Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Snowballed het volgende:
Komt er nou werkelijk niemand hier op het idee om de zak binnenstebuiten te draaien..?![]()
Met een volle zak natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een volle zak natuurlijk!
En dan kan je hem daarna opnieuw vullen
Aha ik snap t dus nie... (nu wel btw)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Dunne polsjes ook..quote:
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Snowballed het volgende:
Is het dan niet gewoon dat je het lint eruit trekt en daarmee de zak aan de bovenkant dichtknoopt..?
Dacht je dat ik dat allemaal ga lezen op vrijdag avond..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?
Oh ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FM?
Hahahaha dat gesprekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |