abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:14:37 #1
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522559

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:15:48 #2
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522601
Wat een steal.

Maar maakt niet uit, zag #301 niet aankomen dus kon zo gauw geen goede TT bedenken. :')
This isn't even my final form.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:17:39 #3
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522664
Ik had een TT in gedachten :@

@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis :D

@ Levolution: yep :9
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:19:08 #4
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522710
Binnenkort kunnen er nieuwe foto's van de Olympia in de OP _O_
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:19:50 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522745
Ik heb ook een beetje gyno, heb er niet echt last van maar als ik buk steekt mijn tepel wel een beetje uit. Dekt de verzekering zo'n operatie? Maar ik voel niet zo'n 'schijfje' wat voelbaar zou moeten zijn bij gyno, dus misschien eerst de eerstvolgende cut maar afwachten.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:22:19 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116522854
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:17 schreef Bendoe het volgende:

@ Snakey: bij die borden langs de provinciale wegen zie je ze alle drie adverteren, + tv & radio. Ik kreeg ook zo'n foldertje van F4F thuis :D

Oh serieus? Ik woon niet in NL op het moment dus geen idee.

Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden. :+
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:24:58 #7
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116522960
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:22 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik denk er steeds harder aan een eigen gym te openen. Dus misschien moet ik dat in gedachte houden. :+
Ik had het er ook al me m'n vader over, omdat ik er zo in geïnteresseerd in ben. Maar je hebt wel een aardig kapitaaltje nodig, en alleen hardcore is te riskant.
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:25:02 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116522964
quote:

[..]

Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen. _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:27:05 #9
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116523061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:

[..]

Doen en wij mogen natuurlijk gratis komen trainen. _O_
Maar dan niet in Spanje :')
Boks van Bendoe _O_
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:32:16 #10
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116523305
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:27 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Maar dan niet in Spanje :')
Papa Snakey regelt voor ons allemaal wel een huisje aan het strand daar, elke dag full homo samen trainen in ballenknijpers en na afloop elkaar dream tan en olie insmeren enzo onder het genot van een wheyshakeje.
pi_116523640
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
BEASTMODE
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:43:24 #12
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116523693
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Met een hardcore gym heb je wel een dikke niche te pakken, maar riskant en minder animo in kleinere steden.
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen etc. veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
Of je start een gym met twee afdelingen, een hardcore gym en een huisvrouwengym om de hardcore gym te kunnen financieren.
pi_116523713
Ik vind Powercleanen zo'n vette oefening om te doen. Vooral het laatste setje als je het je dan toch nog lukt die bar naar boven te krijgen _O_
pi_116523736
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:41 schreef Awesome_ het volgende:
Zo'n F4F of basic fit is vrij populair onder de huisvrouwen veel slapende leden etc. maarja, 13 in een dozijn.
F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cutten ;(
pi_116524280
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:44 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

F4F cardio deel heeft in Rotterdam erg mooie vrouwen. Helaas doe ik nog geen cardio totdat ik ga cutten ;(
Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.
BEASTMODE
pi_116525199
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik zit zelf bij een basic fit en er lopen aardig wat pareltjes rond inderdaad. Maar ook genoeg pittige kapsels die de margriet komen lezen op ligfiets.
Die filter ik er automatisch uit
pi_116525521
Hoe clean bulken jullie? Heb vroeger altijd redelijk clean gebulkt, maar beetje dirty kan ook wel x
pi_116525584
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 00:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe clean bulken jullie? Heb vroeger altijd redelijk clean gebulkt, maar beetje dirty kan ook wel x
Zo clean mogelijk maar ik zeg geen nee tegen een keer naar de KFC of een zak chips, vooral in het weekend bij mijn ouders is het lastig om clean mijn kcal te halen
pi_116527450
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dit heb ik te verduren bij Fit 4 free, Linker oor allemaal onzin rechter oog IK BEN EEN SKIPPYBAL.
  zaterdag 8 september 2012 @ 06:57:36 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116527576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
Yoga ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116527744
Sup ende lo! Twee maanden niet meer een gym van binnen gezien en ben sinds deze week weer rustig begonnen. SL was leuk, maar merk dat het niet echt meer samengaat met hardlopen. Teveel impact op de benen. Dus ik moet nu eens een leuk 2/3 daags split gaan maken voor mezelf.

SPOILER: spam
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)

Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?

Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116528100
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 08:12 schreef slacker_nl het volgende:

Dit is al twee jaar een ding die ik aan het arsenaal wil toevoegen, maar nog geen actie op ondernomen. Ik zoek een toko waar ze niet zweverig doen, maar het gewoon doen.
Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116528130
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:18 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je kan ook zelf je in dingen gaan verdiepen zonder dat je daarvoor naar een toko moet.
Kan. Ik vind het alleen prettig om wat te kunnen brainpicken om vervolgens het zelf te doen. Ik heb de dvd's maar... nooit echt wat mee gedaan.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_116528161
Als je het niet op brinta hebt kan je er ook bambix bij door gooien, maakt de structuur al een stuk beter !
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  zaterdag 8 september 2012 @ 09:57:56 #25
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_116528538
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is. :{
pi_116528589
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef SunTzu het volgende:
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is. :{
We will be the judge of that. Pics gaarne.
BEASTMODE
  zaterdag 8 september 2012 @ 10:03:18 #27
354147 SunTzu
pi_116528606
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:01 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

We will be the judge of that. Pics gaarne.
Ik was de afgelopen 2 weken ineens 4kg afgevallen.
SPOILER
pi_116528678
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:

[..]

SPOILER
Solide fysiek! ^O^
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.
BEASTMODE
  zaterdag 8 september 2012 @ 10:17:58 #29
354147 SunTzu
pi_116528803
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:08 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Solide fysiek! ^O^
Ik zou mooi gaan bulken. Flink wat massa pakken deze herfst en winter. 14 weken dexa-cut gehad? Want je hebt toch dikke progressie gemaakt met de eerste foto's in gedachte.
Ik heb eerst 8 weken gecut, toen 2 weken zonder dexa en toen weer 4 weken met.
In totaal is er 8kg vanaf, echt een wereld van verschil. Maar als ik weer ga bulken wil ik echt niet meer zoals dit worden, ik ga in december nog 2 maanden op vakantie.

SPOILER
pi_116529172
Van Melatonine ga je echt fucked up dromen. Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen. De eerste nacht droomde ik dat ik zelfmoord wou plegen terwijl ik daar nog nooit aan gedacht had en de tweede nacht droomde ik dat met de vader van mijn vriendin aan het vechten was nadat ik haar in elkaar had geslagen (Heb ik trouwens ook nog nooit gedaan of die intentie gehad :') )
  zaterdag 8 september 2012 @ 10:45:33 #31
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116529207
SunTzu, hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer precies hetzelfde op de foto te staan? :D

Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo. Zolang je niet te veel spiermassa verliest is dit toch goed? Dit is nou eenmaal de bedoeling van een cut en ik vind dat je er echt op vooruit bent gegaan.
Maar misschien wel tijd om clean te bulken inderdaad. Je moet natuurlijk ook kijken of je al veel kracht (/spiermassa) kwijt bent geraakt in de afgelopen weken.
pi_116529263
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:
SunTzu, hoe krijg je het voor elkaar om iedere keer weer precies hetzelfde op de foto te staan? :D

Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo.
Dat idee heb ik ook. Soort van verkapte afgunst :P
BEASTMODE
pi_116529600
Als je denkt dat hij mager is, wait till you see me :P
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116529749
Moet straks een week rust ipv oogoperatie. Moet ik dan gewoon doorgaan met bulken of op onderhoud eten?
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:22:00 #35
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116529843
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:17 schreef Tito_Makani het volgende:
Moet straks een week rust ipv oogoperatie. Moet ik dan gewoon doorgaan met bulken of op onderhoud eten?
Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen.
Menselijk saturatieniveau voor melatonine voor slaapinductie zit *ver* onder 10 mg.
Confidence through competence
pi_116529889
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je antwoord is dus het antwoord op: 'Waarom eet je boven onderhoud?'

[..]

Menselijk saturatieniveau voor melatonine zit *ver* onder 10 mg.
Het is time released dus misschien ligt het daar aan
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:26:24 #37
55709 Stereotomy
pi_116529915
Overigens, wie heeft je aangeraden om 10 mg te slikken?
pi_116529940
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemen
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:28:23 #39
55709 Stereotomy
pi_116529946
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:27 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ik heb 5mg gehaald maar 1 daarvan werkt niet dus ga je er automatisch twee nemen
Prima, zelf weten.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:31:33 #40
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116530000
Niks zelf weten, dat moet je niet zomaar doen, helemaal niet met een preparaat met vertraagde afgifte. Het is dat melatonine geen ernstige bijwerkingen heeft, maar met een ander geneesmiddel zou Tito nu misschien toxische concentraties bereikt hebben.
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:35:31 #41
55709 Stereotomy
pi_116530053
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:31 schreef Levolution het volgende:
Niks zelf weten, dat moet je niet zomaar doen, helemaal niet met een preparaat met vertraagde afgifte. Het is dat melatonine geen ernstige bijwerkingen heeft, maar met een ander geneesmiddel zou Tito nu misschien toxische concentraties bereikt hebben.
Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.
pi_116530219
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef Tito_Makani het volgende:
Van Melatonine ga je echt fucked up dromen. Ik heb 10mg nodig om in slaap te komen. De eerste nacht droomde ik dat ik zelfmoord wou plegen terwijl ik daar nog nooit aan gedacht had en de tweede nacht droomde ik dat met de vader van mijn vriendin aan het vechten was nadat ik haar in elkaar had geslagen (Heb ik trouwens ook nog nooit gedaan of die intentie gehad :') )
Heb ik ook die dromen met melatonine. Probeer het daarom minder te nemen maar toch vaak 4 van die pilletjes nodig. Ook vaak dezelfde vreemde dromen.
pi_116530392
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:03 schreef SunTzu het volgende:

[..]

SPOILER
Netjes gedaan man. Hoeveel % is dat? Ik denk dat je wel bijna klaar bent met cutten :P

Ben je ooit heel dik geweest? Just a question. Niet dat het valt te zien ofzo.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_116530768
Ik zal een foto van mezelf posten...

Don't laugh :P
YouTube
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:20:08 #45
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116530947
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:35 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik waardeer je zorgen, maar bot gezegd: koppige mensen zijn niet mijn probleem. Als er acute leverschade oid was had ik het wel gezegd, maar voor nu: zelf weten.
Om toch even te helpen, want hij spoelt zijn geld door het toilet aangezien er een verzadigingsconcentratie is. Het enige wat hij bereikt door twee doseringen te nemen, is dat deze verzadigingsconcentratie sneller wordt bereikt. Kan hij dan niet beter één dosering nemen maar dan iets eerder voor hij gaat slapen? Of een preparaat zonder vertraagde afgifte (mits hij, eenmaal in slaap, 's nachts niet meer wakker wordt)?
pi_116531021

De bovenste is net genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)

De onderste ergens in september vorig jaar al.

Ik schommel altijd rond de 68 ong.... en ben sinds een maandje pas weer hard bezig met trainen. (Daarvoor tijdje niets gedaan).

Een echte Ecto :D
YouTube
pi_116531035
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
pi_116531065
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef 16meter het volgende:
Niet om lullig te doen bro, maar ik zie weinig verschil als er een jaar tussen die 2 foto's zit..
I know.... dat is dus ook mijn probleem haha

(heb ook niet een jaar vol getraind, paar maanden tussen gezeten dat ik maar 1x heenging in de week plus ik train nu anders dan hiervoor... ik heb een zware nekblessure gehad waardoor ik geen belasting meer op me nek mocht)
YouTube
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:27:36 #49
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116531085
Ik vind je geen ecto hoor, ja je bent licht in cijfers maar ik zie toch wel een goede basis.
pi_116531113
Basis is er zeker, en ecto gehalte is ook niet zo hoog als je doet vermoeden.

Nu doorzetten!
pi_116531171
Doe nu een maandje SS ongeveer, dit zijn nu m'n stats:

SQ: 47,5kg
DL: 65 kg
BP: 45 kg
OP: 25kg

Kan pas sinds kort echt squatten (hiervoor geen squatrek), dus dat gaat nog wel stijgen. Vind die OP wel echt laag, klopt het dat die zoveel zwaarder is?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:36:36 #52
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116531244
OP is inderdaad een bitch.
pi_116531253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:36 schreef Levolution het volgende:
OP is inderdaad een bitch.
Voel er wel altijd heel erg m'n rug mee, net als met DL. Doe ik iets verkeerd of hoort dat?
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_116531268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:32 schreef Neraice het volgende:
Doe nu een maandje SS ongeveer, dit zijn nu m'n stats:

SQ: 47,5kg
DL: 65 kg
BP: 45 kg
OP: 25kg

Kan pas sinds kort echt squatten (hiervoor geen squatrek), dus dat gaat nog wel stijgen. Vind die OP wel echt laag, klopt het dat die zoveel zwaarder is?
verhoudingen kloppen wel hoor

zou mooi zijn als we allemaal 100+ kg boven ons hoofd zouden kunnen drukken
  zaterdag 8 september 2012 @ 12:40:29 #55
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116531313
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:37 schreef Neraice het volgende:

[..]

Voel er wel altijd heel erg m'n rug mee, net als met DL. Doe ik iets verkeerd of hoort dat?
Ik voel ook mijn rug met de OP, meer dan met de DL (bij de DL voel ik gewoon dat mijn onderrug opgepompt is, soort spierpijn, bij de OP voel ik echt dat ik mijn rug belast).
Om nou te zeggen dat het hoort weet ik niet zo goed, maar ik negeer het zelf. Gewoon de rug sterken. :P
pi_116531610
Buikspieren aanspannen gedurende de gehele beweging bij de press. Aangezien je maar 5 reps doet moet het mogelijk zijn continue hoge druk te houden. Zo stabiliseer je meer met je core/abs dan je rug.

Laatste workout http://www.lineargains.com/?p=220

Tussenstand linear progression
SQ: 85x5x3
DL: 100x5x3
BP: 55x5x3
OP: 32.5x5x3
Chins: 3x9
Pullups 3x8
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:50:34 #57
354147 SunTzu
pi_116532671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:45 schreef Levolution het volgende:

Maar je moet schijt hebben aan die mensen, men roept veel te gauw dat je te mager bent, krijg het gevoel dat ze dat doen om hun eigen pens goed te praten ofzo. Zolang je niet te veel spiermassa verliest is dit toch goed? Dit is nou eenmaal de bedoeling van een cut en ik vind dat je er echt op vooruit bent gegaan.
Maar misschien wel tijd om clean te bulken inderdaad. Je moet natuurlijk ook kijken of je al veel kracht (/spiermassa) kwijt bent geraakt in de afgelopen weken.
Kracht ben ik niet veel verloren, ik bank nog 100kg 4x, net voor de cut tipte ik 120kg 4x.
Het kan ook zijn doordat nu al mijn kleren veel te groot zijn ik veel magerder lijk :)

Damn moet nu vriendin ophalen want die word geslagen ergens.
pi_116532721
Op de een of andere manier doet die template van bodynet waarop je handig je kcal/e/k/v kan bijhouden het niet meer goed.. Heeft iemand een andere manier om dit handig te doen?
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_116532828
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Wtf?
pi_116532906
lastige klanten heb je er altijd bij
pi_116533170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De bovenste is net genomen (sorry voor de slechte kwaliteit)

De onderste ergens in september vorig jaar al.

Ik schommel altijd rond de 68 ong.... en ben sinds een maandje pas weer hard bezig met trainen. (Daarvoor tijdje niets gedaan).

Een echte Ecto :D
Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijn
pi_116533206
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:10 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Pfff...sommige mensen roepen echt veel te snel dat ze ecto zijn
Ja inderdaad.

Een ecto ben je als je bovenarmen een paar cm dikker dan het bot zijn, niet met deze armen :') .
pi_116533243
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef SunTzu het volgende:

[..]
Nooit tegen je pimp ingaan. :N
pi_116533271
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:12 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja inderdaad.

Een ecto ben je als je bovenarmen een paar cm dikker dan het bot zijn, niet met deze armen :') .
Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 september 2012 @ 14:56:28 #65
159915 -Menn0-
MNO
pi_116534350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
M'n psycholoog (ben diehard adhd-er enzo) zei tegen mij nooit meer dan 8mg nemen. Ik zelf neem 5mg.
,,/
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:04:11 #66
354147 SunTzu
pi_116534509
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:57 schreef zoz het volgende:

[..]

Wtf?
Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen. :{
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:11:38 #67
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116534675
Volgende training ga ik eens een lagere incline proberen.
Boks van Bendoe _O_
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:18:39 #68
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116534848
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:04 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Ja haar stiefvader heeft haar, haar moeder en haar 2,5 jarige broertje geslagen, ik ben er net naartoe gegaan en heb die kerel eraf gehaald en nu is ze aangifte aan het doen. :{
Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.
pi_116534860
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Daarnaast heb ik bijv. echt de armen van een ecto maar verder is mijn bouw meer meso. Maar bij mij op het werk lopen een hoop mannetjes van 16 rond die echt dezelfde bouw hebben als een meisje van 8, dan ben je ecto.
Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.

Maar dat van die jongens van 16 herken ik idd. Hier ook op m'n studie, alleen die zijn dan 20-25. Sowieso zijn er weinig Nederlandse jongeren die liften.
pi_116534894
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wtf. Ook dat 2,5 jarig kindje. Ik had die gast echt gehoekt.
Sowieso ook vrouwen slaan :')
BEASTMODE
pi_116535073
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:20 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sowieso ook vrouwen slaan :')
Sowieso mensen slaan :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116535083
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik heb wel ecto polsen en onderarmen, maar mijn bovenarmen en delts groeien prima. Als ik mijn pols vastpak met duim en middelvinger, dan overlapt mijn duim de middelvinger nog wel 1 cm zegmaar.

Maar dat van die jongens van 16 herken ik idd. Hier ook op m'n studie, alleen die zijn dan 20-25. Sowieso zijn er weinig Nederlandse jongeren die liften.
Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groter :P
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:35:24 #73
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116535295
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Sowieso mensen slaan :')
Nou, die gast verdient het zelf wel. :X
Maar goed, zo zou hij het voor zichzelf ook kunnen rechtvaardigen natuurlijk.
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:35:54 #74
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116535309
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 15:28 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Klopt. Al zijn er ook genoeg Nederlanders die een goede bouw van zichzelf hebben. Maar hier in Eindhoven (en omgeving) zie ik wel genoeg jonge gasten met een aardig fysiek rondlopen. Maar als ik bijv. naar mijn eigen vrienden kijk zijn er maar een paar die liften. Maar goed, dan is het contrast tussen hen en mij alleen maar groter :P
In Londen waren er een maand geleden echt veel 'mirin zwarten toen ik er was, leuk om te zien :P
Boks van Bendoe _O_
pi_116537112
quote:

[..]

Net zoals deze gast. _O_

http://www.youtube.com/user/BigJsExtremeFitness/videos
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')