SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Wanten zijn voor eckte mannan.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik geloof wel voor die sterkere, maar weet het niet zeker. Vriendin van me heeft het op recept en daar neem ik soms wat van. Maar misschien dat je het ook gewoon kan kopen. Heb zelf wel eens minder sterke gekocht bij de tuinen. Moet je er wel een stuk of 20 nemenquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine.
![]()
Nee maar de lage doses die hier verkocht wordt doet echt niks.quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine![]()
Ik wil rechter op lopen. Doe ik er dan voordeel aan om mijn (boven)rug zwaarder te trainen dan mijn borst?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
afaik begint het voor mannen te werken rond de 0.5 gram, dat zijn 5x zo'n mini-pilletje die je bij de drogist kunt kopen. Aangezien er 500 in een potje zitten, gaat dat prima.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee maar de lage doses die hier verkocht wordt doet echt niks.
Ik stel juist vraagtekens bij doses van 3 of 5 gram, zoals ze die in de VS verkopen....Confidence through competence![]()
Hangt van de dosis af inderdaad. Ik heb het geslikt toen ik nog thuis woonde omdat mijn broertje door de muren heen snurkt (zo erg dat die ondertussen geopereerd isquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine). Lage dosis is gewoon vrij te verkrijgen maar als je echt niet kan slapen zou ik even langs de dokter gaan voor een recept.
![]()
Ik kan vaak wel slapen maar ik heb vaak dat ik na 4-5 uur slapen al wakker wordt en vervolgens niet meer in slaap valMijn ouders zeurde altijd dat ik rechter op moest lopen en sinds ik squat loop ik zo recht op dat mensen denken dat ik gegroeid benquote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Ik wil rechter op lopen. Doe ik er dan voordeel aan om mijn (boven)rug zwaarder te trainen dan mijn borst?![]()
![]()
Mensen korte vraag: Deadlifts inbouwen in mijn benen-dag of in mijn rug-dag?
Ik wissel dat nu af, maar voor meer structuur wil ik dit bij een vaste dag indelen.
Probleem is nu dat op de benen-dag ik ermee begin en ik de overige oefeningen voor de benen niet meer echt zwaar kan doen, zoals lunges en squats.Real men don`t play with fire, they play in it!![]()
Ik heb dingen van de tuinen, die zijn 100 mcg. Die van de apotheek zijn 1 mg. Dus eigenlijk kan je er gewoon 10 van de tuinen nemen om de dosering te matchen, dingen zijn toch heel kleinquote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
afaik begint het voor mannen te werken rond de 0.5 gram, dat zijn 5x zo'n mini-pilletje die je bij de drogist kunt kopen. Aangezien er 500 in een potje zitten, gaat dat prima.
Ik stel juist vraagtekens bij doses van 3 of 5 gram, zoals ze die in de VS verkopen.....
![]()
Deadlift is rug.quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef DahBigKahuna het volgende:
Mensen korte vraag: Deadlifts inbouwen in mijn benen-dag of in mijn rug-dag?
Ik wissel dat nu af, maar voor meer structuur wil ik dit bij een vaste dag indelen.
Probleem is nu dat op de benen-dag ik ermee begin en ik de overige oefeningen voor de benen niet meer echt zwaar kan doen, zoals lunges en squats.If not now, then when.![]()
Omdat het naast je onderrug, ook een ontzetten goede oefening is voor je gluteus maximus en je hamstringsReal men don`t play with fire, they play in it!![]()
+ quads. Je kunt ook romanian deadlift of stiff-legged deadlift doen op leg day.quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef DahBigKahuna het volgende:
Omdat het naast je onderrug, ook een ontzetten goede oefening is voor je gluteus maximus en je hamstrings![]()
Klopt, heb ik lang gedaan, maar eigenlijk wil ik nu gewoon kijken of ik met normale uitvoering richting de 165 kg kan...Real men don`t play with fire, they play in it!![]()
Voor de mensen die verstand hebben van SS; blijkbaar ga ik dus te snel in gewichten omhoog (ik ging met squat per workout 5kg omhoog, deadlift 7,5 en de rest 2,5kg) dat is blijkbaar te snel. Aangezien de gewichten niet lager gaan dan 1,25 per schijf ben ik benieuwd hoe jullie de press, bench press en power clean omhoog laten gaan in gewichten?
En voor de squat zal ik dan per week 5kg omhoog gaan? Dus maandag 50kg, woensdag 52.5kg en vrijdag 55kg; gevolgd door maandag weer 57,5kg? (wat feitelijk 2,5kg per workout is)
En met de deadlift per 2 workouts 5kg omhoog? (en hier dus ook feitelijk 2,5kg)
Dan begin ik vanaf morgen weer wat lager op gewicht en begin ik opnieuw maar nu rustiger![]()
![]()
Ik werk niet meer in zo'n omgeving.quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar hey Stereo even serieus, kun jij zo'n onderzoek niet uitvoeren/leiden?
Bovendien hebben onderzoekers vaak subsidies nodig vanuit overheid of bedrijfsleven om een dergelijk onderzoek te mogen opzetten + goedkeuring van de vakgroep van de uni waar ze bij zitten.Confidence through competence![]()
Is het normaal dat je op rustdagen erg weinig kracht hebt? Moest vandaag een aantal planken naar boven tillen en een vriend van mij had het zelfde aantal planken als ik maar had het er veel makkelijker mee en hij kan net 40 kilo bankdrukken![]()
Hangt van de deadlift af..quote:
Ik vaak genoeg spierpijn in mijn hamstrings zonder benen te trainen en alleen deadlift.![]()
![]()
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.quote:Op zondag 2 september 2012 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hangt van de deadlift af..
Ik vaak genoeg spierpijn in mijn hamstrings zonder benen te trainen en alleen deadlift.
If not now, then when.![]()
dus waarom is t dan rug?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]![]()
Uit welk boek komt dit plaatje?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]![]()
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ondanks dat het een voorkeur is vraag ik het aan jou.
Net als bijv. bench en dips borst en triceps is...![]()
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.
Net als bijv. bench en dips borst en triceps is...If not now, then when.![]()
Dat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?
Maar kan wel als je bijv. sumo doet.![]()
Vandaag in de bodypump zaal getraind met 2 anderen (1 werknemer van sportschool). Keihard de muziek aan daar, fantastisch
@sapstengel De "grote veranderingen" zullen achter de deur bij de cable jungle zegmaar komen, volgens die jongen kwam daar primal moves ruimte etc, en misschien ook iets voor krachttraining maar meer wist hij ook niet."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Doet er hier iemand 4*4? Moet ff massa terug gaan winnen dus ben van plan om het te gaan doen, weet niet voor hoe lang![]()
Het is vast heel anders van 3x5 of 5x5
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef MrGuma het volgende:
Voor de mensen die verstand hebben van SS; blijkbaar ga ik dus te snel in gewichten omhoog (ik ging met squat per workout 5kg omhoog, deadlift 7,5 en de rest 2,5kg) dat is blijkbaar te snel. Aangezien de gewichten niet lager gaan dan 1,25 per schijf ben ik benieuwd hoe jullie de press, bench press en power clean omhoog laten gaan in gewichten?
En voor de squat zal ik dan per week 5kg omhoog gaan? Dus maandag 50kg, woensdag 52.5kg en vrijdag 55kg; gevolgd door maandag weer 57,5kg? (wat feitelijk 2,5kg per workout is)
En met de deadlift per 2 workouts 5kg omhoog? (en hier dus ook feitelijk 2,5kg)
Dan begin ik vanaf morgen weer wat lager op gewicht en begin ik opnieuw maar nu rustiger![]()
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?quote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Doet er hier iemand 4*4? Moet ff massa terug gaan winnen dus ben van plan om het te gaan doen, weet niet voor hoe lang![]()
Lees het boekquote:Van Mr Rip moet je met de squat+BP 2.5kg omhoog elke training, met de DL 5kg per keer. Als het niet meer gaat dan ga je een stapje lager.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja dat deed ik dus maar toen riepen hier allemaal mensen dat ze per hele week zoveel kg omhoog gaan. Ik denk dat ik gewoon rippetoe aanhoudquote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Lees het boekVan Mr Rip moet je met de squat+BP 2.5kg omhoog elke training, met de DL 5kg per keer. Als het niet meer gaat dan ga je een stapje lager.
* ik dacht overigens dat squat en deadlift 5kg was![]()
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.quote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?![]()
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massaquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.
(hoewel ik persoonlijk het idee heb dat als je kracht wil krijgen je ook in massa moet aankomen)![]()
Kracht kan ook altijd beter natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massa
(hoewel ik persoonlijk het idee heb dat als je kracht wil krijgen je ook in massa moet aankomen)![]()
Bionabol is not the way to go!
We report a case of reversible hypogonadism and azoospermia resulting from anabolic-androgenic steroid abuse in a body-builder with primary personality disorder. A keen body builder, a 20-year-old man, developed acute aggressive and destructive behavior after 10-month use of Bionabol (mean total dose of 1,120 mg per month), and Retabolil (mean total dose of 150 mg per month). He was found to meet the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-IV ed. (DSM-IV) criteria for Borderline personality disorder. On admission to the hospital the clinical profile of the patient showed extremely low levels of serum testosterone. Values increased to normal levels 10 months after withdrawal of steroids. The semen was azoospermic at the beginning of the study period, oligospermic five months later, and reached 20 x 10(6) sperm per mL ten months after the steroid discontinuation. Anabolic steroids can greatly affect the male pituitary-gonadal axis. A hypogonadal state, characterized by decreased serum testosterone and impaired spermatogenesis, was induced in the patient. This condition was reversible after the steroid withdrawal, but the process took more than ten months. His personal imbalance could be considered a personality trait rather than a result of the anabolic-androgenic steroid use. There were probably dispositional personality characteristics that contributed to anabolic steroid abuse in our patient. The hypogonadal changes which occurred after his long-term steroid abuse were for the most part reversible.
http://ukpmc.ac.uk/abstra(...)8uXoWCPToNo32pxbJV.0![]()
Voor de liefhebbers van het boek Krachttraining van: Frédéric Delavier.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AVP33EWWF6FJ.pdf
[ Bericht 9% gewijzigd door Bucketlist op 02-09-2012 22:29:46 ]![]()
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).
Eerste 2 weken ist squat +5 daarna +2,5quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef MrGuma het volgende:
* ik dacht overigens dat squat en deadlift 5kg was![]()
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).
Confidence through competence![]()
HGH buikjehquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?Deathlift or Die.![]()
Commercieel youtube kanaal, waarom zou ik ook maar een beetje geloven dat dit echt is?quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soukidan op je oogbal.![]()
Powerclean is bij mij zo raar, de ene keer lukt het echt heel makkelijk en de andere keer krijg ik het nauwelijk hoog genoeg om mijn armen er onder te krijgen en de volgende training lukt het weer makkelijk ondanks dat het zwaarder is![]()
Hahaha ja, dat zag er nasty uit man. Had de video vanmorgen al gezien en een iemand in de comments zei dat hij Femara (Letrozol) gebruikt heeft om zo cut te worden. Letrozol zorgt er o.a. voor dat je oestrogeen sterk vermindert, het kan zelfs gyno helemaal laten verdwijnen. Maar of het waar is dat hij het heeft gebruikt, dunno.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?Kan man, maar je weet het nooit. HodgeTwins zijn ook erg ripped maar hun trainen dan ook erg lang, Ogus traint zelf ook al 6 jaar oid.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-09-2012 23:19:24 ]If not now, then when.![]()
Die mensen die AAS doen, zetten die zelf die naalden of gaan die daarvoor naar een arts of iets dergelijks?
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd prikt![]()
gewoon de huisartsquote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Die mensen die AAS doen, zetten die zelf die naalden of gaan die daarvoor naar een arts of iets dergelijks?
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd prikt![]()
Laten het door een vriend doen of prikken zelf, ziet er niet zo heel moeilijk uit.quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd priktWhut, hier in NL kun je toch niet even naar de huisarts zodat hij die spuit zet?quote:
Lijkt mij ook niet; zeker niet omdat het dagelijks is. (toch?)quote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten het door een vriend doen of prikken zelf, ziet er niet zo heel moeilijk uit.
[..]
Whut, hier in NL kun je toch niet even naar de huisarts zodat hij die spuit zet?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet; zeker niet omdat het dagelijks is. (toch?)Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
![]()
![]()
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
AAS zou ik nooit oraal gebruiken.Deathlift or Die.![]()
je hebt ook gels, moet je wel een uur laten intrekken voordat je gaat knuffelenquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
![]()
Daar voorzien ze junks alleen van schone naalden, tegen het HIV-virus. Ze injecteren die mensen nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
Deathlift or Die.![]()
Is het bezit van AAS nou ook verboden of alleen het handelen erin? Je ziet op DBB genoeg mensen die hun voorraad AAS posten maar als ik een vuurwapenverzameling had en die hier neer zou zetten dan word ik vanavond nog door de politie![]()
...quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
dan wordt ik vanavond nog door de politie
Dan zou je ook niet zo'n goeie stack kunnen doen tenzij je zin hebt om bijv. winny te spuiten wat een godganse pijn moet doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.
AAS zou ik nooit oraal gebruiken.
Bezit is niet verboden, handelen wel.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Is het bezit van AAS nou ook verboden of alleen het handelen erin? Je ziet op DBB genoeg mensen die hun voorraad AAS posten maar als ik een vuurwapenverzameling had en die hier neer zou zetten dan word ik vanavond nog door de politieIf not now, then when.![]()
Als iemand trouwens de volledige versies van studies nodig heeft dan kun je die gewoon hier http://www.reddit.com/r/Scholar aanvragen.If not now, then when.![]()
Of gewoon hier, ik heb de komende 4 jaar nog wel toegang
Ah cool, wist ik niet.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Zith het volgende:
Of gewoon hier, ik heb de komende 4 jaar nog wel toegang
Wel slim trouwens, gewoon scheenbeschermers aandoen als je last van de stang hebt.
Snakey had het altijd over Rack Pulls doen. Wat je ook kan doen als je aan het deadliften bent en je wilt er wat extra reps uit persen is de duim in je hand klemmen zoals die gozer hierboven in het filmpje ook doet, ik had het zelf geprobeerd maar mijn duim deed wel een beetje zeer daarna. Ik denk verder gewoon deadliften.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?If not now, then when.![]()
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chestquote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chest
[ afbeelding ]
Op die gast z'n channel staan ook filmpjes waarbij hij af en toe een Q&A doet met Eric Helms, die ik vaker kijk, die gozer is echt slim en heeft veel kennis over voeding, trainen etc. Misschien heeft iemand er wat aan.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&page=1If not now, then when.![]()
Vind het wel jammer dat Madcow geen Powerclean heeft. En je kan ook niet zomaar Barbell Rows met Power Cleans vervangen in dat programma![]()
Ik ben voorlopig nog niet aan madcow toe maar hoe weet ik wat mijn startgewicht voor Barbell Row moet zijn? Ik heb die madcow excel sheet maar heb die oefening nog nooit gedaan. Kan ik hem net als de PC, gelijk stellen aan mijn bench? En kan je ook dips/chin ups er in verwerken als assisted exercises?
En twee van die assisted exercises zijn barbell curls en tricep extensions, ik heb echt geen idee hoe zwaar ik die zou moeten doen aangezien ik ze nog nooit eerder heb gedaan.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tito_Makani op 03-09-2012 02:38:16 ]![]()
Hoezo madcow en niet SS als je powerclean wil?quote:Op maandag 3 september 2012 01:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind het wel jammer dat Madcow geen Powerclean heeft. En je kan ook niet zomaar Barbell Rows met Power Cleans vervangen in dat programma![]()
Ik ben voorlopig nog niet aan madcow toe maar hoe weet ik wat mijn startgewicht voor Barbell Row moet zijn? Ik heb die madcow excel sheet maar heb die oefening nog nooit gedaan. Kan ik hem net als de PC, gelijk stellen aan mijn bench? En kan je ook dips/chin ups er in verwerken als assisted exercises?
En twee van die assisted exercises zijn barbell curls en tricep extensions, ik heb echt geen idee hoe zwaar ik die zou moeten doen aangezien ik ze nog nooit eerder heb gedaan.![]()
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Ik heb het nooit anders gedaan eingelijk.
Verder gewoon door DL-en en trainen zonder hulpmiddelen* what so ever.
* Zie T T.![]()
Ik greep van de week blind weer een paar zakken gepelde amandelen van "Good Nuts" bij de Turk.
Blijken ze dus ook gezouten te hebben, en dat had ik ff niet gezien.![]()
Das best een klap in je gezicht opzich, als je daar een handje van in je giechel stopt en je wat anders verwacht.
En ze piepen aan je tanden![]()
![]()
Overal wat je vast pakt hard in knijpen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.liftbigeatbig.com/2012/05/grip-it-rip-it.htmlA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
x
[ Bericht 99% gewijzigd door 1517 op 03-09-2012 10:04:37 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Omdat sommige mensen de risico's tot een bicep scheur willen beperken denk ik. Het is natuurlijk bij hele zware gewichten maar het lijkt mij toch kut als het gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?
Ik heb het nooit anders gedaan eingelijk.
Verder gewoon door DL-en en trainen zonder hulpmiddelen* what so ever.
* Zie T T.Maar ik denk dat niemand hier nog op zo'n niveau zit om het daadwerkelijk te scheuren. De vorige keer toen ik het zei overdreef ik ietwat.
Met die 140 kg die ik omhoog trek maak ik mij daar niet zo druk om.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zojuist voor het eerst een voedingsschema gemaakt.![]()
2700 kcal, k/e/v 50/30/20, onderhoud is 3200
3 daags split en 3 keer HIIT in de week (naast m'n voetbal)Deathlift or Die.![]()
Vorige week de chinups gedaan aan de hand van het filmpje van Scooby. Ben al zo ver dat ik nu aan phase 4 kan beginnen. Dus zoveel mogelijk chinups per set, en als je niet meer kan vasthouden totdat je armen eraf vallen
Vandaag weer terug naar brood trouwens, en nog geen last van dipjes gehad.![]()
Ik ben de enige die ze doet in mijn gym, maar als je een oefening zoekt die je rug, traps en de achterkant schouders erg goed aanpakt: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Je kan aan het einde ook nog eens een shrug-beweging doen zodat je upper traps ook goed worden belast. Ik doe deze oefening nou ongeveer een paar maanden en mijn traps groeien als kolen.
Hoge reps pakken mijn zijkant schouders beter aan, terwijl lagere reps, en dus zwaarder gewicht, mijn rug/traps beter pakt.![]()
Thanks, ik ga ze zo doen (rug dag)quote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben de enige die ze doet in mijn gym, maar als je een oefening zoekt die je rug, traps en de achterkant schouders erg goed aanpakt: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Je kan aan het einde ook nog eens een shrug-beweging doen zodat je upper traps ook goed worden belast. Ik doe deze oefening nou ongeveer een paar maanden en mijn traps groeien als kolen.
Hoge reps pakken mijn zijkant schouders beter aan, terwijl lagere reps, en dus zwaarder gewicht, mijn rug/traps beter pakt.Deathlift or Die.![]()
Weet nog dat ik filmpjes had gezien van bicep tears, word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 3 september 2012 10:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen de risico's tot een bicep scheur willen beperken denk ik. Het is natuurlijk bij hele zware gewichten maar het lijkt mij toch kut als het gebeurd.Maar ik denk dat niemand hier nog op zo'n niveau zit om het daadwerkelijk te scheuren. De vorige keer toen ik het zei overdreef ik ietwat.
[ afbeelding ]
Eat clen, tren hard.![]()
Net 1 gekeken, auwtsjquote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef Crixus het volgende:
[..]
Weet nog dat ik filmpjes had gezien van bicep tears, word je niet vrolijk van![]()
![]()
Ik wou kijken of ik op de goede weg was na de vakantie.quote:Op maandag 3 september 2012 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dat is een maaltijd man. Je moet je om te week wegen, niet dagelijks.
![]()
Altijd goed om te monitorenquote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik wou kijken of ik op de goede weg was na de vakantie.![]()
als ik me 's ochtends weeg, ben ik vaak 2,5kg lichter dan 's avonds na het eten. Soms nog wel meer.
M.a.w. op 1 moment v.d. dag meten, en vaker dan 1x per week is ook niet echt nodig.![]()
Ik weeg altijd bij de sportschool na het eten. Eigenlijk moet je 's ochtends wegen, maar onze weegschaal wijkt 4kg afDus maar eens een nieuwe aanschaffen.
![]()
Ik deed het altijd thuis op een oude analoge, maar op een industriële (waar ook van die nijlpaarden van 200kg+ op kunnen) in de gym was ik opeens 2kg zwaarderquote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weeg altijd bij de sportschool na het eten. Eigenlijk moet je 's ochtends wegen, maar onze weegschaal wijkt 4kg afDus maar eens een nieuwe aanschaffen.
Dat zijn leuke gains netsuurlijk.
![]()
![]()
![]()
Wij hebben zo'n gammel analoog ding ja. En me pa's gewicht week ook 4kg af met de weegschaal van het ziekenhuis, dus kan gewoon +4 doenquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed het altijd thuis op een oude analoge, maar op een industriële (waar ook van die nijlpaarden van 200kg+ op kunnen) in de gym was ik opeens 2kg zwaarderDat zijn leuke gains netsuurlijk.
![]()
![]()
![]()
Heerlijke work-out gehad.
DL 3*5
Pullups 3*8
BB BOR 12-10-8-6
Lat pulldown 2 dropsetjes
Seated Cable row 3*8
Preacher curl 3*12
Cable curl 12-10-8 (afgemaakt als een dropsetje)
Vanavond nog HIIT sessie op de fiets.
Tijd voor een douche en eerste college van het schooljaar.
Deathlift or Die.![]()
Ik zie altijd ongelovelijk veel mensen die zich gaan wegen na een sessie in de sportschoolquote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Denken ze nou dat ze meteen halve / hele kilo's vet kwijtraken na 3 kwartier sporten? Zal wel alleen vocht zijn wat ze verliezen.![]()
Ik weeg altijd voor die tijd, gewoon omdat het kan, omdat ik er langsheen loop richting de loopband. En vaak kom ik juist aan, tik altijd een liter water wegquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie altijd ongelovelijk veel mensen die zich gaan wegen na een sessie in de sportschool
Denken ze nou dat ze meteen halve / hele kilo's vet kwijtraken na 3 kwartier sporten? Zal wel alleen vocht zijn wat ze verliezen.
Zo, maar even twee 1,25kg plates besteld. Kunnen we die erop gooien bij de BP.
[ Bericht 4% gewijzigd door Vinniiee op 03-09-2012 13:45:49 ]![]()
Waar ik zelf voorkeur aan geef is elke dag 's ochtends wegen, maar kijken naar de trendlijn van je metingen. Hiermee filter je de dag-tot-dag fluctuaties van water/ontlasting/glycogeen schommelingen eruit, en hou je de langetermijnveranderingen van vet/spier over. Samen met meetlintmetingen, ideaal.quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Altijd goed om te monitoren![]()
als ik me 's ochtends weeg, ben ik vaak 2,5kg lichter dan 's avonds na het eten. Soms nog wel meer.
M.a.w. op 1 moment v.d. dag meten, en vaker dan 1x per week is ook niet echt nodig.
Kan met Excel of een app:
http://itunes.apple.com/us/app/fatwatch/id285580720?mt=8
Kwam vandaag dus zo op de sportschool. Hersteldagdag, dus yoga was voldoende. Zo rol ik nu eenmaal. De gym was van het weekend gesloten vanwege een verbouwing, waardoor ik gedwongen was afscheid te nemwn van 12 dollar voor een "casual visit" in een andere gym. Maargoed, met de strakke dameslijven in de yoga-studio in het verschiet kon ik het toch niet laten om mijn papperige endo-lijf even richting mijn reguliere martelkamer te bewegen.
Ik spiek dus om de hoek en wat zag ik daar zowaar staan te glimmen? Nou? Nou? Het voorvocht druipt zowat over mijn bovenbenen nu ik het weer vertel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door star_gazer op 03-09-2012 14:36:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Pak biceps genoeg met al die oefeningen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef seto het volgende:
[..]
Rug en biceps op zelfde dag, dus dacht misschien pak je je biceps al meteen tijdens de rows.Deathlift or Die.![]()
Ik plateaude vandaag op de benchlift maar ik zit pas bij de 62,5kg en behalve de OHP gaat 2,5kg
Mijn lifts:
DL: 125
PC: 62,5
Squat:90
OHP:52,5
Hoe kan ik dan nu al bij de bench plateauen op 62,5kg?
De enige drie oorzaken die ik kan bedenken.
1.Ik heb een zwaardere stang gebruikt, wij hebben 2 identieke olympische stangen hier. 1 tot 450 en tot 1000 en volgens mij zijn ze net zo zwaar maar er zijn mensen die zeggen dat die andere stang 5kg zwaarder is. Dit zou betekenen dat ik een keer 7,5kg erbij hebben gedaan t.o,.v vorige keer
2.Ik heb de afgelopen 2 nachten slecht geslapen
3.Ik heb gisteren op mijn rustdag iemand helpen verhuizen en planken van een kast naar boven getild
Wat zou het kunnen zijn? voel mij hierdoor echt kut![]()
![]()
Als je 1 dag blijft hangen in gewicht spreek je volgens mij niet van een plateau. Maar van een slechte dag![]()
Ach, heb ook wel eens dagen dat het wat minder gaat, kijk de volgende keer eens hoe het dan gaat.
Bij ons zijn de bars overigens ook niet even zwaar (20 en 25kg), maar ze zijn wel duidelijk van elkaar te onderscheiden.![]()
Denk zelf ff na. Slecht geslapen en slecht hersteld.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik plateaude vandaag op de benchlift maar ik zit pas bij de 62,5kg en behalve de OHP gaat 2,5kg
Mijn lifts:
1.Ik heb een zwaardere stang gebruikt, wij hebben 2 identieke olympische stangen hier. 1 tot 450 en tot 1000 en volgens mij zijn ze net zo zwaar maar er zijn mensen die zeggen dat die andere stang 5kg zwaarder is. Dit zou betekenen dat ik een keer 7,5kg erbij hebben gedaan t.o,.v vorige keer
3.Ik heb gisteren op mijn rustdag iemand helpen verhuizen en planken van een kast naar boven getild
Wat zou het kunnen zijn? voel mij hierdoor echt kut
Het aantal nutteloze vragen ligt hoog de afgelopen tijd."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Wow, net met het benchen ging de bar ineens aardig scheef zeg. Normaal heb ik wel een redelijke techniek, nu leek het nergens op. Gelukkig kon mijn spotter het net op tijd corrigeren.![]()
Shit happens. Het kan altijd een keertje niet helemaal lekker gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Mijn lifts:
Wat zou het kunnen zijn? voel mij hierdoor echt kutBehulpzaam als een waterkraan.
Dit dus. Maak je niet druk, volgende keer weer een dag. Het programma zal echt niet plots ophouden met werken omdat jij een keer niet die lineaire progressie kan vasthouden omdat je een slechte dag had.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Mithras82 het volgende:
Als je 1 dag blijft hangen in gewicht spreek je volgens mij niet van een plateau. Maar van een slechte dagOf toch du vader?![]()
Had 2 weken geleden dat ik een squat op het randje af kon maken door met een been van de grond af omhoog te wiebelenquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Wow, net met het benchen ging de bar ineens aardig scheef zeg. Normaal heb ik wel een redelijke techniek, nu leek het nergens op. Gelukkig kon mijn spotter het net op tijd corrigeren.. Ff zweten wel.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Fucking curlbro die iedereen ongevraagd advies gaat geven. Ook nog een dude die met pussypad een combinatie van 1/64 ROM squats&lunges doet met staggered stance.
Goed zo Basic Fit, laat Tatjana maar je kutklanten werven.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef LasTeR het volgende:
Fucking curlbro die iedereen ongevraagd advies gaat geven. Ook nog een dude die met pussypad een combinatie van 1/64 ROM squats&lunges doet met staggered stance.
Goed zo Basic Fit, laat Tatjana maar je kutklanten werven.
Wij hebben er eentje die je vetpercentage "meet".quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n gammel analoog ding ja. En me pa's gewicht week ook 4kg af met de weegschaal van het ziekenhuis, dus kan gewoon +4 doen
23% BF had ik volgens die weegschaal. Looks legit.
![]()
Hehehehequote:Op maandag 3 september 2012 20:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij hebben er eentje die je vetpercentage "meet".
23% BF had ik volgens die weegschaal. Looks legit.
![]()
BAM! Vorige week BP naar 30kg. Vandaag naar 35kg. Maar eigenlijk net te veel, dus die 1,25kg plates komen wel van pas. En 4 volledige chinups.
![]()
Weet niet of het wel zo slim is om al al chin-ups aan je workout toe te voegen als je maar nog net op de 35kg BP zitquote:Op maandag 3 september 2012 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
BAM! Vorige week BP naar 30kg. Vandaag naar 35kg. Maar eigenlijk net te veel, dus die 1,25kg plates komen wel van pas. En 4 volledige chinups.
![]()
Waarom niet? Ik doe ze als laatste.quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Weet niet of het wel zo slim is om al al chin-ups aan je workout toe te voegen als je maar nog net op de 35kg BP zit![]()
Vraag me meer af, hoe krijg je het al voor elkaar om er 4 te completeren? Ik haak nog steeds op 2 >.>quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Weet niet of het wel zo slim is om al al chin-ups aan je workout toe te voegen als je maar nog net op de 35kg BP zit![]()
Ik weet ook niet hoe het kanquote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vraag me meer af, hoe krijg je het al voor elkaar om er 4 te completeren? Ik haak nog steeds op 2 >.>.
Ik volg die manier van Scooby.![]()
Waarom niet dan? Het is gewoon een andere oefening die er bij hoort.quote:Op maandag 3 september 2012 20:46 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan alleen de pull ups vinden.quote:Op maandag 3 september 2012 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe het kan.
Ik volg die manier van Scooby.![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 20:52 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik kan alleen de pull ups vinden.![]()
De een is er sterker in dan de ander. Niks raars aan.quote:Op maandag 3 september 2012 20:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Vraag me meer af, hoe krijg je het al voor elkaar om er 4 te completeren? Ik haak nog steeds op 2 >.>![]()
Dat zijn dus pullups of gebruik je dezelfde manier voor chin ups?quote:![]()
Lichaamsgewicht speelt natuurlijk ook mee.quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
De een is er sterker in dan de ander. Niks raars aan.![]()
Hij legt toch uit dat je eerst chinups moet doen voordat je pullups doet. Kijk het filmpje maar eens.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dat zijn dus pullups of gebruik je dezelfde manier voor chin ups?63kg hier.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lichaamsgewicht speelt natuurlijk ook mee.![]()
Ook, ik krijg mezelf net 3x omhoog met m´n 97 kilo.quote:Op maandag 3 september 2012 20:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lichaamsgewicht speelt natuurlijk ook mee.![]()
![]()
Die ene met wide grip met de handpalm van je af zijn toch pullups? Voor je lats.
En met close grip en palmen naar je gezicht toe chinups, waarbij je dan je biceps gebruikt.
Of is het andersom?
Hoe dan ook, de lat-versie kan ik er net 1 zonder dat plateau met contragewicht. Voor de biceps kan ik er wel 6-8 achter elkaar.![]()
Klopt zoals je zegt.quote:Op maandag 3 september 2012 20:57 schreef Sapstengel het volgende:
Die ene met wide grip met de handpalm van je af zijn toch pullups? Voor je lats.
En met close grip en palmen naar je gezicht toe chinups, waarbij je dan je biceps gebruikt.
Of is het andersom?
Hoe dan ook, de lat-versie kan ik er net 1 zonder dat plateau met contragewicht. Voor de biceps kan ik er wel 6-8 achter elkaar.
De close-grip chinups kan ik 4 maal. Widegrip pull-ups nog niet gedaan (alleen wtp's).![]()
Hij is erg licht.. Dat is ook de reden dat ik mijn BW kan benchen maar mezelf niet kan optrekken.quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
De een is er sterker in dan de ander. Niks raars aan.
Aah ik had ze omgedraaid. Ik dacht dat wanneer de handpalmen van je af waren het een chinup was. Woensdag maar even kijken hoeveel chinups ik kan dan.![]()
Chin-ups en pull-ups gewoon eerst negatieven trainen tot het je lukt, dan je falende sets alsnog afmaken met negatieve reps tot je 3*8 redt.Deathlift or Die.![]()
Net trouwens HIIT sessietje gedaan. Helemaal tot het naadje gegaan, 5 min warm-ups, 8*30 actief+30 rust en 5 min cooling down.
Kapot.
Normaal doe ik overigens meer actieve sets. 10 of 12, maar dan red ik die laatste paar nooit helemaal. Echt mooi hoe je na nog geen 20 min cardio echt kapot kan zijn.Deathlift or Die.![]()
Hoe komt het eigelijk dat als je van grip wisselt dat het gewicht ineens veel zwaarder voelt? Ik gebruik bijna voor alles een narrow grip maar als ik wide probeer moet ik echt 10kg terug. Zelfde hebben mensen die van wide naar narrow gaan![]()
dit wordt beschreven doot de hefboomwet lijkt me? De hoek waaronder de arm kracht uitoefent op het object staat in relatie tot de arbeid die moet worden uitgeoefend.(grotere hoek=meer kracht voor gelijke massa verplaatsing)quote:Op maandag 3 september 2012 21:32 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe komt het eigelijk dat als je van grip wisselt dat het gewicht ineens veel zwaarder voelt? Ik gebruik bijna voor alles een narrow grip maar als ik wide probeer moet ik echt 10kg terug. Zelfde hebben mensen die van wide naar narrow gaan![]()
![]()
Dat, en anderom van wide naar narrow is gewoon gewenning. Vrij logisch allemaal...quote:Op maandag 3 september 2012 22:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
dit wordt beschreven doot de hefboomwet lijkt me? De hoek waaronder de arm kracht uitoefent op het object staat in relatie tot de arbeid die moet worden uitgeoefend.(grotere hoek=meer kracht voor gelijke massa verplaatsing)
[ afbeelding ]![]()
Dumbbell shoulder press ging nog maar net goed vandaag, laatste set en laatste rep hield ik hem niet meer (ik deed zwaarder dan normaal) en viel mijn arm gewoon naar beneden. Bijna mijn schouder vies verdraaid. Nooit gedacht dat ik zo abrupt opeens mijn kracht kon verliezen.This isn't even my final form.![]()
Dumbbell is wel stukje instabieler met grotere kans op 't verkeerd twisten van gewrichten natuurlijk..quote:Op maandag 3 september 2012 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wees blij dat het geen barbell was
Heb in ieder geval het gevoel dat barbell een stuk veiliger failt zegmaar.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Inderdaad, heb meer het gevoel dat ik een barbell naar voren zou laten vallen (weet je natuurlijk nooit, als alleen je linkerarm het begeeft kan het ook die kant op hellen). Maar nu viel het ding echt naar de zijkant zeg maar en trok hij aan mijn schouder.This isn't even my final form.![]()
Nouja, ik wantrouw die barbell ook wat meer.Gebruik het eigenlijk alleen serieus bij squat en deadlift.
Bij de andere lifts gebruik ik m'n eigen gewicht, db's, cables of de Hammer Strength machines bij ons in de gym.Confidence through competence![]()
That makes two of us.quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook, ik krijg mezelf net 3x omhoog met m´n 97 kilo.![]()
nahja ik kan er inmiddels 6maar die laatste met een paar zwembewegingen
![]()
maar het gaat niet van harte nee.![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)rke-duncan-overleden
ik denk dat het kwam omdat i een veganist is geworden. Jullie?
![]()
![]()
![]()
3 weken off, haal ik er toch nog 10 chins uit in m'n eerste trainingquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook, ik krijg mezelf net 3x omhoog met m´n 97 kilo.![]()
![]()
all arms i tell yaquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
3 weken off, haal ik er toch nog 10 chins uit in m'n eerste training![]()
![]()
![]()
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
zie post 155quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef SunTzu het volgende:
Die neger van the Green Mile is overleden.![]()
![]()
Oh niet gezienquote:![]()
Damn, last van de aansluiting van mijn monnikkapspier aan m'n schouder. Gisteren deadlift, bor, chin ups, shrugs gedaan. Kreeg last tijdens chin ups. Morgen benen en schouders![]()
![]()
Weer een vraagje van een noob:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.![]()
meer traps/dikkere bovenrug kwekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.![]()
Niet op je wervels leggen i.i.g. meer op de achterkant van je schouders/ onderkant, achterkant traps.![]()
![]()
Laat mijnheer Rippetoe het zelf voordoenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Probeer eens highbar, veel natuurlijker en zorgt voor een betere positie van het lichaam waardoor het een oefening word die je kan helpen bij andere oefeningenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Vanmorgen dropsetjes gedaan op de benchpress. Fok, ik kwam daarna met de incline benchpress niet verder dan 50 kilo.![]()
![]()
Zo. Eindelijk 3 setjes van 8 full ROM chins voltooid! Als dat zaterdag weer lukt ga ik eens een 5kg plate meenemen
-
En dan die pumpquote:
-
Herkenbaar. Dan besef je pas hoe dicht je soms bij een blessure zitquote:Op maandag 3 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
Dumbbell shoulder press ging nog maar net goed vandaag, laatste set en laatste rep hield ik hem niet meer (ik deed zwaarder dan normaal) en viel mijn arm gewoon naar beneden. Bijna mijn schouder vies verdraaid. Nooit gedacht dat ik zo abrupt opeens mijn kracht kon verliezen.![]()
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?![]()
hmm komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?
Ik zie d'r altijd buffed uit![]()
Maar euhm een wit shirt is bij mij nooit langer dan 5 minuten wit.![]()
![]()
Je kwijlt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm komt me niet bekend voor.
Ik zie d'r altijd buffed uit![]()
Maar euhm een wit shirt is bij mij nooit langer dan 5 minuten wit.Deathlift or Die.![]()
haha, ja dat ook.quote:
Nee. 't is net als met een witte broek. Daar zit bij mij binnen 5 minuten een vlek op. Op volledig onverklaarbare wijze daar gekomen meestal.![]()
Eens. Zwart is baasquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?
-
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Anyway, beter lijkt me om gewoon door te buffelen zodat je monster in alles bent.Zag toevallig deze vandaag. (ik zocht op Spotify playlists
)
http://forum.dutchbodybui(...)aar-training-316724/
Goddamn, die armen.Vanavond weer trainen.
Maar goed, mensen nog goede Spotify-playlists? Niet van die suffe fitness workout muziek en van die Zyzz-trance hoef ik ook niet horen in de gym. Gewoon shit met Slash en The Prodigy, wat harder allemaal. Lijkt me zo ideaal als ik kan subscriben op een paar goede playlists, dan is het slechts kwestie van syncen met iPhone en good to go, gewoon offline mode ook nog dus geen dataverbruik uit bundel.Meer mensen die hetzelfde doen?
![]()
![]()
Hoe is het met je gains Panzer? Is het nog steeds die supersprongen van 2011 of plateaut het allemaal wat meer nu?Confidence through competence![]()
Haha, ik ga juist weer beginnen nu, heb sinds april 2012 geen klap serieus/progressief meer gedaan.Gefocust op andere dingen in mijn leven, uitgelean'd en achterover gezeten, misschien net twee keer per week een beetje 'whatever feels right'-workout. Stond er van te kijken hoeveel lol aan "extra's" ik heb gehad van 1 jaar krachttraining en eten.
Ookal ben je nog ver van huge, de gemiddelde jongeman loopt er toch echt een stuk 'normaler'/ecto bij. En vooral ook: lean is wat ze laat glijden, geniet ervan.
Oppervlakkig of niet, ik zou het ook wel weten als ik vrouwelijk was. Wacht, ik weet het nu al.
Muscle.
![]()
Gewoon weer verder groeien nu, maar ten alle tijden de abs mooi houden. Wil squat/dead/bench etc ook gewoon weer omhooggooien, heb dat echt verwaarloosd. Vanavond eens alles weer doen.
Ik voel/merk dat ik die testosteron-levels nog wel heb in ieder geval, dus dan ga ik er gebruik van maken ook. Ben as we speak iets van 77 kg ~11%, wil voorjaar 2013 toch een slagje groter en sowieso sterker. Moet voor mijn gevoel gemakkelijk op een leane 80+ uit kunnen komen in april 2013 ofzo. Zit vandaag ook weer oud vertrouwd aan de pinda's, melk en brood met pindakaas, voor het eerst weer.![]()
![]()
Ik typte "bodybuilding spotify playlist" in Google in en voila.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?
Anyway, beter lijkt me om gewoon door te buffelen zodat je monster in alles bent.Zag toevallig deze vandaag. (ik zocht op Spotify playlists
)
Maar goed, mensen nog goede Spotify-playlists? Niet van die suffe fitness workout muziek en van die Zyzz-trance hoef ik ook niet horen in de gym. Gewoon shit met Slash en The Prodigy, wat harder allemaal. Lijkt me zo ideaal als ik kan subscriben op een paar goede playlists, dan is het slechts kwestie van syncen met iPhone en good to go, gewoon offline mode ook nog dus geen dataverbruik uit bundel.Meer mensen die hetzelfde doen?
![]()
http://sharemyplaylists.com/bodybuildingfightingplaylist <--- heavy metal shit
http://open.spotify.com/u(...)e0bKyiZpgqdHs1G9OC1H
http://open.spotify.com/u(...)wlqHljQf6wXMsOYaE0nj <--- ziet er goed uit imo
Hier heb je er sowieso veel; http://www.sharedplaylists.com/
Weet niet of je van dubstep houdt maar ik ga daar op de één of andere manier wel hard op.http://www.sharedplaylists.com/genres/dubstep
Ziet er trouwens wel nice uit Spotify playlists, ga er denk ik ook gebruik van maken.
Eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde van zijn hartaanval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Echt overal op facebook RIP Michael blablabla, lekker anabolen pompen en vroeg doodgaan![]()
Pfff niet slecht indd.. De tering.. Ook zonder squat etc. Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?
)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...![]()
Ik ben sinds gister voor het eerst ooit aan een voedingsschema begonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, ik ga juist weer beginnen nu, heb sinds april 2012 geen klap serieus/progressief meer gedaan.Gefocust op andere dingen in mijn leven, uitgelean'd en achterover gezeten, misschien net twee keer per week een beetje 'whatever feels right'-workout. Stond er van te kijken hoeveel lol aan "extra's" ik heb gehad van 1 jaar krachttraining en eten.
Ookal ben je nog ver van huge, de gemiddelde jongeman loopt er toch echt een stuk 'normaler'/ecto bij. En vooral ook: lean is wat ze laat glijden, geniet ervan.
Oppervlakkig of niet, ik zou het ook wel weten als ik vrouwelijk was. Wacht, ik weet het nu al.
Muscle.
![]()
Gewoon weer verder groeien nu, maar ten alle tijden de abs mooi houden. Wil squat/dead/bench etc ook gewoon weer omhooggooien, heb dat echt verwaarloosd. Vanavond eens alles weer doen.
Ik voel/merk dat ik die testosteron-levels nog wel heb in ieder geval, dus dan ga ik er gebruik van maken ook. Ben as we speak iets van 77 kg ~11%, wil voorjaar 2013 toch een slagje groter en sowieso sterker. Moet voor mijn gevoel gemakkelijk op een leane 80+ uit kunnen komen in april 2013 ofzo. Zit vandaag ook weer oud vertrouwd aan de pinda's, melk en brood met pindakaas, voor het eerst weer.#fullendo
Deathlift or Die.![]()
Ben ook maar overgegaan op de volle melk, gebruik wel nog halfvolle melk voor de brinta.
Wist niet dat volle melk zo goedkoop was maar 59 cent per liter pak
Krijg wel een beetje het gevoel of ik een dikke reet krijg van het squatten![]()
![]()
Zie jij zn benen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:30 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Pfff niet slecht indd.. De tering.. Ook zonder squat etc. NiceI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Voor je het weet pas je niet meer in je spijkerbroeken als je een beetje aanleg hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben ook maar overgegaan op de volle melk, gebruik wel nog halfvolle melk voor de brinta.
Wist niet dat volle melk zo goedkoop was maar 59 cent per liter pak
Krijg wel een beetje het gevoel of ik een dikke reet krijg van het squatten
Heb ik nu al last van, vooral bij mijn bovenbenen zitten sommige van mijn spijkerbroeken echt strak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef Crixus het volgende:
[..]
Voor je het weet pas je niet meer in je spijkerbroeken als je een beetje aanleg hebt
Is er trouwens een manier om veilig te BPen tegen je limiet aan zonder watcher? Toen ik gisteren vastliep had ik nog het geluk dat er iemand mij gelijk hielp maar de volgende keer...![]()
![]()
Vooral als je kuiten strak in je broek zitten. In bepaalde situaties dat je je broek snel uit moet trekken kan dat vrij vervelend zijn
Deathlift or Die.![]()
Dan moet je wel een strakke broek aan hebben? Of immens grote kuiten hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral als je kuiten strak in je broek zitten. In bepaalde situaties dat je je broek snel uit moet trekken kan dat vrij vervelend zijn
Ik draag veelal getailleerde kleding ja, dat is vaak vrij lastig met mijn benen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Crixus het volgende:
[..]
Dan moet je wel een strakke broek aan hebben? Of immens grote kuiten hebben
Deathlift or Die.![]()
Nope; "klinkt" goed. Maar dat doen wel meer dingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier wel eens nootropics gebruikt?
Zelfde vraag overigens voor kre alkalyn 1500, veel mensen zijn positief maar bijvoorbeeld die hodge twins niet. Iemand ervaring ermee?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Dan duw je je leuter er toch twee tellen later inquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral als je kuiten strak in je broek zitten. In bepaalde situaties dat je je broek snel uit moet trekken kan dat vrij vervelend zijn![]()
Iemand die trouwens verstand heeft van slaap? Ik slaap meestal 7 uur of zo, maar pak dan overdag ook nog 1,5 uur, dus ik kom gewoon netjes aan 8,5 uur. Weet iemand of dit iets uitmaakt of is het beter om 8,5 uur aan een stuk te slapen?![]()
Ja ik zag het eens op DBB en nu weer, dus ik vraag mij dan af of het écht grote voordelen heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope; "klinkt" goed. Maar dat doen wel meer dingen.
Zelfde vraag overigens voor kre alkalyn 1500, veel mensen zijn positief maar bijvoorbeeld die hodge twins niet. Iemand ervaring ermee?If not now, then when.![]()
Heb een lange tijd ALCAR genomen. Merkte veel meer aandacht en ik geloof dat ik wel wat slimmer was dan normaal (ALCAR verhoogt analytisch vermogen) maar dat valt moeilijk te checken want ik ben al zo slim. Smaakt naar puur azijn en ik weet niet hoe goed het is voor je tandenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier wel eens nootropics gebruikt?![]()
Op zich lijkt het mij prima. De tweede keer dat jij gaat slapen, overdag dus, ga je meteen in je REM slaap in plaats van dat je eerst het hele voortraject nog een keer afloopt (die normaal ook zo'n ~90 min duurt als ik het me goed herinner).quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan duw je je leuter er toch twee tellen later in![]()
Iemand die trouwens verstand heeft van slaap? Ik slaap meestal 7 uur of zo, maar pak dan overdag ook nog 1,5 uur, dus ik kom gewoon netjes aan 8,5 uur. Weet iemand of dit iets uitmaakt of is het beter om 8,5 uur aan een stuk te slapen?
Zorg wel dat je je hele REM cycle af kan maken, deze duurt inderdaad anderhalf uur, dus als jij gewoon echt anderhalf uur pakt en niet na een uur ineens wakker wordt geschut, is dat zeer voordelig.
Slaap werkt het beste als je hele cycles afmaakt. Halve cycles hebben relatief veel minder nut, en je zult ook merken dat als je uit jezelf wakker wordt na een volledige cycle dat je veel fitter wakker wordt tov wanneer je met geweld wakker zou worden gemaakt halverwege een 2e cycle.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Sleep_stagesOf toch du vader?![]()
Oke, hier kan ik wat mee. Dank je.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:40 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Op zich lijkt het mij prima. De tweede keer dat jij gaat slapen, overdag dus, ga je meteen in je REM slaap in plaats van dat je eerst het hele voortraject nog een keer afloopt (die normaal ook zo'n ~90 min duurt als ik het me goed herinner).
Zorg wel dat je je hele REM cycle af kan maken, deze duurt inderdaad anderhalf uur, dus als jij gewoon echt anderhalf uur pakt en niet na een uur ineens wakker wordt geschut, is dat zeer voordelig.
Slaap werkt het beste als je hele cycles afmaakt. Halve cycles hebben relatief veel minder nut, en je zult ook merken dat als je uit jezelf wakker wordt na een volledige cycle dat je veel fitter wakker wordt tov wanneer je met geweld wakker zou worden gemaakt halverwege een 2e cycle.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep#Sleep_stages![]()
In je middagdutje sla je de eerste 3 fases over, de deep sleep fase etc. Je gaat meteen REM in, waardoor het effectief hetzelfde is als wanneer je gewoon weer een nieuwe REM cycle zou beginnen na je 7 uur slaap 's nachts. Het is dus (arguably) zelfs voordeliger, maar dat hangt af van waar je in je REM cycles zou bevinden na 7 uur slaap.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oke, hier kan ik wat mee. Dank je.
Ik zie nu op Wikipedia in dit plaatje dat je wel elke keer nog even die andere fases aandoet, ook nadat je de eerste keer REM in bent gegaan.
Ik meen me te herinneren dat zodra je eenmaal REM in ging, er alleen nog REM cycles gebeurden. Maar goed, ik heb dan ook al sinds 2006 me niet echt meer erg verdiept in slaap (was toen erg geïnteresseerd in lucid dreaming). Zoals je ziet komen de andere stages nog wel even terug maar zijn ze heel erg kort tov de eerste keer.
Hoe dan ook, die dutjes overdag zijn voordelig ja. Ik denk alleen dat het beter is om 8u slaap te pakken of zelfs maar 6.5u tov 7u. Je zou er eens mee moeten experimenteren, het zou me zoals ik zei niks verbazen als je zelfs met een half uur minder slaap - dus 6.5u ipv 7u - fitter wakker zou worden, omdat je net uit een REM cycle komt.Of toch du vader?![]()
Dat heb ik wel eens gehad. Best grappig.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:47 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
In je middagdutje sla je de eerste 3 fases over, de deep sleep fase etc. Je gaat meteen REM in, waardoor het effectief hetzelfde is als wanneer je gewoon weer een nieuwe REM cycle zou beginnen na je 7 uur slaap 's nachts. Het is dus (arguably) zelfs voordeliger, maar dat hangt af van waar je in je REM cycles zou bevinden na 7 uur slaap.
Ik zie nu op Wikipedia in dit plaatje dat je wel elke keer nog even die andere fases aandoet, ook nadat je de eerste keer REM in bent gegaan.
Ik meen me te herinneren dat zodra je eenmaal REM in ging, er alleen nog REM cycles gebeurden. Maar goed, ik heb dan ook al sinds 2006 me niet echt meer erg verdiept in slaap (was toen erg geïnteresseerd in lucid dreaming). Zoals je ziet komen de andere stages nog wel even terug maar zijn ze heel erg kort tov de eerste keer.
Hoe dan ook, die dutjes overdag zijn voordelig ja. Ik denk alleen dat het beter is om 8u slaap te pakken of zelfs maar 6.5u tov 7u. Je zou er eens mee moeten experimenteren, het zou me zoals ik zei niks verbazen als je zelfs met een half uur minder slaap - dus 6.5u ipv 7u - fitter wakker zou worden, omdat je net uit een REM cycle komt.Deathlift or Die.![]()
Wat overigens ook lachen is, is halverwege een REM cycle wakker worden terwijl je spieren nog compleet verlamd zijn. Vaak gaat dit gepaard met een zware druk op je borst en, omdat het logische deel van je hersenen nog niet echt is 'opgestart', hallucinaties en andere dromerige verschijnselen.
Veel mensen die dit voor het eerst meemaken en niet weten wat het is denken oprecht dat ze worden vermoord oid. Wat om de een of andere reden een zeer vaak voorkomend verschijnsel is is dat er iemand (een donkere schim) op je borstkas lijkt te zitten en een enorme druk uitoefent. Dit is natuurlijk gewoon de sleep paralysis, maar mensen worden er vaak erg angstig van. De truc is om op dat moment gewoon rustig te blijven en je te realiseren dat het niet echt is, maar mensen gaan dan vaak juist panikeren, willen tegenstribbelen (maar zijn verlamd), etc.
Ook wel het Old Hag Syndrome genoemd.
Maar goed, I digress
Of toch du vader?![]()
Wat zijn de voor- en nadelen? Wat merkte je vooral? Zou je het weer gebruiken (indien je het niet meer gebruikt)? Noem eens voorbeelden op van waar het vooral een positief effect op had? Welke gebruikte je?quote:If not now, then when.![]()
Ik slaap dus al misschien een jaar lang om de week maximaal 5 uur per nacht, de andere week wel een uur of 8.![]()
Ja klopt heb ik ook af en toe. Het is een bizar gevoel om zo wakker te worden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Wat overigens ook lachen is, is halverwege een REM cycle wakker worden terwijl je spieren nog compleet verlamd zijn. Vaak gaat dit gepaard met een zware druk op je borst en, omdat het logische deel van je hersenen nog niet echt is 'opgestart', hallucinaties en andere dromerige verschijnselen.
Veel mensen die dit voor het eerst meemaken en niet weten wat het is denken oprecht dat ze worden vermoord oid. Wat om de een of andere reden een zeer vaak voorkomend verschijnsel is is dat er iemand (een donkere schim) op je borstkas lijkt te zitten en een enorme druk uitoefent. Dit is natuurlijk gewoon de sleep paralysis, maar mensen worden er vaak erg angstig van. De truc is om op dat moment gewoon rustig te blijven en je te realiseren dat het niet echt is, maar mensen gaan dan vaak juist panikeren, willen tegenstribbelen (maar zijn verlamd), etc.
Maar goed, I digress![]()
Maar is je groeihormoon niveau niet hoger 's nachts, dan wanneer je in de middag een dutje doet?![]()
Ik ben wat artikels aan het lezen en daar heeft die het over carbs (glucose, sucrose en fructose).
Klopt dit zo?
Glucose: Rijst, spaghetti, aardappelen etc.
Sucrose (half gluc en half fruc)?: Geraffineerde suikers
Fructose: Appels etc.
Hoe kan ik dit in een goed perspectief plaatsen qua producten?If not now, then when.![]()
Glucose is ook een suiker, bijv. in de vorm van druivensuiker en dextrose. Daarnaast worden de carbs die je eet (rijst, pasta, etc) in je lichaam afgebroken tot glucose.
Fructose komt inderdaad natuurlijk voor in fruit, maar wordt overal ingestopt producten zoeter te maken. Net als sucrose overigens, en de andere suikers die er zijn.![]()
Ik moest de vraag eigenlijk anders stellen. Nu komt het nogal noob over idd.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Nic1 het volgende:
Glucose is ook een suiker, bijv. in de vorm van druivensuiker en dextrose. Daarnaast worden de carbs die je eet (rijst, pasta, etc) in je lichaam afgebroken tot glucose.
Fructose komt inderdaad natuurlijk voor in fruit, maar wordt overal ingestopt producten zoeter te maken. Net als sucrose overigens, en de andere suikers die er zijn.If not now, then when.![]()
Misschien begrijp ik je achterliggende vraag niet, want ik realiseer me nu dat ik gewoon met andere woorden zei wat je zelf ook al poste.![]()
![]()
Pramiracetam, Piracetam, Oxiracetam, Sulbutiamine en Aniracetam geprobeerd en eigenlijk vrij weinig van gemerkt. Mijn geheugen werd wel beter en ik kon mij beter concentreren, maar echt duidelijk kwamen deze effecten niet naar voren. Ik denk dat ze sowieso weinig doen bij gezonde mensen. Focus XT vond ik wel erg relext en werkt steeds beter naarmate je het voor een langere tijd neemt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat zijn de voor- en nadelen? Wat merkte je vooral? Zou je het weer gebruiken (indien je het niet meer gebruikt)? Noem eens voorbeelden op van waar het vooral een positief effect op had? Welke gebruikte je?![]()
Ik moest eigenlijk zeggen: Welk voedsel wordt in het lichaam vooral omgezet naar glucose, sucrose of fructose?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef Nic1 het volgende:
Misschien begrijp ik je achterliggende vraag niet, want ik realiseer me nu dat ik gewoon met andere woorden zei wat je zelf ook al poste.
Glucose: Rijst, aardappelen etc.
Sucrose: Geraffineerde suikers etc.
Volgens mij is dit preciezer.If not now, then when.![]()
Ik kan het helemaal fout hebben maar dit lijkt me net zoiets als sommige "muscle boosters" die je kunt kopen waar dan mineralen inzitten waarvan je beter kunt slapen =/= meer spiergroei.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je beter slaapt heb je toch ook een betere concentratie e.d.?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Die 'zwarte schim' is inderdaad in vele culturen bekend. In de Turkse cultuur staat hij bekend als 'Karabasan'. Ik had als klein, goedgelovig kind van meerdere mensen het verhaal gehoord die het hadden meegemaakt, je snapt dat ik dat toen wonderbaarlijk vond. Toen ik wat ouder werd en erachter kwam dat het niets anders dan slaapverlamming is, was dat dan ook een deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef Luchtkoker het volgende:
Maar goed, I digress![]()
Over de REM-slaap: maak je dan ook niet meer GH aan? In ieder geval heb ik ooit geleerd dat je tijdens je diepe slaap meer groeihormoon aanmaakt, ik weet niet meer of hiermee de REM-slaap bedoeld werd. Dus is het niet extra voordelig om die 1,5 uur slaap direct na je training te pakken?This isn't even my final form.![]()
Komt mij bekend voor. Een Turk zei ooit tegen mij dat als je in bed eet en er kruimels in je bed liggen, deze schim je komt bezoeken en je nek dichtknijpt waardoor je ook niet meer kan praten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die 'zwarte schim' is inderdaad in vele culturen bekend. In de Turkse cultuur staat hij bekend als 'Karabasan'. Ik had als klein, goedgelovig kind van meerdere mensen het verhaal gehoord die het hadden meegemaakt, je snapt dat ik dat toen wonderbaarlijk vond. Toen ik wat ouder werd en erachter kwam dat het niets anders dan slaapverlamming is, was dat dan ook een deceptie.
Over de REM-slaap: maak je dan ook niet meer GH aan? In ieder geval heb ik ooit geleerd dat je tijdens je diepe slaap meer groeihormoon aanmaakt, ik weet niet meer of hiermee de REM-slaap bedoeld werd. Dus is het niet extra voordelig om die 1,5 uur slaap direct na je training te pakken?If not now, then when.![]()
LOL, ik mocht inderdaad ook nooit kruimels in mijn bed krijgen. Ik heb ook een versie gehoord dat de schim 1 hand met een gat erin heeft, als hij die op je mond houdt kun je nog ademen en overleef je het. Met de andere hand ga je dood.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor. Een Turk zei ooit tegen mij dat als je in bed eet en er kruimels in je bed liggen, deze schim je komt bezoeken en je nek dichtknijpt waardoor je ook niet meer kan praten.
Aangezien er - voor zover ik weet - nog nooit iemand dood is gegaan aan slaapverlamming, lijkt die Karabasan mij wel een sympathieke gozer.This isn't even my final form.![]()
Zetmeel is glucose, sucrose is glucose + fructose. Het meeste fruit zit zowel glucose, als fructose, als sucrose in. Sommig fruit zoals watermeloen is vooral fructose.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk zeggen: Welk voedsel wordt in het lichaam vooral omgezet naar glucose, sucrose of fructose?
Glucose: Rijst, aardappelen etc.
Sucrose: Geraffineerde suikers etc.
Volgens mij is dit preciezer.![]()
Ah ja zo is het duidelijker. Dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:25 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zetmeel is glucose, sucrose is glucose + fructose. Het meeste fruit zit zowel glucose, als fructose, als sucrose in. Sommig fruit zoals watermeloen is vooral fructose.If not now, then when.![]()
Ik was serieus bang geworden om te eten in bed.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
LOL, ik mocht inderdaad ook nooit kruimels in mijn bed krijgen. Ik heb ook een versie gehoord dat de schim 1 hand met een gat erin heeft, als hij die op je mond houdt kun je nog ademen en overleef je het. Met de andere hand ga je dood.
Aangezien er - voor zover ik weet - nog nooit iemand dood is gegaan aan slaapverlamming, lijkt die Karabasan mij wel een sympathieke gozer.Of ja, om kruimels in mijn bed te krijgen.
daarom alleen kwark eten in bed 's avondsquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was serieus bang geworden om te eten in bed.Of ja, om kruimels in mijn bed te krijgen.
come at me karabasan![]()
Mijn ex-vriendin klaagde altijd over broodkruimels in bed of kwark om mijn snoet.En een eeuwige pinda(kaas)-walm enzo. Ging ze alvast in bed liggen (en slapen binnen 5 minuten) en ik kwam er pas bij als ik klaar was met eten.
Verder met een pak melk voor de H&M staan te wachten enzo, die stories.
Kreeg vandaag van iemand (hij was ecto en erg... technisch aangelegd) gemiep, want "moet je echt al die dingen eten waar wij bij zijn", "Ja!", "Oke!". Even later "Jeetje (), hoeveel eet je dan wel niet nu?", "Meer dan ik nodig heb", "Oh ja oke!". Gevraagd of hij ook wat pinda's wilde. "Nee dan word ik dik heb slechte aanleg voor vetten!", en ach, ik heb er niet eens meer zin om tegen in te gaan ofzo. Skinnyfat enzo ook. Lekker laten en ik knabbelde vrolijk verder.
Heb 200 gram weggegeten met water.
![]()
![]()
Moet altijd aan deze reclame denken als ik jou over pindakaas hoor praten:
populaire reclame toen ik jong was, voor jouw tijd
pindakaas en pinda's zijn idd vetten,jaquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn ex-vriendin klaagde altijd over broodkruimels in bed of kwark om mijn snoet.En een eeuwige pinda(kaas)-walm enzo. Ging ze alvast in bed liggen (en slapen binnen 5 minuten) en ik kwam er pas bij als ik klaar was met eten.
Kreeg vandaag van iemand (hij was ecto en erg... technisch aangelegd) gemiep, want "moet je echt al die dingen eten waar wij bij zijn", "Ja!", "Oke!". Even later "Jeetje (), hoeveel eet je dan wel niet nu?", "Meer dan ik nodig heb", "Oh ja oke!". Gevraagd of hij ook wat pinda's wilde. "Nee dan word ik dik heb slechte aanleg voor vetten!", en ach, ik heb er niet eens meer zin om tegen in te gaan ofzo. Skinnyfat enzo ook. Lekker laten en ik knabbelde vrolijk verder.
![]()
Goeie app, die fat watch. Ook maar gekochtquote:Op maandag 3 september 2012 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar ik zelf voorkeur aan geef is elke dag 's ochtends wegen, maar kijken naar de trendlijn van je metingen. Hiermee filter je de dag-tot-dag fluctuaties van water/ontlasting/glycogeen schommelingen eruit, en hou je de langetermijnveranderingen van vet/spier over. Samen met meetlintmetingen, ideaal.
Kan met Excel of een app:
[ afbeelding ]
http://itunes.apple.com/us/app/fatwatch/id285580720?mt=8
[ afbeelding ]Zit op een -0.5kg/week trend. Mooie rustige cut
Is die excel die jij gebruikt een template? Heb eigenlijk geen zin om er zelf een te maken
-
Je hebt ook een iphone app die je slaappatroon meet en je op het juiste moment wakker maakt zodat je uitgerust wakker wordt (Als je het alarm instelt voor 07:30 dan maakt de app je tussen 07:00 - 07:30 wakker afhangend van wanneer je het lichtst slaapt)
Heb het zelf nooit geprobeerd maar het blijkt nogal populair te zijn![]()
Klikquote:Op woensdag 5 september 2012 01:56 schreef Tito_Makani het volgende:
Je hebt ook een iphone app die je slaappatroon meet en je op het juiste moment wakker maakt zodat je uitgerust wakker wordt (Als je het alarm instelt voor 07:30 dan maakt de app je tussen 07:00 - 07:30 wakker afhangend van wanneer je het lichtst slaapt)
Heb het zelf nooit geprobeerd maar het blijkt nogal populair te zijn
Werkt
-
Gekke vraag, maar waarom is het eigenlijk niet mogelijk om tegelijkertijd vet te verbranden en een beetje spiermassa te winnen in je cut?
Als je spieren stuk zijn, worden ze gerepareerd door je lichaam. Dit kost energie. Die energie kan toch prima uit je lichaamsvetten komen? Zolang je op een voldoende hoog vetpercentage zit (dus weinig 'stubborn fat' met alpha receptoren), voldoende eiwitten in je systeem hebt en je je carbs (glycogeen) laag houdt op je hersteldag, zie ik niet hoe dat niet werkt.
[ Bericht 14% gewijzigd door star_gazer op 05-09-2012 05:44:59 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uit mijn scan bleek trouwens ook dat mijn rechterarm ~10% meer vetvrije amssa heeft dan mijn linker. je ziet het verschil ook echt goed. Ik vraag me toch af hoe ik dat in hemelsnaam moet gaan gladtrekken; ik voeg pas gewicht toe aan mijn oefeningen als beide kanten 3x8 aan kunnen... Misschien mijn armen meer met dumbbells trainen ipv barbells / cables?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Met links gaan rukken?
OT: Ben ik de enige die dit topic wel erg hard vind gaan? Ik heb echt de tijd niet om 200 berichten per dag te lezen.![]()
En je denkt dat ik die nog niet had gehoord?quote:"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Ik heb het idee dat mijn linker borstspieren zich nu meer ontwikkelen dan rechts. Dat valt ook best op als ik er naar kijk in de spiegel (met shirt aan zie je het niet).quote:Op woensdag 5 september 2012 05:49 schreef star_gazer het volgende:
Uit mijn scan bleek trouwens ook dat mijn rechterarm ~10% meer vetvrije amssa heeft dan mijn linker. je ziet het verschil ook echt goed. Ik vraag me toch af hoe ik dat in hemelsnaam moet gaan gladtrekken; ik voeg pas gewicht toe aan mijn oefeningen als beide kanten 3x8 aan kunnen... Misschien mijn armen meer met dumbbells trainen ipv barbells / cables?![]()
Mijn gehele rechter kant heeft zichtbaar meer spier en het rare is dat ik naast db shoulder press eigenlijk geen verschil in kracht ervaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 05:49 schreef star_gazer het volgende:
Uit mijn scan bleek trouwens ook dat mijn rechterarm ~10% meer vetvrije amssa heeft dan mijn linker. je ziet het verschil ook echt goed. Ik vraag me toch af hoe ik dat in hemelsnaam moet gaan gladtrekken; ik voeg pas gewicht toe aan mijn oefeningen als beide kanten 3x8 aan kunnen... Misschien mijn armen meer met dumbbells trainen ipv barbells / cables?Deathlift or Die.![]()
Neuh, als ik er minder ben lees ik ook niet alles terug.quote:Op woensdag 5 september 2012 06:35 schreef CarbonC het volgende:
OT: Ben ik de enige die dit topic wel erg hard vind gaan? Ik heb echt de tijd niet om 200 berichten per dag te lezen.
Hoewel ik door de tijd heen (als FA) wel heb geleerd te ´scannenn´. Dus behoorlijk snel door een topic te scrollen en er de leuke of interssante posts uit te pikken.![]()
Omdat vetten niet in eiwitten omgezet kunnen worden, kunnen je vetreserves niet direct als groeimedium dienen voor je spieren. Maar wat volgens mij wel kan, is dat de eiwitten die je consumeert gebruikt worden voor spieropbouw, terwijl je met je vetreserves je overige energiebehoefte aanvult in de cut. Daarom is het voor een beginner mogelijk om tegelijkertijd vet te verliezen en spiermassa aan te maken (noobgains). Maar naarmate je groeit en het aanzetten van spiermassa steeds lastiger wordt, heb je een meer anabool milieu nodig om hypertrofie te bevorderen, wat erop neerkomt dat je over onderhoud zult moeten eten.quote:Op woensdag 5 september 2012 04:39 schreef star_gazer het volgende:
Gekke vraag, maar waarom is het eigenlijk niet mogelijk om tegelijkertijd vet te verbranden en een beetje spiermassa te winnen in je cut?
Als je spieren stuk zijn, worden ze gerepareerd door je lichaam. Dit kost energie. Die energie kan toch prima uit je lichaamsvetten komen? Zolang je op een voldoende hoog vetpercentage zit (dus weinig 'stubborn fat' met alpha receptoren), voldoende eiwitten in je systeem hebt en je je carbs (glycogeen) laag houdt op je hersteldag, zie ik niet hoe dat niet werkt.This isn't even my final form.![]()
met een pak melk door de stad sjouwen gaat mij echt te ver. Dan loop ik wel langs de McDonalds voor 20 kipnuggets om die rustig op te kauwenquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef Panzermaus het volgende:
. Vrienden die ja aan staan te kijken en zich afvragen waar je mee bezig bent
.
Ja jongens, groot worden is hard werken maar de meesten willen er niet aan. "Al dat gedoe met eten enzo, dat is echt teveel moeite".Behulpzaam als een waterkraan.
Sorry, was wel erge inkopper.quote:Op woensdag 5 september 2012 07:26 schreef star_gazer het volgende:
[..]
En je denkt dat ik die nog niet had gehoord?
Ik denk dat dumbbells wel helpen om je armen meer op 1 lijn te krijgen.![]()
Het kan wel, en gebeurt ook, vooral in beginnelingen. Maar als je in een caloriefedficit zit (je lichaam 'telt' als het ware ook kcal) dan zal het in een catabole staat zitten, en niet anabool.quote:Op woensdag 5 september 2012 04:39 schreef star_gazer het volgende:
Als je spieren stuk zijn, worden ze gerepareerd door je lichaam. Dit kost energie. Die energie kan toch prima uit je lichaamsvetten komen? Zolang je op een voldoende hoog vetpercentage zit (dus weinig 'stubborn fat' met alpha receptoren), voldoende eiwitten in je systeem hebt en je je carbs (glycogeen) laag houdt op je hersteldag, zie ik niet hoe dat niet werkt.
Maar door te roteren in eten (meer op work out days, minder op rustdagen etc), proberen mensen het wel te beïnvloeden. Het leangains protocol bijvoorbeeld beweert iig dat het 2/3 van de dag catabool is (als vetverbrander) en dan 1/3 van de dag anabool door overconsumptie. Ben er zelf nog niet helemaal uit wat nou precies de optimale tijden en periodes zijn om te eten na een work-out.![]()
Net bij de huisarts geweest en ik mag gelukkig naar de orthopeed. Moet vanmiddag een rontgenfoto laten maken van mijn schouder om te kijken of er een speciale schouder-orthopheed nodig is. Top dus!
Aangezien ik daar was heb ik gelijk gevraagd of mijn bloed een keer geprikt kan worden, ook vanmiddag dus. Ik wou mijn test + PSA waardes voor de lolz erbij laten prikken maar dat wou die niet doen.Die laatste kan ik nog wel begrijpen maar test is toch niet zo speciaal... Kan het er nog wel bij aanvinken maar weet niet of ik problemen krijg.
Hij merkte wel op dat het iets met roids te maken had (waarvan ik weet dat ik die nog lang niet ga gebruiken).
Hij kon het ook niet zo waarderen dat ik hem vertelde dat eieren geen direct invloed hebben op je cholesterol levels, waar hij toen zei dat dat wel zo is.Hij zei dat ik niet zoveel naar wetenschappelijke onderzoeken moest kijken aangezien er ook gefraudeerd wordt.
Ik had er wel een extra kruisje bij gezet, maar alleen bij triglycerides. Afaik komen de extra kosten gewoon op jou of je verzekering (+ 5 EUR was het bij mij voor de triglycerides), maar je zult wel terug naar de huisarts moeten om de uitslagen te bespreken, dus hij ziet het wel als je extra kruisjes hebt gezet.
Wel goed dat je er meteen naar gevraagd had trouwens, altijd handig om dat eens te zien, alhoewel ik denk dat je waardes prima zijn ivm jong + regelmatig trainen.Confidence through competence![]()
De hormonen die ervoor zorgen dat je efficient vet verbrandt (de afbrekende, 'catabole' hormonen) zijn doorgaans het tegengestelde van de hormonen die ervoor zorgen dat je maximaal spier opbouwt (de opbouwende, 'anabole' hormonen.quote:Op woensdag 5 september 2012 04:39 schreef star_gazer het volgende:
Insuline, testosteron, IGF-1 zijn bv anabole hormonen en zijn netto hoger als je in kcal surplus zit
HGH, Cortisol zijn bv catabole hormonen en zijn netto hoger als je vast / in kcal deficit zit.
Daarom is het niet onmogelijk om spier op te bouwen in een deficit, het gaat alleen veel minder snel dan in een surplus. Genoeg bakstenen aanleveren aan je bouwvakkers is dus niet genoeg, ze moeten ook de prikkel hebben om aan de slag te gaan
ff een stomme vraag. Als HGH catabool is waarom zou je dat dan extra willen injecteren?Behulpzaam als een waterkraan.
Is anabool afaikquote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef fathank het volgende:
ff een stomme vraag. Als HGH catabool is waarom zou je dat dan extra willen injecteren?.
![]()
Ik wou hem al editten.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef fathank het volgende:
ff een stomme vraag. Als HGH catabool is waarom zou je dat dan extra willen injecteren?HGH kan anabool en catabool zijn, afhankelijk van welke functie. Het speelt een rol in vetverbranding, hoe meer HGH hoe meer vet er verbrandt wordt (catabool) maar het kan idd ook spiersynthese stimuleren, maar doet dit in mindere mate dan bv testosteron.
quote:Increases calcium retention, and strengthens and increases the mineralization of bone
Increases muscle mass through sarcomere hyperplasia
Promotes lipolysis
Increases protein synthesis
Stimulates the growth of all internal organs excluding the brain
Plays a role in homeostasis
Reduces liver uptake of glucose
Promotes gluconeogenesis in the liver
Contributes to the maintenance and function of pancreatic islets
Stimulates the immune systemConfidence through competence![]()
Ah ja ik lees dat het wel interessant kan zijn om te weten wat die waardes zijn, maar je kan het ook bereken volgens een website, weet niet of dat klopt?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:10 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had er wel een extra kruisje bij gezet, maar alleen bij triglycerides. Afaik komen de extra kosten gewoon op jou of je verzekering (+ 5 EUR was het bij mij voor de triglycerides), maar je zult wel terug naar de huisarts moeten om de uitslagen te bespreken, dus hij ziet het wel als je extra kruisjes hebt gezet.
Wel goed dat je er meteen naar gevraagd had trouwens, altijd handig om dat eens te zien, alhoewel ik denk dat je waardes prima zijn ivm jong + regelmatig trainen.quote:De triglyceride meting is simpel: meet de omtrek van de buik en de omtrek van de heupen. Nu kun je de hip-waist ratio uitrekenen. Deel de omtrek van het middel door de omtrek van de heup. De ratio hip-waist moet in ieder geval kleiner dan 1 zijn, de heupen dus breder dan de buik. De mooiste ratio is 0,8. Hoe verder naar de 1 hoe slechter de zaak ervoor staat.
Voorbeeldjes:
heup = 80 - middel = 60 -> hip waist = 0,75 -> oké
heup = 90 - middel = 92 -> hip waist = 1,02 -> foute boel
heup = 80 - middel = 78 -> hip waist = 0,97 -> gaat al aardig de foute kant opIf not now, then when.![]()
Wow, da's wel een hele ruwe manier om te meten. Ik weet niet hoe hoog de correlatie is. Maar doorgaans is het wel zo: vette pens = grotere kans foute boelquote:Op woensdag 5 september 2012 11:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah ja ik lees dat het wel interessant kan zijn om te weten wat die waardes zijn, maar je kan het ook bereken volgens een website, weet niet of dat klopt?
[..]
Strak buikje = grotere kans op okee.
Maar hangt natuurlijk ook af van leeftijd, geslacht, activiteit, roken en de rest van de gezondheidsfactorenConfidence through competence![]()
Hmm prima. Ondertussen alweer 4 maanden gestopt met roken.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow, da's wel een hele ruwe manier om te meten. Ik weet niet hoe hoog de correlatie is. Maar doorgaans is het wel zo: vette pens = grotere kans foute boel
Strak buikje = grotere kans op okee.
Maar hangt natuurlijk ook af van leeftijd, geslacht, activiteit, roken en de rest van de gezondheidsfactoren![]()
Hij heeft dit aangekruist, voldoende of zijn er nog dingen die echt van belang zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 11:33 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je nagaan, hij heeft al meer aangekruist dan mijn huisarts![]()
Dan neem ik aan dat het goed is. Ik wil eigenlijk gewoon mijn test weten, maar zo dadelijk gaat die moeilijk doen.If not now, then when.![]()
Wel leuk en aardig die bloedtesten, en ik heb het een tijdje terug ook laten doen. Maar dan kijk je 1 sec naar die waardes en dan is het al niet interessant meer (de bevestiging dat je heel lage trig en hoge HDL kreeg door high fat diet was dan wel leuk). Maar extra dingen aanvinken, vooral als je toch niet echt een idee hebt wat de implicatie van het resultaat is, eigenlijk nergens voor nodig.
![]()
Alleen dat al vond ik het waardquote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Autobandje het volgende:
(de bevestiging dat je heel lage trig en hoge HDL kreeg door high fat diet was dan wel leuk).
Oh ja, en een verbaasde huisarts met: 'Wow, je waardes zijn beter dan die van mij en ik ben vegetariër!'_!
Huisartsen.
De laatste keer dat ik er was. Als ik mijn pols draai hoor ik altijd een knak in het gewricht. niet zoals het kraken van je vingers, wat je even neit meer kan als ze gekraakt zijn maar altijd. Zegt ie "Tjah, sommige mensen hebben dat gewoon, niks aan te doen"
Heb op dit moment wel meer last van m'n gewrichten, voornamelijk enkels en knieën die vooral 's ochtends pijnlijk zijn. Toch maar eens een keertje voor langsgaan. Moet binnenkort toch naar de tandarts, kan ik het mooi op dezelfde dag plannen..
Behulpzaam als een waterkraan.
Echt hé.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef fathank het volgende:
Huisartsen.
De laatste keer dat ik er was. Als ik mijn pols draai hoor ik altijd een knak in het gewricht. niet zoals het kraken van je vingers, wat je even neit meer kan als ze gekraakt zijn maar altijd. Zegt ie "Tjah, sommige mensen hebben dat gewoon, niks aan te doen"
Heb op dit moment wel meer last van m'n gewrichten, voornamelijk enkels en knieën die vooral 's ochtends pijnlijk zijn. Toch maar eens een keertje voor langsgaan. Moet binnenkort toch naar de tandarts, kan ik het mooi op dezelfde dag plannen..
Ik wou ook graag naar de KNO-arts doorverwezen worden omdat ik al 2,5 jaar iets in mijn keel/neus holtes heb. Iets wat zich opgehoopt heeft en het voelt alsof de hele boel verstopt is. Hij heeft mij hier al een paar keer neusspray voor gegeven maar het helpt niet. Nu moet ik dus nog langer met een verstopt gevoel rondlopen.Ik ga er trouwens ook nooit heen, maar nu moest het wel een keer gebeuren.
Fat Watch, en daarvoor Eat Watch op PalmOS was denk ik net die 'duw' die ik nodig had om blijvend van vetklep naar normaal te gaan. Er is zoveel informatie te zien als je netjes elke ochtend weegt en het invult in dit programma.quote:Op woensdag 5 september 2012 01:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Goeie app, die fat watch. Ook maar gekochtZit op een -0.5kg/week trend. Mooie rustige cut
Is die excel die jij gebruikt een template? Heb eigenlijk geen zin om er zelf een te maken
![]()
Zou alleen die kcal adviezen een beetje met een korrel zout nemen, zijn maar zeer grove schattingen. Maar de trends van je dagelijkse gewicht, die zijn echt heel nuttig om te hebben imho, veel en veel beter dan 1x per week wegen en op basis daarvan schatten.
Als je Fat Watch hebt, heb je eigenlijk geen Excel meer nodig imho.
Sinds 2006 niet meer naar de huisarts gegaan, Rippetoe is de arts die je nodig hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik kan op rustdagen echt bijna niet in slaap vallen, hoop dat mijn melatonine zel bezorgd word want ik word er echt moe van niet voor 4 uur te kunnen slapen![]()
Daarstraks een grote emmer Whey bezorgd gekregen. Hoe vaak per dag nemen jullie een shake? En verschilt het tussen trainingsdagen en rustdagen?![]()
Haha mijn oma is laatst ook bij de huisarts geweest. Hij "Wanneer is de laatste keer dat u hier bent geweest?" Oma: "Toen ik in verwachting was van m'n zoon."quote:Op woensdag 5 september 2012 12:24 schreef Zith het volgende:
Sinds 2006 niet meer naar de huisarts gegaan, Rippetoe is de arts die je nodig hebt.
Mijn oom is nu 51.
![]()
1x per dag meer heeft geen nut.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Daarstraks een grote emmer Whey bezorgd gekregen. Hoe vaak per dag nemen jullie een shake? En verschilt het tussen trainingsdagen en rustdagen?
Nee![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
1x per dag meer heeft geen nut.
Nee
Hangt helemaal af van je eigen voedingsschema.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Daarstraks een grote emmer Whey bezorgd gekregen. Hoe vaak per dag nemen jullie een shake? En verschilt het tussen trainingsdagen en rustdagen?"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Dat ligt eraan hoeveel eiwitten ik op een dag binnen krijg via mijn normale eten. Meestal is 1 shake genoeg, soms 2.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:06 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Daarstraks een grote emmer Whey bezorgd gekregen. Hoe vaak per dag nemen jullie een shake? En verschilt het tussen trainingsdagen en rustdagen?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
1x per dag meer heeft geen nut.
Nee![]()
![]()
Wat voor mij een enorm verschil maakt bij de high-bar squat, is de bar echt op mijn schouders leggen. Vervolgens je armen richting je nek schuiven voor een narrow grip en je ellebogen naar achter. Dit doe je door je handen naar voren te rollen; alsof je gas terugneemt op een brommer zegmaar. Je zou bij wijze van spreke je polsen op de bar moeten kunnen leggen. Dan creeer je echt een 'platform' waar de bar op ligt. Daarnaast forceert deze grip je borst naar voren, waardoor je rug niet bol trekt onderaan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.
Overigens niet je duim onder bar plaatsen, dat is een ticket richting een peesontsteking. Altijd je duim met je andere vingers boven de bar houden. Is even wennen, maar op deze manier voorkom je dat je onderarmen veel gewicht gaan dragen en je pezen naar de klote gaan."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Dat is bij de bench wel andersquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dumbbell is wel stukje instabieler met grotere kans op 't verkeerd twisten van gewrichten natuurlijk..
Heb in ieder geval het gevoel dat barbell een stuk veiliger failt zegmaar.
-
quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Push. het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van je eigen voedingsschema.Ah thanks. Dan zal ik dat nog even uitzoeken.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:18 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel eiwitten ik op een dag binnen krijg via mijn normale eten. Meestal is 1 shake genoeg, soms 2.![]()
1,5 - 2 gram per kilo lichaamsgewicht per dag.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks. Dan zal ik dat nog even uitzoeken.![]()
bij mij gaat de bar nog altijd vaak scheef (na 2 jaar) waarschijnlijk omdat ik zelf gewoon misvormd ben... links blijft op z'n plaats maar de rechterkant van de bar komt naar voren.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat voor mij een enorm verschil maakt bij de high-bar squat, is de bar echt op mijn schouders leggen. Vervolgens je armen richting je nek schuiven voor een narrow grip en je ellebogen naar achter. Dit doe je door je handen naar voren te rollen; alsof je gas terugneemt op een brommer zegmaar. Je zou bij wijze van spreke je polsen op de bar moeten kunnen leggen. Dan creeer je echt een 'platform' waar de bar op ligt. Daarnaast forceert deze grip je borst naar voren, waardoor je rug niet bol trekt onderaan.
Overigens niet je duim onder bar plaatsen, dat is een ticket richting een peesontsteking. Altijd je duim met je andere vingers boven de bar houden. Is even wennen, maar op deze manier voorkom je dat je onderarmen veel gewicht gaan dragen en je pezen naar de klote gaan.
zal je tips even toepassen straks.![]()
Kutzooi, volgens mij krijg ik gyno...
Schijfje achter m'n linkertepel, nogal gevoelig voor aanraking.
Hoe zou dat kunnen komen op mijn leeftijd (25)? Ik gebruik geen AAS voor de duidelijkheid.
Soukidan op je oogbal.![]()
Wat extra visolie misschien geen slecht idee?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef fathank het volgende:
Huisartsen.
-
http://www.gezondheidsnet(...)akken-met-je-vingers niet slecht dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:48 schreef fathank het volgende:
Huisartsen.
![]()
hoe lang heb je het al?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef Yamcha het volgende:
Hoe zou dat kunnen komen op mijn leeftijd (25)? Ik gebruik geen AAS voor de duidelijkheid.
![]()
Het is niet zoals het knakken van de vingers, het zit er namelijk altijd in mn pols..quote:Op woensdag 5 september 2012 15:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
http://www.gezondheidsnet(...)akken-met-je-vingers niet slecht dus.quote:Andere oorzaken van krakende gewrichten zijn stukjes los bot, pezen of spieren die over een botuitsteeksel schuren en beschadigde pezen of spieren door reuma. Ook een ongeval, ontwrichting of druk kan tot krakende gewrichten leiden.Wat zou visolie moeten doen? Ik ben niet zo thuis in dat soort hocuspocusquote:Op woensdag 5 september 2012 15:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat extra visolie misschien geen slecht idee?. Ook heb ik wel eens wat gelezen over glucosamine voor soepeler gewrichten. Mensen hier ervaring mee?
Behulpzaam als een waterkraan.
Zo snel mogelijk die Nolva poppen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef Yamcha het volgende:
Net een lol moment bij het bloedprikken.
Mensen kunnen niet geloven dat ik nog nuchter ben (fast).Vrouw van het bloedprikken zei dat het nooit goed voor je kan zijn en dat je het eventjes volhoudt maar daarna weer veel gaat eten.
Ik zei dan ook dat het enkel voor volhouders is en dat ieder moet doen wat hij/zij fijn vindt.
Alleen bazen fasten.
[ Bericht 8% gewijzigd door Yuri_Boyka op 05-09-2012 16:17:30 ]If not now, then when.![]()
Yep, bij mij scheelt het wel wat in gewrichtssoepelheid.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
Wat zou visolie moeten doen? Ik ben niet zo thuis in dat soort hocuspocus. Ook heb ik wel eens wat gelezen over glucosamine voor soepeler gewrichten. Mensen hier ervaring mee?
![]()
Mij was altijd verteld dat meer dan 1 wheyshake per dag weinig nut heeft omdat je lichaam maar zoveel eiwitten kan opnemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:16 schreef Push. het volgende:
[..]![]()
[..]
Hangt helemaal af van je eigen voedingsschema.
Jij hebt nogal veel verstand van supps dus ik zou graag van jou horen hoe het wel zit (Dit bedoel ik niet sarcastisch)![]()
Om optimaal te groeien heb je ongeveer 1,5 á 2 gram per kg lichaamsgewicht eiwitten nodig. Haal je neit genoeg uit je voeding kun je dit dus aanvullen met een shake. Whey is geen wondermiddel ofzo. Al helemaal niet als je je voeding een beetje op orde hebt.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mij was altijd verteld dat meer dan 1 wheyshake per dag weinig nut heeft omdat je lichaam maar zoveel eiwitten kan opnemen.
Jij hebt nogal veel verstand van supps dus ik zou graag van jou horen hoe het wel zit (Dit bedoel ik niet sarcastisch)Behulpzaam als een waterkraan.
Lees dit eens, dan ben je sowieso op de hoogte van de meeste nonsens die wordt verkondigd.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:37 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Mij was altijd verteld dat meer dan 1 wheyshake per dag weinig nut heeft omdat je lichaam maar zoveel eiwitten kan opnemen.
Jij hebt nogal veel verstand van supps dus ik zou graag van jou horen hoe het wel zit (Dit bedoel ik niet sarcastisch)
http://www.leangains.com/(...)-myths-debunked.htmlIf not now, then when.![]()
Bedankt, klaart een hoop op.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lees dit eens, dan ben je sowieso op de hoogte van de meeste nonsens die wordt verkondigd.
http://www.leangains.com/(...)-myths-debunked.html
Had nog een deadlift vraag, ik kon vandaag maar 3 reps x 130kg doen omdat mijn rechterhand het begaf (ik voeg nog steeds 5kg toe elke keer dat ik DL) Ik gebruik sinds 125kg mixed grip maar dat alleen is blijkbaar niet genoeg. Wat kan ik nu het beste doen terug naar 125kg en die overhand doen om mijn grip sterker te maken voordat ik weer verder ga dan 130?![]()
Bij mij hield de lineaire progressie op rond de 125 kg, daarna steeds 2,5 kg erbij, of meer reps pakken om daarna weer zwaarder te gaan. Kijk gewoon wat goed voelt, het is geen exacte wiskunde mijn inziens. Blijf je lichaam stimuleren en zorg dat je voldoende herstelt van je workouts. Dan komt je progressie vanzelf. Maak je neit te druk omdat je een keer een gewicht neit haalt. Volgende keer beter.Behulpzaam als een waterkraan.
Dit dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:55 schreef fathank het volgende:
Bij mij hield de lineaire progressie op rond de 125 kg, daarna steeds 2,5 kg erbij, of meer reps pakken om daarna weer zwaarder te gaan. Kijk gewoon wat goed voelt, het is geen exacte wiskunde mijn inziens. Blijf je lichaam stimuleren en zorg dat je voldoende herstelt van je workouts. Dan komt je progressie vanzelf. Maak je neit te druk omdat je een keer een gewicht neit haalt. Volgende keer beter.
Meer reps, meer gewicht, mixed grip/hook grip... zo veel wegen naar Rome.![]()
Gister voor het eerst rack pulls gedaan (vanaf een bench press bankje, wij hebben geen cagekomt er overigens wel aan). Heerlijke oefening. Onderrug, traps, grip = annihilated.
Of toch du vader?![]()
Heb begrepen dat visolie, mits voldoende gedoseerd, goed is voor de gewrichten.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is niet zoals het knakken van de vingers, het zit er namelijk altijd in mn pols..
[..]
[..]
Wat zou visolie moeten doen? Ik ben niet zo thuis in dat soort hocuspocus. Ook heb ik wel eens wat gelezen over glucosamine voor soepeler gewrichten. Mensen hier ervaring mee?
-
Ik doe ze nog steeds 1x in de 2 weken. Na de laatste keer kon ik de dag erna amper nog opzij kijken van de spierpijn in m´n traps.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
Gister voor het eerst rack pulls gedaan (vanaf een bench press bankje, wij hebben geen cagekomt er overigens wel aan). Heerlijke oefening. Onderrug, traps, grip = annihilated.
![]()
![]()
@Body en Fit.Het is zoverquote:Uitverkoop pre workout producten: alle pre workout producten en energizers met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine zijn in de uitverkoop. Producten met DMAA/1,3 Dimethylpentylamine worden door aangescherpte regelgeving niet meer geproduceerd. OP=OP.
BEASTMODE![]()
Wat is het voordeel ten opzichte van de DL. Vooral het oppakken van de grond raakt de onderrug toch het meest? Heb rack pulls altijd een soort halve deadlift gevonden. Minder compound maar meer showoff zeg maar vanwege de zwaardere gewichten.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Luchtkoker het volgende:
![]()
Vanwege de zwaardere gewichten dus. En dan niet als show off.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ten opzichte van de DL. Vooral het oppakken van de grond raakt de onderrug toch het meest? Heb rack pulls altijd een soort halve deadlift gevonden. Minder compound maar meer showoff zeg maar vanwege de zwaardere gewichten.![]()
Het is een training die bedoelt is als kwart deadlift om je deadlift sterker te maken.![]()
Onder andere omdat ik echt super stijf ben in mijn hamstrings enz is het bijna onmogelijk om mijn deadlift vrij hoog met de heupen te beginnen zonder mijn form te fucken. Als ik een DL met een rechte (onder)rug wil doen, moet ik al vrij laag met de heupen beginnen, waardoor mijn benen me bottlenecken. Ik ben bezig met het e.e.a. langzaam oprekken, en ik merk dat het al enorm helpt.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Wat is het voordeel ten opzichte van de DL. Vooral het oppakken van de grond raakt de onderrug toch het meest? Heb rack pulls altijd een soort halve deadlift gevonden. Minder compound maar meer showoff zeg maar vanwege de zwaardere gewichten.
Toch blijven atm nog steeds mijn benen de bottleneck bij een DL, en kan ik mijn onderrug er niet genoeg mee pakken. Voor nu doe ik dus DL op benendag (na squats) en rack pulls op rugdag om mijn onderrug alsnog goed te versterken, tot ik een "degelijke" DL kan doen (minder been-heavy).
Of toch du vader?![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Onder andere omdat ik echt super stijf ben in mijn hamstrings enz is het bijna onmogelijk om mijn deadlift vrij hoog met de heupen te beginnen zonder mijn form te fucken. Als ik een DL met een rechte (onder)rug wil doen, moet ik al vrij laag met de heupen beginnen, waardoor mijn benen me bottlenecken. Ik ben bezig met het e.e.a. langzaam oprekken, en ik merk dat het al enorm helpt.
Toch blijven atm nog steeds mijn benen de bottleneck bij een DL, en kan ik mijn onderrug er niet genoeg mee pakken. Voor nu doe ik dus DL op benendag (na squats) en rack pulls op rugdag om mijn onderrug alsnog goed te versterken, tot ik een "degelijke" DL kan doen (minder been-heavy).
Ben zelf ook heel erg stijf. Kon met met rechte benen mijn knieën niet aanraken. Met dat filmpje kom ik inmiddels bijna tot m'n enkels. Doe het 3x per week."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Thanks brah, zal het zeker bekijken en incorporeren.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben zelf ook heel erg stijf. Kon met met rechte benen mijn knieën niet aanraken. Met dat filmpje kom ik inmiddels bijna tot m'n enkels. Doe het 3x per week.Of toch du vader?![]()
Ben zelf ook altijd erg stijf in de gym, maar dat komt door de spiegels. Full pumped en dan in een tanktop, narcisme ten top.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:35 schreef Push. het volgende:
[..]
Ben zelf ook heel erg stijf. Kon met met rechte benen mijn knieën niet aanraken. Met dat filmpje kom ik inmiddels bijna tot m'n enkels. Doe het 3x per week.Aders tot aan je oren en je pecs aanspannen/loslaten zodat ze heen en weer bobbelen. Gewoon mooi man.
Hmm, ik denk dat ik nog maar even 1x NoxiPro aansleep.quote:Als ze dat nog verkopen dan haha.
![]()
Het is hier, Spanje, nog niet verboden volgens mij. Niet dat ik het gebruik, maar als iemand later in het jaar verlegen zit kan ik wel kijken of ze het nog hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:52 schreef Panzermaus het volgende:
Hmm, ik denk dat ik nog maar even 1x NoxiPro aansleep.Als ze dat nog verkopen dan haha.
![]()
Maar mag je het dan mee naar nederland nemen of sturen? Of is het bezit niet verboden, maar alleen het verkopen?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is hier, Spanje, nog niet verboden volgens mij. Niet dat ik het gebruik, maar als iemand later in het jaar verlegen zit kan ik wel kijken of ze het nog hebben.![]()
Pfft haat aan trage armen![]()
Borst, rug, schouders en benen groeien al aardig, maar armen blijven voor m'n gevoel achter
,,/![]()
Hinderlijk trouwens, wanneer een gast in de gym de hele tijd de cables nodig heeft.
Maar goed, net armen geisoleerd, ging lekker. Was zowat de enige die echt aan het trainen was, leek wel een theekransje daar.
En ligt het het aan mij of komt B&F erg laat met dat nieuws over Noxipro e.d....was toch al best lang beekend
Forum Opties Forumhop: Hop naar: