abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2012 @ 18:28:04 #201
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116570927
Jullie brengen me op ideeën man. Zit nu bij de Chinees te wachten :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116570957
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jullie brengen me op ideeën man. Zit nu bij de Chinees te wachten :')
Lekker :9

Of enorm smerig... Tussenweg bestaat doorgaans niet.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
  zondag 9 september 2012 @ 18:41:54 #203
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116571250
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 18:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Lekker :9

Of enorm smerig... Tussenweg bestaat doorgaans niet.
Deze is wel goed,

bestel altijd hetzelfde:

witte rijst
tjap tjoy met kipfilet
babi pangang
sate

maar ik heb nu menu voor 2 personen, maar eet alleen... dus heb voor morgen dan ook nog wat haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116571480
Ja een menu voor 2 personen kun je meestal wel met z'n vieren van eten :') .
  zondag 9 september 2012 @ 18:59:17 #205
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_116571784
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goed artikel!

http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-1.html
http://www.bodyrecomposit(...)ss-diets-part-2.html

Als jullie nog goede artikelen hebben, delen! :) Knowledge is power.
^O^
Leuk artikel!
Sluit me overigens aan bij de laatste boodschap. Helemaal niet erg als dit een linkdump aan (wetenschappelijke) artikelen is.
BEASTMODE
pi_116571949
quote:
1s.gif Op zondag 9 september 2012 18:59 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

^O^
Leuk artikel!
Sluit me overigens aan bij de laatste boodschap. Helemaal niet erg als dit een linkdump aan (wetenschappelijke) artikelen is.
Nog eentje dan.

The science on fat loss
If not now, then when.
  zondag 9 september 2012 @ 19:47:28 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116573678
Ik weet niet of ik dit wel eens eerder gepost heb....

quote:
Top 10 Voeding
In dit artikel vertellen we, met behulp van onze voedingslijsten, iets over een aantal voedingsmiddelen. De eerste lijst bestaat uit de voedingsmiddelen die erg gezond zijn met daarachter een korte uitleg waarom deze zo gezond zijn. Eigenlijk zou je elke dag alle 10 de voedingsmiddelen moeten nuttigen (of de vervangers ervan). De tweede lijst bestaat uit de ongezonde voedingsmiddelen met een uitleg waarom deze zo ongezond zijn. Deze voedingsmiddelen moet je zoveel mogelijk proberen te mijden. Dit is echter niet altijd mogelijk en dat is ook niet erg.

Top 10 gezonde voedingsmiddelen
• Eieren: bevat zeer hoogwaardige eiwit;
• Bonen, kikkererwten, linzen: complexe koolhydraten;
• Groenten en rauwkost: veel vitaminen, mineralen en anti-oxidanten en weinig calorieën;
• Vette vis (haring, makreel): bevat de gezonde goede vetten en is eiwitrijk;
• Tonijn: bevat veel eiwitten en weinig vet;
• Zuivel: bevat hoogwaardige eiwit;
• Fruit: bevat veel mineralen en vitaminen;
• Mineraalwater: zuiver water voor een goede doorspoeling;
• Kip en Kalkoen: bevat hoogwaardig eiwit met beperkte hoeveelheid vet;
• Teunisbloemolie: bevat belangrijke gezonde vetten;
De gezonde voedingsmiddelenlijst bestaat niet uit de standaard voedingsmiddelen. Een paar aanpassingen in de voedingsgewoonte kunnen al heel veel doen voor een meer optimale gezondheid.
Top 10 ongezonde levensmiddelen
• Chips: natrium, vetten;
• Corned Beef: natrium, nitriet, suiker en andere chemische toevoegingen;
• Donuts: chemicaliën -zoals kleurstoffen en conserveringsmiddelen- (gelijksoortig: verschillende soorten vette koeken);
• Frisdranken: zoetstof en andere chemicaliën, suikers;
• Graanproducten voor het ontbijt: toegevoegde suiker, chemische conserveringsmiddelen;
• Knakworstjes: natrium, nitriet, suiker en andere chemische toevoegingen;
• Kunstmatig bereide vruchtensappen: suikers, kunstmatige kleur- en smaakstoffen;
• Mueslirepen: conserveringsmiddelen en suikers (gelijksoortig: zelfde soort repen);
• Spek: nitriet (giftige salpeterzuurverbinding), suiker en vet;
• Suikerspinnen: kleurstoffen, suiker en andere chemische toevoegingen.
Ook in deze lijst zitten geen verassingen. Een paar aanpassingen in de eetgewoonte (wat meer gezondere voedingsmiddelen in plaats van de ongezonde) kan al erg veel doen voor een betere gezondheid en verbeterde prestaties.

Trainingsschema 7 : Bovenlichaam en Onderlichaam 3x per week
Een programma voor zowel het boven- als het onderlichaam is -vanuit gezondheidsoogpunt- het beste aan te raden. Doordat het lichaam evenwichtig wordt opgebouwd, zal het lichaam namelijk een algemeen grotere belastbaarheid ontwikkelen. Voordat er getraind gaat worden is het verstandig om eerst een algemene warming up te doen (van ongeveer 5 minuten op een cardio apparaat). Daarna moeten alle oefeningen 1 a 2 keer worden uitgevoerd op een lichte intensiteit (50% van de 1RM - zie artikelen sectie). Als dit niet gebeurt, kan de spier niet optimaal zijn werk doen (bij een stijging van 1 graad in de spier, kan deze 10% meer output geven), waardoor de 'spierschok' ook niet optimaal zal zijn. De dagen kunnen willekeurig in de week gekozen worden, maar let er wel op dat er zoveel mogelijk tijd tussen de 3 trainingsdagen zit om te kunnen herstellen. De hersteltijd van de spieren is afhankelijk van het persoon zelf en van de ingenomen voeding. Bij inname van veel koolhydraten (vooral net na de training: in minder dan 2 uur) en bij kwalitatieve rust kan de spier weer na 48 uur (2 dagen) volledig hersteld zijn. Ook aminozuren zijn belangrijk om de spiergroei te kunnen faciliteren. Zonder een goede inname van koolhydraten en/of eiwitten, door een tekort aan kwalitatief goede rust of door persoonlijke aanleg, kan de hersteltijd wel 96 uur (4 dagen) duren. Als er niet voldoende rust is geweest (je voelt nog steeds dat de spieren vermoeid zijn), ga dan niet trainen omdat je dan meer fout dan goed kan doen voor de spier en z'n ontwikkeling (een voorbeeld hiervan is het 'opeten' van de eigen spiermassa door een tekort aan hersteltijd in combinatie met een tekort aan eiwitten/aminozuren). Een laatste opmerking is nog dat de trainingssessies (de kern van de training, niet de warming up en cooling down) niet langer dan 1 uur behoren te duren (voor optimale resultaten).
Dag 1 - in chronologische volgorde (Bovenlichaam)

1. Neck Press/Military Press (deltoideus, trapezius, triceps)
Kan ook met 2 losse dumbbells… laten zakken en weer omhoog drukken.
Voor military press, tot je borstkas en weer terug. (voorkant)
2. Standing Barbell Curls (biceps)

3. Dumbell Flys/Pek Deck (pectoralis major)

4. Lat Machine (latissimus dorsi, biceps)

5. Triceps Pushdown (triceps, abdominus rectus)

6. Vertical Row (teres major, trapezius, biceps)

7. Front Dumbell Raises (deltoideus)

8. Hyperextensions (erector spinae)

Dag 2 - in chronologische volgorde (Onderlichaam)

1. Regular Squats (quadriceps, gluteus maximus, hamstrings) of Lunges (quadriceps, gluteus maximus, hamstrings)

2. Abductor (abductors)

3. Standing Gluteus Machine (hamstrings, gluteus maximus)

4. Sitting Calf Raise (soleus)

5. Adductor (tensor fascae latae, gluteus medius)

6. Leg Extension (quadriceps)

7. Standing Calf Raise (soleus, gastrocnemius)

8. Standing Leg Curl (hamstrings)

Dag 3 - in chronologische volgorde (Bovenlichaam)

1. Flat Bench Press (pectoralis major, triceps, deltoideus)

2. Wide Grip Chins Behind The Back (latissimus dorsi, biceps) - (Lat Machine)

3. Standing Lateral Raises (deltoideus, trapezius)

4. Vertical Row (teres major, trapezius, biceps)

5. Lying/Incline Dumbell Curls (biceps)

6. Triceps Pushdown (triceps, abdominus rectus)

7. Hyperextensions (erector spinae)

8. Upright Rows (trapezius)

Uitvoering
Zoals in de vorige pagina ook beschreven staat, moeten de series uitgevoerd worden tussen de 5 en 15 herhalingen. Tussen de sets moet minstens 2 minuten rust worden genomen, zodat de fosfaatpoel weer hersteld kan worden. Aangezien 2 minuten genoeg is om weer 'koud' te worden, wordt aangeraden om supersets te doen. Na de neck press/military press 45 seconden wachten, waarna je moet gaan beginnen met de Standing Barbell Curls. Voor een dergelijke uitvoering is het slim om met een trainingsmaatje te trainen (zodat je 2 machines in kunt nemen en kunt wisselen) of op een zeer rustig tijdstip. 4 sets zijn genoeg, waarbij per oefening ook 1 warming up set hoort (in totaal dus 5 sets).
align=justify>Variatie
Na 6 weken kan je weer kiezen voor een andere aanpak. Dit kan bijvoorbeeld door een andere volgorde van de oefeningen, door andere oefeningen of door andere trainingsmethoden te hanteren. Als je bijvoorbeeld constant gewerkt hebt met 15 herhalingen -waarna je niet meer kon- is het misschien een idee om het gewicht met 10% te verhogen en minder series te doen (5 tot 9).
Maar dit is een schema waar ik eens mee bezig ben geweest.
YouTube
pi_116574079
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:47 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Was jij die gozer die binnenkort 3 uur per dag ging trainen?
If not now, then when.
  zondag 9 september 2012 @ 20:00:40 #209
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_116574185
quote:

[..]

Suikerspinnen _O-

Die eten mensen ook dagelijks :')
  zondag 9 september 2012 @ 20:01:42 #210
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_116574236
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee man, daar heb ik de tijd niet voor haha
YouTube
pi_116574300
quote:

[..]

mmm spek!

quote:
The effects of heating meat products cured with nitrite have been investigated. The previously cited study, "Effect of Frying and Other Cooking Conditions on Nitrosopyrrolidine Formation in Bacon," by J.W. Pensabene, et al., indicated that when bacon was fried at 210 degrees F for 10 minutes (raw), 210 degrees F for 105 minutes (medium well), 275 degrees F for 10 minutes (very light), or 275 degrees F for 30 minutes (medium well), no conclusive evidence of nitrosopyrrolidine could be found. But when bacon was fried at 350 degrees F for 6 minutes (medium well), 400 degrees F for 4 minutes (medium well), or 400 degrees F for 10 minutes (burned), nitrosopyrrolidine formation was conclusively found at 10, 17, and 19 parts per billion. Thus, well done or burned bacon probably is potentially more hazardous than less well done bacon. Bacon cooked by microwave has less nitrosamine than fried bacon. Consumers should cook bacon properly.
Gelukkig. ;)

[ Bericht 54% gewijzigd door Nic1 op 09-09-2012 20:12:44 ]
pi_116574712
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 19:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nee, dat was ik.
pi_116574753
quote:
7s.gif Op zondag 9 september 2012 20:11 schreef EdwinNL het volgende:

[..]

Nee, dat was ik.
Nog steeds van plan?
If not now, then when.
  zondag 9 september 2012 @ 20:15:57 #214
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116574941
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 17:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
7/8% ergens in januari. We zullen zien of het haalbaar is.
Wel heel laag, zit zelf op 10 % (max) en ga nu bulken.

Wie traint hier trouwens kuiten in de Smith?
pi_116575203
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gozer eet 30 bananen per dag. :') Vegan als een motherfucker.

Hij is sowieso een rare gozer, heeft wel een lekkere chick tho. Maar die kerel ziet eruit als 50 jaar terwijl die 34 oid is. Ook veel haat tegen TMW enzo.

Ja, kijk altijd zijn video's, die man is echt raar.
Hij haat een boel op de twins, heeft het maar over spiermassa enzo maar is zelf mager als de dood.
pi_116575312
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze gozer eet 30 bananen per dag. :') Vegan als een motherfucker.

Hij is sowieso een rare gozer, heeft wel een lekkere chick tho. Maar die kerel ziet eruit als 50 jaar terwijl die 34 oid is. Ook veel haat tegen TMW enzo.

wat een ecto

dat krijg je als je vegan bent, een vies dun fysiek dat snel veroudert..
pi_116575500
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wel heel laag, zit zelf op 10 % (max) en ga nu bulken.

Wie traint hier trouwens kuiten in de Smith?
7/8 lijkt mij perfect. Als je lager gaat kom je dicht in de buurt bij Martin Berkhan en dat vind ik net iets te laag. Het is ook hoe lager je in VP zit hoe bruter/groter je lijkt. Daarnaast wil ik een extra marge creëren voor het bulken.
If not now, then when.
  zondag 9 september 2012 @ 20:27:43 #218
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_116575622
quote:
14s.gif Op zondag 9 september 2012 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

7/8 lijkt mij perfect. Als je lager gaat kom je dicht in de buurt bij Martin Berkhan en dat vind ik net iets te laag. Het is ook hoe lager je in VP zit hoe bruter/groter je lijkt. Daarnaast wil ik een extra marge creëren voor het bulken.
Het is ook wel mooi, maar het is lastig om te halen. De stap van 10 % naar 7 % is gewoon ontzettend groot, met 9 ben je droog genoeg imo. Maar goed, heb er nu schijt aan als ik wat minder droog sta winter komt er toch aan

Alleen plofkop zien te voorkomen
pi_116575826
Negen vind ik ook een mooi streven voor volgend jaar. Eerst maar 's wat meer massa d'r op trainen.
pi_116575829
Heeft iemand een excel template voor een voedingsschema? Ik gebruikte voorheen altijd die van bodynet, maar hij spaced nu..
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_116575848
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:20 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Ja, kijk altijd zijn video's, die man is echt raar.
Hij haat een boel op de twins, heeft het maar over spiermassa enzo maar is zelf mager als de dood.
Ja idd. Altijd maar aan het afgeven op 'normale' eters en claimen dat zijn manier van leven het beste is.

Hij zegt ook dat hij Kcal in vs. Kcal out allemaal onzin is aangezien hij duizenden Kcals per dag eet en nog steeds lean blijft.

Ik vraag mij af in hoeverre alles waar is van wat hij zegt. Zijn bloedwaardes zijn perfect zegt die en hij vindt dat protein allemaal onzin is. Terwijl protein superieur is i.t.t. carbs en vetten en heel belangrijk is.

:')

quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:22 schreef 16meter het volgende:

[..]

wat een ecto

dat krijg je als je vegan bent, een vies dun fysiek dat snel veroudert..
Hij rent veel marathons, vele van die gasten zien er verlept uit.
If not now, then when.
pi_116575944
lekker je lichaam opbranden met marathons.. is toch geen sport man
pi_116575996
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:27 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Het is ook wel mooi, maar het is lastig om te halen. De stap van 10 % naar 7 % is gewoon ontzettend groot, met 9 ben je droog genoeg imo. Maar goed, heb er nu schijt aan als ik wat minder droog sta winter komt er toch aan

Alleen plofkop zien te voorkomen
Met IF is het makkelijker.

Je leest altijd van veel mensen dat ze dat laatste vet bij de onderste abs er maar niet af krijgen. Met IF lukt dit wel. Met IF kun je ook op een steady VP blijven.
If not now, then when.
pi_116576274
quote:
5s.gif Op zondag 9 september 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Nog steeds van plan?
Jazeker, wordt alleen iets later omdat ik nog lang niet op een plateau zit, dus het wordt waarschijnlijk begin 2013 i.p.v. november 2012. En het komt wat handiger uit met school.

Wat vinden jullie trouwens van een fysiek als deze? Is niet echt bodybuilding, maar zo moet ik er ongeveer uitzien over een jaar als ik kans wil maken op kampioenschappen. Moet met mijn lengte namelijk in de 105+ klasse.

pi_116576418
Bruut fysiek man. _O_

Klokov _O_ Bovenmenselijke kracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')