Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.quote:Afvalzak van 60 liter met trekbandsluiting op basis van gecoëxtrudeerde Lage densiteit Polyethyleen.
En wat ze eigenlijk zeggen is: "we hebben wat cheapass stukken plastic op elkaar geperst en daar is een zak van 60 liter met een koordje uitgekomen".quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef sneez het volgende:
De boosdoener in kwestie?
http://eshop.carrefour.eu(...)-st/PID2/16802/23759
Op het plaatje zie je ook duidelijk dat de zak mooi dicht zit.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
quote:Nog binnen het jaar worden de vuilniszakken in negen gemeenten in onze streek vervangen door een nieuw model. 'De trekband aan de huidige zakken veroorzaakt te veel problemen', zegt Philip Konings van IVBO.
Nu weet je in ieder geval WAAROM die band onder zitquote:'Vooral de trekband bovenaan de zak is een bron van ergernis, omdat ze veel te snel losscheurt.
Huh?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:37 schreef henkde_j het volgende:
TS, misschien kunnen zij je helpen
http://www.vwa.nl/
Ja, handig dat wanneer je de zak volhebt, je met geen mogelijkheid dat lint (dat dus ONDERaan de zak zit), om de BOVENkant van de zak heen krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Dat zijn andere zakken waar jij aan denkt, slimmerik, die liggen in alle supermarkten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Ja, TS is hier de mongool.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
Gewoon een kutsite dus.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:38 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...
En al helemaal niet javascript alles laten kunnen doen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:32 schreef Trannellius het volgende:
Is het niet de bedoeling dat je de open kant dichttapet, dan de kant met het koordje open scheurt, daar je vuilnis in doet en vervolgens dicht knoopt?
Ik weet het niet. Ik produceer mijn eigen tape in de achtertuin, om geen slaaf te zijn van het imperium der tape-fabrikanten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit alles om ook rollen tape te slijten aan klanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |