3.2 km is warming up + uitlopen, denk ik. Althans, zo lees ik het. En dat moet idd langzamer dan je "kernprogramma".quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?
Nee dat tempo is de 4.8km die je normaal gaat hardlopen, daarna ga je uitlopen in 3.2km. Zodat je aan de totaal afstand van 8 komt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, dus het is 3.2km uitlopen op nou ja, laten we zeggen de eerdergenoemde 6.49min/km ofzo?
Zo'n 1,5 km in en uitlopen en dan die 4,8 op genoemd tempo?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nee dat tempo is de 4.8km die je normaal gaat hardlopen, daarna ga je uitlopen in 3.2km. Zodat je aan de totaal afstand van 8 komt.
Ik doe nooit aan inlopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:28 schreef Shravani het volgende:
[..]
Zo'n 1,5 km in en uitlopen en dan die 4,8 op genoemd tempo?
Rekken en strekken doe je toch niet "koud" hè?quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ik doe nooit aan inlopen![]()
wel aan wat rek- en strekgedoe!
Fixedquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
[..]
Ik doe deed nooit aan inlopen![]()
wel aan wat rek- en strekgedoe!
quote:
Heb je een douche op het werk? Dan zou je nog kunnen overwegen om in je lunchpauze te gaan lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Yuki het volgende:
Ik moet binnenkort echt eens gaan kijken hoe ik m'n looptrainingen kan combineren met m'n werk. Ben de komende maanden waarschijnlijk iedere dag na 6 uur thuis, en sta al om 6 uur op om op tijd te komen. Nóg eerder opstaan wordt echt moeilijk, maar meedoen met de loopgroep (ma 19:00, wo 18:30) ook. En als het straks donker wordt 's avonds ga ik toch echt liever niet in m'n eentje lopen.
/mietje
Ik moet deze en volgende week al ontzettend puzzelen, ivm BtB zondag. Gister ging fysiek niet, morgen wordt lastig ivm begintijd loopgroep (maar ga het wel proberen). Nu nog twijfel of ik vrijdagochtend ga lopen (omdat ik laat begin op m'n werk) of toch zaterdag maar bij de loopgroep. Wil me ook een beetje rustig houden voor de BtB.
En volgende week maandag lijkt me weer niet verstandig om loopgroep te proberen, ivm BtB de dag ervoor.
First world problems
Ik begin gewoon rustig. Voor mij goed genoegquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Warming up. Daar is ook nog nooit bewijs noch tegenbewijs voor gevonden.
Ja iedereen moet doen wat goed voelt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik begin gewoon rustig. Voor mij goed genoeg
Ik vind het toch fijn om even goed in te lopen (met eventueel wat loopscholing) zorgt er toch voor dat ik er mentaal/fysiek klaar voor ben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Warming up. Daar is ook nog nooit bewijs noch tegenbewijs voor gevonden.
Calfs trainen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik normaal loop heb ik vaak na een tijdje last van mijn kuiten, best erg. En het is niet alsof ik nooit loop. Loop ik verkeerd of kan ik iets anders doen? Het doet als ik doorloop (kan moeilijk halverwege stoppen als ik ergens heen ga) best wel pijn vaak.
Ik zei hetquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb m'n best gedaan!
http://www.endomondo.com/workouts/jZjtXy0luIQ
Maar het voelde soms echt alsof ik voor het tempo bij afzetten naar áchteren af moest zetten omdat ik anders te snel te snel ging. Uiteindelijk 6.35min/km wat ik op zich al een hele prestatie vind van mezelf, dus ben tevreden!Was wel echt héééérlijk loopweer! Ondanks de zon een vrij koele lucht door 'n briesje en gewoon jammer dat ik nu niet al op dag 2 was met de 8km, want dat was echt heerlijk geweest
wat voor pijn voel je eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dan ga ik straks Googlen. Hebben jullie nog tips?
Wat voor schoenen heb je ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik normaal loop heb ik vaak na een tijdje last van mijn kuiten, best erg. En het is niet alsof ik nooit loop. Loop ik verkeerd of kan ik iets anders doen? Het doet als ik doorloop (kan moeilijk halverwege stoppen als ik ergens heen ga) best wel pijn vaak.
www.google.comquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okay dan ga ik straks Googlen. Hebben jullie nog tips?
Gaat het al beter met je nek en schouders ?quote:
Ja die jaquote:
Ja! Lopen ging ook echt heel lekker. Heb nog wel lichte last, maar omdat ik echt maar heel rustig liep hinderde dat totaal niet! Bedankt voor de interesse!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Gaat het al beter met je nek en schouders ?
Toppie!quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja! Lopen ging ook echt heel lekker. Heb nog wel lichte last, maar omdat ik echt maar heel rustig liep hinderde dat totaal niet! Bedankt voor de interesse!
Nop. Daarnaast heb ik m'n lunchpauze echt keihard nodig op drukke dagen en heb ik strict een half uur, soms zelfs minder (nu ik weer bezig ben met opleiden enzo).quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:54 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Heb je een douche op het werk? Dan zou je nog kunnen overwegen om in je lunchpauze te gaan lopen.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:16 schreef Arquero het volgende:
Voor alle net-starters (en anderen die nog wat zoeken natuurlijk); vanaf maandag is er bij de Lidl allerlei spul in de aanbieding, tights, shirts, reflectie dingen, etc.
Ik vind dat altijd zo moeilijk, een beetje alsof het verkrampt denk ik? En dan loop ik op normale schoenen want vandaag liep ik naar het station.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:36 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
wat voor pijn voel je eigenlijk?
Als het verkrampt aanvoelt, heb je dan wel eens geprobeerd te rekken?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo moeilijk, een beetje alsof het verkrampt denk ik? En dan loop ik op normale schoenen want vandaag liep ik naar het station.
Ik drink best weinig over het algemeen dus dat zou het ook wel kunnen zijn. Dan ga ik meer drinken en m'n kuiten trainen en hopelijk gaat het dan snel wegquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Als het verkrampt aanvoelt, heb je dan wel eens geprobeerd te rekken?
Verkramping kan ook komen door een tekort aan vocht, zout of glucose o.a. dus kijk even wat je voor het lopen eet/drinkt
Alsnog fierquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:29 schreef winterstorm666 het volgende:
hmmm de langzaamste 5km in tijden gelopen maar ik heb dat ook express gedaan voor mijn knie te ontzien. die voel ik wel iets minder . ben veel onverhard aan het trainen.
wel erg warm en heel benauwd hiero.
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/115269177
Doe ik doe ikquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:53 schreef winterstorm666 het volgende:
dat komt inderdaad nog sexy!
rustig aan opbouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |