Gewoon een kutsite dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:38 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...
En al helemaal niet javascript alles laten kunnen doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:32 schreef Trannellius het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je de open kant dichttapet, dan de kant met het koordje open scheurt, daar je vuilnis in doet en vervolgens dicht knoopt?
Ik weet het niet. Ik produceer mijn eigen tape in de achtertuin, om geen slaaf te zijn van het imperium der tape-fabrikanten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?
Laten we CSI erbij halenquote:Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
TS moet gewoon 1 vuilniszak ontleden om te zien waar dat trekkoordje precies heen gaat. Ik vermoed dat ie daar dan wijzer van wordt.
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.quote:
Ja ik ook, die ene zak was toch al kapotquote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.![]()
Hulde voor TS.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |