SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25_ _ | | | | _ _
| || || | | || || |
=H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
|_||_|| | | | | | | ||_||_|
|_| / | | \ |_|
| | | |
\ (_ /~~~\ _) /
\ \ ( '_' ) / /
\ )\ = /( /
\ (_) (_) /
\ / ~~~ \ /
( )
\ /
\ /
)==(O)==(
/ \
/____/ \____\
/ / \ \
/ / \ \
( ) ( )
| | | |
| | | |
|___| |___|
(___) (___)
============================================================![]()
Wanten zijn voor eckte mannan.You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...![]()
Ik geloof wel voor die sterkere, maar weet het niet zeker. Vriendin van me heeft het op recept en daar neem ik soms wat van. Maar misschien dat je het ook gewoon kan kopen. Heb zelf wel eens minder sterke gekocht bij de tuinen. Moet je er wel een stuk of 20 nemenquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine.
![]()
Nee maar de lage doses die hier verkocht wordt doet echt niks.quote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine![]()
Ik wil rechter op lopen. Doe ik er dan voordeel aan om mijn (boven)rug zwaarder te trainen dan mijn borst?Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
afaik begint het voor mannen te werken rond de 0.5 gram, dat zijn 5x zo'n mini-pilletje die je bij de drogist kunt kopen. Aangezien er 500 in een potje zitten, gaat dat prima.quote:Op zondag 2 september 2012 13:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee maar de lage doses die hier verkocht wordt doet echt niks.
Ik stel juist vraagtekens bij doses van 3 of 5 gram, zoals ze die in de VS verkopen....Confidence through competence![]()
Hangt van de dosis af inderdaad. Ik heb het geslikt toen ik nog thuis woonde omdat mijn broertje door de muren heen snurkt (zo erg dat die ondertussen geopereerd isquote:Op zondag 2 september 2012 13:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Heb je een recept nodig voor melatonine). Lage dosis is gewoon vrij te verkrijgen maar als je echt niet kan slapen zou ik even langs de dokter gaan voor een recept.
![]()
Ik kan vaak wel slapen maar ik heb vaak dat ik na 4-5 uur slapen al wakker wordt en vervolgens niet meer in slaap valMijn ouders zeurde altijd dat ik rechter op moest lopen en sinds ik squat loop ik zo recht op dat mensen denken dat ik gegroeid benquote:Op zondag 2 september 2012 13:44 schreef robuust89 het volgende:
Ik wil rechter op lopen. Doe ik er dan voordeel aan om mijn (boven)rug zwaarder te trainen dan mijn borst?![]()
![]()
Mensen korte vraag: Deadlifts inbouwen in mijn benen-dag of in mijn rug-dag?
Ik wissel dat nu af, maar voor meer structuur wil ik dit bij een vaste dag indelen.
Probleem is nu dat op de benen-dag ik ermee begin en ik de overige oefeningen voor de benen niet meer echt zwaar kan doen, zoals lunges en squats.Real men don`t play with fire, they play in it!![]()
Ik heb dingen van de tuinen, die zijn 100 mcg. Die van de apotheek zijn 1 mg. Dus eigenlijk kan je er gewoon 10 van de tuinen nemen om de dosering te matchen, dingen zijn toch heel kleinquote:Op zondag 2 september 2012 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
afaik begint het voor mannen te werken rond de 0.5 gram, dat zijn 5x zo'n mini-pilletje die je bij de drogist kunt kopen. Aangezien er 500 in een potje zitten, gaat dat prima.
Ik stel juist vraagtekens bij doses van 3 of 5 gram, zoals ze die in de VS verkopen.....
![]()
Deadlift is rug.quote:Op zondag 2 september 2012 13:55 schreef DahBigKahuna het volgende:
Mensen korte vraag: Deadlifts inbouwen in mijn benen-dag of in mijn rug-dag?
Ik wissel dat nu af, maar voor meer structuur wil ik dit bij een vaste dag indelen.
Probleem is nu dat op de benen-dag ik ermee begin en ik de overige oefeningen voor de benen niet meer echt zwaar kan doen, zoals lunges en squats.If not now, then when.![]()
Omdat het naast je onderrug, ook een ontzetten goede oefening is voor je gluteus maximus en je hamstringsReal men don`t play with fire, they play in it!![]()
+ quads. Je kunt ook romanian deadlift of stiff-legged deadlift doen op leg day.quote:Op zondag 2 september 2012 14:19 schreef DahBigKahuna het volgende:
Omdat het naast je onderrug, ook een ontzetten goede oefening is voor je gluteus maximus en je hamstrings![]()
Klopt, heb ik lang gedaan, maar eigenlijk wil ik nu gewoon kijken of ik met normale uitvoering richting de 165 kg kan...Real men don`t play with fire, they play in it!![]()
Voor de mensen die verstand hebben van SS; blijkbaar ga ik dus te snel in gewichten omhoog (ik ging met squat per workout 5kg omhoog, deadlift 7,5 en de rest 2,5kg) dat is blijkbaar te snel. Aangezien de gewichten niet lager gaan dan 1,25 per schijf ben ik benieuwd hoe jullie de press, bench press en power clean omhoog laten gaan in gewichten?
En voor de squat zal ik dan per week 5kg omhoog gaan? Dus maandag 50kg, woensdag 52.5kg en vrijdag 55kg; gevolgd door maandag weer 57,5kg? (wat feitelijk 2,5kg per workout is)
En met de deadlift per 2 workouts 5kg omhoog? (en hier dus ook feitelijk 2,5kg)
Dan begin ik vanaf morgen weer wat lager op gewicht en begin ik opnieuw maar nu rustiger![]()
![]()
Ik werk niet meer in zo'n omgeving.quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar hey Stereo even serieus, kun jij zo'n onderzoek niet uitvoeren/leiden?
Bovendien hebben onderzoekers vaak subsidies nodig vanuit overheid of bedrijfsleven om een dergelijk onderzoek te mogen opzetten + goedkeuring van de vakgroep van de uni waar ze bij zitten.Confidence through competence![]()
Is het normaal dat je op rustdagen erg weinig kracht hebt? Moest vandaag een aantal planken naar boven tillen en een vriend van mij had het zelfde aantal planken als ik maar had het er veel makkelijker mee en hij kan net 40 kilo bankdrukken![]()
Hangt van de deadlift af..quote:
Ik vaak genoeg spierpijn in mijn hamstrings zonder benen te trainen en alleen deadlift.![]()
![]()
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.quote:Op zondag 2 september 2012 16:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hangt van de deadlift af..
Ik vaak genoeg spierpijn in mijn hamstrings zonder benen te trainen en alleen deadlift.
If not now, then when.![]()
dus waarom is t dan rug?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]![]()
Uit welk boek komt dit plaatje?quote:Op zondag 2 september 2012 16:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet waar. De deadlift is een 'full-body' oefening zoals je hieronder kunt zien.
[ afbeelding ]![]()
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.quote:Op zondag 2 september 2012 16:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ondanks dat het een voorkeur is vraag ik het aan jou.
Net als bijv. bench en dips borst en triceps is...![]()
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?quote:Op zondag 2 september 2012 16:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zie het als een compound oefening... benen en rug.
Net als bijv. bench en dips borst en triceps is...If not now, then when.![]()
Dat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 16:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus jij hebt de deadlift op de benen dag?
Maar kan wel als je bijv. sumo doet.![]()
Vandaag in de bodypump zaal getraind met 2 anderen (1 werknemer van sportschool). Keihard de muziek aan daar, fantastisch
@sapstengel De "grote veranderingen" zullen achter de deur bij de cable jungle zegmaar komen, volgens die jongen kwam daar primal moves ruimte etc, en misschien ook iets voor krachttraining maar meer wist hij ook niet."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Doet er hier iemand 4*4? Moet ff massa terug gaan winnen dus ben van plan om het te gaan doen, weet niet voor hoe lang![]()
Het is vast heel anders van 3x5 of 5x5
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 14:29 schreef MrGuma het volgende:
Voor de mensen die verstand hebben van SS; blijkbaar ga ik dus te snel in gewichten omhoog (ik ging met squat per workout 5kg omhoog, deadlift 7,5 en de rest 2,5kg) dat is blijkbaar te snel. Aangezien de gewichten niet lager gaan dan 1,25 per schijf ben ik benieuwd hoe jullie de press, bench press en power clean omhoog laten gaan in gewichten?
En voor de squat zal ik dan per week 5kg omhoog gaan? Dus maandag 50kg, woensdag 52.5kg en vrijdag 55kg; gevolgd door maandag weer 57,5kg? (wat feitelijk 2,5kg per workout is)
En met de deadlift per 2 workouts 5kg omhoog? (en hier dus ook feitelijk 2,5kg)
Dan begin ik vanaf morgen weer wat lager op gewicht en begin ik opnieuw maar nu rustiger![]()
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?quote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Doet er hier iemand 4*4? Moet ff massa terug gaan winnen dus ben van plan om het te gaan doen, weet niet voor hoe lang![]()
Lees het boekquote:Van Mr Rip moet je met de squat+BP 2.5kg omhoog elke training, met de DL 5kg per keer. Als het niet meer gaat dan ga je een stapje lager.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ja dat deed ik dus maar toen riepen hier allemaal mensen dat ze per hele week zoveel kg omhoog gaan. Ik denk dat ik gewoon rippetoe aanhoudquote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Lees het boekVan Mr Rip moet je met de squat+BP 2.5kg omhoog elke training, met de DL 5kg per keer. Als het niet meer gaat dan ga je een stapje lager.
* ik dacht overigens dat squat en deadlift 5kg was![]()
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.quote:Op zondag 2 september 2012 22:01 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Massa is toch 6-12, of ben ik nu dom?![]()
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massaquote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb er weinig verstand van, deed eerst 3*8 maar dacht dat 4*4 ook voor massa was.
(hoewel ik persoonlijk het idee heb dat als je kracht wil krijgen je ook in massa moet aankomen)![]()
Kracht kan ook altijd beter natuurlijk.quote:Op zondag 2 september 2012 22:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Idd tussen de 6-10 of 6-12 is massa
(hoewel ik persoonlijk het idee heb dat als je kracht wil krijgen je ook in massa moet aankomen)![]()
Bionabol is not the way to go!
We report a case of reversible hypogonadism and azoospermia resulting from anabolic-androgenic steroid abuse in a body-builder with primary personality disorder. A keen body builder, a 20-year-old man, developed acute aggressive and destructive behavior after 10-month use of Bionabol (mean total dose of 1,120 mg per month), and Retabolil (mean total dose of 150 mg per month). He was found to meet the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders-IV ed. (DSM-IV) criteria for Borderline personality disorder. On admission to the hospital the clinical profile of the patient showed extremely low levels of serum testosterone. Values increased to normal levels 10 months after withdrawal of steroids. The semen was azoospermic at the beginning of the study period, oligospermic five months later, and reached 20 x 10(6) sperm per mL ten months after the steroid discontinuation. Anabolic steroids can greatly affect the male pituitary-gonadal axis. A hypogonadal state, characterized by decreased serum testosterone and impaired spermatogenesis, was induced in the patient. This condition was reversible after the steroid withdrawal, but the process took more than ten months. His personal imbalance could be considered a personality trait rather than a result of the anabolic-androgenic steroid use. There were probably dispositional personality characteristics that contributed to anabolic steroid abuse in our patient. The hypogonadal changes which occurred after his long-term steroid abuse were for the most part reversible.
http://ukpmc.ac.uk/abstra(...)8uXoWCPToNo32pxbJV.0![]()
Voor de liefhebbers van het boek Krachttraining van: Frédéric Delavier.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-AVP33EWWF6FJ.pdf
[ Bericht 9% gewijzigd door Bucketlist op 02-09-2012 22:29:46 ]![]()
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).
Eerste 2 weken ist squat +5 daarna +2,5quote:Op zondag 2 september 2012 22:03 schreef MrGuma het volgende:
* ik dacht overigens dat squat en deadlift 5kg was![]()
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).
Confidence through competence![]()
HGH buikjehquote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?Deathlift or Die.![]()
Commercieel youtube kanaal, waarom zou ik ook maar een beetje geloven dat dit echt is?quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon bruut, maar ik snap niet hoe je natty zo droog kan worden in 15 weken, hij claimt sowieso 100% natty te zijn. Binnenkort is er een contest tussen hem en Chris Jones van POG (ook natty).I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Soukidan op je oogbal.![]()
Powerclean is bij mij zo raar, de ene keer lukt het echt heel makkelijk en de andere keer krijg ik het nauwelijk hoog genoeg om mijn armen er onder te krijgen en de volgende training lukt het weer makkelijk ondanks dat het zwaarder is![]()
Hahaha ja, dat zag er nasty uit man. Had de video vanmorgen al gezien en een iemand in de comments zei dat hij Femara (Letrozol) gebruikt heeft om zo cut te worden. Letrozol zorgt er o.a. voor dat je oestrogeen sterk vermindert, het kan zelfs gyno helemaal laten verdwijnen. Maar of het waar is dat hij het heeft gebruikt, dunno.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van hem weet ik het niet, maar heb je de buik van die gast op 1:15 gezien?Kan man, maar je weet het nooit. HodgeTwins zijn ook erg ripped maar hun trainen dan ook erg lang, Ogus traint zelf ook al 6 jaar oid.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 02-09-2012 23:19:24 ]If not now, then when.![]()
Die mensen die AAS doen, zetten die zelf die naalden of gaan die daarvoor naar een arts of iets dergelijks?
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd prikt![]()
gewoon de huisartsquote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Die mensen die AAS doen, zetten die zelf die naalden of gaan die daarvoor naar een arts of iets dergelijks?
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd prikt![]()
Laten het door een vriend doen of prikken zelf, ziet er niet zo heel moeilijk uit.quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Tito_Makani het volgende:
Lijkt me dat er behoorlijk wat mis kan gaan als je verkeerd priktWhut, hier in NL kun je toch niet even naar de huisarts zodat hij die spuit zet?quote:
Lijkt mij ook niet; zeker niet omdat het dagelijks is. (toch?)quote:Op zondag 2 september 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Laten het door een vriend doen of prikken zelf, ziet er niet zo heel moeilijk uit.
[..]
Whut, hier in NL kun je toch niet even naar de huisarts zodat hij die spuit zet?-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.quote:Op zondag 2 september 2012 23:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet; zeker niet omdat het dagelijks is. (toch?)Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
![]()
![]()
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik denk dat ik nooit AAS zal gebruiken alleen al door mijn angst voor naalden(Als ik het ooit zou gebruiken zou dit pas over 10+ jaar zijn als ik in de 30 ben en ik lift nog steeds) Ik hoor dat van die orale versie je nieren en lever naar de klote gaan
AAS zou ik nooit oraal gebruiken.Deathlift or Die.![]()
je hebt ook gels, moet je wel een uur laten intrekken voordat je gaat knuffelenquote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Tito_Makani het volgende:
![]()
Daar voorzien ze junks alleen van schone naalden, tegen het HIV-virus. Ze injecteren die mensen nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet alleen daarom, maar als ik naar mijn huisarts zou gaan om te vragen of hij mij AAS kan toedienen dan denk ik dat ik zo weer buiten sta.Maar misschien doet hij het ook wel. Je hebt in sommige landen ook heroine-spuit-plaatsen, waarom geen AAS dan.
Deathlift or Die.![]()
Is het bezit van AAS nou ook verboden of alleen het handelen erin? Je ziet op DBB genoeg mensen die hun voorraad AAS posten maar als ik een vuurwapenverzameling had en die hier neer zou zetten dan word ik vanavond nog door de politie![]()
...quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
dan wordt ik vanavond nog door de politie
Confidence through competence![]()
Dan zou je ook niet zo'n goeie stack kunnen doen tenzij je zin hebt om bijv. winny te spuiten wat een godganse pijn moet doen.quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zijn ook AAS die je onder de huid kan injecteren geloof ik, maar dat is wat moeilijker.
AAS zou ik nooit oraal gebruiken.
Bezit is niet verboden, handelen wel.quote:Op zondag 2 september 2012 23:37 schreef Tito_Makani het volgende:
Is het bezit van AAS nou ook verboden of alleen het handelen erin? Je ziet op DBB genoeg mensen die hun voorraad AAS posten maar als ik een vuurwapenverzameling had en die hier neer zou zetten dan word ik vanavond nog door de politieIf not now, then when.![]()
Als iemand trouwens de volledige versies van studies nodig heeft dan kun je die gewoon hier http://www.reddit.com/r/Scholar aanvragen.If not now, then when.![]()
Of gewoon hier, ik heb de komende 4 jaar nog wel toegang
Ah cool, wist ik niet.quote:Op maandag 3 september 2012 00:33 schreef Zith het volgende:
Of gewoon hier, ik heb de komende 4 jaar nog wel toegang
Wel slim trouwens, gewoon scheenbeschermers aandoen als je last van de stang hebt.
Snakey had het altijd over Rack Pulls doen. Wat je ook kan doen als je aan het deadliften bent en je wilt er wat extra reps uit persen is de duim in je hand klemmen zoals die gozer hierboven in het filmpje ook doet, ik had het zelf geprobeerd maar mijn duim deed wel een beetje zeer daarna. Ik denk verder gewoon deadliften.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?If not now, then when.![]()
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chestquote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat de hele tijd te denken waar ik je username nou van ken maar het is van deze baas.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 00:52 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Dat is ook het fysiek wat ik wil behalen, hij heeft echt zieke chest
[ afbeelding ]
Op die gast z'n channel staan ook filmpjes waarbij hij af en toe een Q&A doet met Eric Helms, die ik vaker kijk, die gozer is echt slim en heeft veel kennis over voeding, trainen etc. Misschien heeft iemand er wat aan.
http://www.youtube.com/us(...)w=grid&view=0&page=1If not now, then when.![]()
Vind het wel jammer dat Madcow geen Powerclean heeft. En je kan ook niet zomaar Barbell Rows met Power Cleans vervangen in dat programma![]()
Ik ben voorlopig nog niet aan madcow toe maar hoe weet ik wat mijn startgewicht voor Barbell Row moet zijn? Ik heb die madcow excel sheet maar heb die oefening nog nooit gedaan. Kan ik hem net als de PC, gelijk stellen aan mijn bench? En kan je ook dips/chin ups er in verwerken als assisted exercises?
En twee van die assisted exercises zijn barbell curls en tricep extensions, ik heb echt geen idee hoe zwaar ik die zou moeten doen aangezien ik ze nog nooit eerder heb gedaan.
[ Bericht 14% gewijzigd door Tito_Makani op 03-09-2012 02:38:16 ]![]()
Hoezo madcow en niet SS als je powerclean wil?quote:Op maandag 3 september 2012 01:31 schreef Tito_Makani het volgende:
Vind het wel jammer dat Madcow geen Powerclean heeft. En je kan ook niet zomaar Barbell Rows met Power Cleans vervangen in dat programma![]()
Ik ben voorlopig nog niet aan madcow toe maar hoe weet ik wat mijn startgewicht voor Barbell Row moet zijn? Ik heb die madcow excel sheet maar heb die oefening nog nooit gedaan. Kan ik hem net als de PC, gelijk stellen aan mijn bench? En kan je ook dips/chin ups er in verwerken als assisted exercises?
En twee van die assisted exercises zijn barbell curls en tricep extensions, ik heb echt geen idee hoe zwaar ik die zou moeten doen aangezien ik ze nog nooit eerder heb gedaan.![]()
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
Hoe kan je je grip trainen zodat je ook bij zwaardere DLs geen mixed grip hoeft te gebruiken?
Ik heb het nooit anders gedaan eingelijk.
Verder gewoon door DL-en en trainen zonder hulpmiddelen* what so ever.
* Zie T T.![]()
Ik greep van de week blind weer een paar zakken gepelde amandelen van "Good Nuts" bij de Turk.
Blijken ze dus ook gezouten te hebben, en dat had ik ff niet gezien.![]()
Das best een klap in je gezicht opzich, als je daar een handje van in je giechel stopt en je wat anders verwacht.
En ze piepen aan je tanden![]()
![]()
Overal wat je vast pakt hard in knijpen.quote:Op maandag 3 september 2012 00:44 schreef Tito_Makani het volgende:
http://www.liftbigeatbig.com/2012/05/grip-it-rip-it.htmlA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
x
[ Bericht 99% gewijzigd door 1517 op 03-09-2012 10:04:37 ]A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Omdat sommige mensen de risico's tot een bicep scheur willen beperken denk ik. Het is natuurlijk bij hele zware gewichten maar het lijkt mij toch kut als het gebeurd.quote:Op maandag 3 september 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom zou je geen mixed grip willen gebruiken?
Ik heb het nooit anders gedaan eingelijk.
Verder gewoon door DL-en en trainen zonder hulpmiddelen* what so ever.
* Zie T T.Maar ik denk dat niemand hier nog op zo'n niveau zit om het daadwerkelijk te scheuren. De vorige keer toen ik het zei overdreef ik ietwat.
Met die 140 kg die ik omhoog trek maak ik mij daar niet zo druk om.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zojuist voor het eerst een voedingsschema gemaakt.![]()
2700 kcal, k/e/v 50/30/20, onderhoud is 3200
3 daags split en 3 keer HIIT in de week (naast m'n voetbal)Deathlift or Die.![]()
Vorige week de chinups gedaan aan de hand van het filmpje van Scooby. Ben al zo ver dat ik nu aan phase 4 kan beginnen. Dus zoveel mogelijk chinups per set, en als je niet meer kan vasthouden totdat je armen eraf vallen
Vandaag weer terug naar brood trouwens, en nog geen last van dipjes gehad.![]()
Ik ben de enige die ze doet in mijn gym, maar als je een oefening zoekt die je rug, traps en de achterkant schouders erg goed aanpakt: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Je kan aan het einde ook nog eens een shrug-beweging doen zodat je upper traps ook goed worden belast. Ik doe deze oefening nou ongeveer een paar maanden en mijn traps groeien als kolen.
Hoge reps pakken mijn zijkant schouders beter aan, terwijl lagere reps, en dus zwaarder gewicht, mijn rug/traps beter pakt.![]()
Thanks, ik ga ze zo doen (rug dag)quote:Op maandag 3 september 2012 12:00 schreef kevin_ het volgende:
Ik ben de enige die ze doet in mijn gym, maar als je een oefening zoekt die je rug, traps en de achterkant schouders erg goed aanpakt: http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidLateral/DBRaises.html
Je kan aan het einde ook nog eens een shrug-beweging doen zodat je upper traps ook goed worden belast. Ik doe deze oefening nou ongeveer een paar maanden en mijn traps groeien als kolen.
Hoge reps pakken mijn zijkant schouders beter aan, terwijl lagere reps, en dus zwaarder gewicht, mijn rug/traps beter pakt.Deathlift or Die.![]()
Weet nog dat ik filmpjes had gezien van bicep tears, word je niet vrolijk vanquote:Op maandag 3 september 2012 10:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen de risico's tot een bicep scheur willen beperken denk ik. Het is natuurlijk bij hele zware gewichten maar het lijkt mij toch kut als het gebeurd.Maar ik denk dat niemand hier nog op zo'n niveau zit om het daadwerkelijk te scheuren. De vorige keer toen ik het zei overdreef ik ietwat.
[ afbeelding ]
Eat clen, tren hard.![]()
Net 1 gekeken, auwtsjquote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef Crixus het volgende:
[..]
Weet nog dat ik filmpjes had gezien van bicep tears, word je niet vrolijk van![]()
![]()
Ik wou kijken of ik op de goede weg was na de vakantie.quote:Op maandag 3 september 2012 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Dat is een maaltijd man. Je moet je om te week wegen, niet dagelijks.
![]()
Altijd goed om te monitorenquote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik wou kijken of ik op de goede weg was na de vakantie.![]()
als ik me 's ochtends weeg, ben ik vaak 2,5kg lichter dan 's avonds na het eten. Soms nog wel meer.
M.a.w. op 1 moment v.d. dag meten, en vaker dan 1x per week is ook niet echt nodig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: