die er 'aantrekkelijk' (
) uit zag terwijl hij in de olie stond. Als je dat als vrouw aantrekkelijk vindt (los van de dedication enzo) dan heb je al een aardige fetish denk ik.
Zal best tof zijn als ze een keer de Mr. Olympia zonder dat spul deden, of een ronde met en een ronde zonder.![]()
![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
Shit, ja. En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit. Hoe zou hij erbij lopen zonder bruining en met kleren, in alledaagse belichting?
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:quote:
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeftquote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:
[ afbeelding ]
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.This isn't even my final form.![]()
veel volle kwark eten, hard trainen en goed slapen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeft![]()
Sick. Hij doet me denken aan die monsterturken die ik soms in de kleedkamer zie. 1.70 ofzo en van die dikke armen/chest. Je verstaat er geen woord van behalve wat 'Facebook' en 'trainen'.quote:Zal ze eens vragen hoe lang ze al trainen, moeten wel hele goede genetics zijn dan. Echt snugger komen ze niet over en enige wat ik ze zie doen zijn curls/skullcrushers/bench.
Is dit een recente foto?quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.Ik dacht altijd dat hij wel wat meer meat had dan dit.
![]()
![]()
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Kijk svp even in het voetbal subforum joh, in bodybuilding is het nl niet echt gebruikelijk een bal te trappen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.
Hij bedoelt kickboksen enzo, maar die gast post hier wel vaker van die uitlokkende reacties. Gewoon negeren.![]()
Uitlokkende reacties? geef gewoon mijn mening hoor? of moet ik hier ook die roelly in de kont kruipen?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
ik squat niet is niet nodig leg press is ook goed
wat vind jij best eofening voor benen chesterpertty![]()
Doe maar niet, als hij dan aanspant blijft er niets van je over en dat geeft ook maar zo'n troep.quote:Op zondag 9 september 2012 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Uitlokkende reacties? geef gewoon mijn mening hoor? of moet ik hier ook die roelly in de kont kruipen?![]()
train zelf geen benenquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef 16meter het volgende:
ik squat niet is niet nodig leg press is ook goed
wat vind jij best eofening voor benen chesterperttyThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Geen van beide.quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Want je fietst al naar school? Of zit je op voetbal?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Even een lichtpuntje qua benen om Perry zijn ontboezemingen enigzins te corrigeren: (Geen benen, hoe komt het in godsnaam in je op.)
\
Heb nu steeds dat als ik ga slapen dat ik elke nacht rond 4-5 uur wakker wordt en dan weer in slaap val maar heb het gevoel of ik veel minder slaap krijg door op dat punt wakker te worden![]()
![]()
Weet iemand waar ik via internet een v-greep kan bestellen, om een V-bar row te kunnen doen?You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
quote:Op zondag 9 september 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Weet iemand waar ik via internet een v-greep kan bestellen, om een V-bar row te kunnen doen?
EbayYouTube
Wut?quote:
Echt makkelijk laat het zich niet vindenHoe?quote:Ebay
Heb ik de naam verkeerd? Zelfs bij helisports vind ik niks.
[ Bericht 8% gewijzigd door Seksgod_beta_v1 op 09-09-2012 13:18:07 ]You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.htmlquote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wut?
Echt makkelijk laat het zich niet vinden
[..]
Hoe?
Heb ik de naam verkeerd? Zelfs bij helisports vind ik niks.
http://www.sport-thieme.nl/Fitness/Krachtapparaten/art=1492008
beetje research doen dan kom je er wel!
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313YouTube
Dit bedoel ik geen van allen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.html
http://www.sport-thieme.nl/Fitness/Krachtapparaten/art=1492008
beetje research doen dan kom je er wel!
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313
Ik bedoel een greep die normaal om een barbell past (dus geen ding waar 3 barbells in passen, dat werkt nu eenmaal niet) en waarvan de grepen die je vasthoudt nog geen 10 cm uit elkaar liggen en naar boven toe verder uit elkaar lopen.
Ik ben ff sporten... Zal daar ook nog eens vragen.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Volgens mij bedoelt hij zoiets, dus dat het om de bar kan schuiven (maar dan smallere handgrepen):
Feit blijft, research.quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij bedoelt hij zoiets, dus dat het om de bar kan schuiven:
[ afbeelding ]
Maar goed om hulp vragen is niet verkeerd daar gaat het niet om, maar vaak zie je dat mensen totaal geen moeite doen.YouTube
Straks weer even trainen... gister geholpen bij de tandarts (na 3 dagen in en uit gelopen te zijn en een hel te hebben gehad)
op het menu:
Rug, onderrug en biceps!
(waarom vind ik toch eigenlijk alleen borst en triceps relaxed om te doen? anyone?)YouTube
Heerlijk als je gym op zondagmiddag open is...die van mij op zondag helaas maar tot 12:00 uurquote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks weer even trainen... gister geholpen bij de tandarts (na 3 dagen in en uit gelopen te zijn en een hel te hebben gehad)
op het menu:
Rug, onderrug en biceps!
(waarom vind ik toch eigenlijk alleen borst en triceps relaxed om te doen? anyone?)![]()
Maar goed, BBQ-en in de bulk![]()
Bulken![]()
![]()
QFT, bulken is gewoon echt heerlijk, gewoon vreten als een beest en iedereen maar jaloers waarom je geen fatso bent.quote:Op zondag 9 september 2012 13:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk als je gym op zondagmiddag open is...die van mij op zondag helaas maar tot 12:00 uur![]()
Maar goed, BBQ-en in de bulk![]()
Bulken
Hier ook 16:00quote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
Hier op zondag tot 14:00, nog steeds te vroeg eigenlijk. Was altijd 16:00.
en nog haat ik dat...
ik wil gewoon kunnen trainen wanneer het me past (vanwege werk, vermoeidheid etc etc)
Daarom wil ik dat apparaat hier op zolder hebben staan... dan ga ik als een beest
Loop ik elke dag minimaal ff 3x naar boven toe
YouTube
Ja ik ga meestal pas rond 17:00 - 18:00 naar de gym. Eerst rustig wakker worden, berg eten naar binnen beuken en dan kan ik er tegenaan. Al is 's ochtends vroeg gaan ook wel fijn, ben je zo lekker fris en fit de hele dag, ipv na het avondeten kapot gaar.![]()
Ik ga vanuit me werk gelijk heen vaak (18:00)quote:Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ga meestal pas rond 17:00 - 18:00 naar de gym. Eerst rustig wakker worden, berg eten naar binnen beuken en dan kan ik er tegenaan. Al is 's ochtends vroeg gaan ook wel fijn, ben je zo lekker fris en fit de hele dag, ipv na het avondeten kapot gaar.
anders weet ik wel hoe het gaat.
Ik heb laatst getraind zonder te eten.... opzich geeft dat ook wel een lekker gevoel, dan kom je thuis en kan je een heel paard op.YouTube
Gym is hier open tot 1300 zaterdag en zondag, belachelijk naar mijn mening.
Ik moest dus vandaag al om 1200 trainen, terwijl ik pas om 1000 wakker was: http://www.lineargains.com/?p=224
![]()
Hier is het ook 16 uur, wat een prima tijd is vind ik. Voor 13 uur ben ik op zondag nog niet op gang gekomen.![]()
![]()
Mijn gym is zondag dicht, dat is pas kut. Gewoon vroeg opstaan en gaan, heb je nog wat aan je dag man. Uitslapen kan op school![]()
![]()
![]()
Hebben jullie allemaal een 5 day split ofzo dat jullie op zondag willen trainen?This isn't even my final form.![]()
Bij is het meer een kwestie van vervelingquote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie allemaal een 5 day split ofzo dat jullie op zondag willen trainen?![]()
De ene keer is het zondag, de andere keer zaterdag.quote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie allemaal een 5 day split ofzo dat jullie op zondag willen trainen?
Ik train om de dag (in principe)YouTube
Waarom doe je onderrug apart?quote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
op het menu:
Rug, onderrug en biceps!
(waarom vind ik toch eigenlijk alleen borst en triceps relaxed om te doen? anyone?)"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Deed ik eerst ook maar nu word SS best zwaar en hou ik het bij 3x per week om niet te plateauenquote:Op zondag 9 september 2012 14:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De ene keer is het zondag, de andere keer zaterdag.
Ik train om de dag (in principe)![]()
Jaloers op de mensen hier die een gym tot beschikking hebben die lang open is op zondag. Mijne van 09.30 - 11.30_!_!_!
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Whut?!quote:Op zondag 9 september 2012 14:57 schreef Kerol het volgende:
Jaloers op de mensen hier die een gym tot beschikking hebben die lang open is op zondag. Mijne van 09.30 - 11.30_!_!_!
4uur hier trouwens.BEASTMODE![]()
Damn, hier tot 1 uur en dat vond ik al vroegquote:Op zondag 9 september 2012 14:57 schreef Kerol het volgende:
. Mja, weekend is voor mij gewoon standaard rusten.
Morgen weer volop pompen.![]()
Ja, echt triest. Kan niet eens een legday doen op zondag. Daar doe ik 1.30 uur over+ cardio er na en van opschieten word ik gek.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2![]()
Hyperextentions.quote:
Ik moet me onderrug sterker maken en dan met name de onderliggende spieren.
Daar kwamen veel van mijn nekklachten e.d. ook vandaan dus daar concentreer ik me op met meerdere oefeningen om mijn core stabieler te krijgen.YouTube
Enige klote lijkt mij dat je door de binnenkant van je benen niet meer normaal kunt lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef Mr.J het volgende:
Even een lichtpuntje qua benen om Perry zijn ontboezemingen enigzins te corrigeren: (Geen benen, hoe komt het in godsnaam in je op.)
[ afbeelding ]\
Hoeft niet eens om de bar geschoven op zich (eronder kan ook), maar zoiets in een V-vorm, niet in een T-vorm.quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij bedoelt hij zoiets, dus dat het om de bar kan schuiven (maar dan smallere handgrepen):
[ afbeelding ]
Al maakt dat uiteindelijk mss niet zo heeeeeeel veel uit.
Net ook weer even gevraagd op de sportschool. De vraag werd herkend (ik vraag er steeds naar), dus we boeken progressie
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Het is gewoon niet makkelijk te vindenquote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Feit blijft, research.
Maar goed om hulp vragen is niet verkeerd daar gaat het niet om, maar vaak zie je dat mensen totaal geen moeite doen.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Alweer terug van de sportschool trouwens, ik kreeg de drive maar niet te pakken en was onderweg naar blessures (want dan wil het niet, word ik gefrustreerd etc).... die verdoving en drie dagen ellende tandarts hebben er fysiek wel ff ingehakt.... wat ook niet helemaal lekker was is dat ik tijdens het hardlopen uiteraard me hartslag omhoog kreeg, maar daarbij ook het gebonk terug in me zenuw kreeg
a useless sunday
dinsdag maar weer proberen, dan zijn benen en schouders aan de beurt..
hebben jullie nog tips om je schouders/monnikkapspier te trainen? Alles behalve shrugs aub.YouTube
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.htmlquote:Op zondag 9 september 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alweer terug van de sportschool trouwens, ik kreeg de drive maar niet te pakken en was onderweg naar blessures (want dan wil het niet, word ik gefrustreerd etc).... die verdoving en drie dagen ellende tandarts hebben er fysiek wel ff ingehakt.... wat ook niet helemaal lekker was is dat ik tijdens het hardlopen uiteraard me hartslag omhoog kreeg, maar daarbij ook het gebonk terug in me zenuw kreeg
a useless sunday
hebben jullie nog tips om je schouders/monnikkapspier te trainen? Alles behalve shrugs aub.![]()
![]()
Deadlifts.
Over shrugs gesproken, ik zie veel gasten het echt apart uitvoeren. Wat ik ervan weet is dat je een soort beweging schuin naar achteren moet maken. Zodat je de spieren in je bovenrug ook meepakt. Maar veel mensen doen het juist recht omhoog, of roteren helemaal.
Zoals hij uitlegt
![]()
Nog een goed YouTube channel erbij, thnx!quote:Op zondag 9 september 2012 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Deadlifts.
Over shrugs gesproken, ik zie veel gasten het echt apart uitvoeren. Wat ik ervan weet is dat je een soort beweging schuin naar achteren moet maken. Zodat je de spieren in je bovenrug ook meepakt. Maar veel mensen doen het juist recht omhoog, of roteren helemaal.
Zoals hij uitlegt
Als je de oefening voor jezelf voordoet zonder gewichten dan voel je ook een betere contractie in je traps op de manier zoals hij het doet.If not now, then when.![]()
![]()
YouTube
"Eindelijk ben ik in staat om alle lekkere oppervlakkige dames te versieren."quote:Op zondag 9 september 2012 16:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er door hun hoofd gaat als ze synthol gebruikenYouTube
Maar zelfs die weten toch wel dat er zo uit zien niet normaal isquote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Eindelijk ben ik in staat om alle lekkere oppervlakkige dames te versieren."![]()
Je ziet er voor de rest van je leven uit of je door een 12 jarige die net photoshop heeft ontdenkt bent bewerkt![]()
Klokov Press.quote:Op zondag 9 september 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
a useless sunday
hebben jullie nog tips om je schouders/monnikkapspier te trainen? Alles behalve shrugs aub.
![]()
Denk dat ik ook maar is een keukenweegschaal ga aanschaffen. Weet ik eindelijk hoeveel gram rijst ik nou eet![]()
ditquote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat ik ook maar is een keukenweegschaal ga aanschaffen. Weet ik eindelijk hoeveel gram rijst ik nou eetYouTube
Dat ziet er killing uitquote:YouTube
Weken niet getraind en hier gepost door een gebroken hielbot, zelfs bankdrukken kon ik niet omdat ik dan al teveel op mijn hiel moest leunen. Kon echt helemaal niets! Nu gaat het weer beter en wil ik morgen weer aan de gang met dit schema:
http://forum.bodynet.nl/t(...)-4-dagen-schema.html
ziet er goed uit toch?![]()
Even een vraagje, wat drinken jullie zoal als je in de cut zit/vetpercentage omlaag wil halen? Zit nu voornamelijk op water/thee maar daar word je ook spontaan naar van na een tijdjeThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Wat is het vetpercentage waar jullie naar streven? Ik zit op 12% nu en dat ben ik eigenlijk altijd standaard.quote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Even een vraagje, wat drinken jullie zoal als je in de cut zit/vetpercentage omlaag wil halen? Zit nu voornamelijk op water/thee maar daar word je ook spontaan naar van na een tijdjeYouTube
Drink magere melk. Het is niet zo zeer wat je drinkt, maar de totale hoeveelheid energie die je binnen krijgt in een dag.quote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Even een vraagje, wat drinken jullie zoal als je in de cut zit/vetpercentage omlaag wil halen? Zit nu voornamelijk op water/thee maar daar word je ook spontaan naar van na een tijdje![]()
8% 100 kg? Daarvoor zal ik moeten juicenquote:Op zondag 9 september 2012 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is het vetpercentage waar jullie naar streven? Ik zit op 12% nu en dat ben ik eigenlijk altijd standaard.![]()
![]()
Deze gozer eet 30 bananen per dag.Vegan als een motherfucker.
Hij is sowieso een rare gozer, heeft wel een lekkere chick tho. Maar die kerel ziet eruit als 50 jaar terwijl die 34 oid is. Ook veel haat tegen TMW enzo.
Is er een makkelijke manier om rijst lekkerder te maken? Net 125g op en het voelt alsof ik 3 zakken chips op heb terwijl het neerkwam op 450kcal![]()
Goed artikel!
http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-1.html
http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-2.html
Als jullie nog goede artikelen hebben, delen!Knowledge is power.
combineer het met die wereldgerechten....quote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Is er een makkelijke manier om rijst lekkerder te maken? Net 125g op en het voelt alsof ik 3 zakken chips op heb terwijl het neerkwam op 450kcal
je kan ook van rijst nasi maken met wat groentes e.d. Aubergine misschien, prei etcYouTube
Het effect van carbs hé. Stereo postte laatst dat a la Risotto lekker was, probeer dat eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Is er een makkelijke manier om rijst lekkerder te maken? Net 125g op en het voelt alsof ik 3 zakken chips op heb terwijl het neerkwam op 450kcalIf not now, then when.![]()
Jullie brengen me op ideeën man. Zit nu bij de Chinees te wachten
YouTube
Lekkerquote:Op zondag 9 september 2012 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie brengen me op ideeën man. Zit nu bij de Chinees te wachten![]()
Of enorm smerig... Tussenweg bestaat doorgaans niet.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Deze is wel goed,quote:Op zondag 9 september 2012 18:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Lekker![]()
Of enorm smerig... Tussenweg bestaat doorgaans niet.
bestel altijd hetzelfde:
witte rijst
tjap tjoy met kipfilet
babi pangang
sate
maar ik heb nu menu voor 2 personen, maar eet alleen... dus heb voor morgen dan ook nog wat hahaYouTube
quote:Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed artikel!
http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-1.html
http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-2.html
Als jullie nog goede artikelen hebben, delen!Knowledge is power.
![]()
Leuk artikel!
Sluit me overigens aan bij de laatste boodschap. Helemaal niet erg als dit een linkdump aan (wetenschappelijke) artikelen is.BEASTMODE![]()
Nog eentje dan.quote:Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Leuk artikel!
Sluit me overigens aan bij de laatste boodschap. Helemaal niet erg als dit een linkdump aan (wetenschappelijke) artikelen is.
The science on fat lossIf not now, then when.![]()
Ik weet niet of ik dit wel eens eerder gepost heb....Maar dit is een schema waar ik eens mee bezig ben geweest.quote:Top 10 Voeding
In dit artikel vertellen we, met behulp van onze voedingslijsten, iets over een aantal voedingsmiddelen. De eerste lijst bestaat uit de voedingsmiddelen die erg gezond zijn met daarachter een korte uitleg waarom deze zo gezond zijn. Eigenlijk zou je elke dag alle 10 de voedingsmiddelen moeten nuttigen (of de vervangers ervan). De tweede lijst bestaat uit de ongezonde voedingsmiddelen met een uitleg waarom deze zo ongezond zijn. Deze voedingsmiddelen moet je zoveel mogelijk proberen te mijden. Dit is echter niet altijd mogelijk en dat is ook niet erg.
Top 10 gezonde voedingsmiddelen
• Eieren: bevat zeer hoogwaardige eiwit;
• Bonen, kikkererwten, linzen: complexe koolhydraten;
• Groenten en rauwkost: veel vitaminen, mineralen en anti-oxidanten en weinig calorieën;
• Vette vis (haring, makreel): bevat de gezonde goede vetten en is eiwitrijk;
• Tonijn: bevat veel eiwitten en weinig vet;
• Zuivel: bevat hoogwaardige eiwit;
• Fruit: bevat veel mineralen en vitaminen;
• Mineraalwater: zuiver water voor een goede doorspoeling;
• Kip en Kalkoen: bevat hoogwaardig eiwit met beperkte hoeveelheid vet;
• Teunisbloemolie: bevat belangrijke gezonde vetten;
De gezonde voedingsmiddelenlijst bestaat niet uit de standaard voedingsmiddelen. Een paar aanpassingen in de voedingsgewoonte kunnen al heel veel doen voor een meer optimale gezondheid.
Top 10 ongezonde levensmiddelen
• Chips: natrium, vetten;
• Corned Beef: natrium, nitriet, suiker en andere chemische toevoegingen;
• Donuts: chemicaliën -zoals kleurstoffen en conserveringsmiddelen- (gelijksoortig: verschillende soorten vette koeken);
• Frisdranken: zoetstof en andere chemicaliën, suikers;
• Graanproducten voor het ontbijt: toegevoegde suiker, chemische conserveringsmiddelen;
• Knakworstjes: natrium, nitriet, suiker en andere chemische toevoegingen;
• Kunstmatig bereide vruchtensappen: suikers, kunstmatige kleur- en smaakstoffen;
• Mueslirepen: conserveringsmiddelen en suikers (gelijksoortig: zelfde soort repen);
• Spek: nitriet (giftige salpeterzuurverbinding), suiker en vet;
• Suikerspinnen: kleurstoffen, suiker en andere chemische toevoegingen.
Ook in deze lijst zitten geen verassingen. Een paar aanpassingen in de eetgewoonte (wat meer gezondere voedingsmiddelen in plaats van de ongezonde) kan al erg veel doen voor een betere gezondheid en verbeterde prestaties.
Trainingsschema 7 : Bovenlichaam en Onderlichaam 3x per week
Een programma voor zowel het boven- als het onderlichaam is -vanuit gezondheidsoogpunt- het beste aan te raden. Doordat het lichaam evenwichtig wordt opgebouwd, zal het lichaam namelijk een algemeen grotere belastbaarheid ontwikkelen. Voordat er getraind gaat worden is het verstandig om eerst een algemene warming up te doen (van ongeveer 5 minuten op een cardio apparaat). Daarna moeten alle oefeningen 1 a 2 keer worden uitgevoerd op een lichte intensiteit (50% van de 1RM - zie artikelen sectie). Als dit niet gebeurt, kan de spier niet optimaal zijn werk doen (bij een stijging van 1 graad in de spier, kan deze 10% meer output geven), waardoor de 'spierschok' ook niet optimaal zal zijn. De dagen kunnen willekeurig in de week gekozen worden, maar let er wel op dat er zoveel mogelijk tijd tussen de 3 trainingsdagen zit om te kunnen herstellen. De hersteltijd van de spieren is afhankelijk van het persoon zelf en van de ingenomen voeding. Bij inname van veel koolhydraten (vooral net na de training: in minder dan 2 uur) en bij kwalitatieve rust kan de spier weer na 48 uur (2 dagen) volledig hersteld zijn. Ook aminozuren zijn belangrijk om de spiergroei te kunnen faciliteren. Zonder een goede inname van koolhydraten en/of eiwitten, door een tekort aan kwalitatief goede rust of door persoonlijke aanleg, kan de hersteltijd wel 96 uur (4 dagen) duren. Als er niet voldoende rust is geweest (je voelt nog steeds dat de spieren vermoeid zijn), ga dan niet trainen omdat je dan meer fout dan goed kan doen voor de spier en z'n ontwikkeling (een voorbeeld hiervan is het 'opeten' van de eigen spiermassa door een tekort aan hersteltijd in combinatie met een tekort aan eiwitten/aminozuren). Een laatste opmerking is nog dat de trainingssessies (de kern van de training, niet de warming up en cooling down) niet langer dan 1 uur behoren te duren (voor optimale resultaten).
Dag 1 - in chronologische volgorde (Bovenlichaam)
1. Neck Press/Military Press (deltoideus, trapezius, triceps)
Kan ook met 2 losse dumbbells… laten zakken en weer omhoog drukken.
Voor military press, tot je borstkas en weer terug. (voorkant)
2. Standing Barbell Curls (biceps)
3. Dumbell Flys/Pek Deck (pectoralis major)
4. Lat Machine (latissimus dorsi, biceps)
5. Triceps Pushdown (triceps, abdominus rectus)
6. Vertical Row (teres major, trapezius, biceps)
7. Front Dumbell Raises (deltoideus)
8. Hyperextensions (erector spinae)
Dag 2 - in chronologische volgorde (Onderlichaam)
1. Regular Squats (quadriceps, gluteus maximus, hamstrings) of Lunges (quadriceps, gluteus maximus, hamstrings)
2. Abductor (abductors)
3. Standing Gluteus Machine (hamstrings, gluteus maximus)
4. Sitting Calf Raise (soleus)
5. Adductor (tensor fascae latae, gluteus medius)
6. Leg Extension (quadriceps)
7. Standing Calf Raise (soleus, gastrocnemius)
8. Standing Leg Curl (hamstrings)
Dag 3 - in chronologische volgorde (Bovenlichaam)
1. Flat Bench Press (pectoralis major, triceps, deltoideus)
2. Wide Grip Chins Behind The Back (latissimus dorsi, biceps) - (Lat Machine)
3. Standing Lateral Raises (deltoideus, trapezius)
4. Vertical Row (teres major, trapezius, biceps)
5. Lying/Incline Dumbell Curls (biceps)
6. Triceps Pushdown (triceps, abdominus rectus)
7. Hyperextensions (erector spinae)
8. Upright Rows (trapezius)
Uitvoering
Zoals in de vorige pagina ook beschreven staat, moeten de series uitgevoerd worden tussen de 5 en 15 herhalingen. Tussen de sets moet minstens 2 minuten rust worden genomen, zodat de fosfaatpoel weer hersteld kan worden. Aangezien 2 minuten genoeg is om weer 'koud' te worden, wordt aangeraden om supersets te doen. Na de neck press/military press 45 seconden wachten, waarna je moet gaan beginnen met de Standing Barbell Curls. Voor een dergelijke uitvoering is het slim om met een trainingsmaatje te trainen (zodat je 2 machines in kunt nemen en kunt wisselen) of op een zeer rustig tijdstip. 4 sets zijn genoeg, waarbij per oefening ook 1 warming up set hoort (in totaal dus 5 sets).
align=justify>Variatie
Na 6 weken kan je weer kiezen voor een andere aanpak. Dit kan bijvoorbeeld door een andere volgorde van de oefeningen, door andere oefeningen of door andere trainingsmethoden te hanteren. Als je bijvoorbeeld constant gewerkt hebt met 15 herhalingen -waarna je niet meer kon- is het misschien een idee om het gewicht met 10% te verhogen en minder series te doen (5 tot 9).YouTube
Was jij die gozer die binnenkort 3 uur per dag ging trainen?quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik weet niet of ik dit wel eens eerder gepost heb....
[..]
Maar dit is een schema waar ik eens mee bezig ben geweest.If not now, then when.![]()
Suikerspinnenquote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Maar dit is een schema waar ik eens mee bezig ben geweest.![]()
Die eten mensen ook dagelijks![]()
![]()
Nee man, daar heb ik de tijd niet voor hahaquote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was jij die gozer die binnenkort 3 uur per dag ging trainen?YouTube
mmm spek!quote:Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]Gelukkig.quote:The effects of heating meat products cured with nitrite have been investigated. The previously cited study, "Effect of Frying and Other Cooking Conditions on Nitrosopyrrolidine Formation in Bacon," by J.W. Pensabene, et al., indicated that when bacon was fried at 210 degrees F for 10 minutes (raw), 210 degrees F for 105 minutes (medium well), 275 degrees F for 10 minutes (very light), or 275 degrees F for 30 minutes (medium well), no conclusive evidence of nitrosopyrrolidine could be found. But when bacon was fried at 350 degrees F for 6 minutes (medium well), 400 degrees F for 4 minutes (medium well), or 400 degrees F for 10 minutes (burned), nitrosopyrrolidine formation was conclusively found at 10, 17, and 19 parts per billion. Thus, well done or burned bacon probably is potentially more hazardous than less well done bacon. Bacon cooked by microwave has less nitrosamine than fried bacon. Consumers should cook bacon properly.
[ Bericht 54% gewijzigd door Nic1 op 09-09-2012 20:12:44 ]![]()
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Was jij die gozer die binnenkort 3 uur per dag ging trainen?![]()
Wel heel laag, zit zelf op 10 % (max) en ga nu bulken.quote:Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
7/8% ergens in januari. We zullen zien of het haalbaar is.
Wie traint hier trouwens kuiten in de Smith?![]()
Ja, kijk altijd zijn video's, die man is echt raar.quote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij is sowieso een rare gozer, heeft wel een lekkere chick tho. Maar die kerel ziet eruit als 50 jaar terwijl die 34 oid is. Ook veel haat tegen TMW enzo.
Hij haat een boel op de twins, heeft het maar over spiermassa enzo maar is zelf mager als de dood.![]()
wat een ectoquote:Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dat krijg je als je vegan bent, een vies dun fysiek dat snel veroudert..![]()
7/8 lijkt mij perfect. Als je lager gaat kom je dicht in de buurt bij Martin Berkhan en dat vind ik net iets te laag. Het is ook hoe lager je in VP zit hoe bruter/groter je lijkt. Daarnaast wil ik een extra marge creëren voor het bulken.quote:Op zondag 9 september 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wel heel laag, zit zelf op 10 % (max) en ga nu bulken.
Wie traint hier trouwens kuiten in de Smith?If not now, then when.![]()
Het is ook wel mooi, maar het is lastig om te halen. De stap van 10 % naar 7 % is gewoon ontzettend groot, met 9 ben je droog genoeg imo. Maar goed, heb er nu schijt aan als ik wat minder droog sta winter komt er toch aanquote:Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
7/8 lijkt mij perfect. Als je lager gaat kom je dicht in de buurt bij Martin Berkhan en dat vind ik net iets te laag. Het is ook hoe lager je in VP zit hoe bruter/groter je lijkt. Daarnaast wil ik een extra marge creëren voor het bulken.
Alleen plofkop zien te voorkomen![]()
Heeft iemand een excel template voor een voedingsschema? Ik gebruikte voorheen altijd die van bodynet, maar hij spaced nu..Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ja idd. Altijd maar aan het afgeven op 'normale' eters en claimen dat zijn manier van leven het beste is.quote:Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, kijk altijd zijn video's, die man is echt raar.
Hij haat een boel op de twins, heeft het maar over spiermassa enzo maar is zelf mager als de dood.
Hij zegt ook dat hij Kcal in vs. Kcal out allemaal onzin is aangezien hij duizenden Kcals per dag eet en nog steeds lean blijft.
Ik vraag mij af in hoeverre alles waar is van wat hij zegt. Zijn bloedwaardes zijn perfect zegt die en hij vindt dat protein allemaal onzin is. Terwijl protein superieur is i.t.t. carbs en vetten en heel belangrijk is.Hij rent veel marathons, vele van die gasten zien er verlept uit.quote:Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef 16meter het volgende:
[..]
wat een ecto
dat krijg je als je vegan bent, een vies dun fysiek dat snel veroudert..If not now, then when.![]()
Met IF is het makkelijker.quote:Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het is ook wel mooi, maar het is lastig om te halen. De stap van 10 % naar 7 % is gewoon ontzettend groot, met 9 ben je droog genoeg imo. Maar goed, heb er nu schijt aan als ik wat minder droog sta winter komt er toch aan
Alleen plofkop zien te voorkomen
Je leest altijd van veel mensen dat ze dat laatste vet bij de onderste abs er maar niet af krijgen. Met IF lukt dit wel. Met IF kun je ook op een steady VP blijven.If not now, then when.![]()
Jazeker, wordt alleen iets later omdat ik nog lang niet op een plateau zit, dus het wordt waarschijnlijk begin 2013 i.p.v. november 2012. En het komt wat handiger uit met school.quote:
Wat vinden jullie trouwens van een fysiek als deze? Is niet echt bodybuilding, maar zo moet ik er ongeveer uitzien over een jaar als ik kans wil maken op kampioenschappen. Moet met mijn lengte namelijk in de 105+ klasse.![]()
![]()
Klokov is echt een held ja. Even 225 kilo Push Press op training.quote:Op zondag 9 september 2012 20:39 schreef 16meter het volgende:
Bruut fysiek man.
KlokovBovenmenselijke kracht.
![]()
![]()
Mag ik jullie mening hebben over eea?
Ik was bezig met SL en begon te merken dat de meerdere dagen squaten behoorlijk wat impact hadden op de benen icm hardlopen. Ik wil nu eigenlijk een 2/3 daagse split maken zodat ik deze beter kan combineren met hardlopen. Ik heb gewoon de oefeningen van SL als basis genomen:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Alles is 5x5 muv DL, dat is 1x5. Looks sane of....? Alvast bedankt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zou nog een incline en misschien een calf oefening toevoegen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
Ik was bezig met SL en begon te merken dat de meerdere dagen squaten behoorlijk wat impact hadden op de benen icm hardlopen. Ik wil nu eigenlijk een 2/3 daagse split maken zodat ik deze beter kan combineren met hardlopen. Ik heb gewoon de oefeningen van SL als basis genomen:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Alles is 5x5 muv DL, dat is 1x5. Looks sane of....? Alvast bedankt.![]()
Hoe vaak loop je hard? Zou persoonlijk nog SS volgen en op de tweede van je tweedaagse rustdag gaan hardlopen. Dat is dus als je ma, wo, vr, traint op zondag.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Alles is 5x5 muv DL, dat is 1x5. Looks sane of....? Alvast bedankt.
Waarom chin ups 5x5? Rippetoe is overigens 3x5. Misschien kan je blijven hardlopen en SS volgen als je 3x5 gaat doen. Schema ziet er verder goed uit.Is makkelijk te vinden. Op dbb staat het ook. Zelf even zoeken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Bendoe het volgende:
Er was een artikel op bb.com met ieder vetpercentage + pics, kan iemand dat nog vinden?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik zou het gewoon zo doen. Zelf heb ik het ook zo.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Alles is 5x5 muv DL, dat is 1x5. Looks sane of....? Alvast bedankt.
Ma: Borst/Triceps (BP, Dips etc.)
Wo: Rug/Biceps (DL, BOR, Chin-up etc.)
Vrij: Benen/Schouders (SQ, Lunges, OHP etc.)
Alles 3/4x8, maar kan ook 5x5 als je wilt. DL 1x5 raden ze aan maar aangezien ik de DL gewoon BEEST vind doe ik die 8 reps.If not now, then when.![]()
Heb alleen deze diagramquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Bendoe het volgende:
Er was een artikel op bb.com met ieder vetpercentage + pics, kan iemand dat nog vinden?![]()
![]()
Zijn er trouwens ook mensen die een combi van ecto en endo zijn? Of ja, een vriend van me heeft echt ecto-armen maar heeft ook wel aanleg om dik te worden. Genetisch fucked of gewoon een aparte combo?![]()
Bazenfysiek imoquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Jazeker, wordt alleen iets later omdat ik nog lang niet op een plateau zit, dus het wordt waarschijnlijk begin 2013 i.p.v. november 2012. En het komt wat handiger uit met school.
Wat vinden jullie trouwens van een fysiek als deze? Is niet echt bodybuilding, maar zo moet ik er ongeveer uitzien over een jaar als ik kans wil maken op kampioenschappen. Moet met mijn lengte namelijk in de 105+ klasse.
[ afbeelding ]![]()
3/4x per week. Eigenlijk net zo vaak als krachttraining.quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Push. het volgende:
Hoe vaak loop je hard? Zou persoonlijk nog SS volgen en op de tweede van je tweedaagse rustdag gaan hardlopen. Dat is dus als je ma, wo, vr, traint op zondag.Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.quote:Waarom chin ups 5x5? Rippetoe is overigens 3x5. Misschien kan je blijven hardlopen en SS volgen als je 3x5 gaat doen. Schema ziet er verder goed uit.
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zwaar om zo veel hard te lopen terwijl je ook zwaar benen traint. Zou persoonlijk niet vaker dan 1x per week benen trainen ivm overbelasting en herstel. Schema wat je hebt opgezet lijkt me dan goed.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
3/4x per week. Eigenlijk net zo vaak als krachttraining.
[..]
Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
http://www.giantpt.com/tr(...)g-een-vergeten-kunst
Ik was opzoek naar manieren om mijn onderarmen te trainen (die zijn nogal dun)
figured sharing is caring.YouTube
Ik heb altijd het idee dat mensen klagen over achterliggende onderarmen gewoon niet (zwaar genoeg) deadliften, geen pullups doen etc.
Correct me if I am wrong.BEASTMODE![]()
Zelfgemaakte pizza vol tonijn als cheatmeal![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Ze zeggen bij SL en SS dat je zo min mogelijk moet veranderen aan het programma en alle cardio eromheen tot het mimimun moet beperken. Ik vind dan ook dat het moeilijk tot onmogelijk is om zowel cardio als krachttraining tegelijk te doen en op beide fronten optimale resultaten te behalen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema.
Waarom doe je na krachttraining niet een halfuurtje cardio oid?![]()
Ik merk dat ik met SS icm voetbal toch wel last krijg met m'n benen. Nu denk ik erover om voortaan alleen op vrijdag te squatten. Welke oefening raden jullie aan om ipv squat te doen op maandag en woensdag?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Geen optie.quote:
Hoe beperk ik dit tot een minimum?"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
![]()
Deze jongen is profvoetballer, dus het kan wel."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Het gaat er niet echt om wat de voordelen zijn. Voor mij is dat schema optimaal en voor jou kan het die van jou zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema.
Het enige wat je moet onthouden is dat jij bijv. op D1 chin-ups hebt (rug + biceps oefening) op een benen dag. Benen en rug zijn grote spiergroepen die je beter elk op een aparte dag kunt hebben. De chin-up moet je in jouw geval op D2 zetten.
Borst, triceps op D1, rug, biceps op D2 en benen, schouders op D3 is logischer en imo optimaal.If not now, then when.![]()
Thnx ik heb al wat gevonden http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentagesquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb alleen deze diagram
[ afbeelding ]
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide/![]()
Speel je zaterdag? Dan op zondagochtend vroeg trainen. Langst mogelijke herstel periode zonder dat je je wedstrijd in de weg zit door vrijdag te squatten. Op vrijdag squatten en op zaterdag spelen is imo onmogelijk.quote:Op zondag 9 september 2012 21:49 schreef Neraice het volgende:
[..]
Geen optie.
Hoe beperk ik dit tot een minimum?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Omdat je dan geen DtD of 21km van Amsterdam kan uitlopenquote:Op zondag 9 september 2012 21:47 schreef MrGuma het volgende:
Waarom doe je na krachttraining niet een halfuurtje cardio oid?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, op zondag. Misschien squatten dan op maandag? Merk ik het alleen dinsdag tijdens trainen maar dat is minder erg.quote:Op zondag 9 september 2012 21:53 schreef Push. het volgende:
[..]
Speel je zaterdag? Dan op zondagochtend vroeg trainen. Langst mogelijke herstel periode zonder dat je je wedstrijd in de weg zit door vrijdag te squatten. Op vrijdag squatten en op zaterdag spelen is imo onmogelijk."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Noted. Ik ga eens een alternatief maken. Thnx.quote:Op zondag 9 september 2012 21:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om wat de voordelen zijn. Voor mij is dat schema optimaal en voor jou kan het die van jou zijn.
Het enige wat je moet onthouden is dat jij bijv. op D1 chin-ups hebt (rug + biceps oefening) op een benen dag. Benen en rug zijn grote spiergroepen die je beter elk op een aparte dag kunt hebben. De chin-up moet je in jouw geval op D2 zetten.
Borst, triceps op D1, rug, biceps op D2 en benen, schouders op D3 is logischer en imo optimaal.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Welke dagen train je voor voetbal? Als je op zondag speelt zou je kunnen overwegen op donderdag te squatten. Je hebt dan een herstelperiode van 48+ uur, dus tijd voor supercompensatie. Of je moet meer dan 2x per week moeten trainen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:54 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee, op zondag. Misschien squatten dan op maandag? Merk ik het alleen dinsdag tijdens trainen maar dat is minder erg."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
hangt ook van de intensiteit af.quote:Op zondag 9 september 2012 21:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Welke dagen train je voor voetbal? Als je op zondag speelt zou je kunnen overwegen op donderdag te squatten. Je hebt dan een herstelperiode van 48+ uur, dus tijd voor supercompensatie. Of je moet meer dan 2x per week moeten trainen.
Ik ging zelf squatten laatst, en kon een week niet lopen.
Dit terwijl ik toch niet echt zwaar onderontwikkelde benen heb.YouTube
Ja hèhè. En je onderontwikkelde benen kunnen er ook mee te maken hebben dat je slecht herstelde. Geen adaptatie aan de oefeningen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
hangt ook van de intensiteit af.
Ik ging zelf squatten laatst, en kon een week niet lopen.
Dit terwijl ik toch niet echt zwaar onderontwikkelde benen heb."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Ik voetbal op dinsdag, donderdag en zaterdag, en train nu op maandag, woensdag en vrijdag. Donderdag na voetbal gaat niet lukken, wordt te laat dus maandag is dan toch het beste denk ik.quote:Op zondag 9 september 2012 21:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Welke dagen train je voor voetbal? Als je op zondag speelt zou je kunnen overwegen op donderdag te squatten. Je hebt dan een herstelperiode van 48+ uur, dus tijd voor supercompensatie. Of je moet meer dan 2x per week moeten trainen."A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery![]()
Dit is in principe gewoon de basis, allemaal compounds. Ik voeg zelf nog wat isolatie toe voor de lolz.quote:Op zondag 9 september 2012 21:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Noted. Ik ga eens een alternatief maken. Thnx.
Vrij: Benen/Schouders (SQ, Lunges, OHP etc.)If not now, then when.![]()
Zelfde split hierquote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is in principe gewoon de basis, allemaal compounds. Ik voeg zelf nog wat isolatie toe voor de lolz.
Vrij: Benen/Schouders (SQ, Lunges, OHP etc.)![]()
Zit er overigens wel aan te denken om een 4 (of misschien wel 5)daagse split te doen, want ik ben weer helemaal verslaafd aan het progressief verbeteren van mezelf.BEASTMODE![]()
Gewoon doen wat je fijn vindt toch. Sommige gasten trainen 1x per week. Uiteindelijk gaat het meer om de intensiteit.quote:Op zondag 9 september 2012 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zelfde split hier![]()
Zit er overigens wel aan te denken om een 4 (of misschien wel 5)daagse split te doen, want ik ben weer helemaal verslaafd aan het progressief verbeteren van mezelf.
Met 4 day split zou je een arm day of shoulder day kunnen doen, ik zou voor dit gaan:quote:Op zondag 9 september 2012 22:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Zelfde split hier![]()
Zit er overigens wel aan te denken om een 4 (of misschien wel 5)daagse split te doen, want ik ben weer helemaal verslaafd aan het progressief verbeteren van mezelf.
Ma rug + triceps
Di benen
Do borst + biceps
Vr schouders
Of
Rug
Borst + schouders
Benen
Armen![]()
Ja... wil me eigenlijk niet echt druk gaan maken met isolatie-oefeningen. Al zijn calf raises wellicht wel verstandig om te doen vanwege hardlopen. Zat nog wat na te denken over je commentaar, goodmornings zijn benen/rug. Frederic Delavier heeft 'm zelfs als benen staan. Dus...quote:Op zondag 9 september 2012 22:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit is in principe gewoon de basis, allemaal compounds. Ik voeg zelf nog wat isolatie toe voor de lolz.
Vrij: Benen/Schouders (SQ, Lunges, OHP etc.)
Ik denk dat ik de Chin-up met de GM ga swappen en dan zeg, GO.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat ik nooit gesnapt heb aan bodybuildingwedstrijden is waarom ze altijd zo'n vieze oempa loempa huidskleur moeten hebben? Ziet er zo vies en ongezond uit![]()
Bruine huidskleur geeft meer schaduwval -> meer reliëf -> betere uitkomst van de diverse groepen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Wat ik nooit gesnapt heb aan bodybuildingwedstrijden is waarom ze altijd zo'n vieze oempa loempa huidskleur moeten hebben? Ziet er zo vies en ongezond uitBEASTMODE![]()
In principe is de isolatie ook niet zo heel erg nuttig als je goede compounds doet, maar ik doe ze dan ook meer voor de lolz.quote:Op zondag 9 september 2012 22:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ja... wil me eigenlijk niet echt druk gaan maken met isolatie-oefeningen. Al zijn calf raises wellicht wel verstandig om te doen vanwege hardlopen. Zat nog wat na te denken over je commentaar, goodmornings zijn benen/rug. Frederic Delavier heeft 'm zelfs als benen staan. Dus...
Ik denk dat ik de Chin-up met de GM ga swappen en dan zeg, GO.
Als je de goodmornings niet zo belangrijk vindt kun je ze prima overslaan. Denk dat SQ en lunges de lading aardig dekken.If not now, then when.![]()
Hoe bereiken ze dat eigenlijk? kan nooit goed zijn voor je huid lijkt me (Hoewel met de hoeveelheid AAS dat de meeste gebruiken denk ik dat ze nog weinig om hun gezondheid geven)quote:Op zondag 9 september 2012 22:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bruine huidskleur geeft meer schaduwval -> meer reliëf -> betere uitkomst van de diverse groepen.![]()
Is gewoon spul wat je erop smeert man.quote:Op zondag 9 september 2012 22:26 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Hoe bereiken ze dat eigenlijk? kan nooit goed zijn voor je huid lijkt me (Hoewel met de hoeveelheid AAS dat de meeste gebruiken denk ik dat ze nog weinig om hun gezondheid geven)
Kennen jullie trouwens het goedje Melanotan? Moet best goed werken, bruin worden zonder zonnebank etc. http://forum.dutchbodybui(...)onder-zon-uv-301034/
Gewoon een spuitje in je vet zetten en een paar dagen later ben je wat tinten bruiner.
Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.quote:Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie trouwens het goedje Melanotan? Moet best goed werken, bruin worden zonder zonnebank etc. http://forum.dutchbodybui(...)onder-zon-uv-301034/
Gewoon een spuitje in je vet zetten en een paar dagen later ben je wat tinten bruiner.BEASTMODE![]()
Iemand op de sportschool hier vertelde me dat hij zoiets deed, had er nog nooit van gehoord dus wist niet of ik hem moest geloven of niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon een spuitje in je vet zetten en een paar dagen later ben je wat tinten bruiner.![]()
![]()
Spul werkt echt. Volgens mij is het een stofje wat jouw lichaam zelf aanmaakt, maar nu spuit je er wat extra in. Het moet volgens hun 'gezonder' zijn dan zonnebanken (kankerverwekkend).quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.If not now, then when.![]()
je troll radar functioneert slecht broquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.
dat is gewoon een serieus topic![]()
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te wordenquote:Op zondag 9 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spul werkt echt. Volgens mij is het een stofje wat jouw lichaam zelf aanmaakt, maar nu spuit je er wat extra in. Het moet volgens hun 'gezonder' zijn dan zonnebanken (kankerverwekkend).![]()
![]()
FUAAAAAAAAARK
Ben al sinds vanmiddag aan het F5'en op de BB.com FB pagina.Hij heeft net de 1.000.000 bereikt. Net te laat godver de teringzooi.
![]()
Hmm. Ik kreeg een beetje een 'penisenlargement-pills'-gevoel.
Toch maar even in verdiepen dan.
BEASTMODE![]()
dan?quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te worden![]()
Als blijkt dat het minder schadelijker is dan naar de zonnebank gaan, waarom the fuck niet dan?quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te worden
quote:Melanotan II was first synthesized at the University of Arizona. Researchers there knew that one of the best defenses against skin cancer was melanin activated in the skin, a tan. They hypothesized that an effective way to reduce skin cancer rates in people would be to induce the body's natural pigmentary system to produce a protective tan prior to UV exposure.If not now, then when.![]()
Is toch nergens voor nodig? Als je een dag buiten loopt ben je al bruin. Of je moet zo'n type zijn die ook in de herfst/winter een tan wil hebben maar dan ben je een guidoquote:![]()
Dan afhankelijk van hoe je trainingen zijn ingedeeld. Kijken of je kunt ontdekken of er structuur in de trainingen zit, bijvoorbeeld meer conditioneel op dinsdag en techniek op donderdag.quote:Op zondag 9 september 2012 22:01 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik voetbal op dinsdag, donderdag en zaterdag, en train nu op maandag, woensdag en vrijdag. Donderdag na voetbal gaat niet lukken, wordt te laat dus maandag is dan toch het beste denk ik."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Melanotan is nou net handig voor mensen die niet snel bruin worden. Als ik mezelf neem zou dit wel wat voor mij zijn, aangezien ik een licht huidtype heb. Bij Sundays deden ze zo'n huidtest en daar bleek dat ik met mijn huid niet eens onder de zonnebank mag. Op vakantie verbrand ik eerder dan dat ik bruin word.. Dat is best wel zuur hoorquote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Is toch nergens voor nodig? Als je een dag buiten loopt ben je al bruin. Of je moet zo'n type zijn die ook in de herfst/winter een tan wil hebben maar dan ben je een guido![]()
Waarom wil je zo graag bruin worden?quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef Physics het volgende:
[..]
Melanotan is nou net handig voor mensen die niet snel bruin worden. Als ik mezelf neem zou dit wel wat voor mij zijn, aangezien ik een licht huidtype heb. Bij Sundays deden ze zo'n huidtest en daar bleek dat ik met mijn huid niet eens onder de zonnebank mag. Op vakantie verbrand ik eerder dan dat ik bruin word.. Dat is best wel zuur hoor![]()
Omdat je met een wit tintje er al snel bleek uitziet. Een wat bruinere huid oogt wat beter, misschien zelfs wat gezonder. Heb hetzelfde probleem; wel wat minder erg geloof ik maar wat bruiner? Graag.quote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bruin worden?![]()
Gratis shipping de komende 24 uur vanaf http://bodybuilding.com met de volgende code 1MILFBIf not now, then when.![]()
Moet ik die vraag echt beantwoorden? Waarom verhuizen hele volksstammen elke zomer naar zonnige oorden?quote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bruin worden?
Ik ken geen enkel persoon die er met een kleurtje niet beter uitziet.![]()
baby olie opsmeren en in de zon gaan zitten!quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef Physics het volgende:
[..]
Moet ik die vraag echt beantwoorden? Waarom verhuizen hele volksstammen elke zomer naar zonnige oorden?
Ik ken geen enkel persoon die er met een kleurtje niet beter uitziet.
Blijf je langer bruin, en wordt je sneller bruin.
Mijn conclusie althans.YouTube
Gewoon de helft van het jaar in Spanje komen wonen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef 16meter het volgende:
Lijkt mij ook wel nice om een keer te proberen.![]()
![]()
Mijn doel voor deze zomer is 10% vet. Ik cut tot ~12% en dan ga ik een tijdje de recomposition in
-
Ook naar NL!?quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gratis shipping de komende 24 uur vanaf http://bodybuilding.com met de volgende code 1MILFB![]()
Denk het wel. Als je het zeker wilt weten gewoon even wat het winkelwagentje in slepen en vervolgens die code gebruiken.quote:If not now, then when.![]()
D'r is een vrouwtje in mijn gym die al een paar weken aan het squatten, banken, en DL-en is.
Heb vrijdag ff gevraagd of ze d'r eigen schema had samen gesteld, en dat ik het wel stoer vond van d'r dat ze "de echte" oefeningen aan het doen is
nja ja, 't is toch veel leuker dan op zo'n hometrainer staan, zei ze
[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 10-09-2012 08:29:48 ]![]()
Gelijk der nummer vragen!quote:Op maandag 10 september 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
D'r is een vrouwtje in mijn gym die al een paar weken aan het squatten, banken, en DL-en is.
Heb vrijdag ff gevraagd of ze d'r eigen schema had samen gesteld, en dat ik het wel stoer vond van d'r dat ze "de echte" oefeningen aan het doen is
nja ja, 't is toch veel leuker dan op zo'n hometrainer staan, zei ze
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Van wat ik van GM's heb begrepen is dat het een perfecte oefening is om je DL/SQ te versterken. Dus wil die er bij doen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je de goodmornings niet zo belangrijk vindt kun je ze prima overslaan. Denk dat SQ en lunges de lading aardig dekken.
Dit is 'm geworden uiteindelijk:
Legs (D1):
Squats (compound)
Lunges (compound)
Good mornings (isolation)
Optional:
Standing or sitting calf raises (isolation)
Reversed situp / Incline Leg Hip Raise (compound)
Back (D2):
Deadlift (compound)
Bent over barbell row (compound)
Chin-ups (compound)
Optional:
Roman chair back extension (compound)
Arms / Chest (D3):
Overhead press / Militairy press (compound)
Bench press (compound)
Dips (compound)
Optional:
Slow bicycles crunches (isolation)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga dit voorjaar ook eens lekker gek doen en droog wordenquote:Op maandag 10 september 2012 02:11 schreef star_gazer het volgende:
Mijn doel voor deze zomer is 10% vet. Ik cut tot ~12% en dan ga ik een tijdje de recomposition in
Ik wil naar de sportschool maar heb gisteren een relatief lichte rugsessie gedaan. Wel pijn aan mn pens van de deadlifts en m'n onderrug zegt ook hallo. Ik begin te neigen naar een dagje respijt.
Ben ik een pussy of ben ik verstandig?
Vervelend als je aan het twijfelen slaat.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ziet er wel prima uit, ik zou alleen wel een oefening meer voor schouders en borst doen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Van wat ik van GM's heb begrepen is dat het een perfecte oefening is om je DL/SQ te versterken. Dus wil die er bij doen.
Dit is 'm geworden uiteindelijk:
Legs (D1):
Squats (compound)
Lunges (compound)
Good mornings (isolation)
Optional:
Standing or sitting calf raises (isolation)
Reversed situp / Incline Leg Hip Raise (compound)
Back (D2):
Deadlift (compound)
Bent over barbell row (compound)
Chin-ups (compound)
Optional:
Roman chair back extension (compound)
Arms / Chest (D3):
Overhead press / Militairy press (compound)
Bench press (compound)
Dips (compound)
Optional:
Slow bicycles crunches (isolation)Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: