Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijnquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste is net genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)
De onderste ergens in september vorig jaar al.
Ik schommel altijd rond de 68 ong.... en ben sinds een maandje pas weer hard bezig met trainen. (Daarvoor tijdje niets gedaan).
Een echte Ecto
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijn
Nooit tegen je pimp ingaan.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Damn moet nu vriendin ophalen want die word geslagen ergens.
Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Een ecto ben je als je bovenarmen een paar cm dikker dan het bot zijn, niet met deze armen.
M'n psycholoog (ben diehard adhd-er enzo) zei tegen mij nooit meer dan 8mg nemen. Ik zelf neem 5mg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, wie heeft je aangeraden om 10 mg te slikken?
Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen.quote:
Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:04 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen.
Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.
Sowieso ook vrouwen slaanquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:18 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.
Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groterquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.
Maar dat van die jongens van 16 herken ik idd. Hier ook op m'n studie, alleen die zijn dan 20-25. Sowieso zijn er weinig Nederlandse jongeren die liften.
Nou, die gast verdient het zelf wel.quote:
In Londen waren er een maand geleden echt veel 'mirin zwarten toen ik er was, leuk om te zienquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groter
Net zoals deze gast.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oh serieus? Ik woon niet in NL op het moment dus geen idee.
Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden.
afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?
Dacht ik al ja. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef Push. het volgende:
[..]
afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.
lol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol.
Snel pindakaas smeren op die armen.
Edit:
Hey, kunnen we Frank Yang niet mailen of ie een filmpje maakt met pindakaas.
Echt zo gek dat ie het nog doet ook.
drinkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Een gekkie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?
werkt vochtafdrijvendquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ALL KINDZ OF LOSSquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
werkt vochtafdrijvend
als je festival hebt gehad met x en paar bieries sta je anderhand stuk droger man
Hij is manischquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?
Diegenen zijn dan zelf ook nogal hersenloos om het te doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |