Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet; zeker niet omdat het dagelijks is. (toch?)
quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
je hebt ook gels, moet je wel een uur laten intrekken voordat je gaat knuffelenquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
Daar voorzien ze junks alleen van schone naalden, tegen het HIV-virus. Ze injecteren die mensen nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
...quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
dan wordt ik vanavond nog door de politie
Dan zou je ook niet zo'n goeie stack kunnen doen tenzij je zin hebt om bijv. winny te spuiten wat een godganse pijn moet doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.
AAS zou ik nooit oraal gebruiken.
Bezit is niet verboden, handelen wel.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Is het bezit van AAS nou ook verboden of alleen het handelen erin? Je ziet op DBB genoeg mensen die hun voorraad AAS posten maar als ik een vuurwapenverzameling had en die hier neer zou zetten dan word ik vanavond nog door de politie
Ah cool, wist ik niet.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Zith het volgende:
Of gewoon hier, ik heb de komende 4 jaar nog wel toegang
Snakey had het altijd over Rack Pulls doen. Wat je ook kan doen als je aan het deadliften bent en je wilt er wat extra reps uit persen is de duim in je hand klemmen zoals die gozer hierboven in het filmpje ook doet, ik had het zelf geprobeerd maar mijn duim deed wel een beetje zeer daarna. Ik denk verder gewoon deadliften.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chestquote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chest
[ afbeelding ]
Hoezo madcow en niet SS als je powerclean wil?quote:Op maandag 3 september 2012 01:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind het wel jammer dat Madcow geen Powerclean heeft. En je kan ook niet zomaar Barbell Rows met Power Cleans vervangen in dat programma![]()
Ik ben voorlopig nog niet aan madcow toe maar hoe weet ik wat mijn startgewicht voor Barbell Row moet zijn? Ik heb die madcow excel sheet maar heb die oefening nog nooit gedaan. Kan ik hem net als de PC, gelijk stellen aan mijn bench? En kan je ook dips/chin ups er in verwerken als assisted exercises?
En twee van die assisted exercises zijn barbell curls en tricep extensions, ik heb echt geen idee hoe zwaar ik die zou moeten doen aangezien ik ze nog nooit eerder heb gedaan.
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Overal wat je vast pakt hard in knijpen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Omdat sommige mensen de risico's tot een bicep scheur willen beperken denk ik. Het is natuurlijk bij hele zware gewichten maar het lijkt mij toch kut als het gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?
Ik heb het nooit anders gedaan eingelijk.
Verder gewoon door DL-en en trainen zonder hulpmiddelen* what so ever.
* Zie T T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |