Vrij simpel. Je gooit er rotzooi in, je knoopt hem dicht als het ding vol zit en je deponeert hem in een grotere bak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wacht vol spanning op het verlossende antwoord, TS. Ben nu wel erg benieuwd
quote:
Dit dus, erg gelachen gisteravond toen ik dit topic doorlas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, kan niet uitstaan dat we allemaal niet snappen hoe een vuilniszak (! ) werkt.
what the..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 16:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik heb ze zojuist gebeld. Zonder resultaat, helaas. Ze dachten dat ik het over zandzakken had. Ik heb het gesprek wel opgenomen, voor de liefhebbersWaar kan ik zoiets neerzetten?
"ik kan er geen touw aan vastknopen"quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Aan het einde hoor je haar lachen, daar lacht ze me volgens mij uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:20 schreef kwiwi het volgende:
Whahahahahaha
Dat je tijdens het gesprek niet in de lach bent geschoten
A38quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:16 schreef Spelfaut het volgende:
Belgen.
Dossiernummer.
Geweldig gesprek.
Ben hem nu aan het luisteren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef ssebass het volgende:
Kijk dat is nou eens een nuttige klantenservice....
Ook hoe ze hem dan maar steeds doorverbinden zonder eigenlijk wat gedaan te hebben qua hulp, ze vragen alleen hoe TS van dienst kunnen zijn, en dan zegt hij 6x het woord vuilniszak en dan word hij maar doorverbonden.quote:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Snowballed het volgende:
Komt er nou werkelijk niemand hier op het idee om de zak binnenstebuiten te draaien..?![]()
Met een volle zak natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een volle zak natuurlijk!
En dan kan je hem daarna opnieuw vullen
Aha ik snap t dus nie... (nu wel btw)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Dunne polsjes ook..quote:
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Snowballed het volgende:
Is het dan niet gewoon dat je het lint eruit trekt en daarmee de zak aan de bovenkant dichtknoopt..?
Dacht je dat ik dat allemaal ga lezen op vrijdag avond..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?
Oh ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FM?
Hahahaha dat gesprekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
"Vuilniszakken... Zo noemen jullie ze zelf ook trouwens hoor..."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Nice en als je kunt, luisterenquote:
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nice en als je kunt, luisteren
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenDan heeft TS er wellicht nog wat aan
Je hebt het topic niet gelezen he? Of iig de 2 reacties van TS niet gelezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef BrandX het volgende:
Deze vuilniszakken kan je ook in NL kopen, heb ze ook wel eens gehad. Zit een lang plastic draadje aan. Die hoort officieel lang genoeg te zijn om dus - bij een volle vuilniszak - bovenin de boel te kunnen dichtknopen. Maar ik heb dat nooit uitgeprobeerd, maar gewoon mijn dubbele knoop gelegd zoals altijd
Ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaait
Dan kijk je mee naar de twitterfeed op groundfm.nl/listenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen twitterof bedoelde je dat niet met dat hekje?
Dan heeft TS 'n scheur (hihaho) aan de onderkant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je moet het er aftrekken (wanken!! lol) en dan kan je er zo'n knoop in maken aan de bovenkant.
Moet die wel vol zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan heeft TS 'n scheur (hihaho) aan de onderkant.
Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.quote:Afvalzak van 60 liter met trekbandsluiting op basis van gecoëxtrudeerde Lage densiteit Polyethyleen.
En wat ze eigenlijk zeggen is: "we hebben wat cheapass stukken plastic op elkaar geperst en daar is een zak van 60 liter met een koordje uitgekomen".quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:55 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Vuilniszakken zijn tegenwoordig in België echt rocketscience.
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikkenquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:31 schreef sneez het volgende:
De boosdoener in kwestie?
http://eshop.carrefour.eu(...)-st/PID2/16802/23759
Op het plaatje zie je ook duidelijk dat de zak mooi dicht zit.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
quote:Nog binnen het jaar worden de vuilniszakken in negen gemeenten in onze streek vervangen door een nieuw model. 'De trekband aan de huidige zakken veroorzaakt te veel problemen', zegt Philip Konings van IVBO.
Nu weet je in ieder geval WAAROM die band onder zitquote:'Vooral de trekband bovenaan de zak is een bron van ergernis, omdat ze veel te snel losscheurt.
Huh?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:37 schreef henkde_j het volgende:
TS, misschien kunnen zij je helpen
http://www.vwa.nl/
Ja, handig dat wanneer je de zak volhebt, je met geen mogelijkheid dat lint (dat dus ONDERaan de zak zit), om de BOVENkant van de zak heen krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Dat zijn andere zakken waar jij aan denkt, slimmerik, die liggen in alle supermarkten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
je moet 'm eerst gewoon volmaken en als ie vol is kan je dat "touw" gebruiken om de zak dicht te maken en knopen.
Het voordeel: je hoeft dus niet knopen te maken van de vuilniszak zelf (als ie bomvol zit is dat soms nogal lastig) maar met 2 "veters", reuzehandig dus.
Ja, TS is hier de mongool.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:45 schreef ikjijallebei het volgende:
wat een mongool de TS
Moet je javascript ook niet toe laten bij elke site...quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik krijg een popup over die site die ik niet weg kan klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |