Het is gewoon niet makkelijk te vindenquote:Op zondag 9 september 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Feit blijft, research.
Maar goed om hulp vragen is niet verkeerd daar gaat het niet om, maar vaak zie je dat mensen totaal geen moeite doen.
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.htmlquote:Op zondag 9 september 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alweer terug van de sportschool trouwens, ik kreeg de drive maar niet te pakken en was onderweg naar blessures (want dan wil het niet, word ik gefrustreerd etc).... die verdoving en drie dagen ellende tandarts hebben er fysiek wel ff ingehakt.... wat ook niet helemaal lekker was is dat ik tijdens het hardlopen uiteraard me hartslag omhoog kreeg, maar daarbij ook het gebonk terug in me zenuw kreeg
a useless sunday
dinsdag maar weer proberen, dan zijn benen en schouders aan de beurt..
hebben jullie nog tips om je schouders/monnikkapspier te trainen? Alles behalve shrugs aub.
Nog een goed YouTube channel erbij, thnx!quote:Op zondag 9 september 2012 16:03 schreef Sapstengel het volgende:
Deadlifts.
Over shrugs gesproken, ik zie veel gasten het echt apart uitvoeren. Wat ik ervan weet is dat je een soort beweging schuin naar achteren moet maken. Zodat je de spieren in je bovenrug ook meepakt. Maar veel mensen doen het juist recht omhoog, of roteren helemaal.
Zoals hij uitlegt
"Eindelijk ben ik in staat om alle lekkere oppervlakkige dames te versieren."quote:Op zondag 9 september 2012 16:55 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat er door hun hoofd gaat als ze synthol gebruiken
Maar zelfs die weten toch wel dat er zo uit zien niet normaal isquote:Op zondag 9 september 2012 16:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Eindelijk ben ik in staat om alle lekkere oppervlakkige dames te versieren."
Klokov Press.quote:Op zondag 9 september 2012 15:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
Alweer terug van de sportschool trouwens, ik kreeg de drive maar niet te pakken en was onderweg naar blessures (want dan wil het niet, word ik gefrustreerd etc).... die verdoving en drie dagen ellende tandarts hebben er fysiek wel ff ingehakt.... wat ook niet helemaal lekker was is dat ik tijdens het hardlopen uiteraard me hartslag omhoog kreeg, maar daarbij ook het gebonk terug in me zenuw kreeg
a useless sunday
dinsdag maar weer proberen, dan zijn benen en schouders aan de beurt..
hebben jullie nog tips om je schouders/monnikkapspier te trainen? Alles behalve shrugs aub.
ditquote:Op zondag 9 september 2012 17:08 schreef Tito_Makani het volgende:
Denk dat ik ook maar is een keukenweegschaal ga aanschaffen. Weet ik eindelijk hoeveel gram rijst ik nou eet
Dat ziet er killing uitquote:
Wat is het vetpercentage waar jullie naar streven? Ik zit op 12% nu en dat ben ik eigenlijk altijd standaard.quote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Even een vraagje, wat drinken jullie zoal als je in de cut zit/vetpercentage omlaag wil halen? Zit nu voornamelijk op water/thee maar daar word je ook spontaan naar van na een tijdje
Drink magere melk. Het is niet zo zeer wat je drinkt, maar de totale hoeveelheid energie die je binnen krijgt in een dag.quote:Op zondag 9 september 2012 17:33 schreef ChesterPerry het volgende:
Even een vraagje, wat drinken jullie zoal als je in de cut zit/vetpercentage omlaag wil halen? Zit nu voornamelijk op water/thee maar daar word je ook spontaan naar van na een tijdje
8% 100 kg? Daarvoor zal ik moeten juicenquote:Op zondag 9 september 2012 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is het vetpercentage waar jullie naar streven? Ik zit op 12% nu en dat ben ik eigenlijk altijd standaard.
combineer het met die wereldgerechten....quote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Is er een makkelijke manier om rijst lekkerder te maken? Net 125g op en het voelt alsof ik 3 zakken chips op heb terwijl het neerkwam op 450kcal
Het effect van carbs hé. Stereo postte laatst dat a la Risotto lekker was, probeer dat eens zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 september 2012 18:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Is er een makkelijke manier om rijst lekkerder te maken? Net 125g op en het voelt alsof ik 3 zakken chips op heb terwijl het neerkwam op 450kcal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |