abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116348369

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_116348614
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig :P .

Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...

Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen ;)
pi_116349344
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Jeter het volgende:
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig :P .

Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...

Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen ;)
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws :+

Maareh welkom ;) dit is het meest actieve topic volgens mij.

[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Sexy op 03-09-2012 16:56:23 ]
pi_116349717
Nek/schouder/rugpijn begint minder te worden O+ *O* _O_
Ja doei.
pi_116349957
Toch maar geen halve marathon Eindhoven voor mij. Er doen eigenlijk geen bekenden van me mee en dan vind ik het toch een iets te duur grapje worden. Volle bak trainen voor de zevenheuvelenloop dus :)
pi_116350363
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws :+

Maareh welkom ;) dit is het meest actieve topic volgens mij.
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.

Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement :D. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
pi_116350440
Het is ook een beetje 'hollen als lifestyle' geworden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_116350464
Tsja.. die discussie is al vaker gevoerd. Maar het draait in principe nog steeds om het tips geven aan beginners en iedereen die verder loopt heeft daar maar mee te leven, maar er wordt ook gewoon met de vorderingen van meer gevorderden meegeleeft.
Ja doei.
pi_116350474
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:

[..]

Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.

Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement :D. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
Ja dat klopt wel ja :')
pi_116351016
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat de beginners hier blijven hangen :P
pi_116351208
Vind ik juist wel lekker, krijg je toch wat tips mee van mensen die ook als noobs zijn begonnen met Evy e.d.
En voegt ook wel wat toe aan het gevoel dat ik dat uiteindelijk misschien ook wel kan bereiken
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 17:50:48 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_116351852
Vond ik ook altijd :)

Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondag *O* thuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_116352078
Ik blijf mijzelf verbazen.
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_116352094
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Vond ik ook altijd :)

Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondag *O* thuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt :{ :)

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
_O_
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 17:59:38 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_116352149
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Griebus het volgende:

[..]

Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt :{ :)

Volgend jaar weer :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_116352214
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 17:59 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Volgend jaar weer :)
Ja en genoeg loopjes ;)
pi_116352442
quote:
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper _O_

Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen :)
  maandag 3 september 2012 @ 18:21:23 #18
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116352962
Bohhh, warm :o
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.

Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond -O-
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB :)

Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 3 september 2012 @ 18:23:55 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116353066
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Bohhh, warm :o
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.

Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond -O-
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB :)

Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je? :D
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?
F means you're fucked
  maandag 3 september 2012 @ 18:24:41 #20
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116353100
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Die ja! :D
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurt :)
pi_116353122
Hmmmf. Tijd niet gelopen door scheenbeenirritatie (moeite en wat pijn met traplopen). Jammer.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_116353542
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen :)
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.

Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10 :o
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen? :(
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_116353647
Hier in de buurt hebben ze in maart volgend jaar een loop.. misschien dat ik dan de 10 km mee ga doen :D Of anders de 3M in mei in Leiden !!
  maandag 3 september 2012 @ 18:37:38 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116353667
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:

[..]

Die ja! :D
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurt :)
Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!
F means you're fucked
  maandag 3 september 2012 @ 18:38:32 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116353702
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!
Goed plan! ^O^
pi_116354831
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.

Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10 :o
^O^
  maandag 3 september 2012 @ 19:19:04 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116355571
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Is het niet heerlijk? :9
F means you're fucked
pi_116355847
Ja! Ik heb er echt plezier in.
Maar er gaat wat mij betreft ook veel credit naar dit topic. Zoveel positieve energie! En leuke apps. :P
pi_116356343
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 19:39:31 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_116356560
Ik kreeg een folder in de brievenbus O+ en die is natuurlijk ook een beetje voor jullie!

pi_116357210
Net 4 kilometer gerend, ZONDER steken in mijn zij. Gewoon rustig gerend en naar de duur van het renstukje gekeken ipv de afstand!
  maandag 3 september 2012 @ 20:02:17 #32
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_116357742
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:

[..]

Jawel, hier nog een zak die is gaan bewegen, vandaag...

Moet bekennen dat ik al die tijd vrolijk meelas hier en soms wat postte, maar nooit liep. Je kent het wel: steeds weer het voornemen nemen om nu toch echt actief te gaan doen, maar dan regende het, dan was ik te moe, dan weer overwerk, dan had ik standbydienst van het werk, dan was het weer te warm (36 graden) of was er een familiebezoek....., kortom, er was altijd wel wat. :+

Maar ben het zat. Voel een burnout aankomen - ook niet voor het eerst - en moet simpelweg de prioriteiten opnieuw bepalen, voordat ik wéér ziek thuis zit.

Dus, daar ging 'ie dan. Vanochtend ipv het gewone kloffie een klerenkast verder gelopen en mijn soepele favoriete vakantiebroek en de sportschoenen aangedaan. Heel confronterend direct: duidelijk een pens gekregen want die broek kreeg ik nu maar met moeite dicht...
Weer een signaal dus om wat gezonder te gaan doen.

Ik heb niet op de tijd gelet. Ben gewoon gaan lopen. Ik vind op tijd lopen nogal moeilijk dus ik doe herkenningspunten: rennen tot het einde van het fietspad, dan een stukje wandelen, dan weer rennen tot het begin van die huizen daar, weer wandelen, dan tot de supermarkt, etcetc.

De waarschuwingen van Swets die te fanatiek hardlopen moest bekopen met een vervelende langdurige blessure, neem ik ter harte -- dus, ofschoon de verleiding groot is, geen overhaaste dingen doen, lekker bewegen en niet te dolle afstanden direct.

Dus dit is als het goed is ook verleden tijd: :Y

How can I make this topic about me?
pi_116357869
quote:
Goed man, top! _O_
pi_116358139
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Net heerlijk gelopen. Had wel pijn in mijn kuiten, maar was goed te doen.
Werd nu "tegengehouden" door mijn conditie in plaats van pijn.

Voor mijn doen mezelf het snot voor de ogen gelopen.
Laatste stuk nog ff wat tempo in gezet met dit nummer op:

Was misschien wel niet goed, maar het ging zo lekker.

Had trouwens mijn oude schoenen aangedaan om te kijken of er verschil zou zijn. Ga nu overmorgen weer zelfde les doen, maar dan met mijn nieuwe schoenen.
  maandag 3 september 2012 @ 20:11:58 #35
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116358338
Pantera heeft een hardloopnummer man! Het heet zelfs "walk" :)
pi_116358413
Haha, dat is waar ja. Voor de volgende keer op de playlist :Y
  maandag 3 september 2012 @ 20:14:29 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116358469
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst ;( )
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 20:15:05 #38
155227 crew  Guppy
dus
pi_116358502
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Jumparound het volgende:
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst ;( )
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stad :) kunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden :P
  maandag 3 september 2012 @ 20:16:30 #39
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116358585
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stad :) kunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden :P
lijkt me leuk :)
Ecosia
pi_116358641
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.

Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!
pi_116358934
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.

Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!
Ach, ik ben dan weer een beginner op afstanden vanaf 10km. Zo heb je op elke afstand weer beginners.

En jij ook goed gedaan met les 3!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 3 september 2012 @ 20:39:37 #42
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116359824
zo, tijd om een stukje te hobbelen... ff warmdraaien voor zondag :)
Ecosia
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 20:40:35 #43
155227 crew  Guppy
dus
pi_116359894
De OP kan trouwens ook wel een opfrisbeurtje gebruiken, en dan bedoel ik met name de Wie loopt waar en wanneer O-)
  maandag 3 september 2012 @ 20:44:20 #44
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116360134
Ik wil straks ook nog even gaan lopen, maar eerst even wachten tot de vrouw thuiskomst van bodypump of bodystyle of pumpstyle of hoe-dat-ook-heet-met-water-en-sportief-doen. Kijken of het daarna nog even mogelijk is.
pi_116360458
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

lijkt me leuk :)
Wordt zo te zien een aardige minimeet daar.
pi_116360568
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar 8)7 _O_

Zeg maar dit :'( maar dan uit AL mijn Poriën lekker :@
  maandag 3 september 2012 @ 20:56:19 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116360881
Guppy :D O+ en MoBlo :D
  maandag 3 september 2012 @ 20:57:04 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116360916
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*O*
  maandag 3 september 2012 @ 20:57:21 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116360944
quote:
1s.gif Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.
Yep! Ik ga het ontdekken!
F means you're fucked
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 20:57:39 #50
155227 crew  Guppy
dus
pi_116360958
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef GotC het volgende:

[..]

*O*
O+ *O*
  maandag 3 september 2012 @ 21:05:09 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116361412
Herstelloopje na gisteren. Rustig tempo met 2 series van 5x30 seconden versnellen met tussen de series 10 minuten tijd.

http://www.endomondo.com/workouts/jKuJ0tUOsys

GotC was mee op de fiets O+ :

SPOILER
F means you're fucked
pi_116361535
En ik GotC maar peptalken! :o
Ja doei.
  maandag 3 september 2012 @ 21:08:13 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116361554
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dat had ze ook hard nodig :P
F means you're fucked
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:09:20 #54
155227 crew  Guppy
dus
pi_116361619
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook :D Heeft ze nog wel voor je gejuicht, YUR? Namens ons?
pi_116361622
Grappig te zien dat je zo ongeveer langs m'n ouderlijk huis komt rennen :P
Ja doei.
  maandag 3 september 2012 @ 21:10:17 #56
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116361674
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik ook :D Heeft ze nog wel voor je gejuicht, YUR? Namens ons?
Ik heb alles gehoord :P

quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig te zien dat je zo ongeveer langs m'n ouderlijk huis komt rennen :P
Ja, vanaf daar begint de mooie omgeving :Y
F means you're fucked
  maandag 3 september 2012 @ 21:10:27 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_116361680
Ja, zonder die peptalks had ik het nooit gered ;( Yur liep met mij mee, ik fietste niet met hem mee!
  Moderator maandag 3 september 2012 @ 21:11:49 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_116361744
Zo zijn wij, MoBlo en ik :Y
pi_116361762
:7
Ja doei.
pi_116361812
Heeft iemand hier wel eens iets bij runningoutlet.nl besteld?
  maandag 3 september 2012 @ 21:16:23 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116362007
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens iets bij runningoutlet.nl besteld?
Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...
F means you're fucked
  maandag 3 september 2012 @ 21:17:00 #62
50430 Yuki
Student Midwife
pi_116362043
Zo heel af en toe is een avond op de bank met pulp op TV zo lekker :@
Mijn vieze, vette, vervelende verloofde _O-

Maar toch had ik me liever goed genoeg gevoeld om hard te lopen. Of om mee te gaan met mijn teamleider; die vroeg vandaag ineens of ik een keer mee wilde spinnen op maandagavond, samen met nog een teamleider van m'n werk :D
pi_116362138
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...
Hm, dat is wel meteen tekenend dan.. ;)
  maandag 3 september 2012 @ 21:19:41 #64
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_116362169
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hm, dat is wel meteen tekenend dan.. ;)
Scheelt ook gewoon 60 euro :D
F means you're fucked
  maandag 3 september 2012 @ 21:20:02 #65
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_116362193
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar 8)7 _O_

Zeg maar dit :'( maar dan uit AL mijn Poriën lekker :@
Hoe doe je dat?
Eigen schema, Youtube, sportschool. Tell me more! Desnoods via PM..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_116362342
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Scheelt ook gewoon 60 euro :D
Outlet ammahoela dus :P
pi_116362762
Tea time :D
  maandag 3 september 2012 @ 22:18:15 #68
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116365511
doel was om 5:55 te lopen over 3 kwartier... Het werd wat sneller over iets langer... maar niet geheel on tevreden over de afstand / tempo / gelijkmatigheid en vooral soepelheid waarmee het ging :)

ik ben klaar voor zondag :D
Ecosia
pi_116366395
Edit:
Moest een DM zijn, sorry ;)
:W :*
  maandag 3 september 2012 @ 22:42:47 #70
361852 AlexN
Revaliderend wrak
pi_116366808
Toch nog een 5km gelopen zojuist. Het begint was mistig te worden hier, wat heerlijk is voor de zuurstof in de lucht, maar funest voor de gps gemaakt van elastiek en kauwgom in mijn HTC Wildfire S lijkt het. GPS ging alle kanten op, maar het lopen ging lekker. Tijden kloppen helaas niet, maar goed.

@Jumparound: Hollywood Undead .. dat is even afreageren na een eerste maandag na een vakantie :)
  maandag 3 september 2012 @ 22:50:20 #71
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_116367205
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef AlexN het volgende:
Toch nog een 5km gelopen zojuist. Het begint was mistig te worden hier, wat heerlijk is voor de zuurstof in de lucht, maar funest voor de gps gemaakt van elastiek en kauwgom in mijn HTC Wildfire S lijkt het. GPS ging alle kanten op, maar het lopen ging lekker. Tijden kloppen helaas niet, maar goed.

@Jumparound: Hollywood Undead .. dat is even afreageren na een eerste maandag na een vakantie :)
ik hou het dan toch maar bij Body Count
opa gaat douchen, laters :W ;)
Ecosia
pi_116367744
Wie loopt er waar wanneer:
Ik heb me voorlopig voor deze ingeschreven:

9 september: Markstadrun Purmerend 4mijl
23 september: Damloop Zaandam 4 mijl
21 oktober: Maliebaanloop Utrecht 6km
pi_116367793
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Griebus het volgende: