SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig.
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen![]()
![]()
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuwsquote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Jeter het volgende:
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig.
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen
Maareh welkomdit is het meest actieve topic volgens mij.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Sexy op 03-09-2012 16:56:23 ]![]()
Toch maar geen halve marathon Eindhoven voor mij. Er doen eigenlijk geen bekenden van me mee en dan vind ik het toch een iets te duur grapje worden. Volle bak trainen voor de zevenheuvelenloop dus![]()
![]()
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws
Maareh welkomdit is het meest actieve topic volgens mij.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
![]()
Tsja.. die discussie is al vaker gevoerd. Maar het draait in principe nog steeds om het tips geven aan beginners en iedereen die verder loopt heeft daar maar mee te leven, maar er wordt ook gewoon met de vorderingen van meer gevorderden meegeleeft.Ja doei.![]()
Ja dat klopt wel jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:
[..]
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
![]()
![]()
Maar dat komt omdat de beginners hier blijven hangenquote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:
[..]
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
![]()
![]()
Vind ik juist wel lekker, krijg je toch wat tips mee van mensen die ook als noobs zijn begonnen met Evy e.d.
En voegt ook wel wat toe aan het gevoel dat ik dat uiteindelijk misschien ook wel kan bereikenEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Vond ik ook altijd![]()
Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondagthuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik blijf mijzelf verbazen.
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijtquote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Vond ik ook altijd![]()
Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondagthuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Volgend jaar weerquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloperquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen![]()
![]()
Bohhh, warm
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Bohhh, warm
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?F means you're fucked![]()
Die ja!quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hmmmf. Tijd niet gelopen door scheenbeenirritatie (moeite en wat pijn met traplopen). Jammer.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen![]()
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier in de buurt hebben ze in maart volgend jaar een loop.. misschien dat ik dan de 10 km mee ga doenOf anders de 3M in mei in Leiden !!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ja!
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurtF means you're fucked![]()
Goed plan!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!
quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?![]()
![]()
Is het niet heerlijk?quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
F means you're fucked![]()
Ja! Ik heb er echt plezier in.
Maar er gaat wat mij betreft ook veel credit naar dit topic. Zoveel positieve energie! En leuke apps.
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?![]()
Net 4 kilometer gerend, ZONDER steken in mijn zij. Gewoon rustig gerend en naar de duur van het renstukje gekeken ipv de afstand!![]()
Jawel, hier nog een zak die is gaan bewegen, vandaag...quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Moet bekennen dat ik al die tijd vrolijk meelas hier en soms wat postte, maar nooit liep. Je kent het wel: steeds weer het voornemen nemen om nu toch echt actief te gaan doen, maar dan regende het, dan was ik te moe, dan weer overwerk, dan had ik standbydienst van het werk, dan was het weer te warm (36 graden) of was er een familiebezoek....., kortom, er was altijd wel wat.![]()
Maar ben het zat. Voel een burnout aankomen - ook niet voor het eerst - en moet simpelweg de prioriteiten opnieuw bepalen, voordat ik wéér ziek thuis zit.
Dus, daar ging 'ie dan. Vanochtend ipv het gewone kloffie een klerenkast verder gelopen en mijn soepele favoriete vakantiebroek en de sportschoenen aangedaan. Heel confronterend direct: duidelijk een pens gekregen want die broek kreeg ik nu maar met moeite dicht...
Weer een signaal dus om wat gezonder te gaan doen.
Ik heb niet op de tijd gelet. Ben gewoon gaan lopen. Ik vind op tijd lopen nogal moeilijk dus ik doe herkenningspunten: rennen tot het einde van het fietspad, dan een stukje wandelen, dan weer rennen tot het begin van die huizen daar, weer wandelen, dan tot de supermarkt, etcetc.
De waarschuwingen van Swets die te fanatiek hardlopen moest bekopen met een vervelende langdurige blessure, neem ik ter harte -- dus, ofschoon de verleiding groot is, geen overhaaste dingen doen, lekker bewegen en niet te dolle afstanden direct.
Dus dit is als het goed is ook verleden tijd:![]()
How can I make this topic about me?![]()
Goed man, top!quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net heerlijk gelopen. Had wel pijn in mijn kuiten, maar was goed te doen.
Werd nu "tegengehouden" door mijn conditie in plaats van pijn.
Voor mijn doen mezelf het snot voor de ogen gelopen.
Laatste stuk nog ff wat tempo in gezet met dit nummer op:
Was misschien wel niet goed, maar het ging zo lekker.
Had trouwens mijn oude schoenen aangedaan om te kijken of er verschil zou zijn. Ga nu overmorgen weer zelfde les doen, maar dan met mijn nieuwe schoenen.![]()
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Jumparound het volgende:
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst)
kunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
lijkt me leukquote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
Ecosia
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.
Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!![]()
Ach, ik ben dan weer een beginner op afstanden vanaf 10km. Zo heb je op elke afstand weer beginners.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.
Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!
En jij ook goed gedaan met les 3!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo, tijd om een stukje te hobbelen... ff warmdraaien voor zondag
Ecosia
De OP kan trouwens ook wel een opfrisbeurtje gebruiken, en dan bedoel ik met name de Wie loopt waar en wanneer
Ik wil straks ook nog even gaan lopen, maar eerst even wachten tot de vrouw thuiskomst van bodypump of bodystyle of pumpstyle of hoe-dat-ook-heet-met-water-en-sportief-doen. Kijken of het daarna nog even mogelijk is.![]()
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar![]()
![]()
Zeg maar ditmaar dan uit AL mijn Poriën lekker
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
![]()
![]()
Yep! Ik ga het ontdekken!quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.F means you're fucked![]()
Herstelloopje na gisteren. Rustig tempo met 2 series van 5x30 seconden versnellen met tussen de series 10 minuten tijd.
http://www.endomondo.com/workouts/jKuJ0tUOsys
GotC was mee op de fiets:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
Ik ookquote:Heeft ze nog wel voor je gejuicht, YUR? Namens ons?
Ik heb alles gehoordquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ookHeeft ze nog wel voor je gejuicht, YUR? Namens ons?
Ja, vanaf daar begint de mooie omgevingquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig te zien dat je zo ongeveer langs m'n ouderlijk huis komt rennen
Zo zijn wij, MoBlo en ik
Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens iets bij runningoutlet.nl besteld?F means you're fucked![]()
Zo heel af en toe is een avond op de bank met pulp op TV zo lekker
Mijn vieze, vette, vervelende verloofde
Maar toch had ik me liever goed genoeg gevoeld om hard te lopen. Of om mee te gaan met mijn teamleider; die vroeg vandaag ineens of ik een keer mee wilde spinnen op maandagavond, samen met nog een teamleider van m'n werk
Hm, dat is wel meteen tekenend dan..quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...![]()
![]()
Scheelt ook gewoon 60 euroquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dat is wel meteen tekenend dan..
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar![]()
![]()
Zeg maar ditmaar dan uit AL mijn Poriën lekker
![]()
Eigen schema, Youtube, sportschool. Tell me more! Desnoods via PM..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
doel was om 5:55 te lopen over 3 kwartier... Het werd wat sneller over iets langer... maar niet geheel on tevreden over de afstand / tempo / gelijkmatigheid en vooral soepelheid waarmee het ging
ik ben klaar voor zondag
Ecosia
Toch nog een 5km gelopen zojuist. Het begint was mistig te worden hier, wat heerlijk is voor de zuurstof in de lucht, maar funest voor de gps gemaakt van elastiek en kauwgom in mijn HTC Wildfire S lijkt het. GPS ging alle kanten op, maar het lopen ging lekker. Tijden kloppen helaas niet, maar goed.
@Jumparound: Hollywood Undead .. dat is even afreageren na een eerste maandag na een vakantie![]()
![]()
ik hou het dan toch maar bij Body Countquote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef AlexN het volgende:
Toch nog een 5km gelopen zojuist. Het begint was mistig te worden hier, wat heerlijk is voor de zuurstof in de lucht, maar funest voor de gps gemaakt van elastiek en kauwgom in mijn HTC Wildfire S lijkt het. GPS ging alle kanten op, maar het lopen ging lekker. Tijden kloppen helaas niet, maar goed.
@Jumparound: Hollywood Undead .. dat is even afreageren na een eerste maandag na een vakantie
opa gaat douchen, laters![]()
Ecosia
Wie loopt er waar wanneer:
Ik heb me voorlopig voor deze ingeschreven:
9 september: Markstadrun Purmerend 4mijl
23 september: Damloop Zaandam 4 mijl
21 oktober: Maliebaanloop Utrecht 6kmEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Verveel je jequote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Griebus het volgende:
Wie loopt er waar wanneer:
Ik heb me voorlopig voor deze ingeschreven:
9 september: Markstadrun Purmerend 4mijl
23 september: Damloop Zaandam 4 mijl
21 oktober: Maliebaanloop Utrecht 6km![]()
![]()
mooie trainingsloopjes toch?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat welquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie trainingsloopjes toch?Maar zo ver weg
![]()
![]()
tering, ik kampeer op pagina 3 in de toplijst
Ecosia
dan weet je wat je te doen staatquote:Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef Jumparound het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
toen jij op vakantie ging was de nr1 plek mooi voor ondergetekendequote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan weet je wat je te doen staat
helaas wat andere zaken aan het hoofd gehad de laatste weken maar ik ben weer terug en hongerig om de 2de plek in te nemen
Ecosia
Rennen dan, luie taas.quote:Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef Jumparound het volgende:
tering, ik kampeer op pagina 3 in de toplijstJa doei.![]()
jaja, druk mee bezig. vanaaf voorproefje gelopen met 9 km... deze week nog 2 of 3 keer lopen en dan 16 km zondag...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga morgen met m'n HM schema beginnen, is maar 3,2kmdus dat moet wel kunnen om te zien hoe m'n nek en schouders zich houden.
Ja doei.![]()
Voorzichtig warmdraaien ? Of smeer er spierverwarmer op , of in ieder geval een sjawl om de boel warm te houdenquote:Op maandag 3 september 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga morgen met m'n HM schema beginnen, is maar 3,2kmdus dat moet wel kunnen om te zien hoe m'n nek en schouders zich houden.
En voorzichtig met oversteken. Dus niet van: links even kijk-krak aaah fuck
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 23:12 schreef Jumparound het volgende:
Maar als ik wat regelmatiger ga lopen moet ik toch op pagina 2 terecht kunnen komen.![]()
Whehehe, dat was ik me dus ook al aan het bedenken. Als ik morgen nog steeds geen last heb van mijn lies (zoals vandaag), dan ga ik er voor. Eerst sowieso de hele dag werken, dus ik merk het vanzelf. Maar vandaag was een dikke halleluja!quote:Op maandag 3 september 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat haalde zelfs ik toen een keer.quote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
toen jij op vakantie ging was de nr1 plek mooi voor ondergetekende
helaas wat andere zaken aan het hoofd gehad de laatste weken maar ik ben weer terug en hongerig om de 2de plek in te nemenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
al serieus 3 x in bussum gehoord... Stop maar hoor, ze hebben hem alquote:
Ecosia
als alles een beetje mee zit verwacht ik aan het begin volgende week weer mijn oude plekje ingenomen te hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 23:24 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, dat haalde zelfs ik toen een keer.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dan gewoon terug roepen: "ja maar ze moeten mij hebben"quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:13 schreef Jumparound het volgende:
[..]
al serieus 3 x in Bussum gehoord... Stop maar hoor, ze hebben hem al'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
goeiequote:Op dinsdag 4 september 2012 00:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan gewoon terug roepen: "ja maar ze moeten mij hebben"
Zo, ik ga maffen.. laters
Ecosia
Goed bezigquote:Op maandag 3 september 2012 20:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, hier nog een zak die is gaan bewegen, vandaag...
Moet bekennen dat ik al die tijd vrolijk meelas hier en soms wat postte, maar nooit liep. Je kent het wel: steeds weer het voornemen nemen om nu toch echt actief te gaan doen, maar dan regende het, dan was ik te moe, dan weer overwerk, dan had ik standbydienst van het werk, dan was het weer te warm (36 graden) of was er een familiebezoek....., kortom, er was altijd wel wat.![]()
Maar ben het zat. Voel een burnout aankomen - ook niet voor het eerst - en moet simpelweg de prioriteiten opnieuw bepalen, voordat ik wéér ziek thuis zit.
Dus, daar ging 'ie dan. Vanochtend ipv het gewone kloffie een klerenkast verder gelopen en mijn soepele favoriete vakantiebroek en de sportschoenen aangedaan. Heel confronterend direct: duidelijk een pens gekregen want die broek kreeg ik nu maar met moeite dicht...
Weer een signaal dus om wat gezonder te gaan doen.
Ik heb niet op de tijd gelet. Ben gewoon gaan lopen. Ik vind op tijd lopen nogal moeilijk dus ik doe herkenningspunten: rennen tot het einde van het fietspad, dan een stukje wandelen, dan weer rennen tot het begin van die huizen daar, weer wandelen, dan tot de supermarkt, etcetc.
De waarschuwingen van Swets die te fanatiek hardlopen moest bekopen met een vervelende langdurige blessure, neem ik ter harte -- dus, ofschoon de verleiding groot is, geen overhaaste dingen doen, lekker bewegen en niet te dolle afstanden direct.
Dus dit is als het goed is ook verleden tijd:![]()
[ link | afbeelding ]
misschien al eeerder gepost maar ik heb niet alles terug gelezen
http://news.runnersworld.(...)27s-New-%24130-Watch
voor de mensen die niet veel kunnen of willen besteden heeft Garmin nu een " instap" model op de markt gebracht'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
@ RD die is laatst inderdaad al gepost![]()
Net gelopen, ging slecht voelde echt mega zwaar dus kort rondje van gemaakt:
http://www.endomondo.com/workouts/sqZ96IN0aQE
Hartslagmeter doet het vooralsnog goed, heb hem moeten resetten van de webshop.
En ik sta voor het eerst in de top 10!![]()
![]()
zo dirket ook maar een rondje lopen.
6.5km draven, maar goed dat ik me voorgenomen heb me "strikt" aan mijn trainingsschema te houden voor de komende 10 weken want het is hier echt noodweer, "maartse buien" met onweer,hagel en loeiharde wind...... dus een half uurtje op de tanden bijten en dan ben ik weer thuis'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lopen met hagel lijkt me verschrikkelijk! krijg er altijd hoofdpijn van door de kou! succes!quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo dirket ook maar een rondje lopen.
6.5km draven, maar goed dat ik me voorgenomen heb me "strikt" aan mijn trainingsschema te houden voor de komende 10 weken want het is hier echt noodweer, "maartse buien" met onweer,hagel en loeiharde wind...... dus een half uurtje op de tanden bijten en dan ben ik weer thuis![]()
Zo een hartslagmeter, is dat nu de investering waard? Ik neem aan dat het helpt om te zorgen dat je niet ( te lang ) in het rood blijft lopen, maar kan je dat zelf ook niet een beetje aanvoelen zonder meter? Ik merk vrij snel wanneer ik te hard ga aan de hand van mijn ademhaling en de moeite die het kost. Of zijn er nog andere voordelen?![]()
Volgens www.runinfo.nl:quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:47 schreef AlexN het volgende:
Zo een hartslagmeter, is dat nu de investering waard? Ik neem aan dat het helpt om te zorgen dat je niet ( te lang ) in het rood blijft lopen, maar kan je dat zelf ook niet een beetje aanvoelen zonder meter? Ik merk vrij snel wanneer ik te hard ga aan de hand van mijn ademhaling en de moeite die het kost. Of zijn er nog andere voordelen?quote:Het hart geeft voortdurend informatie over de toestand van het lichaam. Zo kan een verhoogde rustpols onvoldoende herstel betekenen of aanwijzingen zijn voor opkomende verkoudheid, griep of infectie. De hartslag is een goede maatstaf voor de intensiteit van de trainingsinspanning, omdat er een rechtlijnig verband bestaat tussen de hartslag en de intensiteit.
Aan de hand van de rusthartslag, maximale hartslag en anaërobe drempel kan de juiste intensiteit bepaald worden. Met behulp van een hartslagmeter kun je zo een maximaal rendement halen uit je trainingen.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Zo ik ga vanavond ook maar weer eens een poging wagen. Ben eindelijk helemaal hoofdpijnvrij sinds zaterdag. Zo schiet het natuurlijk niet op met mijn challenge.![]()
![]()
Ik moet echt nog 3.5KM lopen voor m'n challenge
Misschien toch maar even langs een Sport Medisch Advies centrum.![]()
Anders ga je met mij mee naar de podoloogquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet echt nog 3.5KM lopen voor m'n challenge
Misschien toch maar even langs een Sport Medisch Advies centrum.
maar zou ik maar wel ff doen, anders ben je misschien nog langer bezig![]()
Nou precies, want als het een shin splint is, zijn die wandelingen van 6+KM misshcien ook niet zo slimquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders ga je met mij mee naar de podoloog
maar zou ik maar wel ff doen, anders ben je misschien nog langer bezig![]()
![]()
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
toen jij op vakantie ging was de nr1 plek mooi voor ondergetekende
helaas wat andere zaken aan het hoofd gehad de laatste weken maar ik ben weer terug en hongerig om de 2de plek in te nemen![]()
![]()
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
Ecosia
hmmm.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3F means you're fucked![]()
Ik zie nog een gegadigde voor plek 3 hierboven .. hehe... zeg gewoon top 5 Jumparound en dan hopen dat er niet meer mensen zijn die die plekken opeisen![]()
![]()
ja wat? JIj gaat ook voor een Marathon?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dan maar trainen voor een dubbele marathonquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:24 schreef AlexN het volgende:
Ik zie nog een gegadigde voor plek 3 hierboven .. hehe... zeg gewoon top 5 Jumparound en dan hopen dat er niet meer mensen zijn die die plekken opeisen
Ecosia
Ha! Gisteravond na mijn eerste stagedag lekker 11,5 km. gelopen en ik sta nu eerste in het Fok! Endomondo leaderboard
Op naar de Dam tot Dam
The remedy is the experience.![]()
Vanavond dan eindelijk weer lopen. Vanaf vrijdag rust gehouden en het voelt als een eeuwigheid!
@Yur en @GotC wat een mooie PR's afgelopen zondag![]()
![]()
Wandelen ging prima. Geen pijn gedurende lopen. Ik voel het nu wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Beter
Hoe ging je loop van vanmorgen?![]()
Nog niet. Heb nog geen marathon gevonden. Stille hoop dat die van utrecht nog door gaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3![]()
oke, jammer dat ie gecanceld is... en ik hoop dat je een alternatief vind!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niet. Heb nog geen marathon gevonden. Stille hoop dat die van utrecht nog door gaat.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik wil me na zondag echt gaan richten op het lopen van een halve marathon, alleen denk ik dat Amsterdam (21 Oktober) wat te snel komt voor me. Wat denken jullie, zou ik nog voor het einde van het jaar een HM lopen of me richten op 2013?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Tja, wat voor afstanden loop je nu? Als je nu al probleemloos zo'n 15km loopt is 21 oktober prima te doen, lijkt me. Als je nu rond de 10km zit zou ik zeker voor 2013 gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil me na zondag echt gaan richten op het lopen van een halve marathon, alleen denk ik dat Amsterdam (21 Oktober) wat te snel komt voor me. Wat denken jullie, zou ik nog voor het einde van het jaar een HM lopen of me richten op 2013?![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil me na zondag echt gaan richten op het lopen van een halve marathon, alleen denk ik dat Amsterdam (21 Oktober) wat te snel komt voor me. Wat denken jullie, zou ik nog voor het einde van het jaar een HM lopen of me richten op 2013?Gewoon doorbijten joh. Slappeling. Iedereen moet dit kunnen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je 10 km kunt lopen, kun je ook 15 km lopen. Door de pijn bijten en blijven lopen, dan maar je tempo wat aanpassen maar iedereen moet dit kunnen!![]()
Heerlijk hoe die reactie uit z'n verband wordt getrokken. Ik weet in ieder geval dat ik het wel kan, voor anderen was het puur als oppepper bedoeld. Anyway, ik loop nu afstanden van 14-18km, zonder al te veel problemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Gewoon doorbijten joh. Slappeling. Iedereen moet dit kunnen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Heerlijk in het zonnetje gerend, het ging erg lekker maar het blijft toch lastig om in je hoofd niet op te geven
12.5 km in 1.07 uur (11.1/uur)Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Waarom vraag je dan of je een HM kan lopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die reactie uit z'n verband wordt getrokken. Ik weet in ieder geval dat ik het wel kan, voor anderen was het puur als oppepper bedoeld. Anyway, ik loop nu afstanden van 14-18km, zonder al te veel problemen.![]()
![]()
lekker bezig hoor !quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gerend, het ging erg lekker maar het blijft toch lastig om in je hoofd niet op te geven
12.5 km in 1.07 uur (11.1/uur)![]()
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of je een HM kan lopen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Als je pas 4 maanden bezig bent met lopen komt die 18KM wat te vroeg.... en die loop je al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..
Anyway, HM trainingen gaan in de regel tot een kilometer of 18, dus je bent al klaar.![]()
Dat zul je zelf het beste voelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..
14-16-18 zonder problemen PLUS snel herstellen is waarschijnlijk ook weinig problemen met n HM..
Maar dat hangt af van je eigen lichaam. Hoe herstelt die, hoe gaat die om met grenzen (en daar overheen gaan) etc. Sommigen kunnen zonder warmingup toch 10km rennen, anderen moeten heel zorgvuldig opwarmen omdat ze anders problemen krijgen.
Haal je nu die afstanden zonder problemen en zonder na-problemen dan zal n HM ook wel loslopen.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
12.5 km in 1.07 uur (11.1/uur)
Ja doei.![]()
Thanks.
Kwam van bed, geplast, gewogen, 2 glazen water gedronken, gerend en weer gewogen.
- 1 kg..
Vond ik toch vrij veel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ging het hier maar zo makkelijkIk wacht even met rennen tot vanavond
was net even buiten en man man man wat is 't warm! Zelfs voor 3,2km!
Ja doei.![]()
Even een gekke vraag - je hoort eigenlijk om de dag je spieren te trainen, zodat de spieren rust krijgen.
Wat kan is dag 1 lopen/cardio, dag 2 biceps enzo, dag 3 hardlopen, dag 4 weer armspieren, etcetc.
De meesten doen hardlopen op ma, wo, vr, en in de weekenden in de kroeg rust houden.
Kun je ook zoeen loopritme gaan aanhouden voor snel resultaat, of ben je dan weer te dol bezig?
• ma ochtend
• di avond
• do ochtend
• vr avond
• zo ochtend
• ma avond
• wo ochtend
• do avond
• za ochtend
en dan weer ma ochtend? Zo train je effectief 3/2 meer.How can I make this topic about me?![]()
't is benauwd ja. In een reisbureau daarnet was het foeibenauwd, de dames zaten te puffen en te zweten achter hun beeldscherm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ging het hier maar zo makkelijkIk wacht even met rennen tot vanavond
was net even buiten en man man man wat is 't warm! Zelfs voor 3,2km!
Ik heb doorgaans een verschil van 1.5 kilo als ik savonds weeg, ga slapen, opstaan, plassen, wegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks.
Kwam van bed, geplast, gewogen, 2 glazen water gedronken, gerend en weer gewogen.
- 1 kg..
Vond ik toch vrij veel
Afgelopen nacht gedroomd dat ik aan het hardlopen was. Gaat niet goed met me hoor.
hmja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat toch met 'snel resultaat' willen verkrijgen. Duurzaam is blijkbaar zéér 2010.Maarja als het kan, waarom niet? Jij rijdt toch ook overal de maximum snelheid waar het mag, en niet overal 100?
Waarom niet gewoon rusten dmv 1 a 2 rustdagen tussendoor? Vooral als beginner zijndequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een gekke vraag - je hoort eigenlijk om de dag je spieren te trainen, zodat de spieren rust krijgen.
Wat kan is dag 1 lopen/cardio, dag 2 biceps enzo, dag 3 hardlopen, dag 4 weer armspieren, etcetc.
De meesten doen hardlopen op ma, wo, vr, en in de weekenden in de kroeg rust houden.
Kun je ook zoeen loopritme gaan aanhouden voor snel resultaat, of ben je dan weer te dol bezig?
• ma ochtend
• di avond
• do ochtend
• vr avond
• zo ochtend
• ma avond
• wo ochtend
• do avond
• za ochtend
en dan weer ma ochtend? Zo train je effectief 3/2 meer.![]()
![]()
Ik heb nog wel een n00b vraag. Ik loop nu 3x in de week, gewoon mijn schema aanhouden zodat ik 5 km kan vollopen. De uitdaging daarna is denk ik voor mij een respectabele tijd kunnen zetten op die 5 km. Maar mag ik of kan ik dan zeg maar ook 4 of 5x in de week lopen?
Voor mijn gevoel zou ik vandaag gewoon weer een training kunnen doen, maar rustdag vlgs schema dus doe ik het niet maar na het schema.. heb ik geen schema meer.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Omdat ik snel resultaat wil boeken. Maar misschien snijdt de opmerking van MB hout: duurzaam is mogelijk beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon rusten dmv 1 a 2 rustdagen tussendoor? Vooral als beginner zijndeHow can I make this topic about me?![]()
Aannames, aannames. Ik rijd regelmatig gewoon lekker 100, omdat dat een zuiniger snelheid is qua brandstof. Net als met 't lichaam. Toevallig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmja.Maarja als het kan, waarom niet? Jij rijdt toch ook overal de maximum snelheid waar het mag, en niet overal 100?
Ja doei.![]()
Het risico van snel resultaat is dat het supertop gaat de eerste 2 weken en daarna blijkt dat je toch teveel van je lichaam hebt gevergd waardoor je er ineens 2 weken naast staat. Ik zou voor maximaal resultaat gewoon het schema aanhouden zoals het aangegeven wordt en dan elke keer gewoon m'n stinkende best doen.![]()
Ik had vanochtend moeite met wakker worden, dus ben ik maar een rondje gaan hardlopen. Het was lekker fris!
Toen ik eenmaal weer thuis was begon ik als een gek te zweten. Het temperatuurverschil tussen binnen en buiten was iets te groot.
http://www.endomondo.com/workouts/88546487![]()
Pro's lopen elke dag, vaak twee keer op een dag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb nog wel een n00b vraag. Ik loop nu 3x in de week, gewoon mijn schema aanhouden zodat ik 5 km kan vollopen. De uitdaging daarna is denk ik voor mij een respectabele tijd kunnen zetten op die 5 km. Maar mag ik of kan ik dan zeg maar ook 4 of 5x in de week lopen?
Voor mijn gevoel zou ik vandaag gewoon weer een training kunnen doen, maar rustdag vlgs schema dus doe ik het niet maar na het schema.. heb ik geen schema meer.
Dus ja hoor, je kan lopen zo vaak je wilt, als je het maar verantwoord opbouwt en verantwoord doet. niet 4 of 5 keer per week vol uit knallen..dan zit je heel snel bij de dokter.. maar 2 keer interval 2 keer herstelloop en 1 keer lange duurloop kan bv prima.![]()
Vanmorgen weer heerlijk lekker gelopen.Mijn afstandsrecord verbroken, 8,6 km. Voelt echt super
Nu nog proberen om het helemaal aan een stuk te lopen. Dan gaat de snelheid ook wel omhoog, al valt het gemiddelde snelheid best mee. 5,5 min/k.
Heb zin in de 4 mijl van de Dam tot Dam en de 8 km van de Amsterdam Marathon![]()
Ja, hardlopend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef linebear het volgende:
Gaat iemand hier naar toe morgen?
https://www.facebook.com/events/414115658637854/Ja doei.![]()
Jammer, de Garmin deed het de laatste tijd best goed, zonder gekke GPS-fouten, maar vandaag zat ie er toch weer wat naast:
http://connect.garmin.com/activity/218733776
Dus nu weet ik niet of ik echt 6 km heb gelopen, maar ach, ik zat iig in de buurt! Wel warm zegik had beter wat vroeger kunnen gaan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dan ben ik dus niet de enige gek. Afgelopen zaterdag ook. Doel was om te finishen. Tijd minder belangrijk. De hele tijd daar ook bewust mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aannames, aannames. Ik rijd regelmatig gewoon lekker 100, omdat dat een zuiniger snelheid is qua brandstof. Net als met 't lichaam. Toevallig.
Pr's op de 5 en 10 heb ik niet echt. Nog nooit echt vol er voor gegaan.![]()
Er wordt aangeraden om niet vaker dan 1 keer in de 2 weken een interval te doen als je een beginnend loper bent. Zou dus zeker niet vaker dan 1 keer per week max een interval lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Pro's lopen elke dag, vaak twee keer op een dag.
Dus ja hoor, je kan lopen zo vaak je wilt, als je het maar verantwoord opbouwt en verantwoord doet. niet 4 of 5 keer per week vol uit knallen..dan zit je heel snel bij de dokter.. maar 2 keer interval 2 keer herstelloop en 1 keer lange duurloop kan bv prima.
Ik zou om de dag gaan lopen. Dan loop je de ene week drie keer en de andere week vier keer. Veel wisselende trainingen en de nadruk leggen op lage intensiteit. Als dat dan een paar maanden goed gaat kan je doorgaan naar iedere week vier keer.![]()
Dat is een beetje van het niveau 100x4m vrije slag plaat die ik tijdens de Olympische Spelen tegenkwam...
A.![]()
Ik mag straks weer lopenNet 10km gewandeld, heeeeeerlijk. Nu even bij komen en dan straks rond 5uur denk ik lopen. Hopen dat het niet te warm is..
![]()
![]()
Ik ben nog niet bekend in de gebruikte terminologie denk ik, herstelloopquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:26 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Er wordt aangeraden om niet vaker dan 1 keer in de 2 weken een interval te doen als je een beginnend loper bent. Zou dus zeker niet vaker dan 1 keer per week max een interval lopen.
Ik zou om de dag gaan lopen. Dan loop je de ene week drie keer en de andere week vier keer. Veel wisselende trainingen en de nadruk leggen op lage intensiteit. Als dat dan een paar maanden goed gaat kan je doorgaan naar iedere week vier keer.
Interval denk ik wel te kennen maar zit ik waarschijnlijk ook naast als ik je zo lees, ik loop interval volgens mijn schema.. hardlopen afgewisseld met gewoon stevig lopen, dat is toch interval? 3x in de week.
Misschien is het ook nog te vroeg voor me om daar aan te denken, eerst die 5 km halen natuurlijk. Maar ik zou dus begrijp ik daarna wel vaker dan om de dag kunnen lopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Middagje vrijgenomen omdat lekker weer.
Even wat klussen en dan een pasta eten, daarna les 13, in totaal 20 minuten hardlopen
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
quote:Ik ben nog niet bekend in de gebruikte terminologie denk ik, herstelloopquote:Wat is een HERSTELLOOP?
Als je hebt deelgenomen aan een wedstrijd of je hebt een intensieve training gedaan is het raadzaam om de volgende dag een herstelloop in te plannen. Een herstelloop is een duurloop in een ontspannen, rustig tempo. De herstelloop is vergelijkbaar met in- en uitlopen. Het doel is om de doorbloeding in de spieren te laten plaats vinden, de afvalstoffen af te voeren en daarmee het herstel van voorafgaande trainingen/wedstrijd te bevorderen.![]()
Ok bedankt! Goh dat had ik zelf ook wel kunnen googlen inderdaadquote:
Nou voor mij is vooralsnog allemaal een intensieve training
Ik ga straks die piramideloop doen, lekker makkelijk in de sportschool. Blijft mn hartslag wat lager waardoor ik harder moet lopen en ik wil graag weer wat snelheid in de benen krijgen. Vind het ook wel makkelijk met dit soort trainingen moet ik zeggen.
Zo ziet ie eruit:
Heb er zin in![]()
![]()
Waarom in de sportschool?quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Ik ga straks die piramideloop doen, lekker makkelijk in de sportschool. Blijft mn hartslag wat lager waardoor ik harder moet lopen en ik wil graag weer wat snelheid in de benen krijgen. Vind het ook wel makkelijk met dit soort trainingen moet ik zeggen.
Zo ziet ie eruit:
[ afbeelding ]
Heb er zin in
Dat is juist wat ik het allerfijnst vind van het hele hardlopen...lekker buiten zijn
Kleurtjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:51 schreef Rammelaartje het volgende:
Zo ziet ie eruit:
[ afbeelding ]
Heb er zin in![]()
Ik twijfel nog steeds of ik niet direct voor een horloge met hartslag moet gaan.![]()
Ik vind het nu te warm om op hartslag te lopen, dan krijg ik weer zo'n slakkentempo en ik wil juist wat snelheid gaan ontwikkelen. Sportschool met airco is dan even de betere optie. (+ sauna en goddelijke douchequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Waarom in de sportschool?
Dat is juist wat ik het allerfijnst vind van het hele hardlopen...lekker buiten zijn)Wordt trouwens pas de 2e keer sportschool in 5 maanden dus ik loop nog steeds hoofdzakelijk buiten. Vind dat zelf ook het fijnst
![]()
![]()
Als je het geld kan missen, zou ik het wel doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kleurtjes![]()
Ik twijfel nog steeds of ik niet direct voor een horloge met hartslag moet gaan.
Straks bij defensie zal je soms ook sporten met een hartslag meter om. En dan kan je die van jezelf omdoen ipv die pijnlijk/harde Polar borstband![]()
Lopen in aircoquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nu te warm om op hartslag te lopen, dan krijg ik weer zo'n slakkentempo en ik wil juist wat snelheid gaan ontwikkelen. Sportschool met airco is dan even de betere optie. (+ sauna en goddelijke douche)Wordt trouwens pas de 2e keer sportschool in 5 maanden dus ik loop nog steeds hoofdzakelijk buiten. Vind dat zelf ook het fijnst
Lopen in dit weer buiten
kan je niet een x lopen met hartslagmeter? Je hebt snel genoeg door of het iets voor je is of niet!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Kleurtjes![]()
Ik twijfel nog steeds of ik niet direct voor een horloge met hartslag moet gaan.![]()
Haha nou is het net of ik mijn vriend hoorquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen in airco
Lopen in dit weer buitenDie trekt ook gelijk zn longsleeve aan als ie binnen loopt
Terwijl ik het erg prettig vind
![]()
![]()
Het gaat me er niet om dat ik het koud zou hebben ofzo... maar ik snap niet dat mensen binnen gaan sporten als het buiten behoorlijk weer is. Ook in dit weer is het prima mogelijk om snelheidstrainingen te doen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:28 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Haha nou is het net of ik mijn vriend hoorDie trekt ook gelijk zn longsleeve aan als ie binnen loopt
Terwijl ik het erg prettig vind
Maar misschien ben ik gek...F means you're fucked![]()
Deze temperatuur + volle zon is nu te warm voor mij en aangezien ik weer aan het werk ben is het helaas geen optie om 's avonds laat te gaan lopen!quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Het gaat me er niet om dat ik het koud zou hebben ofzo... maar ik snap niet dat mensen binnen gaan sporten als het buiten behoorlijk weer is. Ook in dit weer is het prima mogelijk om snelheidstrainingen te doen.
Maar misschien ben ik gek...![]()
Dit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopen in airco
Lopen in dit weer buitenZal eens zien waar ik dat vandaan kan toveren.quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:27 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
kan je niet een x lopen met hartslagmeter? Je hebt snel genoeg door of het iets voor je is of niet!![]()
Heb je azijn gedronken ofzo? Kolere. Laat mij lekker binnen lopen als ik dat wil, zal aan je denken, kusjequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:36 schreef YUR het volgende:
Dit weer te warm? Woon je niet in NL? Of is het elders in NL 35+ graden?![]()
![]()
Sorry dat ik je niet begrijp. kusjequote:Op dinsdag 4 september 2012 16:38 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je azijn gedronken ofzo? Kolere. Laat mij lekker binnen lopen als ik dat wil, zal aan je denken, kusje
Ik kan gewoon niet vinden of de nieuwe Polar mét geintegreerde GPS een beetje fatsoenlijke instelling voor intervaltrainingen heeft
Ik had het ook wel lekker gevonden om in de airco te lopen vandaag, tering wat was het warm!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nee, die vind ik te groot...quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Timex niks voor je yur? Heeft ook interval op zijn klokjes zitten. En is niet al te duur.
Het wordt óf de FR610 óf de RC3 GPSF means you're fucked![]()
Yur... ik kan er niet heel snel iets over vinden, maar zag deze post:
"But when reading about it's features I got disappointed. If the brochure is correct: no altimeter, no temperature, no R-R recording, no interval timers, no race pace and is only "splash proof"."
http://forum.polar.fi/showthread.php?t=24417
Dus.. ik vrees van niet.![]()
Same here. Schoentjes ondergebonden inmiddels. MP3 speler ombinden en ik kan gaanquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb me in ieder geval al omgekleed![]()
![]()
Zijn inderdaad vrij fors. ( en relatief lelijk).quote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, die vind ik te groot...
Het wordt óf de FR610 óf de RC3 GPS![]()
Ik wil dat de zon weggaatquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Same here. Schoentjes ondergebonden inmiddels. MP3 speler ombinden en ik kan gaan![]()
Ja doei.![]()
op dcrainmaker.com komt een dezer dagen een in-depth review...ben ik erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:55 schreef AlexN het volgende:
Yur... ik kan er niet heel snel iets over vinden, maar zag deze post:
"But when reading about it's features I got disappointed. If the brochure is correct: no altimeter, no temperature, no R-R recording, no interval timers, no race pace and is only "splash proof"."
http://forum.polar.fi/showthread.php?t=24417
Dus.. ik vrees van niet.F means you're fucked![]()
Precies. En ik heb maar kleine polsjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Zijn inderdaad vrij fors. ( en relatief lelijk).
Good luck! Ik ga pas volgende week ermee beginnen! Maar zal wel lukken, die eerste training. Hoewel: ik denk dat jij te snel wilquote:Op dinsdag 4 september 2012 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik heb me in ieder geval al omgekleed
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik loop geheel in het zwart over onverlichte wegen. ninja stylequote:Op dinsdag 4 september 2012 17:06 schreef Quoi het volgende:
Reflectiehesje, reflectieband en running jacket gekocht. Laat het najaar maar beginnenInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Stealthquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop geheel in het zwart over onverlichte wegen. ninja style
o maar dat valt mee. Ik heb zelf ook kleine polsjes en toevallig een timex hier liggen tot zarterdag. 610 is mooier maar ook stuk duurder.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies. En ik heb maar kleine polsjes
Net even de polar bekeken. Mooie klok. Uit deze twee zou ik de 610 kiezen. Voornamelijk ondat de data velden veel meer naar je eigen smaak zijn aan te passen.![]()
Over het aanpassen van de datavelden lees ik inderdaad de meeste kritiek op de Polar. En zelfs in de manual van de Polar kan ik niet vinden of en hoe de intervalfunctie werkt....quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
o maar dat valt mee. Ik heb zelf ook kleine polsjes en toevallig een timex hier liggen tot zarterdag. 610 is mooier maar ook stuk duurder.
Net even de polar bekeken. Mooie klok. Uit deze twee zou ik de 610 kiezen. Voornamelijk ondat de data velden veel meer naar je eigen smaak zijn aan te passen.F means you're fucked![]()
Ok, ik ga over niet ál te lange tijd lopen. Volgens het schema 3,2km (give or take) met 6.49min/km. Súper langzaam voor mijn doen. Nog tips voor hoe ik dat het beste kan aanpakken en tóch nog voor m'n gevoel echt lékker kan lopen?
[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 04-09-2012 17:34:08 ]Ja doei.![]()
Ontspan en hou in je achterhoofd dat je gericht aan het trainen bent. Accepteer dat super langzaam lopen een belangrijk onderdeel van je trainingsschema is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, ik ga over niet ál te lange tijd lopen. Volgends het schema 3,2km (give or take) met 6.49min/km. Súper langzaam voor mijn doen. Nog tips voor hoe ik dat het beste kan aanpakken en tóch nog voor m'n gevoel echt lékker kan lopen?
En ontspan.
En vergeet niet te ontspannen en te accepteren.F means you're fucked![]()
In het Endomondo-FOK!-team hebben 41 lopers de afgelopen 7 dagen kilometers gemaakt
Je vergeet de camouflage smink en bandanaquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop geheel in het zwart over onverlichte wegen. ninja style![]()
![]()
Das aardig veelquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef YUR het volgende:
In het Endomondo-FOK!-team hebben 41 lopers de afgelopen 7 dagen kilometers gemaakt
http://www.hartslagmetershop.nl/contents/nl/d1424.html
Ziet er wel oké uit
Jammer dat de GPS er dan los bij zit.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik loop geheel in het zwart over onverlichte wegen. ninja style![]()
Ik krijg er een beeld van....
![]()
vandaag deze geshopt bij Perry Sport. Voelt gewoon als een handschoen, met als enige verschil dat je een flesje bij je draagt waar je geen last van hebt. Prima alternatief voor de drinkbelt
Oh ja en anti calamiteiten kaartje in het zakje waar je je adres en tel.nr. op kunt zetten en je sleutel in kan
[ Bericht 21% gewijzigd door SEMTEX op 04-09-2012 18:28:28 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Moet er nog steeds niet aan denken dingen mee te zeulen bij 't rennen...iemand enig idee hoe ik dit moet lezen?quote:Afst: 8 km, inc. Warm; 4.8 km in 6:08 min/km; uitlopenJa doei.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:39 schreef YUR het volgende:
totale afstand 8km inclusief warming upquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Moet er nog steeds niet aan denken dingen mee te zeulen bij 't rennen...
[..]
iemand enig idee hoe ik dit moet lezen?
4.8 km lopen met een tempo van 6:08 / km
daarna uitlopen
Maar dat is wel monsterlijk verrot genoteerd zo![]()
![]()
Ik moet binnenkort echt eens gaan kijken hoe ik m'n looptrainingen kan combineren met m'n werk. Ben de komende maanden waarschijnlijk iedere dag na 6 uur thuis, en sta al om 6 uur op om op tijd te komen. Nóg eerder opstaan wordt echt moeilijk, maar meedoen met de loopgroep (ma 19:00, wo 18:30) ook. En als het straks donker wordt 's avonds ga ik toch echt liever niet in m'n eentje lopen.
/mietje
Ik moet deze en volgende week al ontzettend puzzelen, ivm BtB zondag. Gister ging fysiek niet, morgen wordt lastig ivm begintijd loopgroep (maar ga het wel proberen). Nu nog twijfel of ik vrijdagochtend ga lopen (omdat ik laat begin op m'n werk) of toch zaterdag maar bij de loopgroep. Wil me ook een beetje rustig houden voor de BtB.
En volgende week maandag lijkt me weer niet verstandig om loopgroep te proberen, ivm BtB de dag ervoor.
First world problems
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
totale afstand 8km inclusief warming up
4.8 km lopen met een tempo van 6:08 / km
daarna uitlopen
Maar dat is wel monsterlijk verrot genoteerd zo
Ja doei.![]()
3.2 km is warming up + uitlopen, denk ik. Althans, zo lees ik het. En dat moet idd langzamer dan je "kernprogramma".quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee dat tempo is de 4.8km die je normaal gaat hardlopen, daarna ga je uitlopen in 3.2km. Zodat je aan de totaal afstand van 8 komt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?![]()
Zo'n 1,5 km in en uitlopen en dan die 4,8 op genoemd tempo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?![]()
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat tempo is de 4.8km die je normaal gaat hardlopen, daarna ga je uitlopen in 3.2km. Zodat je aan de totaal afstand van 8 komt.Ik doe nooit aan inlopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zo'n 1,5 km in en uitlopen en dan die 4,8 op genoemd tempo?![]()
wel aan wat rek- en strekgedoe!
Ja doei.![]()
Rekken en strekken doe je toch niet "koud" hè?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ik doe nooit aan inlopen![]()
Inlopen doe ik ook alleen bij de loopgroep, eigen trainingen nooit
Loopgroep = inlopen, rekken/strekken, echt hardlopen, uitlopen, rekken/strekken.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Fixedquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ik doe deed nooit aan inlopen![]()
![]()
![]()
Gewoon even wat springen en spieren rekken ja. Werkt prima hier. Inlopen vind ik maar vervelend en blijf ik voorlopig ook gewoon niet doen![]()
De zon wil niet weggaan... dus ik ga zo maar eens de deur uit voordat er helemaal niets meer van komt!
Ja doei.![]()
quote:
Ik loop altijd 5 tot 10 minuten in en uit. Moet ook wel want de GPS pakt ie de laatste tijd gewoon zeer slecht.![]()
Ik doe ook niet aan inlopen/spieren warmmaken, etc.misschien wel goed, maar ik heb er geen zin in.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik loop gewoon een minuut of 3-4 waarna ik ga rekken/strekken. Na het lopen loop ik nog even uit (een minuut of 2) waarna ik weer ga rekken/strekken (en dat is héérlijk!).![]()
Heb je een douche op het werk? Dan zou je nog kunnen overwegen om in je lunchpauze te gaan lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:
Ik moet binnenkort echt eens gaan kijken hoe ik m'n looptrainingen kan combineren met m'n werk. Ben de komende maanden waarschijnlijk iedere dag na 6 uur thuis, en sta al om 6 uur op om op tijd te komen. Nóg eerder opstaan wordt echt moeilijk, maar meedoen met de loopgroep (ma 19:00, wo 18:30) ook. En als het straks donker wordt 's avonds ga ik toch echt liever niet in m'n eentje lopen.
/mietje
Ik moet deze en volgende week al ontzettend puzzelen, ivm BtB zondag. Gister ging fysiek niet, morgen wordt lastig ivm begintijd loopgroep (maar ga het wel proberen). Nu nog twijfel of ik vrijdagochtend ga lopen (omdat ik laat begin op m'n werk) of toch zaterdag maar bij de loopgroep. Wil me ook een beetje rustig houden voor de BtB.
En volgende week maandag lijkt me weer niet verstandig om loopgroep te proberen, ivm BtB de dag ervoor.
First world problems![]()
Warming up. Daar is ook nog nooit bewijs noch tegenbewijs voor gevonden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik begin gewoon rustig. Voor mij goed genoegquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Warming up. Daar is ook nog nooit bewijs noch tegenbewijs voor gevonden.
Ja iedereen moet doen wat goed voelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik begin gewoon rustig. Voor mij goed genoegJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vind het toch fijn om even goed in te lopen (met eventueel wat loopscholing) zorgt er toch voor dat ik er mentaal/fysiek klaar voor ben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Warming up. Daar is ook nog nooit bewijs noch tegenbewijs voor gevonden.![]()
Als ik ga rennen heb ik altijd al van het station naar huis gefietst (5km). Dat is ook al een soort warming up natuurlijk
Ik heb m'n best gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/jZjtXy0luIQ
Maar het voelde soms echt alsof ik voor het tempo bij afzetten naar áchteren af moest zetten omdat ik anders te snel te snel ging. Uiteindelijk 6.35min/km wat ik op zich al een hele prestatie vind van mezelf, dus ben tevreden!Was wel echt héééérlijk loopweer! Ondanks de zon een vrij koele lucht door 'n briesje en gewoon jammer dat ik nu niet al op dag 2 was met de 8km, want dat was echt heerlijk geweest
Ja doei.![]()
Als ik normaal loop heb ik vaak na een tijdje last van mijn kuiten, best erg. En het is niet alsof ik nooit loop. Loop ik verkeerd of kan ik iets anders doen? Het doet als ik doorloop (kan moeilijk halverwege stoppen als ik ergens heen ga) best wel pijn vaak.![]()
Calfs trainen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik normaal loop heb ik vaak na een tijdje last van mijn kuiten, best erg. En het is niet alsof ik nooit loop. Loop ik verkeerd of kan ik iets anders doen? Het doet als ik doorloop (kan moeilijk halverwege stoppen als ik ergens heen ga) best wel pijn vaak.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik zei hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb m'n best gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/jZjtXy0luIQ
Maar het voelde soms echt alsof ik voor het tempo bij afzetten naar áchteren af moest zetten omdat ik anders te snel te snel ging. Uiteindelijk 6.35min/km wat ik op zich al een hele prestatie vind van mezelf, dus ben tevreden!Was wel echt héééérlijk loopweer! Ondanks de zon een vrij koele lucht door 'n briesje en gewoon jammer dat ik nu niet al op dag 2 was met de 8km, want dat was echt heerlijk geweest
Maar wel goed gedaan. Dat langzamer lopen komt vanzelf.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wat voor pijn voel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dan ga ik straks Googlen. Hebben jullie nog tips?![]()
Wat voor schoenen heb je ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik normaal loop heb ik vaak na een tijdje last van mijn kuiten, best erg. En het is niet alsof ik nooit loop. Loop ik verkeerd of kan ik iets anders doen? Het doet als ik doorloop (kan moeilijk halverwege stoppen als ik ergens heen ga) best wel pijn vaak.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
www.google.comquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dan ga ik straks Googlen. Hebben jullie nog tips?Ja doei.![]()
Isn't it ironic, don't you think
Gaat het al beter met je nek en schouders ?quote:Isn't it ironic, don't you think
Ja die jaquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja! Lopen ging ook echt heel lekker. Heb nog wel lichte last, maar omdat ik echt maar heel rustig liep hinderde dat totaal niet! Bedankt voor de interesse!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gaat het al beter met je nek en schouders ?
Ja doei.![]()
Toppie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Lopen ging ook echt heel lekker. Heb nog wel lichte last, maar omdat ik echt maar heel rustig liep hinderde dat totaal niet! Bedankt voor de interesse!Isn't it ironic, don't you think
Ik ga morgen weer lopenIk denk dat ik de John Frostbrug in m'n rondje inpas. Even oefenen voor zondag
Voor alle net-starters (en anderen die nog wat zoeken natuurlijk); vanaf maandag is er bij de Lidl allerlei spul in de aanbieding, tights, shirts, reflectie dingen, etc.
![]()
Nop. Daarnaast heb ik m'n lunchpauze echt keihard nodig op drukke dagen en heb ik strict een half uur, soms zelfs minder (nu ik weer bezig ben met opleiden enzo).quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je een douche op het werk? Dan zou je nog kunnen overwegen om in je lunchpauze te gaan lopen.
Da's geen optie dus
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef Arquero het volgende:
Voor alle net-starters (en anderen die nog wat zoeken natuurlijk); vanaf maandag is er bij de Lidl allerlei spul in de aanbieding, tights, shirts, reflectie dingen, etc.
goeie tip!!
Even een vraagje he.. ik heb sinds vanmiddag een smartphone dus ga mijn loopjes nu tracken. Maar kan ik tegelijkertijd meerdere appjes daarvoor aanzetten of is dat dom?![]()
![]()
Ik vind dat altijd zo moeilijk, een beetje alsof het verkrampt denk ik? En dan loop ik op normale schoenen want vandaag liep ik naar het station.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
wat voor pijn voel je eigenlijk?![]()
Het koelt een beetje af, even mijn appel opeten en dan gaan we weer een rondje.
Heb volgens mij vanmiddag al een liter zweet verloren dus dat zal een zware worden zo.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Als het verkrampt aanvoelt, heb je dan wel eens geprobeerd te rekken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo moeilijk, een beetje alsof het verkrampt denk ik? En dan loop ik op normale schoenen want vandaag liep ik naar het station.
Verkramping kan ook komen door een tekort aan vocht, zout of glucose o.a. dus kijk even wat je voor het lopen eet/drinktEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Succes!
Ik was overigens totáál niet moe, zweette amper en had 't idee nog eeuwen door te kunnen gaan op dat tempo toen ik stopte op de 3,2km. Op dat tempo look ik nu al een HM uit voor m'n gevoel. Voor m'n gevoel dus.
Ja doei.![]()
hmmm de langzaamste 5km in tijden gelopen maar ik heb dat ook express gedaan voor mijn knie te ontzien. die voel ik wel iets minder . ben veel onverhard aan het trainen.
wel erg warm en heel benauwd hiero.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/115269177home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ik drink best weinig over het algemeen dus dat zou het ook wel kunnen zijn. Dan ga ik meer drinken en m'n kuiten trainen en hopelijk gaat het dan snel wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als het verkrampt aanvoelt, heb je dan wel eens geprobeerd te rekken?
Verkramping kan ook komen door een tekort aan vocht, zout of glucose o.a. dus kijk even wat je voor het lopen eet/drinkt![]()
![]()
Alsnog fierquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef winterstorm666 het volgende:
hmmm de langzaamste 5km in tijden gelopen maar ik heb dat ook express gedaan voor mijn knie te ontzien. die voel ik wel iets minder . ben veel onverhard aan het trainen.
wel erg warm en heel benauwd hiero.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/115269177(wou dat ik met zulk gemak die 5k kon doen. Komt nog wel maar toch
)
![]()
Jooo ben ik weer, nog steeds op dreef, morgen wordt een heftige denk, masr tot nog toe alles vol kunnen houden.
Ik heb ff een vraag, om de winter door te lopen wil ik zo een flinterdun jack kopen van nike, zitten rond de 70 euro hier bij de outlet, is dat goed spul voor de winter?? Of kan ik beter een of 2 shirten met lange mouwen kopen, ik wil de winter door, maar waar ben je het beste mee??![]()
dat komt inderdaad nog sexy!
rustig aan opbouwen!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Doe ik doe ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef winterstorm666 het volgende:
dat komt inderdaad nog sexy!
rustig aan opbouwen!de 5k is over 2 weken weer aan de beurt. Dan heb ik dat schema eindelijk klaar
![]()
![]()
Ik heb een windjack, dus wsl zo een hardloopjack van Nike idd, en daaronder mijn hardloopshirt en eventueel daaronder een thermo shirt wat ik ook bij snowboarden aan heb. Paar handschoentjes en muts voor over de oren en het moet wel heel koud zijn wil ik niet kunnen lopen door kou.![]()
quote:jaa... Ik zoek nu n smiley die van ellende in een hoekje kruipt..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
zo, net lekker gelopen. de 23e les van Evy, dus 10-1-12-1-12-1 en daarin is het me gelukt de 5km te passeren! jammer dat Evy niet ff aankondigde dat de laatste 2minuten waren aangebroken. Dan had ik nog ff aangezet en er nog een sprintje uit kunnen persen denk ik. Donderdag voor het eerst 20(!) minuten lopen.
ik ben fier op mezelf! en op alle andere doorzetters hier
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
let er wel op dat het niet alleen wind maar ook waterdicht is... kou kun je opvangen met een extra laag maar als je een wat langere afstand ga lopen en je ben aan het begin van je rondje al kleddernat, dat is niet echt verstandig....koude spieren etc.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef soepkip1963 het volgende:
Jooo ben ik weer, nog steeds op dreef, morgen wordt een heftige denk, masr tot nog toe alles vol kunnen houden.
Ik heb ff een vraag, om de winter door te lopen wil ik zo een flinterdun jack kopen van nike, zitten rond de 70 euro hier bij de outlet, is dat goed spul voor de winter?? Of kan ik beter een of 2 shirten met lange mouwen kopen, ik wil de winter door, maar waar ben je het beste mee??
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-09-2012 21:10:02 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben fier op u!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
zo, net lekker gelopen. de 23e les van Evy, dus 10-1-12-1-12-1 en daarin is het me gelukt de 5km te passeren! jammer dat Evy niet ff aankondigde dat de laatste 2minuten waren aangebroken. Dan had ik nog ff aangezet en er nog een sprintje uit kunnen persen denk ik. Donderdag voor het eerst 20(!) minuten lopen.
ik ben fier op mezelf! en op alle andere doorzetters hier
Interessant, die vragen over kleding. Ik ben eind februari begonnen en toen was een joggingbroek en een jasje genoeg.The remedy is the experience.![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben fier op mezelf! en op alle andere doorzetters hier![]()
![]()
Kleding in de winter? Ik heb nooit meer aan hoeven doen dan een lange tight en shirt met lange mouwen.![]()
Ja k snap t ook niet.. loop altijd gewoon naakt..quote:
hihiNee joh gekkies.. lange mja.. fietsbroek zonder zeemkruis, incl 'bretels'. thermoshirt lange mouw + t-shirtIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Nieuwe strategie om een PR te lopen: ONTIEGELIJK nodig naar de wc moeten! Tijdens looptraining enorme buikpijn. We deden telkens een km in 6 minuten, en dan herstel maar ik heb aan de trainer gevraagd of ik door mocht lopen. Door een hell gegaan, maar trouwens wel zeer lekker gelopen. Ik KAN dus gewoon lekker met een pace van 6 een flinke afstand lopen. Dit was 7.45k (excl. 2k inlopen) met tussenpozen en einde dus gewoon run!
Whoei![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef Quoi het volgende:
Nieuwe strategie om een PR te lopen: ONTIEGELIJK nodig naar de wc moeten! Tijdens looptraining enorme buikpijn. We deden telkens een km in 6 minuten, en dan herstel maar ik heb aan de trainer gevraagd of ik door mocht lopen. Door een hell gegaan, maar trouwens wel zeer lekker gelopen. Ik KAN dus gewoon lekker met een pace van 6 een flinke afstand lopen. Dit was 7.45k (excl. 2k inlopen) met tussenpozen en einde dus gewoon run!
Whoei![]()
![]()
Topper, twee bekers ook nog
![]()
Wat dat betreft ben ik blij dat ik als het echt moet gewoon het bos even in kan lopen![]()
![]()
Had trouwens die ene schrikbarende foto die hier sporadisch voorbij komt in gedachten terwijl ik als een razende richting clubhuis liep. Dat niet! en nee ik hoef em niet te zien![]()
Begin er dan ook niet overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Quoi het volgende:
Had trouwens die ene schrikbarende foto die hier sporadisch voorbij komt in gedachten terwijl ik als een razende richting clubhuis liep. Dat niet! en nee ik hoef em niet te zien
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met z'n warface op
[ Bericht 25% gewijzigd door Dr.Sexy op 04-09-2012 22:33:17 ]![]()
DUDE, SPOILER!
Gatverdammekom precies op het verkeerde moment binnen
Ik kwam even gluren, eerste update van het topic: die post.quote:
Oef, wilde een kilometer of 10 lopen. Echter, doordat ik behoorlijk fout was gelopen stond de teller op 16,64 km. Maar ach, het ging lekker en ondanks behoorlijk wat stoplichten heb ik het gemiddelde van 5:00 per km weten te halen![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
DUDE, SPOILER!
Gatverdammekom precies op het verkeerde moment binnen
![]()
![]()
![]()
Netjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
Oef, wilde een kilometer of 10 lopen. Echter, doordat ik behoorlijk fout was gelopen stond de teller op 16,64 km. Maar ach, het ging lekker en ondanks behoorlijk wat stoplichten heb ik het gemiddelde van 5:00 per km weten te halen![]()
![]()
![]()
W00t, tweede keer 10 kilometer gerend. Begint steeds lekkerder te worden om te lopen. http://www.endomondo.com/workouts/88791069
Mooie afstanden en tijden ook van anderen hier in dit topic, goed bezig!.
Wel een erg ranzige pic trouwens, al had ik in eerste instantie niet door wat er zo ranzig aan was..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Ik hoop het maar! Het was super lekker weer in ieder geval, dat hielp ontzettend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef YUR het volgende:
MoBlo, mooi gelopen. Dit zijn uiterst nuttige trainingen
Lol @ Quoi
Ben alleen benieuwd hoe ik in 9:19 min/km ga lopendat is gewoon flink doorstappen/wandelen voor mij..
Ja doei.![]()
Godver. Qua conditie kan ik wel 4 / 5 km lopen. Maar mijn schenen zeggen nee.. 2 weken terug liep ik sinds 2 jaar weer (3,4km geen last) . Vorige week 2 km en steeds last. Nu eerste les Evy. Ook last.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
9:19 is wel bizar inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het was super lekker weer in ieder geval, dat hielp ontzettend.
Ben alleen benieuwd hoe ik in 9:19 min/km ga lopendat is gewoon flink doorstappen/wandelen voor mij..
En als de schenen nee zeggen is het natuurlijk altijd handig daar naar te luisteren. Met een of twee weken zullen ze de afstand die je nu loopt al vast beter kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver. Qua conditie kan ik wel 4 / 5 km lopen. Maar mijn schenen zeggen nee.. 2 weken terug liep ik sinds 2 jaar weer (3,4km geen last) . Vorige week 2 km en steeds last. Nu eerste les Evy. Ook last..
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
Deed ik ook. Maar het zou een oorzaak moeten hebben. Misschien eens m'n moeder of broer vragen m'n houding te filmen. Dan kan ik het nakijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Detroit het volgende:
[..]
En als de schenen nee zeggen is het natuurlijk altijd handig daar naar te luisteren. Met een of twee weken zullen ze de afstand die je nu loopt al vast beter kunnen hebben..
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Terug van les 13.
Was wel een beetje pittig maar is wel goed gegaan gelukkig en heb alles uitgelopen.
Gps heeft alleen helemaal niks gedaan![]()
De laatste 5 minuten kreeg ik last van de zijkant van mijn linkerbeen, dat is het kuitbeen toch?
Ben wel doorgelopen, voel het nu nog wel.
Kan ik hier nog iets aan doen of moet ik het gewoon even laten rusten?R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maarquote:
Vind 't wel fijn eigenlijk, zo'n schema hebben! Heb ook echt helemaal weer zin in overmorgen, zou 't liefst morgen al gaan
Ja doei.![]()
Hehe, jij ook alquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maar
Vind 't wel fijn eigenlijk, zo'n schema hebben! Heb ook echt helemaal weer zin in overmorgen, zou 't liefst morgen al gaan
Ik mag morgen. Staat een pittige training op mijn schema, maar ik kijk nog even aan of ik die ook daadwerkelijk ga uitvoerenF means you're fucked![]()
poeh dat is wel erg langzaam. apart schema hahahome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Je houding leren kennen is natuurlijk altijd goed! En wellicht dat het de manier van lopen verbeterd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar het zou een oorzaak moeten hebben. Misschien eens m'n moeder of broer vragen m'n houding te filmen. Dan kan ik het nakijken.
Maar zo heb ik al enkele keren flink last van mijn knieën gehad na het hardlopen, en juist door op dat moment even gas terug te nemen qua snelheid (niet zozeer qua afstand) heb ik er daarna nooit echt last meer van gehad.
Misschien dat even een stukkie gas terug nemen voor je dalijk weer een stap vooruit maakt helpt in dit stadium..
En ik zag al dat je informatie aan het inwinnen was over krachttraining: misschien dat het versterken van je core, kuiten, bovenbenen en heupen ook wel wat verbeterd.So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...![]()
gister voor het eerst sinds ik me kan herinneren gespijbelt wat mijn schema betreft, wel omgekleed maar kon me bj de achterdeur niet het nut inbeelden om bij wk8 en met natte sneeuw, hagel en striemende regen te gaan lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, jij ook al
Ik mag morgen. Staat een pittige training op mijn schema, maar ik kijk nog even aan of ik die ook daadwerkelijk ga uitvoeren'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Let even goed op wat er staat. Waarschijnlijk foutje in je schema. Heb ik ook staan namelijk. Maar letterlijk staat er het volgende:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maar
Vind 't wel fijn eigenlijk, zo'n schema hebben! Heb ook echt helemaal weer zin in overmorgen, zou 't liefst morgen al gaanDas dus niet 8.34 min/km maar die 1600 meter in 8.34 (en bij jou dus die 9.05). Reken maar uit. Het is niet voor niks snelheidswerk ipv langzaamheidswerk.quote:Snelheidswerk
Afst: 12.8 km, inc.
Warm; 4x 1600 in 8:34 min/km
w /800 dribbelpauzes; uitlopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ik ga sowieso wel lopen, maar ik weet nog niet of ik hem met de gewenste intensiteit ga doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gister voor het eerst sinds ik me kan herinneren gespijbelt wat mijn schema betreft, wel omgekleed maar kon me bj de achterdeur niet het nut inbeelden om bij wk8 en met natte sneeuw, hagel en striemende regen te gaan lopen.
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 7 / 9 km/uur ook?
Eerst zaterdag maar 30 km wandelenNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Wie? Wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 9 km/uur ook?
Eerst zaterdag maar 30 km wandelenF means you're fucked![]()
er staat min/km, dus écht wandelen. Dat staat er.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Let even goed op wat er staat. Waarschijnlijk foutje in je schema. Heb ik ook staan namelijk. Maar letterlijk staat er het volgende:
[..]
Das dus niet 8.34 min/km maar die 1600 meter in 8.34 (en bij jou dus die 9.05). Reken maar uit. Het is niet voor niks snelheidswerk ipv langzaamheidswerk.Ja doei.![]()
goede vraag, ik heb zelf een beetje de gedachte dat iemand die zijn eerste HM gaat lopen dit toch sowieso binnen 2u30 moet kunnen lopen, of anders langer voorbereidenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 9 km/uur ook?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voor mezelf wil ik zoiets kunnen met een tempo rond de 10km/uur. Als ik op 9 zou zitten ben ik zelf verre van tevreden. Hoef ook niet per se sneller dan die 10km/uur, dat is mooi meegenomen, maar voor mezelf houd ik 10km/uur aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 7 / 9 km/uur ook?
Eerst zaterdag maar 30 km wandelenJa doei.![]()
Voor mij heb je een HM gelopen als je bij een evenement zonder al te veel wandelen de finish hebt gehaald
En dan ook nog 's zonder wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
Voor mij heb je een HM gelopen als je bij een evenement zonder al te veel wandelen de finish hebt gehaaldvind ik.
Ja doei.![]()
Hahaha, ik had mijn vrouw net dr.sexy foto laten zien (omdat ik aan het mopperen was dat er geen spoiler ZAT) en ze wou weten waarom.
ik zei van te voren:"dat wil je NIET zien".
Zei zegt:"jawel....".
Nu gelooft ze me denk ik wel voortaan als ik dat zeg![]()
![]()
Zou je kunnen stellen dat iemand (give or take) 8 maanden loopt voordat diegene een HM überhaupt kan lopen? Tegen die tijd loop je wel iets sneller dan 6:18 min/km lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede vraag, ik heb zelf een beetje de gedachte dat iemand die zijn eerste HM gaat lopen dit toch sowieso binnen 2.30 moet kunnen lopen, of anders langer voorbereiden![]()
Ja precies dat is exact de snelheid die ik in gedachte hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor mezelf wil ik zoiets kunnen met een tempo rond de 10km/uur. Als ik op 9 zou zitten ben ik zelf verre van tevreden. Hoef ook niet per se sneller dan die 10km/uur, dat is mooi meegenomen, maar voor mezelf houd ik 10km/uur aan.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ook nog 's zonder wandelenvind ik.
Dat is niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zou je kunnen stellen dat iemand (give or take) 8 maanden loopt voordat diegene een HM überhaupt kan lopen? Tegen die tijd loop je wel iets sneller dan 6:18 min/km lijkt me.F means you're fucked![]()
Die 4 stappen reken ik niet onder wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgen![]()
Onder wandelen reken ik 'gaan wandelen omdat je het conditioneel niet aankunt verder te gaan'.
Ja doei.![]()
snap wat je bedoel, maar dat is natuurlijk wel wat anders dan 500meter wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: