quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
Is het niet heerlijk?quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?
Jawel, hier nog een zak die is gaan bewegen, vandaag...quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Goed man, top!quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik blijf mijzelf verbazen.
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Jumparound het volgende:
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst)
lijkt me leukquote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
Ach, ik ben dan weer een beginner op afstanden vanaf 10km. Zo heb je op elke afstand weer beginners.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.
Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!
quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
Yep! Ik ga het ontdekken!quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |