"Vuilniszakken... Zo noemen jullie ze zelf ook trouwens hoor..."quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:08 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Voice000 by joost-2
Soms staan we wel even in de wacht.
Nice en als je kunt, luisterenquote:
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:57 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nice en als je kunt, luisteren
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaaitquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag gelijk even of er mensen zijn die snappen hoe het werkt en of ze dat willen meldenDan heeft TS er wellicht nog wat aan
Je hebt het topic niet gelezen he? Of iig de 2 reacties van TS niet gelezen?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef BrandX het volgende:
Deze vuilniszakken kan je ook in NL kopen, heb ze ook wel eens gehad. Zit een lang plastic draadje aan. Die hoort officieel lang genoeg te zijn om dus - bij een volle vuilniszak - bovenin de boel te kunnen dichtknopen. Maar ik heb dat nooit uitgeprobeerd, maar gewoon mijn dubbele knoop gelegd zoals altijd
Ik heb geen twitterquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:00 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Begin nu naar alvast een vragenronde onder de luisteraars en Fokkers met #groundfm , dan ziet iedereen ze wel voorbij komen via de twittah-feed jwz aaaait
Dan kijk je mee naar de twitterfeed op groundfm.nl/listenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen twitterof bedoelde je dat niet met dat hekje?
Dan heeft TS 'n scheur (hihaho) aan de onderkant.quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je moet het er aftrekken (wanken!! lol) en dan kan je er zo'n knoop in maken aan de bovenkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |