Laten we CSI erbij halenquote:Op zondag 2 september 2012 00:49 schreef Kloonhommel het volgende:
TS moet gewoon 1 vuilniszak ontleden om te zien waar dat trekkoordje precies heen gaat. Ik vermoed dat ie daar dan wijzer van wordt.
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.quote:
Ja ik ook, die ene zak was toch al kapotquote:Op zondag 2 september 2012 00:57 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zou dat doen hoor, dat ontleden, want anders blijf ik erover piekeren.![]()
Hulde voor TS.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
quote:Op zondag 2 september 2012 01:33 schreef ryan_gosling het volgende:
Dit topic. Eindelijk weer wat kwaliteit in KLB
Ik ga bijna. Maar tot die tijd zal ik het toch hiermee moeten doenquote:Op zondag 2 september 2012 02:34 schreef Equites het volgende:
Ga maar gauw naar vietnam, daar kennen ze geen vuilniszakken.
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.quote:Op zondag 2 september 2012 01:09 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Aangezien dit nog immer onopgeloste mysterie klaarblijkelijk menig FOK!ker slapeloze nachten bezorgt, zal ik het leren van mijn examens uitstellen en morgen de zak ontleden. Geld speelt geen rol meer. Al moeten ze allemaal stuk!
I'll keep you posted!
Vanavond komt mijn maatje op bezoek. Een echte Belg. Hij weet het misschienquote:Op zondag 2 september 2012 10:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat heb je aan examens als je niet snapt hoe een vuilniszak werkt.
Is er trouwens niemand in de buurt die het weet? Kan je spieken bij andere vuilniszakken?
Dan heb je na een maand zo'n hele slang in je huiskamer liggen.quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
quote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het niet a la the human centipede dat je met de onderkant van de zak de volgende zak aan de bovenkant kan dichtbinden en zo een slang van volle vuilniszakken kan creëren.
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeksquote:Op zondag 2 september 2012 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Klinkt zeer aannemelijk, maar er zal dan altijd een niet dichtgeknoopte vuilniszak overblijven in de reeks
quote:Op zondag 2 september 2012 11:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die moet je dan aan de voorste binden, dan heb je een soort van vuilnishoepel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |