Anders ga je met mij mee naar de podoloogquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet echt nog 3.5KM lopen voor m'n challenge
Misschien toch maar even langs een Sport Medisch Advies centrum.
Nou precies, want als het een shin splint is, zijn die wandelingen van 6+KM misshcien ook niet zo slimquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:54 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders ga je met mij mee naar de podoloog
maar zou ik maar wel ff doen, anders ben je misschien nog langer bezig
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op maandag 3 september 2012 23:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
toen jij op vakantie ging was de nr1 plek mooi voor ondergetekende
helaas wat andere zaken aan het hoofd gehad de laatste weken maar ik ben weer terug en hongerig om de 2de plek in te nemen
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien.
hmmm.....quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3
ja wat? JIj gaat ook voor een Marathon?quote:
dan maar trainen voor een dubbele marathonquote:Op dinsdag 4 september 2012 10:24 schreef AlexN het volgende:
Ik zie nog een gegadigde voor plek 3 hierboven .. hehe... zeg gewoon top 5 Jumparound en dan hopen dat er niet meer mensen zijn die die plekken opeisen
Wandelen ging prima. Geen pijn gedurende lopen. Ik voel het nu wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Beter
Hoe ging je loop van vanmorgen?
Nog niet. Heb nog geen marathon gevonden. Stille hoop dat die van utrecht nog door gaat.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:01 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ohja, jij traint ook voor een Marathon, nou... Dan kan ik me mooi focussen op plek 3
oke, jammer dat ie gecanceld is... en ik hoop dat je een alternatief vind!quote:Op dinsdag 4 september 2012 11:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog niet. Heb nog geen marathon gevonden. Stille hoop dat die van utrecht nog door gaat.
Tja, wat voor afstanden loop je nu? Als je nu al probleemloos zo'n 15km loopt is 21 oktober prima te doen, lijkt me. Als je nu rond de 10km zit zou ik zeker voor 2013 gaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil me na zondag echt gaan richten op het lopen van een halve marathon, alleen denk ik dat Amsterdam (21 Oktober) wat te snel komt voor me. Wat denken jullie, zou ik nog voor het einde van het jaar een HM lopen of me richten op 2013?
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil me na zondag echt gaan richten op het lopen van een halve marathon, alleen denk ik dat Amsterdam (21 Oktober) wat te snel komt voor me. Wat denken jullie, zou ik nog voor het einde van het jaar een HM lopen of me richten op 2013?
Gewoon doorbijten joh. Slappeling. Iedereen moet dit kunnen.quote:Op maandag 3 september 2012 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Als je 10 km kunt lopen, kun je ook 15 km lopen. Door de pijn bijten en blijven lopen, dan maar je tempo wat aanpassen maar iedereen moet dit kunnen!
Heerlijk hoe die reactie uit z'n verband wordt getrokken. Ik weet in ieder geval dat ik het wel kan, voor anderen was het puur als oppepper bedoeld. Anyway, ik loop nu afstanden van 14-18km, zonder al te veel problemen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:27 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
[..]
Gewoon doorbijten joh. Slappeling. Iedereen moet dit kunnen.
Waarom vraag je dan of je een HM kan lopenquote:Op dinsdag 4 september 2012 12:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heerlijk hoe die reactie uit z'n verband wordt getrokken. Ik weet in ieder geval dat ik het wel kan, voor anderen was het puur als oppepper bedoeld. Anyway, ik loop nu afstanden van 14-18km, zonder al te veel problemen.
lekker bezig hoor !quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gerend, het ging erg lekker maar het blijft toch lastig om in je hoofd niet op te geven
12.5 km in 1.07 uur (11.1/uur)
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of je een HM kan lopen
Als je pas 4 maanden bezig bent met lopen komt die 18KM wat te vroeg.... en die loop je al.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..
Dat zul je zelf het beste voelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Misschien dat er mensen zijn met meer/veel ervaring die me daarin kunnen adviseren. Ik ben pas krap 4 maanden bezig met lopen, dus vandaar mijn vraag of de HM in Oktober wellicht te snel komt..
quote:Op dinsdag 4 september 2012 12:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk in het zonnetje gerend, het ging erg lekker maar het blijft toch lastig om in je hoofd niet op te geven
12.5 km in 1.07 uur (11.1/uur)
't is benauwd ja. In een reisbureau daarnet was het foeibenauwd, de dames zaten te puffen en te zweten achter hun beeldscherm.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ging het hier maar zo makkelijkIk wacht even met rennen tot vanavond
was net even buiten en man man man wat is 't warm! Zelfs voor 3,2km!
Ik heb doorgaans een verschil van 1.5 kilo als ik savonds weeg, ga slapen, opstaan, plassen, wegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Thanks.
Kwam van bed, geplast, gewogen, 2 glazen water gedronken, gerend en weer gewogen.
- 1 kg..
Vond ik toch vrij veel
hmja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat toch met 'snel resultaat' willen verkrijgen. Duurzaam is blijkbaar zéér 2010.
Waarom niet gewoon rusten dmv 1 a 2 rustdagen tussendoor? Vooral als beginner zijndequote:Op dinsdag 4 september 2012 13:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Even een gekke vraag - je hoort eigenlijk om de dag je spieren te trainen, zodat de spieren rust krijgen.
Wat kan is dag 1 lopen/cardio, dag 2 biceps enzo, dag 3 hardlopen, dag 4 weer armspieren, etcetc.
De meesten doen hardlopen op ma, wo, vr, en in de weekenden in de kroeg rust houden.
Kun je ook zoeen loopritme gaan aanhouden voor snel resultaat, of ben je dan weer te dol bezig?
• ma ochtend
• di avond
• do ochtend
• vr avond
• zo ochtend
• ma avond
• wo ochtend
• do avond
• za ochtend
en dan weer ma ochtend? Zo train je effectief 3/2 meer.
Omdat ik snel resultaat wil boeken. Maar misschien snijdt de opmerking van MB hout: duurzaam is mogelijk beter.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon rusten dmv 1 a 2 rustdagen tussendoor? Vooral als beginner zijnde
Aannames, aannames. Ik rijd regelmatig gewoon lekker 100, omdat dat een zuiniger snelheid is qua brandstof. Net als met 't lichaam. Toevallig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hmja.Maarja als het kan, waarom niet? Jij rijdt toch ook overal de maximum snelheid waar het mag, en niet overal 100?
Pro's lopen elke dag, vaak twee keer op een dag.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:25 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb nog wel een n00b vraag. Ik loop nu 3x in de week, gewoon mijn schema aanhouden zodat ik 5 km kan vollopen. De uitdaging daarna is denk ik voor mij een respectabele tijd kunnen zetten op die 5 km. Maar mag ik of kan ik dan zeg maar ook 4 of 5x in de week lopen?
Voor mijn gevoel zou ik vandaag gewoon weer een training kunnen doen, maar rustdag vlgs schema dus doe ik het niet maar na het schema.. heb ik geen schema meer.
Ja, hardlopend.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef linebear het volgende:
Gaat iemand hier naar toe morgen?
https://www.facebook.com/events/414115658637854/
Dan ben ik dus niet de enige gek. Afgelopen zaterdag ook. Doel was om te finishen. Tijd minder belangrijk. De hele tijd daar ook bewust mee bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Aannames, aannames. Ik rijd regelmatig gewoon lekker 100, omdat dat een zuiniger snelheid is qua brandstof. Net als met 't lichaam. Toevallig.
Er wordt aangeraden om niet vaker dan 1 keer in de 2 weken een interval te doen als je een beginnend loper bent. Zou dus zeker niet vaker dan 1 keer per week max een interval lopen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Pro's lopen elke dag, vaak twee keer op een dag.
Dus ja hoor, je kan lopen zo vaak je wilt, als je het maar verantwoord opbouwt en verantwoord doet. niet 4 of 5 keer per week vol uit knallen..dan zit je heel snel bij de dokter.. maar 2 keer interval 2 keer herstelloop en 1 keer lange duurloop kan bv prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |