Ik voel mij meer thuis op de Nederlandse versie van de fokquote:
Maar het zit aan de onderkant. Hoe kun je daar ooit de bovenkant mee dichttrekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon openmaken zoals bij een gewone zak. Met dat koord kun je de bovenkant dichtrekken als de zak bijna volzit. Heb je niets aan als het nog leeg is dus.
Weet je zeker dat je hem wel goed van de rol hebt afgescheurd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Maar het zit aan de onderkant. Hoe kun je daar ooit de bovenkant mee dichttrekken?
Ja echt. Ze zijn allemaal zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je hem wel goed van de rol hebt afgescheurd dan?
Ik probeer jeweetz, maar ik kan ook niks zonder fatsoenlijke fotoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Leg het die arme jongen even uit dan
Ik snap er ook geen bal vanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik probeer jeweetz, maar ik kan ook niks zonder fatsoenlijke foto
Handig, zouden ze hier in NL ook moeten verkopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:51 schreef Jahr00n het volgende:
knip gewoon de onderkant open en lijm de bovenkant dicht zo kun je het koord gebruiken
Wat is ecto?quote:
Kan ook nog beidequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef kwiwi het volgende:
Als ik google op TS z'n probleem kom ik alleen dit topic tegen
De conclusie is dus één van deze twee:
- Er is een productiefout gemaakt.
- TS is achterlijk.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Weet je zeker dat je een rol vuilniszakken gekocht hebt, en geen Nickelson jas?
Haha dat kan ik morgen wel even doen jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:58 schreef slangpie het volgende:
bel de leverancier om te vragen hoe de vuilniszakken werken, en neem dit gesprek op, en deel dat in dit topic?
Dat zei ik netquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef BrandX het volgende:
Deze vuilniszakken kan je ook in NL kopen, heb ze ook wel eens gehad. Zit een lang plastic draadje aan. Die hoort officieel lang genoeg te zijn om dus - bij een volle vuilniszak - bovenin de boel te kunnen dichtknopen. Maar ik heb dat nooit uitgeprobeerd, maar gewoon mijn dubbele knoop gelegd zoals altijd
Eigen merk van de Carrefourquote:
Ik weet eigenlijk niet hoe dat moet, maar ik zal het proberenquote:
Haha ja. Ben benieuwd. Wil het nu wel weten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef kwiwi het volgende:
Het meest simpele product op aarde hebben ze zo ingewikkeld weten te maken dat je moet gaan opbellen om te vragen hoe het werkt
ja sorry hoor, ik was wat kleutertjes in de DM aan het beantwoorden waarom ze niet moeten klooien in topics enzoquote:
al doe je het met de webcam en zet je het op youtubequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe dat moet, maar ik zal het proberen
was best serieus toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja sorry hoor, ik was wat kleutertjes in de DM aan het beantwoorden waarom ze niet moeten klooien in topics enzo
Maar er staat "met aantrekkoord voor gemakkelijke sluiting".quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef Koelkastman het volgende:
Gewoon een plastic touwtje waarmee je de zak dicht kunt knopen aan de bovenkant.
quote:Eenvoudig en snel te sluiten door een lint dat onderaan de zak is bevestigd!
Heel goedquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja sorry hoor, ik was wat kleutertjes in de DM aan het beantwoorden waarom ze niet moeten klooien in topics enzo
Nu weten we dus gelijk hoe het komt dat TS niet ziet hoe hij zijn lintje moet gebruikenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Alleen ik bedoelde meer TS dat ie niet had gereageerd. Ook niet op jou btw![]()
Je moet aan de zak trekken die sluit dan het koord af, was dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:55 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Oke hier betere foto:
[ afbeelding ]
De onderkant van de foto is dus de onderkant (dichte kant) van de zak. daar zit het koord aan vast. Als je er aan trekt gebeurt er niets.
Huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet aan de zak trekken die sluit dan het koord af, was dat nou zo moeilijk?
Ik zou dat even voor de zekerheid bij alle zakken proberen, misschien is het een foutje bij dezequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Het lint is nooit lang genoeg om nog naar de bovenkant te geraken en er daarna nog een knoop in te leggen, dus dat kan het niet zijn. Bovendien probeerde ik net het lint los te trekken, zodat je het daarna kunt gebruiken, maar dat veroorzaakt een scheur in de zak.
shut upquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dat even voor de zekerheid bij alle zakken proberen, misschien is het een foutje bij deze
Wellicht dat ik die wel begrijp, maar kleine kans.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef slangpie het volgende:
ik denk dat TS wel in aanmerking komt voor een lintje van de koningin
Ik wil wel gewoon een ijsje dan, vind de mac verder niet te vreten.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Wie het raadsel oplost krijgt een gratis etentje bij de mac
Wat je bestelt mag je zelf wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil wel gewoon een ijsje dan, vind de mac verder niet te vreten.
Dank je alvast
Mattie alles ligt dan op de grond echt allesquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:11 schreef Drinky het volgende:
Als de zak vol zit haal je 'm eruit en dan houd je de zak op z'n kop. Dan kun je die touwtje vasttrekken en dan gaat de zak dicht.
Nee je moet wel proberen de bovenkant dicht te houden terwijl je het koord aantrekt.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Mattie alles ligt dan op de grond echt alles
Met wat als "gewenste oplossing"? Ik denk dat ik de Carrefour morgen maar even opbel en vraag wat voor grappen dit zijn. Verdorie.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Dien een klacht in op klacht.nl.
Duidelijkere uitleg over wat te doen met het koord (eventueel toelichting door middel van plaatjes).quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:13 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Met wat als "gewenste oplossing"?
Is de schaar meegeleverd of kan je het lint gewoon lostrekken?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking staat, hou je vast:
[..]
lostrekken levert een gescheurde vuilniszak opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Is de schaar meegeleverd of kan je het lint gewoon lostrekken?
Erg handig inderdaadquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
lostrekken levert een gescheurde vuilniszak op
Of is het geen trekbandsluiting?quote:Praktisch gebruik dankzij de trekbandsluiting die het sluiten van de zak vergemakkelijkt.
TS doet aan vuilniszakheffen hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:03 schreef Ramkraker het volgende:
TS is te skeer voor sportschoolabo.. ga trainen, dan lukt het je vast wel.
Thnxquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:18 schreef Isabeau het volgende:
http://diamondtraining.nl/wat-is-jouw-lichaamstype-de-ectomorf-2/
desperate housewife speakingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet er zo verkeerd nog niet uit, maar dat terzijde
Mijn grote verhuizing komt eraan, dus dat is niet eens zo'n gek ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Toch weer 8 min tijd gedood. Misschien kan je wat kastjes uitruimen en vuilniszakken vullen met troep wat je al lang had kunnen weg gooien?
ik wil het HOREN ja! owee als je geen opname maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga ze morgen bellen, dan horen jullie meerVertel me ondertussen wat een ecto is om de tijd te doden.
Ik ga mijn best doen. Ik weet alleen echt nog niet hoe dat moetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef slangpie het volgende:
[..]
ik wil het HOREN ja! owee als je geen opname maakt![]()
Vrij simpel. Je gooit er rotzooi in, je knoopt hem dicht als het ding vol zit en je deponeert hem in een grotere bak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wacht vol spanning op het verlossende antwoord, TS. Ben nu wel erg benieuwd
quote:
Dit dus, erg gelachen gisteravond toen ik dit topic doorlas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
what the..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb ze zojuist gebeld. Zonder resultaat, helaas. Ze dachten dat ik het over zandzakken had. Ik heb het gesprek wel opgenomen, voor de liefhebbersWaar kan ik zoiets neerzetten?
"ik kan er geen touw aan vastknopen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Aan het einde hoor je haar lachen, daar lacht ze me volgens mij uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Whahahahahaha
Dat je tijdens het gesprek niet in de lach bent geschoten
A38quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Spelfaut het volgende:
Belgen.
Dossiernummer.
Geweldig gesprek.
Ben hem nu aan het luisteren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef ssebass het volgende:
Kijk dat is nou eens een nuttige klantenservice....
Ook hoe ze hem dan maar steeds doorverbinden zonder eigenlijk wat gedaan te hebben qua hulp, ze vragen alleen hoe TS van dienst kunnen zijn, en dan zegt hij 6x het woord vuilniszak en dan word hij maar doorverbonden.quote:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Snowballed het volgende:
Komt er nou werkelijk niemand hier op het idee om de zak binnenstebuiten te draaien..?![]()
Met een volle zak natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een volle zak natuurlijk!
En dan kan je hem daarna opnieuw vullen
Aha ik snap t dus nie... (nu wel btw)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Dunne polsjes ook..quote:
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Snowballed het volgende:
Is het dan niet gewoon dat je het lint eruit trekt en daarmee de zak aan de bovenkant dichtknoopt..?
Dacht je dat ik dat allemaal ga lezen op vrijdag avond..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?
Oh ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FM?
Hahahaha dat gesprekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
"Vuilniszakken... Zo noemen jullie ze zelf ook trouwens hoor..."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Nice en als je kunt, luisterenquote:
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nice en als je kunt, luisteren
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenDan heeft TS er wellicht nog wat aan
Je hebt het topic niet gelezen he? Of iig de 2 reacties van TS niet gelezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef BrandX het volgende:
Deze vuilniszakken kan je ook in NL kopen, heb ze ook wel eens gehad. Zit een lang plastic draadje aan. Die hoort officieel lang genoeg te zijn om dus - bij een volle vuilniszak - bovenin de boel te kunnen dichtknopen. Maar ik heb dat nooit uitgeprobeerd, maar gewoon mijn dubbele knoop gelegd zoals altijd
Ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaait
Dan kijk je mee naar de twitterfeed op groundfm.nl/listenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen twitterof bedoelde je dat niet met dat hekje?
Dan heeft TS 'n scheur (hihaho) aan de onderkant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je moet het er aftrekken (wanken!! lol) en dan kan je er zo'n knoop in maken aan de bovenkant.
Moet die wel vol zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan heeft TS 'n scheur (hihaho) aan de onderkant.
Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.quote:Afvalzak van 60 liter met trekbandsluiting op basis van gecoëxtrudeerde Lage densiteit Polyethyleen.
En wat ze eigenlijk zeggen is: "we hebben wat cheapass stukken plastic op elkaar geperst en daar is een zak van 60 liter met een koordje uitgekomen".quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef sneez het volgende:
De boosdoener in kwestie?
http://eshop.carrefour.eu(...)-st/PID2/16802/23759
Op het plaatje zie je ook duidelijk dat de zak mooi dicht zit.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
quote:Nog binnen het jaar worden de vuilniszakken in negen gemeenten in onze streek vervangen door een nieuw model. 'De trekband aan de huidige zakken veroorzaakt te veel problemen', zegt Philip Konings van IVBO.
Nu weet je in ieder geval WAAROM die band onder zitquote:'Vooral de trekband bovenaan de zak is een bron van ergernis, omdat ze veel te snel losscheurt.
Huh?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:37 schreef henkde_j het volgende:
TS, misschien kunnen zij je helpen
http://www.vwa.nl/
Ja, handig dat wanneer je de zak volhebt, je met geen mogelijkheid dat lint (dat dus ONDERaan de zak zit), om de BOVENkant van de zak heen krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Dat zijn andere zakken waar jij aan denkt, slimmerik, die liggen in alle supermarkten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Ja, TS is hier de mongool.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
Gewoon een kutsite dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:38 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...
En al helemaal niet javascript alles laten kunnen doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:32 schreef Trannellius het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je de open kant dichttapet, dan de kant met het koordje open scheurt, daar je vuilnis in doet en vervolgens dicht knoopt?
Ik weet het niet. Ik produceer mijn eigen tape in de achtertuin, om geen slaaf te zijn van het imperium der tape-fabrikanten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?
Laten we CSI erbij halenquote:Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
TS moet gewoon 1 vuilniszak ontleden om te zien waar dat trekkoordje precies heen gaat. Ik vermoed dat ie daar dan wijzer van wordt.
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.quote:
Ja ik ook, die ene zak was toch al kapotquote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.![]()
Hulde voor TS.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
quote:Op zondag 2 september 2012 01:33 schreef ryan_gosling het volgende:
Dit topic. Eindelijk weer wat kwaliteit in KLB
Ik ga bijna. Maar tot die tijd zal ik het toch hiermee moeten doenquote:Op zondag 2 september 2012 02:34 schreef Equites het volgende:
Ga maar gauw naar vietnam, daar kennen ze geen vuilniszakken.
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
Vanavond komt mijn maatje op bezoek. Een echte Belg. Hij weet het misschienquote:Op zondag 2 september 2012 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.
Is er trouwens niemand in de buurt die het weet? Kan je spieken bij andere vuilniszakken?
Dan heb je na een maand zo'n hele slang in je huiskamer liggen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeksquote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeks
quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.
Niet als je er een cirkel van maakt. Met het laatste lint de eerste weer dichtbindenquote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeks
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef RedFever007 het volgende:
Heerlijk ook hoe TS die Belgen belachelijk maaktWat een volk
[..]
WTF, nee waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Tietmans het volgende:
Dit topic moet wel in leven worden gehouden!
Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
Om achter de oplossing te komen natuurlijk
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.
Je kan er ook een defense fortress van maken tegen Aliens.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Babananana het volgende:
[..]
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Zeg, het wordt hoog tijd dat ik eens echt ga slapen en dat jij dus met de oplossing komt van deze mysterie!quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
I'll keep you posted!
Hij zit zeker verdomd ingewikkeld in elkaar??? Ik zit al dagen te wachten op een update, maarre... waar blijft ie dan???quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
I'll keep you posted!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Hij schaamt zich vast zo erg omdat het uiteindelijk toch simpel bleek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Marie30 op 16-09-2012 03:32:21 ]Are you fokking to me?
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 16 september 2012 04:10 schreef dubidub het volgende:
Vuilnishoepel.
Mental image.
Tranen op mijn wangen, wat een topic, 14.gif.
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zak van Lidl waar je naar refereert verkopen ze ook bij andere supermarkten in Nederland zoals AH,Hoogvliet,Plus en C1000. Aldi is een uitzondering daarop.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Laat maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking staat, hou je vast:
[..]
Dat is dus de oplossing, zulke zakken koop ik in Duitsland ook altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Is het ook niet de bedoeling dat je het koord lostrekt en daar de vuilniszak mee dichtmaakt als ie vol is?
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Klinkt plausibel, maar daarmee is het volgende nog niet verklaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting"
Belgen![]()
Ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, want dat is bij mij nog nooit gebeurd in 32 jaar.... Dat lintje zit zo in de naad verwerkt dat je dat normaal niet zomaar kapot trekt. Ik gok in dit geval op bedenkelijke kwaliteit in combinatie met een té lompe TS.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.
Nee dat stond er helemaal niet:quote:Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig.![]()
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking stond: "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[.Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig..]
Kloonhommel:
Nee dat stond er helemaal niet:
[ "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"..]
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???
Vuilniszakken met een sluitkoordjequote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Vuilniszakken met een sluitkoordje![]()
Ei.. je vroeg toch naar noemenswaardige dingen, niet wat we gepresteerd hebben????quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
nigga pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet er zo verkeerd nog niet uit, maar dat terzijde
Ik vind het allesbehalve slim als je een lintje ergens onderin moet lostrekken. Waarom zit dat lintje niet bovenaan of waarom is er geen trekkoord zoals wij in Nederland hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijk
Eenvoudig en snel te sluiten door een lint dat onderaan de zak is bevestigd! Dat heb ik ook gelezen. Kijk het maar na.
Ik mag dan wel dom zijn, maar ik kan wel lezen.
Ik vrees dat U.N.K.L.E. de verpakking niet goed geciteerd of gelezen heeft.
Domme Hollander... niet goed lezen en dan zakje ontleden.... wie is er hier dom??? De Belg of de Hollander??
En dan al die domme Hollanders die na gaan zitten denken over iets dat zo simpel is![]()
Vuilzak was van huismerk Carrefour, Carrefour is Frans... Franse makelij dus... En maar lachen met anderen hé snuggere.quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?quote:
Ja, en geen haat meer mogelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?
Haat van Belgen jegens den ollanders onder deze lijn
--------------------------------------------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |