Vrij simpel. Je gooit er rotzooi in, je knoopt hem dicht als het ding vol zit en je deponeert hem in een grotere bak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wacht vol spanning op het verlossende antwoord, TS. Ben nu wel erg benieuwd
quote:
Dit dus, erg gelachen gisteravond toen ik dit topic doorlas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
what the..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb ze zojuist gebeld. Zonder resultaat, helaas. Ze dachten dat ik het over zandzakken had. Ik heb het gesprek wel opgenomen, voor de liefhebbersWaar kan ik zoiets neerzetten?
"ik kan er geen touw aan vastknopen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Aan het einde hoor je haar lachen, daar lacht ze me volgens mij uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Whahahahahaha
Dat je tijdens het gesprek niet in de lach bent geschoten
A38quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Spelfaut het volgende:
Belgen.
Dossiernummer.
Geweldig gesprek.
Ben hem nu aan het luisteren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef ssebass het volgende:
Kijk dat is nou eens een nuttige klantenservice....
Ook hoe ze hem dan maar steeds doorverbinden zonder eigenlijk wat gedaan te hebben qua hulp, ze vragen alleen hoe TS van dienst kunnen zijn, en dan zegt hij 6x het woord vuilniszak en dan word hij maar doorverbonden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |