Feit blijft, research.quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij bedoelt hij zoiets, dus dat het om de bar kan schuiven:
[ afbeelding ]
Heerlijk als je gym op zondagmiddag open is...die van mij op zondag helaas maar tot 12:00 uurquote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks weer even trainen... gister geholpen bij de tandarts (na 3 dagen in en uit gelopen te zijn en een hel te hebben gehad)
op het menu:
Rug, onderrug en biceps!
(waarom vind ik toch eigenlijk alleen borst en triceps relaxed om te doen? anyone?)
QFT, bulken is gewoon echt heerlijk, gewoon vreten als een beest en iedereen maar jaloers waarom je geen fatso bent.quote:Op zondag 9 september 2012 13:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heerlijk als je gym op zondagmiddag open is...die van mij op zondag helaas maar tot 12:00 uur![]()
Maar goed, BBQ-en in de bulk![]()
Bulken
Hier ook 16:00quote:Op zondag 9 september 2012 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
Hier op zondag tot 14:00, nog steeds te vroeg eigenlijk. Was altijd 16:00.
Ik ga vanuit me werk gelijk heen vaak (18:00)quote:Op zondag 9 september 2012 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
Ja ik ga meestal pas rond 17:00 - 18:00 naar de gym. Eerst rustig wakker worden, berg eten naar binnen beuken en dan kan ik er tegenaan. Al is 's ochtends vroeg gaan ook wel fijn, ben je zo lekker fris en fit de hele dag, ipv na het avondeten kapot gaar.
Bij is het meer een kwestie van vervelingquote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie allemaal een 5 day split ofzo dat jullie op zondag willen trainen?
De ene keer is het zondag, de andere keer zaterdag.quote:Op zondag 9 september 2012 14:13 schreef Levolution het volgende:
Hebben jullie allemaal een 5 day split ofzo dat jullie op zondag willen trainen?
Waarom doe je onderrug apart?quote:Op zondag 9 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks weer even trainen... gister geholpen bij de tandarts (na 3 dagen in en uit gelopen te zijn en een hel te hebben gehad)
op het menu:
Rug, onderrug en biceps!
(waarom vind ik toch eigenlijk alleen borst en triceps relaxed om te doen? anyone?)
Deed ik eerst ook maar nu word SS best zwaar en hou ik het bij 3x per week om niet te plateauenquote:Op zondag 9 september 2012 14:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
De ene keer is het zondag, de andere keer zaterdag.
Ik train om de dag (in principe)
Whut?!quote:Op zondag 9 september 2012 14:57 schreef Kerol het volgende:
Jaloers op de mensen hier die een gym tot beschikking hebben die lang open is op zondag. Mijne van 09.30 - 11.30_!_!_!
Damn, hier tot 1 uur en dat vond ik al vroegquote:Op zondag 9 september 2012 14:57 schreef Kerol het volgende:
Jaloers op de mensen hier die een gym tot beschikking hebben die lang open is op zondag. Mijne van 09.30 - 11.30_!_!_!
Hyperextentions.quote:
Enige klote lijkt mij dat je door de binnenkant van je benen niet meer normaal kunt lopen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:56 schreef Mr.J het volgende:
Even een lichtpuntje qua benen om Perry zijn ontboezemingen enigzins te corrigeren: (Geen benen, hoe komt het in godsnaam in je op.)
[ afbeelding ]\
Hoeft niet eens om de bar geschoven op zich (eronder kan ook), maar zoiets in een V-vorm, niet in een T-vorm.quote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef Levolution het volgende:
Volgens mij bedoelt hij zoiets, dus dat het om de bar kan schuiven (maar dan smallere handgrepen):
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |