Ik deed het altijd thuis op een oude analoge, maar op een industriële (waar ook van die nijlpaarden van 200kg+ op kunnen) in de gym was ik opeens 2kg zwaarderquote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weeg altijd bij de sportschool na het eten. Eigenlijk moet je 's ochtends wegen, maar onze weegschaal wijkt 4kg afDus maar eens een nieuwe aanschaffen.
Wij hebben zo'n gammel analoog ding ja. En me pa's gewicht week ook 4kg af met de weegschaal van het ziekenhuis, dus kan gewoon +4 doenquote:Op maandag 3 september 2012 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik deed het altijd thuis op een oude analoge, maar op een industriële (waar ook van die nijlpaarden van 200kg+ op kunnen) in de gym was ik opeens 2kg zwaarderDat zijn leuke gains netsuurlijk.
![]()
Ik zie altijd ongelovelijk veel mensen die zich gaan wegen na een sessie in de sportschoolquote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weeg altijd bij de sportschool na het eten. Eigenlijk moet je 's ochtends wegen, maar onze weegschaal wijkt 4kg afDus maar eens een nieuwe aanschaffen.
Ik weeg altijd voor die tijd, gewoon omdat het kan, omdat ik er langsheen loop richting de loopband. En vaak kom ik juist aan, tik altijd een liter water wegquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik zie altijd ongelovelijk veel mensen die zich gaan wegen na een sessie in de sportschool
Denken ze nou dat ze meteen halve / hele kilo's vet kwijtraken na 3 kwartier sporten? Zal wel alleen vocht zijn wat ze verliezen.
Waar ik zelf voorkeur aan geef is elke dag 's ochtends wegen, maar kijken naar de trendlijn van je metingen. Hiermee filter je de dag-tot-dag fluctuaties van water/ontlasting/glycogeen schommelingen eruit, en hou je de langetermijnveranderingen van vet/spier over. Samen met meetlintmetingen, ideaal.quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Altijd goed om te monitoren![]()
als ik me 's ochtends weeg, ben ik vaak 2,5kg lichter dan 's avonds na het eten. Soms nog wel meer.
M.a.w. op 1 moment v.d. dag meten, en vaker dan 1x per week is ook niet echt nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door star_gazer op 03-09-2012 14:36:41 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Pak biceps genoeg met al die oefeningen.quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef seto het volgende:
[..]
Rug en biceps op zelfde dag, dus dacht misschien pak je je biceps al meteen tijdens de rows.
Denk zelf ff na. Slecht geslapen en slecht hersteld.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik plateaude vandaag op de benchlift maar ik zit pas bij de 62,5kg en behalve de OHP gaat 2,5kg
Mijn lifts:
DL: 125
PC: 62,5
Squat:90
OHP:52,5
Hoe kan ik dan nu al bij de bench plateauen op 62,5kg?
De enige drie oorzaken die ik kan bedenken.
1.Ik heb een zwaardere stang gebruikt, wij hebben 2 identieke olympische stangen hier. 1 tot 450 en tot 1000 en volgens mij zijn ze net zo zwaar maar er zijn mensen die zeggen dat die andere stang 5kg zwaarder is. Dit zou betekenen dat ik een keer 7,5kg erbij hebben gedaan t.o,.v vorige keer
2.Ik heb de afgelopen 2 nachten slecht geslapen
3.Ik heb gisteren op mijn rustdag iemand helpen verhuizen en planken van een kast naar boven getild
Wat zou het kunnen zijn? voel mij hierdoor echt kut
Shit happens. Het kan altijd een keertje niet helemaal lekker gaan.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik plateaude vandaag op de benchlift maar ik zit pas bij de 62,5kg en behalve de OHP gaat 2,5kg
Mijn lifts:
DL: 125
PC: 62,5
Squat:90
OHP:52,5
Hoe kan ik dan nu al bij de bench plateauen op 62,5kg?
De enige drie oorzaken die ik kan bedenken.
1.Ik heb een zwaardere stang gebruikt, wij hebben 2 identieke olympische stangen hier. 1 tot 450 en tot 1000 en volgens mij zijn ze net zo zwaar maar er zijn mensen die zeggen dat die andere stang 5kg zwaarder is. Dit zou betekenen dat ik een keer 7,5kg erbij hebben gedaan t.o,.v vorige keer
2.Ik heb de afgelopen 2 nachten slecht geslapen
3.Ik heb gisteren op mijn rustdag iemand helpen verhuizen en planken van een kast naar boven getild
Wat zou het kunnen zijn? voel mij hierdoor echt kut
Dit dus. Maak je niet druk, volgende keer weer een dag. Het programma zal echt niet plots ophouden met werken omdat jij een keer niet die lineaire progressie kan vasthouden omdat je een slechte dag had.quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Mithras82 het volgende:
Als je 1 dag blijft hangen in gewicht spreek je volgens mij niet van een plateau. Maar van een slechte dag
Had 2 weken geleden dat ik een squat op het randje af kon maken door met een been van de grond af omhoog te wiebelenquote:Op maandag 3 september 2012 17:33 schreef ZuidGrens het volgende:
Wow, net met het benchen ging de bar ineens aardig scheef zeg. Normaal heb ik wel een redelijke techniek, nu leek het nergens op. Gelukkig kon mijn spotter het net op tijd corrigeren.
quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef LasTeR het volgende:
Fucking curlbro die iedereen ongevraagd advies gaat geven. Ook nog een dude die met pussypad een combinatie van 1/64 ROM squats&lunges doet met staggered stance.
Goed zo Basic Fit, laat Tatjana maar je kutklanten werven.
Wij hebben er eentje die je vetpercentage "meet".quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n gammel analoog ding ja. En me pa's gewicht week ook 4kg af met de weegschaal van het ziekenhuis, dus kan gewoon +4 doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |