Eens. Zwart is baasquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?
Ik typte "bodybuilding spotify playlist" in Google in en voila.quote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?
Anyway, beter lijkt me om gewoon door te buffelen zodat je monster in alles bent.Zag toevallig deze vandaag. (ik zocht op Spotify playlists
)
http://forum.dutchbodybui(...)aar-training-316724/
Goddamn, die armen.Vanavond weer trainen.
Maar goed, mensen nog goede Spotify-playlists? Niet van die suffe fitness workout muziek en van die Zyzz-trance hoef ik ook niet horen in de gym. Gewoon shit met Slash en The Prodigy, wat harder allemaal. Lijkt me zo ideaal als ik kan subscriben op een paar goede playlists, dan is het slechts kwestie van syncen met iPhone en good to go, gewoon offline mode ook nog dus geen dataverbruik uit bundel.Meer mensen die hetzelfde doen?
Eerste waar ik aan dacht toen ik hoorde van zijn hartaanval.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:24 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Echt overal op facebook RIP Michael blablabla, lekker anabolen pompen en vroeg doodgaan
Pfff niet slecht indd.. De tering.. Ook zonder squat etc. Nicequote:Op dinsdag 4 september 2012 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, is het niet juist dat je in een wit shirt 'groter' lijkt omdat zwart juist sterker aftekent tegen de achtergrond?
Anyway, beter lijkt me om gewoon door te buffelen zodat je monster in alles bent.Zag toevallig deze vandaag. (ik zocht op Spotify playlists
)
http://forum.dutchbodybui(...)aar-training-316724/
Goddamn, die armen.Vanavond weer trainen.
Maar goed, mensen nog goede Spotify-playlists? Niet van die suffe fitness workout muziek en van die Zyzz-trance hoef ik ook niet horen in de gym. Gewoon shit met Slash en The Prodigy, wat harder allemaal. Lijkt me zo ideaal als ik kan subscriben op een paar goede playlists, dan is het slechts kwestie van syncen met iPhone en good to go, gewoon offline mode ook nog dus geen dataverbruik uit bundel.Meer mensen die hetzelfde doen?
Ik ben sinds gister voor het eerst ooit aan een voedingsschema begonnenquote:Op dinsdag 4 september 2012 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, ik ga juist weer beginnen nu, heb sinds april 2012 geen klap serieus/progressief meer gedaan.Gefocust op andere dingen in mijn leven, uitgelean'd en achterover gezeten, misschien net twee keer per week een beetje 'whatever feels right'-workout. Stond er van te kijken hoeveel lol aan "extra's" ik heb gehad van 1 jaar krachttraining en eten.
Ookal ben je nog ver van huge, de gemiddelde jongeman loopt er toch echt een stuk 'normaler'/ecto bij. En vooral ook: lean is wat ze laat glijden, geniet ervan.
Oppervlakkig of niet, ik zou het ook wel weten als ik vrouwelijk was. Wacht, ik weet het nu al.
Muscle.
![]()
Gewoon weer verder groeien nu, maar ten alle tijden de abs mooi houden. Wil squat/dead/bench etc ook gewoon weer omhooggooien, heb dat echt verwaarloosd. Vanavond eens alles weer doen.
Ik voel/merk dat ik die testosteron-levels nog wel heb in ieder geval, dus dan ga ik er gebruik van maken ook. Ben as we speak iets van 77 kg ~11%, wil voorjaar 2013 toch een slagje groter en sowieso sterker. Moet voor mijn gevoel gemakkelijk op een leane 80+ uit kunnen komen in april 2013 ofzo. Zit vandaag ook weer oud vertrouwd aan de pinda's, melk en brood met pindakaas, voor het eerst weer.
Zie jij zn benen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:30 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Pfff niet slecht indd.. De tering.. Ook zonder squat etc. Nice
Voor je het weet pas je niet meer in je spijkerbroeken als je een beetje aanleg hebtquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:12 schreef Tito_Makani het volgende:
Ben ook maar overgegaan op de volle melk, gebruik wel nog halfvolle melk voor de brinta.
Wist niet dat volle melk zo goedkoop was maar 59 cent per liter pak
Krijg wel een beetje het gevoel of ik een dikke reet krijg van het squatten
Heb ik nu al last van, vooral bij mijn bovenbenen zitten sommige van mijn spijkerbroeken echt strak.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef Crixus het volgende:
[..]
Voor je het weet pas je niet meer in je spijkerbroeken als je een beetje aanleg hebt
Dan moet je wel een strakke broek aan hebben? Of immens grote kuiten hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral als je kuiten strak in je broek zitten. In bepaalde situaties dat je je broek snel uit moet trekken kan dat vrij vervelend zijn
Ik draag veelal getailleerde kleding ja, dat is vaak vrij lastig met mijn benen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 18:59 schreef Crixus het volgende:
[..]
Dan moet je wel een strakke broek aan hebben? Of immens grote kuiten hebben
Nope; "klinkt" goed. Maar dat doen wel meer dingen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand hier wel eens nootropics gebruikt?
Dan duw je je leuter er toch twee tellen later inquote:Op dinsdag 4 september 2012 18:24 schreef Ethanolic het volgende:
Vooral als je kuiten strak in je broek zitten. In bepaalde situaties dat je je broek snel uit moet trekken kan dat vrij vervelend zijn
Ja ik zag het eens op DBB en nu weer, dus ik vraag mij dan af of het écht grote voordelen heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nope; "klinkt" goed. Maar dat doen wel meer dingen.
Zelfde vraag overigens voor kre alkalyn 1500, veel mensen zijn positief maar bijvoorbeeld die hodge twins niet. Iemand ervaring ermee?
Heb een lange tijd ALCAR genomen. Merkte veel meer aandacht en ik geloof dat ik wel wat slimmer was dan normaal (ALCAR verhoogt analytisch vermogen) maar dat valt moeilijk te checken want ik ben al zo slim. Smaakt naar puur azijn en ik weet niet hoe goed het is voor je tandenquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Op zich lijkt het mij prima. De tweede keer dat jij gaat slapen, overdag dus, ga je meteen in je REM slaap in plaats van dat je eerst het hele voortraject nog een keer afloopt (die normaal ook zo'n ~90 min duurt als ik het me goed herinner).quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan duw je je leuter er toch twee tellen later in![]()
Iemand die trouwens verstand heeft van slaap? Ik slaap meestal 7 uur of zo, maar pak dan overdag ook nog 1,5 uur, dus ik kom gewoon netjes aan 8,5 uur. Weet iemand of dit iets uitmaakt of is het beter om 8,5 uur aan een stuk te slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |