Dumbbell is wel stukje instabieler met grotere kans op 't verkeerd twisten van gewrichten natuurlijk..quote:Op maandag 3 september 2012 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Wees blij dat het geen barbell was
That makes two of us.quote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook, ik krijg mezelf net 3x omhoog met m´n 97 kilo.
3 weken off, haal ik er toch nog 10 chins uit in m'n eerste trainingquote:Op maandag 3 september 2012 20:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook, ik krijg mezelf net 3x omhoog met m´n 97 kilo.
all arms i tell yaquote:Op dinsdag 4 september 2012 07:42 schreef Bendoe het volgende:
[..]
3 weken off, haal ik er toch nog 10 chins uit in m'n eerste training
zie post 155quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:48 schreef SunTzu het volgende:
Die neger van the Green Mile is overleden.
Oh niet gezienquote:
meer traps/dikkere bovenrug kwekenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Weer een vraagje van een noob:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.
Laat mijnheer Rippetoe het zelf voordoenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
Ik ben al een aantal weken bezig met SS. Nu zit ik bij squatten op 60kg, ik heb het idee dat het grootste deel van mijn vorm wel okee is, maar dat ik de bar niet goed plaats. Hierdoor heb ik na het squatten meestal een onprettig gevoel in mijn bovenrug bij mijn wervels. Wat is de beste positie om de bar te plaatsen? ik heb het idee dat ik het goed afkijk van youtube, maar dit voelt gewoon niet goed.
Probeer eens highbar, veel natuurlijker en zorgt voor een betere positie van het lichaam waardoor het een oefening word die je kan helpen bij andere oefeningenquote:Op dinsdag 4 september 2012 09:57 schreef DrParsifal het volgende:
En dan die pumpquote:
Herkenbaar. Dan besef je pas hoe dicht je soms bij een blessure zitquote:Op maandag 3 september 2012 23:23 schreef Levolution het volgende:
Dumbbell shoulder press ging nog maar net goed vandaag, laatste set en laatste rep hield ik hem niet meer (ik deed zwaarder dan normaal) en viel mijn arm gewoon naar beneden. Bijna mijn schouder vies verdraaid. Nooit gedacht dat ik zo abrupt opeens mijn kracht kon verliezen.
hmm komt me niet bekend voor.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Beetje een beachboy-post trouwens, maar ligt het aan mij of zie je er wanneer je een wit shirt aan hebt minder buffed uit dan wanneer een andere kleur?
Je kwijlt?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hmm komt me niet bekend voor.
Ik zie d'r altijd buffed uit![]()
Maar euhm een wit shirt is bij mij nooit langer dan 5 minuten wit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |