Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.quote:Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie trouwens het goedje Melanotan? Moet best goed werken, bruin worden zonder zonnebank etc. http://forum.dutchbodybui(...)onder-zon-uv-301034/
Gewoon een spuitje in je vet zetten en een paar dagen later ben je wat tinten bruiner.
Iemand op de sportschool hier vertelde me dat hij zoiets deed, had er nog nooit van gehoord dus wist niet of ik hem moest geloven of niet.quote:Op zondag 9 september 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kennen jullie trouwens het goedje Melanotan? Moet best goed werken, bruin worden zonder zonnebank etc. http://forum.dutchbodybui(...)onder-zon-uv-301034/
Gewoon een spuitje in je vet zetten en een paar dagen later ben je wat tinten bruiner.
Spul werkt echt. Volgens mij is het een stofje wat jouw lichaam zelf aanmaakt, maar nu spuit je er wat extra in. Het moet volgens hun 'gezonder' zijn dan zonnebanken (kankerverwekkend).quote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.
je troll radar functioneert slecht broquote:Op zondag 9 september 2012 22:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de TS getrollt in dat topic.
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te wordenquote:Op zondag 9 september 2012 22:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Spul werkt echt. Volgens mij is het een stofje wat jouw lichaam zelf aanmaakt, maar nu spuit je er wat extra in. Het moet volgens hun 'gezonder' zijn dan zonnebanken (kankerverwekkend).
dan?quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te worden
Als blijkt dat het minder schadelijker is dan naar de zonnebank gaan, waarom the fuck niet dan?quote:Op zondag 9 september 2012 22:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Als mensen nu ook al gaan spuiten om bruin te worden
quote:Melanotan II was first synthesized at the University of Arizona. Researchers there knew that one of the best defenses against skin cancer was melanin activated in the skin, a tan. They hypothesized that an effective way to reduce skin cancer rates in people would be to induce the body's natural pigmentary system to produce a protective tan prior to UV exposure.
Is toch nergens voor nodig? Als je een dag buiten loopt ben je al bruin. Of je moet zo'n type zijn die ook in de herfst/winter een tan wil hebben maar dan ben je een guidoquote:
Dan afhankelijk van hoe je trainingen zijn ingedeeld. Kijken of je kunt ontdekken of er structuur in de trainingen zit, bijvoorbeeld meer conditioneel op dinsdag en techniek op donderdag.quote:Op zondag 9 september 2012 22:01 schreef Neraice het volgende:
[..]
Ik voetbal op dinsdag, donderdag en zaterdag, en train nu op maandag, woensdag en vrijdag. Donderdag na voetbal gaat niet lukken, wordt te laat dus maandag is dan toch het beste denk ik.
Melanotan is nou net handig voor mensen die niet snel bruin worden. Als ik mezelf neem zou dit wel wat voor mij zijn, aangezien ik een licht huidtype heb. Bij Sundays deden ze zo'n huidtest en daar bleek dat ik met mijn huid niet eens onder de zonnebank mag. Op vakantie verbrand ik eerder dan dat ik bruin word.. Dat is best wel zuur hoorquote:Op zondag 9 september 2012 22:48 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Is toch nergens voor nodig? Als je een dag buiten loopt ben je al bruin. Of je moet zo'n type zijn die ook in de herfst/winter een tan wil hebben maar dan ben je een guido
Waarom wil je zo graag bruin worden?quote:Op zondag 9 september 2012 22:55 schreef Physics het volgende:
[..]
Melanotan is nou net handig voor mensen die niet snel bruin worden. Als ik mezelf neem zou dit wel wat voor mij zijn, aangezien ik een licht huidtype heb. Bij Sundays deden ze zo'n huidtest en daar bleek dat ik met mijn huid niet eens onder de zonnebank mag. Op vakantie verbrand ik eerder dan dat ik bruin word.. Dat is best wel zuur hoor
Omdat je met een wit tintje er al snel bleek uitziet. Een wat bruinere huid oogt wat beter, misschien zelfs wat gezonder. Heb hetzelfde probleem; wel wat minder erg geloof ik maar wat bruiner? Graag.quote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bruin worden?
Moet ik die vraag echt beantwoorden? Waarom verhuizen hele volksstammen elke zomer naar zonnige oorden?quote:Op zondag 9 september 2012 23:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bruin worden?
baby olie opsmeren en in de zon gaan zitten!quote:Op zondag 9 september 2012 23:35 schreef Physics het volgende:
[..]
Moet ik die vraag echt beantwoorden? Waarom verhuizen hele volksstammen elke zomer naar zonnige oorden?
Ik ken geen enkel persoon die er met een kleurtje niet beter uitziet.
Gewoon de helft van het jaar in Spanje komen wonen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:56 schreef 16meter het volgende:
Lijkt mij ook wel nice om een keer te proberen.
Ook naar NL!?quote:Op zondag 9 september 2012 23:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gratis shipping de komende 24 uur vanaf http://bodybuilding.com met de volgende code 1MILFB
Denk het wel. Als je het zeker wilt weten gewoon even wat het winkelwagentje in slepen en vervolgens die code gebruiken.quote:
Gelijk der nummer vragen!quote:Op maandag 10 september 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
D'r is een vrouwtje in mijn gym die al een paar weken aan het squatten, banken, en DL-en is.
Heb vrijdag ff gevraagd of ze d'r eigen schema had samen gesteld, en dat ik het wel stoer vond van d'r dat ze "de echte" oefeningen aan het doen is
nja ja, 't is toch veel leuker dan op zo'n hometrainer staan, zei ze![]()
Van wat ik van GM's heb begrepen is dat het een perfecte oefening is om je DL/SQ te versterken. Dus wil die er bij doen.quote:Op zondag 9 september 2012 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je de goodmornings niet zo belangrijk vindt kun je ze prima overslaan. Denk dat SQ en lunges de lading aardig dekken.
Ik ga dit voorjaar ook eens lekker gek doen en droog wordenquote:Op maandag 10 september 2012 02:11 schreef star_gazer het volgende:
Mijn doel voor deze zomer is 10% vet. Ik cut tot ~12% en dan ga ik een tijdje de recomposition in
Ziet er wel prima uit, ik zou alleen wel een oefening meer voor schouders en borst doen.quote:Op maandag 10 september 2012 09:26 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Van wat ik van GM's heb begrepen is dat het een perfecte oefening is om je DL/SQ te versterken. Dus wil die er bij doen.
Dit is 'm geworden uiteindelijk:
Legs (D1):
Squats (compound)
Lunges (compound)
Good mornings (isolation)
Optional:
Standing or sitting calf raises (isolation)
Reversed situp / Incline Leg Hip Raise (compound)
Back (D2):
Deadlift (compound)
Bent over barbell row (compound)
Chin-ups (compound)
Optional:
Roman chair back extension (compound)
Arms / Chest (D3):
Overhead press / Militairy press (compound)
Bench press (compound)
Dips (compound)
Optional:
Slow bicycles crunches (isolation)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |