Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.quote:Op zondag 2 september 2012 18:59 schreef Crystal86 het volgende:
[..]
Om achter de oplossing te komen natuurlijk
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!quote:Op zondag 2 september 2012 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Je sluit de vuilniszak met het lint, en dan gebruik je hem maar zonder sluiting.
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Maar dan is de zak nog leeg en kan je hem niet meer vullennnn!!!!11!1!!!!
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.quote:Op zondag 2 september 2012 22:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan zet je je prullenbak gewoon op de kop.
Je kan er ook een defense fortress van maken tegen Aliens.quote:Op zondag 2 september 2012 22:54 schreef Babananana het volgende:
[..]
Stop de prullenbak in de vuilniszak, dan heb je een soort deksel.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Zeg, het wordt hoog tijd dat ik eens echt ga slapen en dat jij dus met de oplossing komt van deze mysterie!quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
Hij zit zeker verdomd ingewikkeld in elkaar??? Ik zit al dagen te wachten op een update, maarre... waar blijft ie dan???quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
quote:Op zaterdag 15 september 2012 10:47 schreef Kloonhommel het volgende:
Hij schaamt zich vast zo erg omdat het uiteindelijk toch simpel bleek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Marie30 op 16-09-2012 03:32:21 ]Are you fokking to me?
ik snap er geen fuck vanquote:Op zondag 16 september 2012 04:10 schreef dubidub het volgende:
Vuilnishoepel.
Mental image.
Tranen op mijn wangen, wat een topic, 14.gif.
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zak van Lidl waar je naar refereert verkopen ze ook bij andere supermarkten in Nederland zoals AH,Hoogvliet,Plus en C1000. Aldi is een uitzondering daarop.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
Laat maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking staat, hou je vast:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |