Mijn grote verhuizing komt eraan, dus dat is niet eens zo'n gek ideequote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:25 schreef Isabeau het volgende:
Toch weer 8 min tijd gedood. Misschien kan je wat kastjes uitruimen en vuilniszakken vullen met troep wat je al lang had kunnen weg gooien?
ik wil het HOREN ja! owee als je geen opname maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:16 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik ga ze morgen bellen, dan horen jullie meerVertel me ondertussen wat een ecto is om de tijd te doden.
Ik ga mijn best doen. Ik weet alleen echt nog niet hoe dat moetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:15 schreef slangpie het volgende:
[..]
ik wil het HOREN ja! owee als je geen opname maakt![]()
Vrij simpel. Je gooit er rotzooi in, je knoopt hem dicht als het ding vol zit en je deponeert hem in een grotere bak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wacht vol spanning op het verlossende antwoord, TS. Ben nu wel erg benieuwd
quote:
Dit dus, erg gelachen gisteravond toen ik dit topic doorlas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
what the..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb ze zojuist gebeld. Zonder resultaat, helaas. Ze dachten dat ik het over zandzakken had. Ik heb het gesprek wel opgenomen, voor de liefhebbersWaar kan ik zoiets neerzetten?
"ik kan er geen touw aan vastknopen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Aan het einde hoor je haar lachen, daar lacht ze me volgens mij uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Whahahahahaha
Dat je tijdens het gesprek niet in de lach bent geschoten
A38quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Spelfaut het volgende:
Belgen.
Dossiernummer.
Geweldig gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |