SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ik ookquote:
Ik heb alles gehoordquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ookHeeft ze nog wel voor je gejuicht, YUR? Namens ons?
Ja, vanaf daar begint de mooie omgevingquote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
Grappig te zien dat je zo ongeveer langs m'n ouderlijk huis komt rennen
Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand hier wel eens iets bij runningoutlet.nl besteld?
Hm, dat is wel meteen tekenend dan..quote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik niet...maar ik zie meteen al dat de aanbieding van de week (Garmin FR610 HRM) niet zo'n beste aanbieding is...
Scheelt ook gewoon 60 euroquote:Op maandag 3 september 2012 21:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dat is wel meteen tekenend dan..
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 3 september 2012 20:51 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeumig. Tacfit dag 3 en ik zweet als een otter, trillen van de inspanning. Here wat zwaar![]()
![]()
Zeg maar ditmaar dan uit AL mijn Poriën lekker
![]()
ik hou het dan toch maar bij Body Countquote:Op maandag 3 september 2012 22:42 schreef AlexN het volgende:
Toch nog een 5km gelopen zojuist. Het begint was mistig te worden hier, wat heerlijk is voor de zuurstof in de lucht, maar funest voor de gps gemaakt van elastiek en kauwgom in mijn HTC Wildfire S lijkt het. GPS ging alle kanten op, maar het lopen ging lekker. Tijden kloppen helaas niet, maar goed.
@Jumparound: Hollywood Undead .. dat is even afreageren na een eerste maandag na een vakantie
Verveel je jequote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Griebus het volgende:
Wie loopt er waar wanneer:
Ik heb me voorlopig voor deze ingeschreven:
9 september: Markstadrun Purmerend 4mijl
23 september: Damloop Zaandam 4 mijl
21 oktober: Maliebaanloop Utrecht 6km
mooie trainingsloopjes toch?quote:
Dat welquote:Op maandag 3 september 2012 23:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mooie trainingsloopjes toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |