Er is nog geen verkoopverbod in Nederland, maar ze worden volgens mij niet meer gemaakt en dus niet meer ingekocht. Het laatst dat ik heb gelezen is dat de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit bezig is met een onderzoek, ik neem aan dat een verbod niet ver weg is.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:58 schreef ZetaOS het volgende:
Nog een vraagje is er nou een verbod op geranium olie of niet in Nederland?
Kan het niet duidelijk vinden, ook de verkoop gaat nog steeds door.
Voorraden worden wel steeds minder, als je nog een goede pre wint hebben is het denk nu de tijd om nog een potje te kopen.
Roelly 1st ja.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:52 schreef Ties02 het volgende:
Roelly wint de nordic pro!
dus geplaatst voor de O
Sinds ik Squat sprint ik iedereen er uit zonder cardioquote:
Werkt dat niet dan?quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:54 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik dacht dat DBB erg was maar het originele BB forum is nog erger. Ze krijgen mensen daar zo ver om hun eigen sperma te drinken voor eiwitten
lol roelly met dat enge manwijf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2012 02:15:24 ]
quote:Op zondag 9 september 2012 01:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
lol roelly met dat enge manwijf.
Ben benieuw of ie er neukt.
hier kijk dan wat een heks
Jaja, blabla. Even een shock post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet net zo goed als ik dat ze een vd beste trainers van NL is. Misschien dat ze zelfs jou nog eens een keertje goed kan laten trainen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Dat gezeik krijg ik ook; "moet er echt nog 5kg vanaf?". Opbokken, het is vet wat eraf gaat, dus mijn frame blijft nagenoeg gelijkquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef SunTzu het volgende:
14e week cut en iedereen zegt dat ik mager ben, van mij mag er nog wel ietsjes meer vanaf maar misschien zie ik zelf niet meer wanneer het genoeg is.
Dan zou ik eerder iets nemen met verstelbare safety bars zodat je ook een juiste hoogte in kan stellen voor incline/decline.quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan je in een squat rack nou ook benchen?
[ afbeelding ]
Heb je ook gelijk geen spotter meer nodig omdat je die safety bars hebt
Tja, in theorie kan het, maar je moet wel een in hoogte verstelbare bench hebben dan om nog een beetje degelijke ROM te kunnen hebben.quote:Op zondag 9 september 2012 10:52 schreef Tito_Makani het volgende:
Kan je in een squat rack nou ook benchen?
[ afbeelding ]
Heb je ook gelijk geen spotter meer nodig omdat je die safety bars hebt
Wat een hamstringsquote:
Damn, wat een animal.quote:
Shit, ja. En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit. Hoe zou hij erbij lopen zonder bruining en met kleren, in alledaagse belichting?quote:
Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkopquote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit.
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.quote:Op zondag 9 september 2012 11:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Met alle respect, hij heeft best een beetje een rotkop
Je hebt ook mensen die het in het dagelijks leven opdoen en zo buiten rondlopenquote:Op zondag 9 september 2012 11:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
BODYbuilding, het lichaam (zonder hoofd) zelf! En daarnaast is zo'n wedstrijd natuurlijk ook niet bedoeld om een paarmaatje te lokken, en hoe die kerels er verder uitzien doet mij ook niets.Sowieso heb ik nog nooit een man gezien die er 'aantrekkelijk' (
) uit zag terwijl hij in de olie stond. Als je dat als vrouw aantrekkelijk vindt (los van de dedication enzo) dan heb je al een aardige fetish denk ik.
Zal best tof zijn als ze een keer de Mr. Olympia zonder dat spul deden, of een ronde met en een ronde zonder.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
Shit, ja. En eigenlijk ziet alles er gewoon erg goed uit. Hoe zou hij erbij lopen zonder bruining en met kleren, in alledaagse belichting?
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:quote:
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeftquote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan 1 Ronaldo voor je post:
[ afbeelding ]
En nu weer terug naar t beachboy topic ipv het bodybuild topic.
veel volle kwark eten, hard trainen en goed slapen!quote:Op zondag 9 september 2012 12:16 schreef Levolution het volgende:
[..]
hoe krijg ik ook zulke borspieruh wel jammer dat ie geen blokjes heeft
Sick. Hij doet me denken aan die monsterturken die ik soms in de kleedkamer zie. 1.70 ofzo en van die dikke armen/chest. Je verstaat er geen woord van behalve wat 'Facebook' en 'trainen'.quote:
Is dit een recente foto?quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.quote:Op zondag 9 september 2012 12:14 schreef Mr.J het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk svp even in het voetbal subforum joh, in bodybuilding is het nl niet echt gebruikelijk een bal te trappen.quote:Op zondag 9 september 2012 12:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ha-ha. Met zulke benen kan je nog geen trap geven, is gewoon te overdreven imo.
Doe maar niet, als hij dan aanspant blijft er niets van je over en dat geeft ook maar zo'n troep.quote:Op zondag 9 september 2012 12:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Uitlokkende reacties? geef gewoon mijn mening hoor? of moet ik hier ook die roelly in de kont kruipen?
train zelf geen benenquote:Op zondag 9 september 2012 12:49 schreef 16meter het volgende:
ik squat niet is niet nodig leg press is ook goed
wat vind jij best eofening voor benen chesterpertty
Geen van beide.quote:Op zondag 9 september 2012 12:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Want je fietst al naar school? Of zit je op voetbal?
quote:Op zondag 9 september 2012 13:05 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Weet iemand waar ik via internet een v-greep kan bestellen, om een V-bar row te kunnen doen?
Wut?quote:
Hoe?quote:Ebay
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.htmlquote:Op zondag 9 september 2012 13:12 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Wut?
Echt makkelijk laat het zich niet vinden
[..]
Hoe?
Heb ik de naam verkeerd? Zelfs bij helisports vind ik niks.
Dit bedoel ik geen van allen.quote:Op zondag 9 september 2012 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.onlinefitnesss(...)or-kabeltoestel.html
http://www.sport-thieme.nl/Fitness/Krachtapparaten/art=1492008
beetje research doen dan kom je er wel!
http://www.ebay.nl/sch/i.(...)=p3286.c0.m270.l1313
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |