Gewoon een kutsite dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:38 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...
En al helemaal niet javascript alles laten kunnen doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:32 schreef Trannellius het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je de open kant dichttapet, dan de kant met het koordje open scheurt, daar je vuilnis in doet en vervolgens dicht knoopt?
Ik weet het niet. Ik produceer mijn eigen tape in de achtertuin, om geen slaaf te zijn van het imperium der tape-fabrikanten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?
Laten we CSI erbij halenquote:Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
TS moet gewoon 1 vuilniszak ontleden om te zien waar dat trekkoordje precies heen gaat. Ik vermoed dat ie daar dan wijzer van wordt.
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.quote:
Ja ik ook, die ene zak was toch al kapotquote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.![]()
Hulde voor TS.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
quote:Op zondag 2 september 2012 01:33 schreef ryan_gosling het volgende:
Dit topic. Eindelijk weer wat kwaliteit in KLB
Ik ga bijna. Maar tot die tijd zal ik het toch hiermee moeten doenquote:Op zondag 2 september 2012 02:34 schreef Equites het volgende:
Ga maar gauw naar vietnam, daar kennen ze geen vuilniszakken.
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
Vanavond komt mijn maatje op bezoek. Een echte Belg. Hij weet het misschienquote:Op zondag 2 september 2012 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.
Is er trouwens niemand in de buurt die het weet? Kan je spieken bij andere vuilniszakken?
Dan heb je na een maand zo'n hele slang in je huiskamer liggen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeksquote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeks
quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.
Niet als je er een cirkel van maakt. Met het laatste lint de eerste weer dichtbindenquote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeks
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef RedFever007 het volgende:
Heerlijk ook hoe TS die Belgen belachelijk maaktWat een volk
[..]
WTF, nee waarom?quote:Op zondag 2 september 2012 17:58 schreef Tietmans het volgende:
Dit topic moet wel in leven worden gehouden!
Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
Om achter de oplossing te komen natuurlijk
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.
Je kan er ook een defense fortress van maken tegen Aliens.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Babananana het volgende:
[..]
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Zeg, het wordt hoog tijd dat ik eens echt ga slapen en dat jij dus met de oplossing komt van deze mysterie!quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
I'll keep you posted!
Hij zit zeker verdomd ingewikkeld in elkaar??? Ik zit al dagen te wachten op een update, maarre... waar blijft ie dan???quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
I'll keep you posted!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Hij schaamt zich vast zo erg omdat het uiteindelijk toch simpel bleek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Marie30 op 16-09-2012 03:32:21 ]Are you fokking to me?
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 16 september 2012 04:10 schreef dubidub het volgende:
Vuilnishoepel.
Mental image.
Tranen op mijn wangen, wat een topic, 14.gif.
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zak van Lidl waar je naar refereert verkopen ze ook bij andere supermarkten in Nederland zoals AH,Hoogvliet,Plus en C1000. Aldi is een uitzondering daarop.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Laat maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking staat, hou je vast:
[..]
Dat is dus de oplossing, zulke zakken koop ik in Duitsland ook altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Is het ook niet de bedoeling dat je het koord lostrekt en daar de vuilniszak mee dichtmaakt als ie vol is?
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Klinkt plausibel, maar daarmee is het volgende nog niet verklaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting"
Belgen![]()
Ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, want dat is bij mij nog nooit gebeurd in 32 jaar.... Dat lintje zit zo in de naad verwerkt dat je dat normaal niet zomaar kapot trekt. Ik gok in dit geval op bedenkelijke kwaliteit in combinatie met een té lompe TS.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.
Nee dat stond er helemaal niet:quote:Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig.![]()
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking stond: "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[.Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig..]
Kloonhommel:
Nee dat stond er helemaal niet:
[ "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"..]
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???
Vuilniszakken met een sluitkoordjequote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Vuilniszakken met een sluitkoordje![]()
Ei.. je vroeg toch naar noemenswaardige dingen, niet wat we gepresteerd hebben????quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
nigga pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet er zo verkeerd nog niet uit, maar dat terzijde
Ik vind het allesbehalve slim als je een lintje ergens onderin moet lostrekken. Waarom zit dat lintje niet bovenaan of waarom is er geen trekkoord zoals wij in Nederland hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijk
Eenvoudig en snel te sluiten door een lint dat onderaan de zak is bevestigd! Dat heb ik ook gelezen. Kijk het maar na.
Ik mag dan wel dom zijn, maar ik kan wel lezen.
Ik vrees dat U.N.K.L.E. de verpakking niet goed geciteerd of gelezen heeft.
Domme Hollander... niet goed lezen en dan zakje ontleden.... wie is er hier dom??? De Belg of de Hollander??
En dan al die domme Hollanders die na gaan zitten denken over iets dat zo simpel is![]()
Vuilzak was van huismerk Carrefour, Carrefour is Frans... Franse makelij dus... En maar lachen met anderen hé snuggere.quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?quote:
Ja, en geen haat meer mogelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?
Haat van Belgen jegens den ollanders onder deze lijn
--------------------------------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |