We will be the judge of that. Pics gaarne.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef SunTzu het volgende:
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is.
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
We will be the judge of that. Pics gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.Solide fysiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.BEASTMODE
Ik heb eerst 8 weken gecut, toen 2 weken zonder dexa en toen weer 4 weken met.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Solide fysiek!![]()
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat idee heb ik ook. Soort van verkapte afgunstquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
SunTzu, hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer precies hetzelfde op de foto te staan?
Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo.
Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet straks een week rust ipv oogoperatie. Moet ik dan gewoon doorgaan met bulken of op onderhoud eten?
Menselijk saturatieniveau voor melatonine voor slaapinductie zit *ver* onder 10 mg.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen.
Het is time released dus misschien ligt het daar aanquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'
[..]
Menselijk saturatieniveau voor melatonine zit *ver* onder 10 mg.
Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemenquote:Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Overigens, wie heeft je aangeraden om 10 mg te slikken?
Prima, zelf weten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemen
Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:31 schreef Levolution het volgende:
Niks zelf weten, dat moet je niet zomaar doen, helemaal niet met een preparaat met vertraagde afgifte. Het is dat melatonine geen ernstige bijwerkingen heeft, maar met een ander geneesmiddel zou Tito nu misschien toxische concentraties bereikt hebben.
Heb ik ook die dromen met melatonine. Probeer het daarom minder te nemen maar toch vaak 4 van die pilletjes nodig. Ook vaak dezelfde vreemde dromen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Van Melatonine ga je echt fucked up dromen. Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen. De eerste nacht droomde ik dat ik zelfmoord wou plegen terwijl ik daar nog nooit aan gedacht had en de tweede nacht droomde ik dat met de vader van mijn vriendin aan het vechten was nadat ik haar in elkaar had geslagen (Heb ik trouwens ook nog nooit gedaan of die intentie gehad)
quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.Netjes gedaan man. Hoeveel % is dat? Ik denk dat je wel bijna klaar bent met cuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ooit heel dik geweest? Just a question. Niet dat het valt te zien ofzo.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
Om toch even te helpen, want hij spoelt zijn geld door het toilet aangezien er een verzadigingsconcentratie is. Het enige wat hij bereikt door twee doseringen te nemen, is dat deze verzadigingsconcentratie sneller wordt bereikt. Kan hij dan niet beter één dosering nemen maar dan iets eerder voor hij gaat slapen? Of een preparaat zonder vertraagde afgifte (mits hij, eenmaal in slaap, 's nachts niet meer wakker wordt)?quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.
I know.... dat is dus ook mijn probleem hahaquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |