Dat is dus de oplossing, zulke zakken koop ik in Duitsland ook altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Is het ook niet de bedoeling dat je het koord lostrekt en daar de vuilniszak mee dichtmaakt als ie vol is?
quote:Op zondag 16 september 2012 02:53 schreef Marie30 het volgende:
Lintje moet je er gewoon aftrekken en daarna bovenkant dichtbinden (zoals al vaak geopperd is).
MAAR als gierige Hollander heb je natuurlijk de allergoedkoopste rol genomen die je zo kapot trekt.
Steek de schuld maar op de Belgen ja...Klinkt plausibel, maar daarmee is het volgende nog niet verklaard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting"
Belgen![]()
Ik weet niet hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen, want dat is bij mij nog nooit gebeurd in 32 jaar.... Dat lintje zit zo in de naad verwerkt dat je dat normaal niet zomaar kapot trekt. Ik gok in dit geval op bedenkelijke kwaliteit in combinatie met een té lompe TS.quote:Op zondag 16 september 2012 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zit dat zo? Wat knullig bedacht zeg... Aan de onderkant iets lostrekken, als je pech heb scheurt de onderkant open en ligt al je vuilnis op de grond.
Nee dat stond er helemaal niet:quote:Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig.![]()
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:46 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Op de verpakking stond: "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijkquote:Op zondag 16 september 2012 12:15 schreef Kloonhommel het volgende:
[.Op zondag 16 september 2012 11:28 schreef Wandtegeltje het volgende:
Ja, ik snap hem. Met trek/sluitkoord. Je moet het koord dus van de onderkant van de zak TREKKEN en kan de zak er daarna mee SLUITEN.
Het is dus idd een trekkoord. Trekken jongens, er staat niks op de verpakking wat niet waar is!!!!!!
Logisch toch????
Amei, domme Hollanders!!! Nog dommer dan ik dacht en super zuinig..]
Kloonhommel:
Nee dat stond er helemaal niet:
[ "Met handig aantrek-koord voor gemakkelijke sluiting!"..]
Tjonge, domme belgen!!! Nog dommer dan ik dacht en super onzuinig.
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.quote:Op zondag 16 september 2012 21:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Nou, die hebben Brussel en Antwerpen dan overspoeld wordt door Hollanders, de zetel van het Europees parlement, vele ambachtelijke biersoorten i.p.v. de eenheidsworst van Heineken enz enz... moet ik nog lang doorgaan???
Vuilniszakken met een sluitkoordjequote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.quote:Op zondag 16 september 2012 22:03 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Vuilniszakken met een sluitkoordje![]()
Ei.. je vroeg toch naar noemenswaardige dingen, niet wat we gepresteerd hebben????quote:Op zondag 16 september 2012 22:06 schreef Compliment het volgende:
[..]
Fijn dat je de humor ervan inziet als ik vraag wat Belgie gepresteerd heeft.
quote:Op zondag 16 september 2012 22:01 schreef Compliment het volgende:
[..]
Graag, ik denk namelijk dat je al het benoemenswaardige wel al gehad hebt.
nigga pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:49 schreef kwiwi het volgende:
TS ziet er zo verkeerd nog niet uit, maar dat terzijde
Ik vind het allesbehalve slim als je een lintje ergens onderin moet lostrekken. Waarom zit dat lintje niet bovenaan of waarom is er geen trekkoord zoals wij in Nederland hebben?quote:Op zondag 16 september 2012 21:33 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Op 30 augustus om 20.01 uur schreef U.N.K.L.E ook iets anders wat op de verpakking stond, namelijk
Eenvoudig en snel te sluiten door een lint dat onderaan de zak is bevestigd! Dat heb ik ook gelezen. Kijk het maar na.
Ik mag dan wel dom zijn, maar ik kan wel lezen.
Ik vrees dat U.N.K.L.E. de verpakking niet goed geciteerd of gelezen heeft.
Domme Hollander... niet goed lezen en dan zakje ontleden.... wie is er hier dom??? De Belg of de Hollander??
En dan al die domme Hollanders die na gaan zitten denken over iets dat zo simpel is![]()
Vuilzak was van huismerk Carrefour, Carrefour is Frans... Franse makelij dus... En maar lachen met anderen hé snuggere.quote:Op zondag 16 september 2012 21:45 schreef Compliment het volgende:
Belgen.Wat hebben die nou ooit gepresteerd. Zelfs een vuilniszak kunnen ze niet gebruiksvriendelijk maken.
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?quote:
Ja, en geen haat meer mogelijk.quote:Op maandag 17 september 2012 00:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dus we kunnen concluderen dat Belgen rare domme achterbakse racisten zonder geld zijn?
Haat van Belgen jegens den ollanders onder deze lijn
--------------------------------------------------------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |