afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Kan dit überhaupt en is dat dan door de alcohol?
Dacht ik al ja. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:54 schreef Push. het volgende:
[..]
afvoer van vocht, en ja komt door alcohol.
lol.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol.
Snel pindakaas smeren op die armen.
Edit:
Hey, kunnen we Frank Yang niet mailen of ie een filmpje maakt met pindakaas.
Echt zo gek dat ie het nog doet ook.
drinkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben gisteren uit geweest en behoorlijk gedronken en gedanst als een baasje. Nu keek ik net in de spiegel en ik voel mij wat slanker.
Een gekkie.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?
werkt vochtafdrijvendquote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ALL KINDZ OF LOSSquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:28 schreef 16meter het volgende:
[..]
werkt vochtafdrijvend
als je festival hebt gehad met x en paar bieries sta je anderhand stuk droger man
Hij is manischquote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan hem dan?
Diegenen zijn dan zelf ook nogal hersenloos om het te doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
Typisch gevalletje van het syndroom van:quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
* SunTzu wacht totdat iemand de opmerking: "Sinds ik mijn eigen sperma drink maak ik de gains van mijn leven" maakt
Bij mij in de gym gaat het daar echt bijna alleen over. Altijd praten die regulars over penissen, homoparkeerplaatsen bezoeken om aan gratis eiwit te komen etcquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:59 schreef SunTzu het volgende:
* SunTzu wacht totdat iemand de opmerking: "Sinds ik mijn eigen sperma drink maak ik de gains van mijn leven" maakt
Link pleas.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
even volle kwark voor de compensatiequote:Op zaterdag 8 september 2012 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
hier krijgen we mensen zo ver om zichzelf in te smeren met pindakaasquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik smeer mezelf in met sperma, u mad ?quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:33 schreef seto het volgende:
[..]
hier krijgen we mensen zo ver om zichzelf in te smeren met pindakaas
je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |