quote:
let er wel op dat het niet alleen wind maar ook waterdicht is... kou kun je opvangen met een extra laag maar als je een wat langere afstand ga lopen en je ben aan het begin van je rondje al kleddernat, dat is niet echt verstandig....koude spieren etc.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef soepkip1963 het volgende:
Jooo ben ik weer, nog steeds op dreef, morgen wordt een heftige denk, masr tot nog toe alles vol kunnen houden.
Ik heb ff een vraag, om de winter door te lopen wil ik zo een flinterdun jack kopen van nike, zitten rond de 70 euro hier bij de outlet, is dat goed spul voor de winter?? Of kan ik beter een of 2 shirten met lange mouwen kopen, ik wil de winter door, maar waar ben je het beste mee??
Ik ben fier op u!quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
zo, net lekker gelopen. de 23e les van Evy, dus 10-1-12-1-12-1 en daarin is het me gelukt de 5km te passeren! jammer dat Evy niet ff aankondigde dat de laatste 2minuten waren aangebroken. Dan had ik nog ff aangezet en er nog een sprintje uit kunnen persen denk ik. Donderdag voor het eerst 20(!) minuten lopen.
ik ben fier op mezelf! en op alle andere doorzetters hier
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
zo, net lekker gelopen. de 23e les van Evy, dus 10-1-12-1-12-1 en daarin is het me gelukt de 5km te passeren! jammer dat Evy niet ff aankondigde dat de laatste 2minuten waren aangebroken. Dan had ik nog ff aangezet en er nog een sprintje uit kunnen persen denk ik. Donderdag voor het eerst 20(!) minuten lopen.
ik ben fier op mezelf! en op alle andere doorzetters hier
Ja k snap t ook niet.. loop altijd gewoon naakt..quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:51 schreef Quoi het volgende:
Nieuwe strategie om een PR te lopen: ONTIEGELIJK nodig naar de wc moeten! Tijdens looptraining enorme buikpijn. We deden telkens een km in 6 minuten, en dan herstel maar ik heb aan de trainer gevraagd of ik door mocht lopen. Door een hell gegaan, maar trouwens wel zeer lekker gelopen. Ik KAN dus gewoon lekker met een pace van 6 een flinke afstand lopen. Dit was 7.45k (excl. 2k inlopen) met tussenpozen en einde dus gewoon run!
Whoei
Begin er dan ook niet overquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:00 schreef Quoi het volgende:
Had trouwens die ene schrikbarende foto die hier sporadisch voorbij komt in gedachten terwijl ik als een razende richting clubhuis liep. Dat niet! en nee ik hoef em niet te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met z'n warface op
[ Bericht 25% gewijzigd door Dr.Sexy op 04-09-2012 22:33:17 ]
Ik kwam even gluren, eerste update van het topic: die post.quote:
Sorryquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
DUDE, SPOILER!
Gatverdammekom precies op het verkeerde moment binnen
Netjesquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:11 schreef Don_Vanelli het volgende:
Oef, wilde een kilometer of 10 lopen. Echter, doordat ik behoorlijk fout was gelopen stond de teller op 16,64 km. Maar ach, het ging lekker en ondanks behoorlijk wat stoplichten heb ik het gemiddelde van 5:00 per km weten te halen
Ik hoop het maar! Het was super lekker weer in ieder geval, dat hielp ontzettend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:56 schreef YUR het volgende:
MoBlo, mooi gelopen. Dit zijn uiterst nuttige trainingen
Lol @ Quoi
9:19 is wel bizar inderdaadquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! Het was super lekker weer in ieder geval, dat hielp ontzettend.
Ben alleen benieuwd hoe ik in 9:19 min/km ga lopendat is gewoon flink doorstappen/wandelen voor mij..
En als de schenen nee zeggen is het natuurlijk altijd handig daar naar te luisteren. Met een of twee weken zullen ze de afstand die je nu loopt al vast beter kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Godver. Qua conditie kan ik wel 4 / 5 km lopen. Maar mijn schenen zeggen nee.. 2 weken terug liep ik sinds 2 jaar weer (3,4km geen last) . Vorige week 2 km en steeds last. Nu eerste les Evy. Ook last.
Deed ik ook. Maar het zou een oorzaak moeten hebben. Misschien eens m'n moeder of broer vragen m'n houding te filmen. Dan kan ik het nakijken.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:26 schreef Detroit het volgende:
[..]
En als de schenen nee zeggen is het natuurlijk altijd handig daar naar te luisteren. Met een of twee weken zullen ze de afstand die je nu loopt al vast beter kunnen hebben..
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maarquote:
Hehe, jij ook alquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maar
Vind 't wel fijn eigenlijk, zo'n schema hebben! Heb ook echt helemaal weer zin in overmorgen, zou 't liefst morgen al gaan
Je houding leren kennen is natuurlijk altijd goed! En wellicht dat het de manier van lopen verbeterd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar het zou een oorzaak moeten hebben. Misschien eens m'n moeder of broer vragen m'n houding te filmen. Dan kan ik het nakijken.
gister voor het eerst sinds ik me kan herinneren gespijbelt wat mijn schema betreft, wel omgekleed maar kon me bj de achterdeur niet het nut inbeelden om bij wk8 en met natte sneeuw, hagel en striemende regen te gaan lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, jij ook al
Ik mag morgen. Staat een pittige training op mijn schema, maar ik kijk nog even aan of ik die ook daadwerkelijk ga uitvoeren
Let even goed op wat er staat. Waarschijnlijk foutje in je schema. Heb ik ook staan namelijk. Maar letterlijk staat er het volgende:quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoeft ook maar 3 keer in totaal in het schema, dus dat proberen we dan maar
Vind 't wel fijn eigenlijk, zo'n schema hebben! Heb ook echt helemaal weer zin in overmorgen, zou 't liefst morgen al gaan
Das dus niet 8.34 min/km maar die 1600 meter in 8.34 (en bij jou dus die 9.05). Reken maar uit. Het is niet voor niks snelheidswerk ipv langzaamheidswerk.quote:Snelheidswerk
Afst: 12.8 km, inc.
Warm; 4x 1600 in 8:34 min/km
w /800 dribbelpauzes; uitlopen
ik ga sowieso wel lopen, maar ik weet nog niet of ik hem met de gewenste intensiteit ga doenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gister voor het eerst sinds ik me kan herinneren gespijbelt wat mijn schema betreft, wel omgekleed maar kon me bj de achterdeur niet het nut inbeelden om bij wk8 en met natte sneeuw, hagel en striemende regen te gaan lopen.
Wie? Wat?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 9 km/uur ook?
Eerst zaterdag maar 30 km wandelen
er staat min/km, dus écht wandelen. Dat staat er.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Let even goed op wat er staat. Waarschijnlijk foutje in je schema. Heb ik ook staan namelijk. Maar letterlijk staat er het volgende:
[..]
Das dus niet 8.34 min/km maar die 1600 meter in 8.34 (en bij jou dus die 9.05). Reken maar uit. Het is niet voor niks snelheidswerk ipv langzaamheidswerk.
goede vraag, ik heb zelf een beetje de gedachte dat iemand die zijn eerste HM gaat lopen dit toch sowieso binnen 2u30 moet kunnen lopen, of anders langer voorbereidenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 9 km/uur ook?
Voor mezelf wil ik zoiets kunnen met een tempo rond de 10km/uur. Als ik op 9 zou zitten ben ik zelf verre van tevreden. Hoef ook niet per se sneller dan die 10km/uur, dat is mooi meegenomen, maar voor mezelf houd ik 10km/uur aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wanneer heb je dan feitelijk een HM gelopen?? Met 7 / 9 km/uur ook?
Eerst zaterdag maar 30 km wandelen
En dan ook nog 's zonder wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:41 schreef YUR het volgende:
Voor mij heb je een HM gelopen als je bij een evenement zonder al te veel wandelen de finish hebt gehaald
Zou je kunnen stellen dat iemand (give or take) 8 maanden loopt voordat diegene een HM überhaupt kan lopen? Tegen die tijd loop je wel iets sneller dan 6:18 min/km lijkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
goede vraag, ik heb zelf een beetje de gedachte dat iemand die zijn eerste HM gaat lopen dit toch sowieso binnen 2.30 moet kunnen lopen, of anders langer voorbereiden
Ja precies dat is exact de snelheid die ik in gedachte hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor mezelf wil ik zoiets kunnen met een tempo rond de 10km/uur. Als ik op 9 zou zitten ben ik zelf verre van tevreden. Hoef ook niet per se sneller dan die 10km/uur, dat is mooi meegenomen, maar voor mezelf houd ik 10km/uur aan.
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ook nog 's zonder wandelenvind ik.
Dat is niet te zeggenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:42 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zou je kunnen stellen dat iemand (give or take) 8 maanden loopt voordat diegene een HM überhaupt kan lopen? Tegen die tijd loop je wel iets sneller dan 6:18 min/km lijkt me.
Die 4 stappen reken ik niet onder wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgen
snap wat je bedoel, maar dat is natuurlijk wel wat anders dan 500meter wandelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...genoeg ervaren lopers die bijvoorbeeld bij de drankposten even wandelen om het drinken goed binnen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |