Klokov is echt een held ja. Even 225 kilo Push Press op training.quote:Op zondag 9 september 2012 20:39 schreef 16meter het volgende:
Bruut fysiek man.
KlokovBovenmenselijke kracht.
Ik zou nog een incline en misschien een calf oefening toevoegen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
Mag ik jullie mening hebben over eea?
Ik was bezig met SL en begon te merken dat de meerdere dagen squaten behoorlijk wat impact hadden op de benen icm hardlopen. Ik wil nu eigenlijk een 2/3 daagse split maken zodat ik deze beter kan combineren met hardlopen. Ik heb gewoon de oefeningen van SL als basis genomen:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Alles is 5x5 muv DL, dat is 1x5. Looks sane of....? Alvast bedankt.
Hoe vaak loop je hard? Zou persoonlijk nog SS volgen en op de tweede van je tweedaagse rustdag gaan hardlopen. Dat is dus als je ma, wo, vr, traint op zondag.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
Ik was bezig met SL en begon te merken dat de meerdere dagen squaten behoorlijk wat impact hadden op de benen icm hardlopen. Ik wil nu eigenlijk een 2/3 daagse split maken zodat ik deze beter kan combineren met hardlopen. Ik heb gewoon de oefeningen van SL als basis genomen:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Is makkelijk te vinden. Op dbb staat het ook. Zelf even zoeken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Bendoe het volgende:
Er was een artikel op bb.com met ieder vetpercentage + pics, kan iemand dat nog vinden?
Ik zou het gewoon zo doen. Zelf heb ik het ook zo.quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef slacker_nl het volgende:
D1:
Squats
Lunges
Chip-ups
D2:
Good mornings
DL
BOR
D3:
OHP
BP
Dips
Heb alleen deze diagramquote:Op zondag 9 september 2012 21:02 schreef Bendoe het volgende:
Er was een artikel op bb.com met ieder vetpercentage + pics, kan iemand dat nog vinden?
Bazenfysiek imoquote:Op zondag 9 september 2012 20:37 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Jazeker, wordt alleen iets later omdat ik nog lang niet op een plateau zit, dus het wordt waarschijnlijk begin 2013 i.p.v. november 2012. En het komt wat handiger uit met school.
Wat vinden jullie trouwens van een fysiek als deze? Is niet echt bodybuilding, maar zo moet ik er ongeveer uitzien over een jaar als ik kans wil maken op kampioenschappen. Moet met mijn lengte namelijk in de 105+ klasse.
[ afbeelding ]
3/4x per week. Eigenlijk net zo vaak als krachttraining.quote:Op zondag 9 september 2012 21:07 schreef Push. het volgende:
Hoe vaak loop je hard? Zou persoonlijk nog SS volgen en op de tweede van je tweedaagse rustdag gaan hardlopen. Dat is dus als je ma, wo, vr, traint op zondag.
Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.quote:Waarom chin ups 5x5? Rippetoe is overigens 3x5. Misschien kan je blijven hardlopen en SS volgen als je 3x5 gaat doen. Schema ziet er verder goed uit.
Zwaar om zo veel hard te lopen terwijl je ook zwaar benen traint. Zou persoonlijk niet vaker dan 1x per week benen trainen ivm overbelasting en herstel. Schema wat je hebt opgezet lijkt me dan goed.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
3/4x per week. Eigenlijk net zo vaak als krachttraining.
[..]
Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema.
Ze zeggen bij SL en SS dat je zo min mogelijk moet veranderen aan het programma en alle cardio eromheen tot het mimimun moet beperken. Ik vind dan ook dat het moeilijk tot onmogelijk is om zowel cardio als krachttraining tegelijk te doen en op beide fronten optimale resultaten te behalen.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Ik volg SL geen SS. Ik heb gewoon alles op 5x5 gezet. Lekker makkelijk onthouden. 3x5 kan als het allemaal te zwaar gaat worden. Maar voorlopig 5x5.
@Yuri, wat zijn de voordelen van jouw schema tov de mijne? Zie minieme verschillen nml. Of lees ik je verkeerd, je zou het gewoon zo doen, dus OK schema.
Geen optie.quote:
Het gaat er niet echt om wat de voordelen zijn. Voor mij is dat schema optimaal en voor jou kan het die van jou zijn.quote:Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
[..]
Thnx ik heb al wat gevonden http://www.leighpeele.com/body-fat-pictures-and-percentagesquote:Op zondag 9 september 2012 21:13 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb alleen deze diagram
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |