Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkopquote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit.
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkop
Je hebt ook mensen die het in het dagelijks leven opdoen en zo buiten rondlopenquote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.Sowieso heb ik nog nooit een man gezien die er 'aantrekkelijk' (
) uit zag terwijl hij in de olie stond. Als je dat als vrouw aantrekkelijk vindt (los van de dedication enzo) dan heb je al een aardige fetish denk ik.
Zal best tof zijn als ze een keer de Mr. Olympia zonder dat spul deden, of een ronde met en een ronde zonder.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
Shit, ja. En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit. Hoe zou hij erbij lopen zonder bruining en met kleren, in alledaagse belichting?
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:quote:
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeftquote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:
[ afbeelding ]
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.
veel volle kwark eten, hard trainen en goed slapen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeft
Sick. Hij doet me denken aan die monsterturken die ik soms in de kleedkamer zie. 1.70 ofzo en van die dikke armen/chest. Je verstaat er geen woord van behalve wat 'Facebook' en 'trainen'.quote:
Is dit een recente foto?quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk svp even in het voetbal subforum joh, in bodybuilding is het nl niet echt gebruikelijk een bal te trappen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.
Doe maar niet, als hij dan aanspant blijft er niets van je over en dat geeft ook maar zo'n troep.quote:Op zondag 9 september 2012 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Uitlokkende reacties? geef gewoon mijn mening hoor? of moet ik hier ook die roelly in de kont kruipen?
train zelf geen benenquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef 16meter het volgende:
ik squat niet is niet nodig leg press is ook goed
wat vind jij best eofening voor benen chesterpertty
Geen van beide.quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Want je fietst al naar school? Of zit je op voetbal?
quote:Op zondag 9 september 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Weet iemand waar ik via internet een v-greep kan bestellen, om een V-bar row te kunnen doen?
Wut?quote:
Hoe?quote:Ebay
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.htmlquote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wut?
Echt makkelijk laat het zich niet vinden
[..]
Hoe?
Heb ik de naam verkeerd? Zelfs bij helisports vind ik niks.
Dit bedoel ik geen van allen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.html
http://www.sport-thieme.nl/Fitness/Krachtapparaten/art=1492008
beetje research doen dan kom je er wel!
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |