Dat weet ik dus niet, maar ik ga zelf uit van 3-5 maanden. Met een beetje geluk maak ik met de nieuwjaarsduik een goed beginquote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nice, hoe lang na de operatie kun je weer aan de slag? 6kg heb je vast zo weer te pakken.
Hier ook rustig, kom gestaag aan.
Ik gok nu op ong. 17%. Zat net rond de 14% voordat ik geblesseerd raakte.quote:
Ja 5x idd.. Ik hou van low fat.. chick diggen 6pack.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Is goed te zien aan die bench achter je. Liggen aardig wat plates op. Wat bench je, 6x je lichaamsgewicht?
Hangt af of het vet/vocht of spier is...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rustig bro, 6kg afgevallen, voel me skinny. Voor de rest is het afwachten tot m'n operatie a.s donderdag. En daar ?
no shit...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hangt af of het vet/vocht of spier is...
6kg vocht en vet zit er zo aan.
Gestegen in vet en toch afgevallen. Feelsbadman.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hangt af of het vet/vocht of spier is...
6kg vocht en vet zit er zo aan.
Roelly 3 weeks out:quote:Op donderdag 6 september 2012 15:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah buddy!![]()
[ afbeelding ]
is gewoon havermout, maar dan in kleinere stukjes gechoptquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
vandaag raadde een klasgenoot van me ultra fine oats aan, uitleg was nogal vaag en begreep er weinig van. Weten jullie wat nou het nut van dit is? Ik heb het net al besteld aangezien het maar een 10tje voor 4 kg is maar wil toch wel graag weten of ik geen kat in de zak heb. Ik gebruik trouwens al Whey perfection maar wil het dus combineren.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Nic1 het volgende:
Als je dit niet weet moet je misschien beginnen met het bijhouden van een voedingsschema.
Hyperextentions doen en oefenen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Nic1 het volgende:
Aangezien ik een stijve hark ben heb ik nog steeds moeite om met een rechte/holle rug de bar vanaf de grond te deadliften, iemand tips om dit te verbeteren?
ik kocht havermout... allergisch voor melk dus ik deed het in water (dat was mogelijk stond op de verpakking)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef tarantism het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar ff serieus, dat ultra fine oats lijkt me nou echt een gevalletje overcompliceren. Gewoon brinta is ook prima spul.
Ik ken mensen die doen het met water en kaneel. Anders sojamelk ofzo proberenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik kocht havermout... allergisch voor melk dus ik deed het in water (dat was mogelijk stond op de verpakking)
in de magnetron..... SMERIG JONGEN! GADVERDAMME!
Kan je die rommel ook op een andere manier doen? Of ben je dan toch afhankelijk van muesli en yoghurt?
Granen zelf zonder iets erbij smaken nergens naar.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik kocht havermout... allergisch voor melk dus ik deed het in water (dat was mogelijk stond op de verpakking)
in de magnetron..... SMERIG JONGEN! GADVERDAMME!
Kan je die rommel ook op een andere manier doen? Of ben je dan toch afhankelijk van muesli en yoghurt?
Als ik het met melk inneem, is het een ritje ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
niet aanstellen werkt volgens mij nog het beste
Bulken en geen melk kunnen drinken lijkt mij echt zuur.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als ik het met melk inneem, is het een ritje ziekenhuis.
Het is maar wat je aanstellen noemt ;-)
Nee ik heb vanalles geprobeerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Bulken en geen melk kunnen drinken lijkt mij echt zuur.
Is lactose vrije melk niet wat voor je?
Ziet er goed uit! Gele is olie neem ik aan?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Granen zelf zonder iets erbij smaken nergens naar.
Doe er een klontje boter in, wat kaneel en evt wat honing / zoetstof / suiker /whatever.
[ afbeelding ]
Wat ik ook lekker vind is het a la Risotto klaarmaken, dus met boter of olijfolie, peper en boullion of zout, en parmezaanse kaas eroverheen.
Ja, hier heb ik niet overheen gepistquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Gele is olie neem ik aan?
Is het nog steeds zo dat creatine vraagt om veel meer water te drinken dan je deed (vanwege je nieren) en dat creatine voor een grotere gehalte aan vocht in je lichaam zorgt? (omdat je door creatine meer vocht vasthoud)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Wel grappig trouwens dat er nog zo'n grote onwetendheid over supps bestaat.
Als ik tegen iemand zeg dat ik creatine gebruik denken ze gelijk dat ik met een grote spuit in mijn arm zit, diegene die wel weten wat creatine is denken dat je er dood aan gaat en dat het slecht voor je is
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik niet overheen gepist
Parboiled.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]![]()
Welke rijst gebruik je, zilvervlies?
Je houdt door creatine meer vocht vast in de spieren. Alle broscience eromheen van pafferigheid in je gezicht heeft totaal geen basis. Er is dus niks 'veranderd'.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat creatine vraagt om veel meer water te drinken dan je deed (vanwege je nieren) en dat creatine voor een grotere gehalte aan vocht in je lichaam zorgt? (omdat je door creatine meer vocht vasthoud)
of is dat al compleet veranderd?
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Niet geheel offtopic (wellicht een beetje)
Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?
Ik merk dat die dingen bij mij ook tijdens het trainen een verschil maken.
Standaard, geen zin in een squirt chocolade pasta tijdens het squatten.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:58 schreef star_gazer het volgende:
Lol bij mijn laatste squat rep (3x5x90kg) vandaag liep ik helemaal rood aan. Ass-to-grass 90kg is best lastig als je nog maar 77kg lichaamsgewicht onder de bar kan plaatsenHet was echt buigen of barsten en ik had geen zin om achterover te lazeren. Toen ik eenmaal stond viel ik bijna flauw
Maar goed dat ik even was wezen schijten voor mijn workout zegmaar (protip)
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zijn er hier ook mensen die naast het harde trainen van het lichaam zich ook bezighouden met de geest? filosofisch, psychologisch, mediteren etc?
Het is vaak in de avond het drukste. Ik moest soms zo lang wachten dat ik geen tijd meer had om de hele workout te doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoe laat wordt het bij jullie wat rustiger in de sportschool? Ben eigenlijk van plan om vanavond om 21.30 uur te gaan (is toch tot 23.00 uur geopend) en hoop dat het dan wat rustiger is.
Dat wat jij beschrijft is vaak alleen als je het load (Doen mensen dit tegenwoordig nog?)quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat creatine vraagt om veel meer water te drinken dan je deed (vanwege je nieren) en dat creatine voor een grotere gehalte aan vocht in je lichaam zorgt? (omdat je door creatine meer vocht vasthoud)
of is dat al compleet veranderd?
Weet ik, ik dacht dat hier de piek vaak tussen 18:00 uur en 21:00 uur is of zo, daarna is het hopelijk wat rustiger. Ach ja, zie het vanzelf.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:16 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Het is vaak in de avond het drukste. Ik moest soms zo lang wachten dat ik geen tijd meer had om de hele workout te doen.
Vraag het na bij je sportschool? Als het goed is registreren ze wie er binnen zijn, dus kunnen ze ook nakijken wanneer het het drukst is.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Weet ik, ik dacht dat hier de piek vaak tussen 18:00 uur en 21:00 uur is of zo, daarna is het hopelijk wat rustiger. Ach ja, zie het vanzelf.
Ach ja, zo spannend is het ook weer niet en ik verwacht dat het rond 21:30 uur wat rustiger is. Maar ik heb er echt een hekel aan (en zal vast niet de enige zijn) om in een bomvolle gym te trainenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:24 schreef Push. het volgende:
[..]
Vraag het na bij je sportschool? Als het goed is registreren ze wie er binnen zijn, dus kunnen ze ook nakijken wanneer het het drukst is.
Lekker rustig is het lekkerste ja, geen gezeur en mensen die zeggen dat deadliften slecht is voor je rug.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ach ja, zo spannend is het ook weer niet en ik verwacht dat het rond 21:30 uur wat rustiger is. Maar ik heb er echt een hekel aan (en zal vast niet de enige zijn) om in een bomvolle gym te trainen
Resetten stelde me in staat zwaarder te gaan. Eerst had ik nog moeite om het extra gewicht vast te blijven houden, maar nu niet meer. Nu blijf ik na m'n laatste rep nog een seconde of 5 tot 10 rechtop staan met de bar in m'n handen. Dat lijkt ook wel te helpen.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:00 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je vaak 1 rep doet?
Ik doe namelijk deadliften gewoon net als andere oefeningen 6/8x.
Vanwaar bij deadlift anders? ik snap dat je dan meer gewicht aan kan omdat je kan rusten.. maar als je dat squaten/ benchen doet zal dit ook het gevolg hebben.
Hoe bedoel je? Ik doe een warming-up bij iedere compound.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:02 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Wat ik mij meer afvraag; waarom zit je warmingup set zo dicht bij je werkset?
Een volle gym hier betekent een rij voor het squatrek, een barbell speurtocht door de hele gym, mensen die je gaan pushen als je het squatrek gebruikt (Ik heb geen probleem met het squatrek te delen maar er zitten van die autisten tussen die het squatrek helemaal voor zichzelf willen hebben en constant zeiken dat je al zo lang bezig bent) en een groepje benchpress buitenlanders die alle gewichten in beslag nemen in het geval dat ze ze nodig mochten hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ach ja, zo spannend is het ook weer niet en ik verwacht dat het rond 21:30 uur wat rustiger is. Maar ik heb er echt een hekel aan (en zal vast niet de enige zijn) om in een bomvolle gym te trainen
Welkom bij de wondere wereld van Basic Fit/Fit for Freequote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Een volle gym hier betekent een rij voor het squatrek, een barbell speurtocht door de hele gym, mensen die je gaan pushen als je het squatrek gebruikt (Ik heb geen probleem met het squatrek te delen maar er zitten van die autisten tussen die het squatrek helemaal voor zichzelf willen hebben en constant zeiken dat je al zo lang bezig bent) en een groepje benchpress buitenlanders die alle gewichten in beslag nemen in het geval dat ze ze nodig mochten hebben
Herken ik totaaal niet. Bij ons het is super relaxed. Veel polen, dat wel, maar voor de rest is het altijd wel rustig. zoiezo na 7 - half 8.. Maar heb vaak genoeg om 6 uur alleen getraind. Af en toe is het wat moeilijk bij het dumbelrack, maar dat komt meer omdat alles een beetje bij elkaar staat, qua bankjes, dumbells en multi-station.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Een volle gym hier betekent een rij voor het squatrek, een barbell speurtocht door de hele gym, mensen die je gaan pushen als je het squatrek gebruikt (Ik heb geen probleem met het squatrek te delen maar er zitten van die autisten tussen die het squatrek helemaal voor zichzelf willen hebben en constant zeiken dat je al zo lang bezig bent) en een groepje benchpress buitenlanders die alle gewichten in beslag nemen in het geval dat ze ze nodig mochten hebben
Hier ook een hoop Polen, maar dat zijn echt fijne mensen om mee te trainen. Altijd bereid om even te helpen, pushen je om meer gewicht te pakken en houden zich lekker met zichzelf bezig. Kunnen een hoop van die autochtone tokkies in mijn gym een voorbeeld aan nemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Herken ik totaaal niet. Bij ons het is super relaxed. Veel polen, dat wel, maar voor de rest is het altijd wel rustig. zoiezo na 7 - half 8.. Maar heb vaak genoeg om 6 uur alleen getraind. Af en toe is het wat moeilijk bij het dumbelrack, maar dat komt meer omdat alles een beetje bij elkaar staat, qua bankjes, dumbells en multi-station.
Maandag is bij ons wel het drukst, maar de gym is zondag ook dicht, en zaterdag alleen van 10 tot 1. Woensdag en vrijdag echt rustig.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:51 schreef Tito_Makani het volgende:
Als je wil lachen moet je het tiener deel van DBB lezen
http://forum.dutchbodybui(...)meisjes-help-317145/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |