Ben hem nu aan het luisteren, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:28 schreef ssebass het volgende:
Kijk dat is nou eens een nuttige klantenservice....
Ook hoe ze hem dan maar steeds doorverbinden zonder eigenlijk wat gedaan te hebben qua hulp, ze vragen alleen hoe TS van dienst kunnen zijn, en dan zegt hij 6x het woord vuilniszak en dan word hij maar doorverbonden.quote:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef Snowballed het volgende:
Komt er nou werkelijk niemand hier op het idee om de zak binnenstebuiten te draaien..?![]()
Met een volle zak natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
Inderdaadquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met een volle zak natuurlijk!
En dan kan je hem daarna opnieuw vullen
Aha ik snap t dus nie... (nu wel btw)quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja, en dan? Dan zit het touw aan de binnenkant EN onderkant van de zak? Wat zou ik daar mee opschieten?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FMquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Dunne polsjes ook..quote:
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:59 schreef Snowballed het volgende:
Is het dan niet gewoon dat je het lint eruit trekt en daarmee de zak aan de bovenkant dichtknoopt..?
Dacht je dat ik dat allemaal ga lezen op vrijdag avond..?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht je dat op de 4 voorgaande pagina's dat idee nog niet geopperd was?
Oh ja hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Zou ik dit aanstaande woensdagmiddag uit mogen zenden op Ground FM?
Hahahaha dat gesprekquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |