SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig.
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen![]()
![]()
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuwsquote:Op maandag 3 september 2012 16:33 schreef Jeter het volgende:
Zooo, ik meld me hier ook eens. Er zijn dus drie verschillende hardlooptopics, lastig.
Ik twijfel zelf een beetje of ik dit jaar de halve marathon in Eindhoven ga lopen. Heb em in 2010 ook gelopen en nu veel minder getraind, maar wil eigenlijk alleen meedoen als ik mijn vorige tijd minimaal evenaar (1:58). Maar of dat gaat lukken...
Hopelijk vind ik hier de motivatie om voldoende te trainen
Maareh welkomdit is het meest actieve topic volgens mij.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dr.Sexy op 03-09-2012 16:56:23 ]![]()
Toch maar geen halve marathon Eindhoven voor mij. Er doen eigenlijk geen bekenden van me mee en dan vind ik het toch een iets te duur grapje worden. Volle bak trainen voor de zevenheuvelenloop dus![]()
![]()
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.quote:Op maandag 3 september 2012 16:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Als je motivatie moet vinden in een online topic dan heb ik slecht nieuws
Maareh welkomdit is het meest actieve topic volgens mij.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
![]()
Tsja.. die discussie is al vaker gevoerd. Maar het draait in principe nog steeds om het tips geven aan beginners en iedereen die verder loopt heeft daar maar mee te leven, maar er wordt ook gewoon met de vorderingen van meer gevorderden meegeleeft.Ja doei.![]()
Ja dat klopt wel jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:
[..]
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
Als ik trouwens bij "wie loopt wanneer" kijk, dan vind ik dat woordje "beginners" uit de TT een beetje een understatement. 10K, 10EM, HM is in mijn ogen geen beginners meer.
![]()
![]()
Maar dat komt omdat de beginners hier blijven hangenquote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Jeter het volgende:
[..]
Ah, ik heb me al vermaakt met het teruglezen van wat oude topics, dus moet vast goedkomen.
![]()
![]()
Vind ik juist wel lekker, krijg je toch wat tips mee van mensen die ook als noobs zijn begonnen met Evy e.d.
En voegt ook wel wat toe aan het gevoel dat ik dat uiteindelijk misschien ook wel kan bereikenEen dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Vond ik ook altijd![]()
Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondagthuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik blijf mijzelf verbazen.
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijtquote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Vond ik ook altijd![]()
Nu heb ik vooral ontzettend veel zin in zondagthuiswedstrijd, maar zo tof dat er zoveel mensen komen!!
quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
Volgend jaar weerquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ik heb me ingeschreven voor de Markstadrun in Purmerend omdat Bridge2Bridge te ver is maar als ik lees hoeveel Fok!ers daar gaan lopen heb ik toch wel een beetje spijt![]()
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloperquote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!
Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen![]()
![]()
Bohhh, warm
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 18:21 schreef Yuki het volgende:
Bohhh, warm
Was echt niet te harden op m'n werk, er viel niet tegenop te drinken dus sinds een uur of 3 heb ik barstende koppijn en ben ik misselijk.
Ik ga dit keer het signaal van m'n lichaam NIET negeren en dus niet naar de loopgroep vanavond
Planning is nu om de woensdagavond te proberen (loopspul mee naar m'n werk, hopen dat ik voor half 7 bij het stadion kan zijn, omkleden @ loopgroep en meedoen) en vrijdagochtend voor m'n werk te gaan lopen. Dan vrijdag en zaterdag rust houden en zondag BtB
Vanavond nog wel even wandelen ofzo, maar zo eerst rust en fatsoenlijk eten. Dat zou er ook bij ingeschoten zijn als ik wel naar de loopgroep was gegaan.
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?F means you're fucked![]()
Die ja!quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Hmmmf. Tijd niet gelopen door scheenbeenirritatie (moeite en wat pijn met traplopen). Jammer.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Bridge to Bridge ziet er wel leuk uit om te doen![]()
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier in de buurt hebben ze in maart volgend jaar een loop.. misschien dat ik dan de 10 km mee ga doenOf anders de 3M in mei in Leiden !!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!quote:Op maandag 3 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die ja!
Daar kan je zéker mooi hardlopen. Veel bos in de buurtF means you're fucked![]()
Goed plan!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik 2 paar loopschoenen heb. Standaard 1 paar in de auto dus!
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Doel van 5 km aan 1 stuk kunnen lopen lijkt ver nog maar wel haalbaar, en misschien daarna als ik die zakken aardappelen kwijt ben door naar de 10
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?![]()
![]()
Is het niet heerlijk?quote:Op maandag 3 september 2012 18:35 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Whaha, ja ik hoop het. Het is in ieder geval iedere keer weer een personal record, in zeker 20 jaar niet zo veel beweging gehad.
Voelt in ieder geval heerlijk, waarom ben ik daar nooit aan begonnen?
F means you're fucked![]()
Ja! Ik heb er echt plezier in.
Maar er gaat wat mij betreft ook veel credit naar dit topic. Zoveel positieve energie! En leuke apps.
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.quote:Op maandag 3 september 2012 18:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Het stadion tegenover mn nieuwe werkplek bedoel je?
Kun je daar in de buurt een beetje mooi hardlopen?![]()
Net 4 kilometer gerend, ZONDER steken in mijn zij. Gewoon rustig gerend en naar de duur van het renstukje gekeken ipv de afstand!![]()
Jawel, hier nog een zak die is gaan bewegen, vandaag...quote:Op maandag 3 september 2012 18:07 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
En de zak aardappels herrees uit de as als een hardloper
Moet bekennen dat ik al die tijd vrolijk meelas hier en soms wat postte, maar nooit liep. Je kent het wel: steeds weer het voornemen nemen om nu toch echt actief te gaan doen, maar dan regende het, dan was ik te moe, dan weer overwerk, dan had ik standbydienst van het werk, dan was het weer te warm (36 graden) of was er een familiebezoek....., kortom, er was altijd wel wat.![]()
Maar ben het zat. Voel een burnout aankomen - ook niet voor het eerst - en moet simpelweg de prioriteiten opnieuw bepalen, voordat ik wéér ziek thuis zit.
Dus, daar ging 'ie dan. Vanochtend ipv het gewone kloffie een klerenkast verder gelopen en mijn soepele favoriete vakantiebroek en de sportschoenen aangedaan. Heel confronterend direct: duidelijk een pens gekregen want die broek kreeg ik nu maar met moeite dicht...
Weer een signaal dus om wat gezonder te gaan doen.
Ik heb niet op de tijd gelet. Ben gewoon gaan lopen. Ik vind op tijd lopen nogal moeilijk dus ik doe herkenningspunten: rennen tot het einde van het fietspad, dan een stukje wandelen, dan weer rennen tot het begin van die huizen daar, weer wandelen, dan tot de supermarkt, etcetc.
De waarschuwingen van Swets die te fanatiek hardlopen moest bekopen met een vervelende langdurige blessure, neem ik ter harte -- dus, ofschoon de verleiding groot is, geen overhaaste dingen doen, lekker bewegen en niet te dolle afstanden direct.
Dus dit is als het goed is ook verleden tijd:![]()
How can I make this topic about me?![]()
Goed man, top!quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vandaag de oefening van 2x4 en 1x5 gedaan met daarvoor een paar minuten inkomen. Maar gewoon weer uitgelopen hee! 15 juli kon ik de 1 minuut niet eens redden, 3 weken nodig gehad om week 1 van de training uit te lopen. Heerlijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net heerlijk gelopen. Had wel pijn in mijn kuiten, maar was goed te doen.
Werd nu "tegengehouden" door mijn conditie in plaats van pijn.
Voor mijn doen mezelf het snot voor de ogen gelopen.
Laatste stuk nog ff wat tempo in gezet met dit nummer op:
Was misschien wel niet goed, maar het ging zo lekker.
Had trouwens mijn oude schoenen aangedaan om te kijken of er verschil zou zijn. Ga nu overmorgen weer zelfde les doen, maar dan met mijn nieuwe schoenen.![]()
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadquote:Op maandag 3 september 2012 20:14 schreef Jumparound het volgende:
is er een hardlooptopic minimeet a.s. zondag trouwens? Verzamelen voor de start ergens?
(heb een paar topics geminst)
kunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
lijkt me leukquote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
Ecosia
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.
Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!![]()
Ach, ik ben dan weer een beginner op afstanden vanaf 10km. Zo heb je op elke afstand weer beginners.quote:Op maandag 3 september 2012 20:17 schreef Lessien01 het volgende:
Ik vind de verhalen en het advies van de "beginners" die meer dan 10km lopen heel erg aangenaam.
Hier ook terug gaan lopen. Normaal gezien start to run les 3, maar heb die niet gedaan. Ben met een vriendin gaan lopen. We hebben 34 min gelopen en 3,7km gedaan, met veel wandelen dus. Toch trots op mezelfn want ik vond het erg warm!
En jij ook goed gedaan met les 3!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
zo, tijd om een stukje te hobbelen... ff warmdraaien voor zondag
Ecosia
De OP kan trouwens ook wel een opfrisbeurtje gebruiken, en dan bedoel ik met name de Wie loopt waar en wanneer
Ik wil straks ook nog even gaan lopen, maar eerst even wachten tot de vrouw thuiskomst van bodypump of bodystyle of pumpstyle of hoe-dat-ook-heet-met-water-en-sportief-doen. Kijken of het daarna nog even mogelijk is.![]()
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar![]()
![]()
Zeg maar ditmaar dan uit AL mijn Poriën lekker
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 20:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zal even een voor iedereen makkelijk te vinden punt aanwijzen in de stadkunnen we daar meeten. Voor wie wil natuurlijk. Iedereen die niet wil weet dan welke plek ze moeten mijden
![]()
![]()
Yep! Ik ga het ontdekken!quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Kromhout waarschijnlijk? Mooi landgoed en bos in de buurt.F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: