abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116007041

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier 8-)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
    _  _ | |                                     | | _  _
   | || || |                                     | || || |
 =H| || || |========nnnn=============nnnn========| || || |H=
   |_||_|| |        |  |             |  |        | ||_||_|
         |_|        /  |             |  \        |_|
                   |   |             |   |
                   \   (_   /~~~\   _)   /
                    \    \ ( '_' ) /    /
                     \    )\  =  /(    /
                      \   (_)   (_)   /
                       \ /   ~~~   \ /
                       (             )
                        \           /
                         \         /
                          )==(O)==(
                         /         \
                        /____/ \____\
                        /   /   \   \
                       /   /     \   \
                      (   )      (   )
                      |   |      |   |
                      |   |      |   |
                      |___|      |___|
                      (___)      (___)
============================================================
If not now, then when.
pi_116007060
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:46 schreef star_gazer het volgende:
Sterkte Weiss :)
Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.
If not now, then when.
pi_116010221
Is dit natty trouwens haalbaar?

SPOILER
Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.

Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.

SPOILER
En ja ik weet, genetics, maar toch.
If not now, then when.
pi_116010469
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.
pi_116010492
Een grote gids for mensen in de cut. Ik vond hem zelf erg duidelijk en overzichtelijk en volgens mij staat alles wat je moet weten erin. (?)

http://www.muscleandstren(...)oss?source=Pinterest
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116010657
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

SPOILER
Tegenwoordig kun je haast niet meer weten of een bepaald fysiek natty haalbaar is of niet.

Als je LuiMarco kijkt (die 100% natty is) dan ziet het er helemaal niet indrukwekkend uit.

SPOILER
ik denk niet dat het bovenste natty haalbaar is.
pi_116010722
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:21 schreef Autobandje het volgende:
Die bovenste is ook misschien fotosoep en in ieder geval gekloot met de belichting en olie om het er mooier uit te laten zien. Martin Berkham van leangains is iig ook ongeveer even droog als die bovenste.
https://www.facebook.com/LazarAngelovFitness

Vinden jullie Martin Berkham niet ontzettend eng? :')
If not now, then when.
pi_116010773
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zaken :P.
pi_116010783
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Zal wel niet natural zijn dan, wel heel droog. En ja Martin is wel beetje eng, maar goed, hij heeft wel verstand van zaken :P.
Martin is uber baas, hele jaar op 5%. _O_
If not now, then when.
pi_116010841
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zitten :D
pi_116010872
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je gelooft toch niet echt dat ie nattie is? ik zie de tren gewoon zitten :D
Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.
If not now, then when.
pi_116010935
quote:

SPOILER

SPOILER
Prima fysiek. Die bovenste zit er ook zo ripped uit omdat hij bewerkt is. En daarnaast weet ik niet hoe jouw genetics/stats zijn
pi_116010937
Hij draagt wel dit shirtje hoor.

If not now, then when.
pi_116010952
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics. (8> :D
If not now, then when.
pi_116010991
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daarom zeg ik, het is fucking onduidelijk wat nou een normale streef is.
foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!
pi_116011002
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij zijn mijn genetics wel aardig goed als ik mijn eigen bouw zie, sowieso Oostblok genetics. (8> :D
Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.
pi_116011020
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:38 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Haha, zijn dat betere genetics dan West-Europeanen dan? Heb er totaal geen verstand van. Al ken ik ook aardig wat Nederlanders met prima genetics.
Ik zeg maar wat hoor. :P Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
If not now, then when.
pi_116011027
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]

foto's van voor 1958 zijn nattie, toen was het spul nl nog niet uitgevonden!
Dan moet ik maar aan de AAS. ;(
If not now, then when.
pi_116011028
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij draagt wel dit shirtje hoor.

[ afbeelding ]
ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandles
pi_116011034
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik zeg maar wat hoor. :P Er zitten wel degelijk verschillen in, maar of dat geldt voor bodybuilding weet ik niet.
Want zijn die verschillen dan volgens jou?
pi_116011038
If not now, then when.
pi_116011063
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dan moet ik maar aan de AAS. ;(
hoe oud ben je, als ik vragen mag?
pi_116011097
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik zie het aan de schouderkoppen, traps of lovehandles
Hoe dan? :?

quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:39 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Want zijn die verschillen dan volgens jou?
Dat weet ik niet kerel. Maar ik weet wel dat er vanzelfsprekend verschil in genetics zit. Net zoals negers en blanken bijvoorbeeld.
If not now, then when.
pi_116011180
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

hoe oud ben je, als ik vragen mag?
Over 3 maanden 20.
If not now, then when.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:44:52 #25
230491 Zith
pls tip
pi_116011216
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..

Maar natuurlijk ook een grote lading photoshop in die foto die je linkt; het lijkt net een iemand uit een computerspel zo gemaakt is het.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116011263
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Over 3 maanden 20.
my pov
voor je 25de zou ik er niet aan beginnen omdat je nog in je natuurlijk high testo zit.
die wil je niet verpesten, eerst natuurlijk uitgroeien, just my 2 cents
pi_116011273
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:44 schreef Zith het volgende:
De vraag is: Waarom zou je in amerika, als je je geld verdient met dit soort werk, niet gebruiken? Je kan het gewoon bij de apotheker kopen daar..
mexico is dat
pi_116011290
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

my pov
voor je 25de zou ik er niet aan beginnen omdat je nog in je natuurlijk high testo zit.
die wil je niet verpesten, eerst natuurlijk uitgroeien, just my 2 cents
Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.

Toch bedankt!
If not now, then when.
pi_116011377
quote:

[..]

mexico is dat
Sick is dat ja. In de Oostblok kun je ook alles in de apotheek halen.
If not now, then when.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:50:35 #30
230491 Zith
pls tip
pi_116011388
quote:

[..]

mexico is dat
Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel). :P

Maar goed, zeer makkelijk om eraan te komen daar. Dus als je je geld ermee verdient, waarom meer uren erin stoppen voor minder resultaat. :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_116011457
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:50 schreef Zith het volgende:

[..]

Nou ok, niet 'gewoon' bij de apotheker (die heeft het wel). :P

Maar goed, zeer makkelijk om eraan te komen daar. Dus als je je geld ermee verdient, waarom meer uren erin stoppen voor minder resultaat. :P
dat geldt voor elke topsporter. :D
pi_116011479
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.
If not now, then when.
pi_116011502
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ik zou niet raar opkijken als Usian Bolt en z'n crew zoals Blake ook gebruiken.
athletics is idd niet mer te redden.
  † In Memoriam † zondag 26 augustus 2012 @ 00:56:03 #34
230491 Zith
pls tip
pi_116011523
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Yep. Maar die hebben iig nog een beetje drang om het niet te doen (want controle).

Spier-modellen hebben dat niet. :P
pi_116012787
quote:
12s.gif Op zondag 26 augustus 2012 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik weet het man, ik heb al research gedaan en met wat mensen gepraat.

Toch bedankt!
Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuur
  zondag 26 augustus 2012 @ 02:00:00 #36
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_116012788
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 21:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Thanx brah, maar ik blijf niet lang; ff buurten is genoeg zolang je niet kan trainen.

Operatie heb ik half september, daarna nog een maand met een mitella leven, tegen de tijd dat ik weer fatsoenlijk kan trainen is het alweer december (met een beetje geluk).
Succes met de operatie en het herstel weissman.
pi_116012806
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 01:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Wat is er mis tot je 21ste alles eruit knallen en 1 kuurtje? Denk niet dat het zo erg is voor je test levels met een goede na-kuur
Is niks mis mee? Is het ook niet.
If not now, then when.
pi_116012861
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Is niks mis mee? Is het ook niet.
Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainen
Na een paar bier kwamen we op roids, en we zouden bij elkaar de prikken zetten mocht het zover zijn :')

Maar B&F heeft creatine dan kom je 5 kilo spier aan in 6 weken, grgr
pi_116012888
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:05 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Heb het vanavond met mn beste maat erover gehad, we zijn allebij 18/19 en willen nu gewoon keihard resultaten boeken met freten en trainen
Na een paar bier kwamen we op roids, en we zouden bij elkaar de prikken zetten mocht het zover zijn :')

Maar B&F heeft creatine dan kom je 5 kilo spier aan in 6 weken, grgr
Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen. :) Care jij om andere z'n meningen, iedereen is juist jelly op die fysieken. :P

Ik ken 2 jongens, de één is 19 en de ander 20. Beide aan de AAS, maar hun fysieken zijn uber, ze zien eruit als goden, aesthetic alles.

Maar ik wil ook juist liever wel zien wat voor potentieel ik heb, aangezien ik vind dat ik die heb.
If not now, then when.
pi_116013096
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Sja, iedereen moet gewoon lekker zijn eigen ding doen. Als jij aan de roids wil, dan moet je dat gewoon doen. :) Care jij om andere z'n meningen, iedereen is juist jelly op die fysieken. :P

Ik ken 2 jongens, de één is 19 en de ander 20. Beide aan de AAS, maar hun fysieken zijn uber, ze zien eruit als goden, aesthetic alles.

Maar ik wil ook juist liever wel zien wat voor potentieel ik heb, aangezien ik vind dat ik die heb.
Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.

En ik ken ook een hoop van die lutsers die na een half jaar trainen al aan de AAS gaan. Puisten plofkoppen alles nu

[ Bericht 5% gewijzigd door ZuidGrens op 26-08-2012 02:27:20 ]
pi_116013128
Sinds ik supps gebruik en goed eet is mijn bloed zo voedzaam dat die muggen in mijn kamer niet meer bij te houden zijn ;(
pi_116013257
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:19 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ik zou nooit aan AAS beginnen, en als ik het al zou overwegen ook echt pas wanneer ik zeker weet dat ik natty aan mijn top zit en dat is nog lang niet zo.

En ik ken ook een hoop van die lutsers die na een half jaar trainen al aan de AAS gaan. Puisten plofkoppen alles nu
Tsja, als je aan de AAS gaat dan moet je het sowieso 100% zeker willen en je moet van wanten weten. Die plofkoppen zijn echt zielig. Maar ik mire wel hard op die gozers die ik ken, die hebben echt een lichaam om trots op te zijn. Eéntje gaat wel te ver tho, terwijl die er goed uit ziet, maar dat moet die zelf weten.
If not now, then when.
pi_116013367

Kan deze in de OP?
pi_116013423
Ik zet elk weekend wel een spuit met testosteron en andere goodies. Gewoon ook echt goed diep naar binnen duwen en helemaal leegknijpen, komt geen bloed aan te pas. Wel zorgvuldig zijn, want je wil niets afbreken. Geweldig vinden ze het.
  zondag 26 augustus 2012 @ 03:24:52 #45
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_116013880
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  zondag 26 augustus 2012 @ 11:46:46 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116017358
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 02:42 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zet elk weekend wel een spuit met testosteron en andere goodies. Gewoon ook echt goed diep naar binnen duwen en helemaal leegknijpen, komt geen bloed aan te pas. Wel zorgvuldig zijn, want je wil niets afbreken. Geweldig vinden ze het.
:')_!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:05:08 #47
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116017846
Niveautje hier weer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116018247

Is dat nou arnie ?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116018338
en de hoer met 3 tieten, als ik mij niet vergis
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116018462
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:20 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
en de hoer met 3 tieten, als ik mij niet vergis
Heeft zij 3 tieten
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_116018528
ja, uit total recall
pi_116018734
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:24 schreef spierbal het volgende:

[..]

Heeft zij 3 tieten

Nee dus... tenzij kleurspoelinkje.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_116018990
Keuzes.. nu door de regen op de fiets naar de gym gaan of morgen zonder regen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_116019167
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Misschien stopt het nog met regenen... optie 3.
  zondag 26 augustus 2012 @ 12:48:20 #55
69994 seto
-|||--------|||-
pi_116019290
Je hebt discipline of je hebt het niet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_116019412
gwn thuisblijve je wil toch niet nat worde

trainen kan wel andere keer
pi_116019520
quote:
11s.gif Op zondag 26 augustus 2012 12:39 schreef drumstickNL het volgende:
Beide.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:00:06 #58
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116019672
Nu gaan, mietje :')
Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Boks van Bendoe _O_
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:23:54 #59
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116020487
'Bodybuilders' die niet elke film van Arnold 100x gezien hebben. :')
This isn't even my final form.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:25:26 #60
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116020530
Weiss, whaddup neger?
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:46:25 #61
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_116021310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Star_gazer, ik zag je pics man. Heb je IF al geprobeerd? Aangezien het volgens Autobandje eerder het vet uit je buik weg haalt.
Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het niet :o

[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 26-08-2012 13:54:12 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 26 augustus 2012 @ 13:52:21 #62
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_116021548
quote:

SPOILER

SPOILER
Een vriend van mij is zo ripped gewoon naturel, hij traint al een paar maanden niet meer maar heeft jaren judo en krachttraining gedaan.
  zondag 26 augustus 2012 @ 14:04:50 #63
77130 star_gazer
pi_116022043
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef IrCute het volgende:

[..]

Lactose intolerance is a bitch. Ik kan niet zoveel lactose verdragen, en water bij de shakes/havermout/brinta is niet zo lekker. Ik eet wel kwark, kan wel wat lactose verdragen, maar niet teveel op een dag.
Heb je al lactase-tabletten geprobeerd? Niet goedkoop, maar maakt het wat beter te verdragen. Ben zelf ook licht intolerant, maar met die tabletten merkte ik wel dat ik een stuk minder ging ruften.
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_116025312
Waldkornbrood met dikke plakken kaas en dan even in de magnetron. _O_ Alsof het de hele dag in je tas heeft gezeten. _O_
pi_116025589
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 13:46 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Ik zit al op IF. Misschien gewoon nog even geduld hebben. Het zijn de laatste loodjes richting de 10%, maar makkelijk is het niet :o
Hoe pas je IF precies toe?
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:30:11 #66
77130 star_gazer
pi_116025935
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hoe pas je IF precies toe?
Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.

Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoeg :') Merk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
-
pi_116025956
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:16 schreef Panzermaus het volgende:
Waldkornbrood met dikke plakken kaas en dan even in de magnetron. _O_ Alsof het de hele dag in je tas heeft gezeten. _O_
Gadverdamme man.
pi_116025962
Gisteren was het trouwens weer raak hoor. Even een shake gedronken. Paar uurtjes later allemaal lucht in de buik (scheten), diarree en ik moest 4x naar de wc. :') Alsof de melk aan het stollen is.
If not now, then when.
pi_116026029
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Begin met eten om 13:00, stop met eten om 21:00. Op workout dagen eet ik wat meer carbs, op rustdagen minder en meer eiwit+vetten. Workout is rond 19:00.

Het werkt trouwens wel, maar ik ben gewoon echt niet geduldig genoeg :') Merk trouwens dat ik in de ochtend een heel stuk droger sta; er zit dus ook wel wat vocht in. Met name tijdens de vastperiode zuip ik me scheel aan de water en groene thee, dus vraag me af wat ik nog meer kan doen (behalve me kentterlam zuipen de avond ervoor) om van dat vocht af te komen?
korter eating window en langere vast

altijd trainen tijdens de vast

van vocht afkomen? je zit in de wedstrijdvoorbereiding?
pi_116026095
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Veel dit soort eten eten. Knoflook, aspergers, bieten, spruiten, kool, wortels, selderij, komkommer, sla, uien, radijs, tomaten, appelazijn.

Ik maak gewoon elke dag een goede portie groene sla met tomaten, komkommer, lente-ui en wat feta. Hierover heen doe ik er Bertolli sla azijn overheen die ik een topic terug gepost heb. Erg lekker. _O_

Wat je verder eventueel zou kunnen proberen zijn langere fasts, als je dit wilt, leg ik je er meer over uit.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:34:14 #71
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026133
Moet je bij IF niet juist op een lege maag (op BCAA's alleen) trainen?
pi_116026146
ja

BCAA's hoeft niet eens
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:34:46 #73
77130 star_gazer
pi_116026159
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren was het trouwens weer raak hoor. Even een shake gedronken. Paar uurtjes later allemaal lucht in de buik (scheten), diarree en ik moest 4x naar de wc. :') Alsof de melk aan het stollen is.
Kies een whey met digestive enzymes (waaronder lactase) erin. Daarnaast dus lactase pillen. Lacteeze heten ze hier.
-
pi_116026230
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
Kan, moet niet. Wel beter resultaat.
If not now, then when.
pi_116026246
is wel aan te raden als je cut
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:37:34 #76
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_116026304
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
Je 'moet' niks bij IF, aangezien Intermittent Fasting gewoon betekent dat je een aantal uren zonder voedsel door het leven gaat. Verschillende mensen varieren hierin met of zonder trainen en het aantal uur dat je zonder voedsel gaat.

quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:34 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Kies een whey met digestive enzymes (waaronder lactase) erin.
Nog makkelijker: kies een whey isolaat ipv concentraat, daar zit zo goed als geen lactose in. :)
Confidence through competence
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:37:46 #77
55709 Stereotomy
pi_116026328
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:36 schreef 16meter het volgende:
is wel aan te raden als je cut
Want?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:38:09 #78
77130 star_gazer
pi_116026344
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:32 schreef 16meter het volgende:

[..]

korter eating window en langere vast

altijd trainen tijdens de vast

van vocht afkomen? je zit in de wedstrijdvoorbereiding?
Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is. Om dat te checken wil ik eigenlijk een tijdje van het vocht af. Ik heb al heel m'n leven zo'n love handle en het wil maar neit wegsmelten. Zie foto:

SPOILER
Zoals je ziet ben ik wel aan het opdrogen, maar dat laatste beetje rond de middel wil er maar neit af . Zelfs toen ik de marathon liep (skinny as) had ik dat ;(

Maargoed, trainen tijdens de vast lukt echt maar 1 keer per week (zaterdag vroeg in de middag). Ik kan echt me geen mogelijkheid om 5 uur m'n nest uit. Maar het lijkt me sterk dat dat het verschil is tussen 13% en 10% BF? Ik ben nog afvallende, maar het gaat tergend traag en die definitie wil maar niet komen, als zag ik laatst zowaar een soort van ader in m'n biceps. Dat die aders erg diep liggen, help natuurlijk niet echt.
-
pi_116026384
quote:
15s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Want?
meer vet verbranden
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:39:04 #80
55709 Stereotomy
pi_116026400
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

meer vet verbranden
Uhu.
pi_116026407
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is.

Maargoed, trainen tijdens de vast lukt echt maar 1 keer per week (zaterdag vroeg in de middag). Ik kan echt me geen mogelijkheid om 5 uur m'n nest uit. Maar het lijkt me sterk dat dat het verschil is tussen 13% en 10% BF? Ik ben nog afvallende, maar het gaat tergend traag en die definitie wil maar niet komen, als zag ik laatst zowaar een soort van ader in m'n biceps. Dat die aders erg diep liggen, help natuurlijk niet echt.
Je hoeft ook niet per se leangains stijl te doen he. ;)
If not now, then when.
pi_116026459
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:39 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uhu.
Nee maar in volledige afwezigheid van aminozuren zouden je spieren wat meer schade ondervinden van training o.i.d., en dan zou het de opbouw verbeteren als je wat BCAAs (of andere eiwit) nam.

Doe het zelf overigens niet hoor.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:41:23 #83
55709 Stereotomy
pi_116026488
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:40 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Nee maar in volledige afwezigheid van aminozuren zouden je spieren wat meer schade ondervinden van training o.i.d., en dan zou het de opbouw verbeteren als je wat BCAAs (of andere eiwit) nam.

Doe het zelf overigens niet hoor.
Dankje, had de puf niet om dat uit te typen.
pi_116026503
je verbrandt meer vet geloof mij maar ik heb t zelf ondervonden
pi_116026545
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je 'moet' niks bij IF, aangezien Intermittent Fasting gewoon betekent dat je een aantal uren zonder voedsel door het leven gaat. Verschillende mensen varieren hierin met of zonder trainen en het aantal uur dat je zonder voedsel gaat.

[..]

Nog makkelijker: kies een whey isolaat ipv concentraat, daar zit zo goed als geen lactose in. :)
Bedankt, binnenkort bestellen als deze op zijn! ^O^

quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lol grapjas. Ik twijfel hoeveel ervan vocht en hoeveel vet is. Om dat te checken wil ik eigenlijk een tijdje van het vocht af. Ik heb al heel m'n leven zo'n love handle en het wil maar neit wegsmelten. Zie foto:

SPOILER
Zoals je ziet ben ik wel aan het opdrogen, maar dat laatste beetje rond de middel wil er maar neit af . Zelfs toen ik de marathon liep (skinny as) had ik dat ;(

How bad do you want it? ;)
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:24 #86
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026562
Was toch dat verhaal van Autobandje laatst? Dat je meer buikvet verbrandt i.p.v. ander vet als je op een nuchtere maag sport?
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:43:41 #87
77130 star_gazer
pi_116026579
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Bedankt, binnenkort bestellen als deze op zijn! ^O^

[..]

How bad do you want it? ;)
So bad dat ik deze site aan het afspeuren ben voor een goede ECA stack (die hier overigens illegaal is, dus moet nog maar eens wat kanalen afgaan in de gym ;)).
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:44:30 #88
55709 Stereotomy
pi_116026616
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef Levolution het volgende:
Was toch dat verhaal van Autobandje laatst? Dat je meer buikvet verbrandt i.p.v. ander vet als je op een nuchtere maag sport?
10g BCAA's = nuchtere maag

Gaat om laag glycogeenniveau.
pi_116026629
quote:
7s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

So bad dat ik deze site aan het afspeuren ben voor een goede ECA stack (die hier overigens illeglaal is).
Klik

edit; oja aussie kan niet.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:44:50 #90
77130 star_gazer
pi_116026630
quote:
Heeft dat met die receptoren op het vet te maken? Had Martin Berkhan daar niet ook een artikel over?
-
pi_116026631
quote:
Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn notoir moeilijk weg te halen.

@stargazer, zoiets idd
pi_116026645
overigens zit je nog wel een stuk van 10% af hoor stargazer, wel iets meer dan paar stapjes :P
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:32 #93
77130 star_gazer
pi_116026673
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Yep! Maar als je eenmaal zo rond de <8% vet komt dat is het hoe dan ook een lastig verhaal. Onderste abs en onderrug zijn noitoir moeilijk weg te halen.
Zoals je op mijn foto ziet ben ik daar voorlopig nog niet. Schat zelf op 12 a 13%.
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:32 #94
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026674
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

10g BCAA's = nuchtere maag

Gaat om laag glycogeenniveau.
Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:45:50 #95
77130 star_gazer
pi_116026690
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef 16meter het volgende:
overigens zit je nog wel een stuk van 10% af hoor stargazer, wel iets meer dan paar stapjes :P
Wat schat je? Ik moet eens een meting doen :{ Zelf denk ik 13%.

Let er wel op dat bij mij de aderen heel diep liggen.
-
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:46:27 #96
55709 Stereotomy
pi_116026709
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ja, dus je moet wel tijdens de fast trainen. Volgens mij zei niemand dat de BCAA's uitmaakten.
[Bodybuilding] (#252) Mensen die niet cell-techen weten niet

Je 'moet' niet tijdens de fast trainen, alleen als dat binnen je doelstelling past.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:47:24 #97
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116026751
quote:
Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:48:03 #98
55709 Stereotomy
pi_116026779
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:47 schreef Levolution het volgende:

[..]

Volgens mij doelde hij op 'lege maag' en niet de BCAA's.
Okee, dan bedoelden we wat anders.

In een cut (=maximaal vetverlies met behoud spier) kan trainen op een lege maag voordelen opleveren, als je in een bulkperiode (=maximaal spiertoename) zit kan voeding, met name snelle eiwitten, rondom je trainen voordeel opleveren.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:54:44 #99
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116027031
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee, dan bedoelden we wat anders.

In een cut (=maximaal vetverlies met behoud spier) kan trainen op een lege maag voordelen opleveren, als je in een bulkperiode (=maximaal spiertoename) zit kan voeding, met name snelle eiwitten, rondom je trainen voordeel opleveren.
Dit, én low-carb in de cut lijkt mij ook voordelig.

edit: hoewel, ik herinner me dat schema nog, dat insuline spierafbraak tegengaat. Dus wel op de juiste momenten nog een beetje carbs eten.
  zondag 26 augustus 2012 @ 15:58:44 #100
55709 Stereotomy
pi_116027206
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:54 schreef Levolution het volgende:

edit: hoewel, ik herinner me dat schema nog, dat insuline spierafbraak tegengaat. Dus wel op de juiste momenten nog een beetje carbs eten.
Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.

Maar sowieso, als je richting 10% en daaronder gaat cutten, zijn de laatste loodjes enorm kut. Je lichaam gaat hormoonspiegels manipuleren (o.a. leptine, ghreline, insuline, cortisol, T3, IGF1 etc.) om vet vast te houden door je metabolisme aan te passen.

Daarom is het echt een eitje om van 20% naar 18% te cutten bijvoorbeeld, maar is het kut als je van 11% naar 9% gaat bijvoorbeeld.
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:00:26 #101
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116027264
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 15:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klopt, zelfs de hard-core low-carb Paleotards raden vaak aan om na een workout wat zetmeel te nemen.
En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:02:46 #102
55709 Stereotomy
pi_116027355
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:00 schreef Levolution het volgende:

[..]

En is dat voldoende? Aangezien je in een cut zit en je misschien naar een algeheel katabolische toestand neigt, is het dan niet belangrijk om frequenter insuline te peaken?
Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.

Maar de bruto spierafbraak is het hoogst direct na het trainen en gaat dan langzaam naar beneden. Is vrijwel nul na 36 uur.

Zie bv:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9252485

http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html

Daar wasie :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Stereotomy op 26-08-2012 16:10:13 ]
pi_116027938
Even een vraagje. Ik doe al een tijdje bodybuilding met een goed schema en goede voeding. Ik zie leuke resultaten en wil dit gewoon lekker volhouden. Ik ben van plan om hier naast ook nog wat cardio mee te nemen. Niet voor vetverbranding maar meer voor conditie en algemene fitheid. Hoewel ik qua gewicht nog altijd groei merk ik dat ik snel uitgeput ben bij een simpel sprintje of fietsritje. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zodat ik zowel qua massa als conditie groei?
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:21:04 #104
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_116028175
Voedselinname verhogen zodat je ondanks de cardio toch nog in een netto caloriesurplus blijft.
BEASTMODE
  zondag 26 augustus 2012 @ 16:34:29 #105
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_116028753
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je kan ervoor kiezen om de eerste 24-36 uur na een training wat meer zetmeel te eten of melk te drinken, en daarna als je spieren weer in homeostase zijn dat niet te doen.

Maar de bruto spierafbraak is het hoogst direct na het trainen en gaat dan langzaam naar beneden. Is vrijwel nul na 36 uur.

Zie bv:

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9252485

[ afbeelding ]

http://www.bodyrecomposit(...)rkout-nutrition.html

Daar wasie :P
Duidelijk, bedankt ^O^
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:41:16 #106
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_116035530
Waarom krijg je makkelijker een zak chips naar binnen van 1.5kcal dan als je diezelfde hoeveelheid kcal aan brinta/eieren oid zou eten?
pi_116035725
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:41 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom krijg je makkelijker een zak chips naar binnen van 1.5kcal dan als je diezelfde hoeveelheid kcal aan brinta/eieren oid zou eten?
Fat: 1 gram = 9 calories
Protein: 1 gram = 4 calories
Carbohydrates: 1 gram = 4 calories
Alcohol: 1 gram = 7 calories
  zondag 26 augustus 2012 @ 19:49:30 #108
55709 Stereotomy
pi_116035854
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat vroeg hij niet.

Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.

http://wholehealthsource.(...)ypothesis-of_07.html

Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
pi_116036294
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dat vroeg hij niet.

Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.

Daarom kan je na het eten nog wel 300 kcal aan een lekker ijsje wegwerken en niet meer 300 kcal aan gekookte aardappel.
Interessant artikel!

Uit z'n vraag kon ik niet echt opmaken wat hij precies vraagt, de absolute hoeveelheid die het moeilijk maakt of de smaakvergelijking zoals op die website beschreven wordt. 1500kcal aan brinta krijg ik iig niet weg, qua hoeveelheid en smaak. :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 20:09:05 #110
55709 Stereotomy
pi_116036641
Nee klopt, maar 1500 kcal aan chips of zoutjes krijg ik wel weg :)

Zie je ook soms bij proefdieren: geef je ratten gewoon standaard ratvoedsel (van die pellets), gaat het goed. Geef je ze (menselijk!) junkfood, worden ze obees. :')

Is ook behoorlijk individueel. De een vindt eten geen bal aan en heeft moeite om 2500 kcal aan te tikken. De ander vreet alles wat los en vast zit, met name fabrieksspul, en wordt dik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stereotomy op 26-08-2012 20:14:55 ]
pi_116040587
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 19:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

wtf?
pi_116040674
Ik zie voor de zoveelste keer weer waarom ik dit topic zo dig, keep it up enzo.
pi_116043460
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef ulq het volgende:

[..]

wtf?
klopt gewoon hoor
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:02:56 #114
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_116044305
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 21:17 schreef ulq het volgende:

[..]

wtf?
Dit niet weten. :')
Deathlift or Die.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:14:53 #115
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_116045283
Lees verhalen op bodybuilding fora's dat mensen worden afgewezen wanneer ze solliciteren omdat ze te breed zouden zijn en dat zou mensen afschrikken :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:23:26 #116
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_116046027
quote:

[..]

Dat vroeg hij niet.

Het is een complexe interactie tussen smaak (!) , structuur, volume en macronutrienten van voedsel aan de ene kant met hoe je hersenen erop reageren aan de andere kant.

Lopende artikelenmachine deze man, props!
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_116046573
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:14 schreef Tito_Makani het volgende:
Lees verhalen op bodybuilding fora's dat mensen worden afgewezen wanneer ze solliciteren omdat ze te breed zouden zijn en dat zou mensen afschrikken :')
Vriend, waarom denk je dat ik werkloos ben. En nee, lachen doe je maar om homevideo's.

fora's is wel nieuw voor mij trouwens :D

quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:23 schreef VASND het volgende:

[..]

Lopende artikelenmachine deze man, props!
Dit inderdaad. :D
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:34:02 #118
333623 Tito_Makani
Een hawaiiaan
pi_116046808
Weet iemand of je supps mee kan nemen naar het buitenland als je met vliegtuig reist? Ik ga een jaar naar het buitenland en de supps zijn daar echt duur maar het is in Azië en ik wil niet de rest van me leven vast zitten omdat ze denken dat het potten vol met drugs zijn ;(
pi_116046892
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
Weet iemand of je supps mee kan nemen naar het buitenland als je met vliegtuig reist? Ik ga een jaar naar het buitenland en de supps zijn daar echt duur maar het is in Azië en ik wil niet de rest van me leven vast zitten omdat ze denken dat het potten vol met drugs zijn ;(
:') ga je voor een jaar supps meenemen?
"Fear is only as deep as the mind allows."
pi_116046929
quote:

[..]

Dat vroeg hij niet.

Daarom had ik nog altijd een plekje voor een ijsje over na een grote maaltijd. _O_
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:36:16 #121
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_116046948
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:34 schreef Tito_Makani het volgende:
bestel je toch via het internet!
pi_116047546
binnekort een meeting met als dresscode zyzz shorts
pi_116047635
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bestel je toch via het internet!
Ik heb zo'n variety pack van whey perfection mee genomen op vakantie naar Portugal dit jaar. Volgens mij mag je het gewoon mee zolang het nog gesealed is.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:47:12 #124
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116047683
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vriend, waarom denk je dat ik werkloos ben. En nee, lachen doe je maar om homevideo's.

fora's is wel nieuw voor mij trouwens :D

[..]

Dit inderdaad. :D
Dutchbodybuilding is 75% retard.
Boks van Bendoe _O_
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:48:24 #125
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_116047769
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Inderdaad :D
'ik kan geen baan vinden want ik ben te breed'
Sure you are :')
BEASTMODE
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:49:17 #126
253447 Ethanolic
pi_116047837
quote:
10s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:47 schreef Bendoe het volgende:

[..]

Wat een bullshit :')
Deathlift or Die.
pi_116047911
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Iemand voelt zich aangesproken.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:52:31 #128
253447 Ethanolic
pi_116048050
Nee totaal niet, ik ben er zelf niet heel actief, maar om nou als 16 jarige ecto te zeggen dat mensen die daar regelmatig posten retards zijn :')
Deathlift or Die.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:53:35 #129
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116048126
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Er zitten veel onwetenden, laat ik het zo zeggen. Mensen die simpele dingen verkeerd doen.
Boks van Bendoe _O_
pi_116048213
die zitten hier niet?
pi_116048223
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
Nee totaal niet, ik ben er zelf niet heel actief, maar om nou als 16 jarige ecto te zeggen dat mensen die daar regelmatig posten retards zijn :')
Er zitten veel retards ja.
If not now, then when.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:55:46 #132
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116048263
quote:
13s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
;(
Boks van Bendoe _O_
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:56:14 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_116048297
quote:
1s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:48 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Inderdaad :D
'ik kan geen baan vinden want ik ben te breed'
Sure you are :')
het ziekenhuis zoekt nog bloedprikkers :')
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:57:56 #134
253447 Ethanolic
pi_116048399
quote:
14s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Er zitten veel retards ja.
Denk dat er meer retards op fok zitten dan op dbb :')
Deathlift or Die.
  zondag 26 augustus 2012 @ 22:59:11 #135
369415 Bendoe
-|||----------|||-
pi_116048476
Ik moet nog groeispurt ja
Boks van Bendoe _O_
pi_116048530
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Denk dat er meer retards op fok zitten dan op dbb :')
Op heel FOK! denk ik niet, FOK! is meer dan ONZ en KLB. Verder in dit topic denk ik ook niet, aangezien we hier mensen hebben die er erg veel van bodybuilding weten op wetenschappelijk niveau.

Als je op DBB zit dan moet je erg goed zijn in het onderscheiden van waarheden en onzin, in my opinion.
If not now, then when.
pi_116048768
Ik vind één zo'n allround-topic ook praktischer dan een heel forum in de gaten houden. Deze reeks is trouwens al echt oud hè, maar heb er de afgelopen 12+ maanden heel veel aan gehad. :D Ik houd van jullie allemaal enzo. O+ (full homo)
pi_116053763
Wat zeggen jullie als iemand vraagt waarom je nu eigenlijk traint? Waarom je geen alcohol neemt, gezond eet en niet/nauwelijks junkfood eet? Waarom je x keer per week naar de sportschool gaat?
  maandag 27 augustus 2012 @ 00:58:57 #139
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_116054360
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:41 schreef MrGuma het volgende:
Wat zeggen jullie als iemand vraagt waarom je nu eigenlijk traint? Waarom je geen alcohol neemt, gezond eet en niet/nauwelijks junkfood eet? Waarom je x keer per week naar de sportschool gaat?
Ik trek mijn shirt uit en vraag hun dat ook te doen.

Vaak is de boodschap dan wel duidelijk.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_116054782
quote:
Bij het uitgaan complete je 99% van je objectives binnen 3 minuten, en vanaf daar zie je wel wat je wil. Dat streepje voor bij de vrouwen is wel leuk (en voor veel jongemannen ook prio #1), maar veel meer waard zijn de lol in het trainen / uitlaatklep, de gezondheids-voordelen, je zelfbeeld, lekker ergens aan werken, zien waar je lichaam toe in staat is (je bent nu jong), doorzettingsvermogen+discipline vergroten, kleding zit beter, etc etc. Hobby voor het leven, maar eigenlijk is het veel meer. :)

En zoals ene Koerd ooit zei, 'het geeft mijn ego substantie'. Dat vind ik ook wel een mooie.

quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Mr.J het volgende:

[..]

_O_
  maandag 27 augustus 2012 @ 07:55:08 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116056813
quote:
Omdat ik me d'r 100x beter door voel. En waarom niet.

'k vind het raar om te zeggen "omdat ik HUGE moet worden" :') ook al is dat wel zo *)

quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 00:58 schreef Mr.J het volgende:

[..]

:') _O-

Maarja, het is precies het zelfde als je aan een echte hardloper vraagt waarom i 5x per week een uur gaat hardlopen. Omdat je je pas lekker/voldaan voelt als je geweest bent. c_/
En je gewoon een rush krijgt als je ergens weer beter in geworden bent of serieus verschil/vooruitgang ziet.
Verder heb ik gemerkt dat ik het erg leuk vind als iemand anders die ook serieus bezig is dingen/tips aan je vraagt en om die persoon dan mee op te helpen. (8>

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 27-08-2012 09:16:32 ]
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:10:14 #142
77130 star_gazer
pi_116057543
quote:
0s.gif Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef VulcanRaven het volgende:
Even een vraagje. Ik doe al een tijdje bodybuilding met een goed schema en goede voeding. Ik zie leuke resultaten en wil dit gewoon lekker volhouden. Ik ben van plan om hier naast ook nog wat cardio mee te nemen. Niet voor vetverbranding maar meer voor conditie en algemene fitheid. Hoewel ik qua gewicht nog altijd groei merk ik dat ik snel uitgeput ben bij een simpel sprintje of fietsritje. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zodat ik zowel qua massa als conditie groei?
Meer eten :) Wel goed op je macro's blijven letten; als je extra cardio gaat toevoegen, zou ik in ieder geval extra complexe koolhydraten meepakken om je spierglycogeen op peil te houden. Doe je dit niet, dan kunnen je reguliere workouts achteruit gaan. Als je eiwitten al op niveau zijn (per kilo lichaamsgewicht 2 gram per dag) kun je de rest aanvullen met goede vetten (nootjes bijvoorbeeld).
-
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:40:39 #143
77130 star_gazer
pi_116058004
Ik heb me toch een tergende DOMS in mijn onderarmen van die chin-ups... Echt niet normaal. Duidelijk dat mijn grip de beperkende factor is, want zowel de lats als biceps voel ik eigenlijk nauwelijks. Can not fap ;(
-
  maandag 27 augustus 2012 @ 09:43:48 #144
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116058059
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb me toch een tergende DOMS in mijn onderarmen van die chin-ups... Echt niet normaal. Duidelijk dat mijn grip de beperkende factor is, want zowel de lats als biceps voel ik eigenlijk nauwelijks. Can not fap ;(
heb je niks anders gedaan dan die chin-ups? Kan me bijna niet voorstellen dat je daar nou spierpijn van krijgt. Of knijp je ontiegelijk hard?

Heb je al wat oefeningen gedaan om die grip te verbeten?

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 27-08-2012 09:51:23 ]
pi_116059051
quote:
7s.gif Op maandag 27 augustus 2012 09:40 schreef star_gazer het volgende:
Probeer 'te hangen' in je lats en vanuit daar te duwen. Als je het goed doet, duw je vanzelf je borst naar voren. Niet hard knijpen met je handen wil ook wel helpen.
pi_116059871
Ben wel benieuwd wat voor suppl je moet nemen om dit te behalen?

Klik hier!!
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_116059899
niks

de massa is weinig bijzonders, alleen laag vetpercentage

goed eten en hard trainen
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:35:04 #148
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_116060899
Inderdaad daar is weinig moeite voor nodig, als die gasten meer dan 80 kg wegen zou ik het al knap vinden
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:37:25 #149
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116060954
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:35 schreef kidkash19 het volgende:
Inderdaad daar is weinig moeite voor nodig, als die gasten meer dan 80 kg wegen zou ik het al knap vinden
chest 99cm :')

waist 77cm dat dan weer wel })
pi_116061050
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 10:59 schreef draadstalig het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor suppl je moet nemen om dit te behalen?

Klik hier!!
Wat een ecto. _O-
If not now, then when.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:41:20 #151
253447 Ethanolic
pi_116061052
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:37 schreef RaymondK het volgende:

[..]

chest 99cm :')

waist 77cm dat dan weer wel })
Mijn waist is nu nog 85cm :') :'(
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:42:24 #152
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_116061083
quote:
13s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:41 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Mijn waste is nu nog 85cm :') :'(

nou, die gast is wel 184cm, dus dan is die waist best small. Maar die chest maat is triest.

haha, hoe was je KFC? Of was dat nou zeta (8>
  maandag 27 augustus 2012 @ 11:44:31 #153
253447 Ethanolic
pi_116061139
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 11:42 schreef RaymondK het volgende:

[..]

nou, die gast is wel 184cm, dus dan is die waist ben small. Maar die chest maat is triest.

haha, hoe was je KFC? Of was dat nou zeta (8>
Ja dat was ik. 27 hotwings niet opgekregen :( maar was wel super lekker weer :9
Deathlift or Die.
pi_116061498
gister eat stop eat gelezen van Brad Pilon, als je nog twijfelt over het vasten in het algemeen is dit een mooie eye-opener
pi_116061725
Na een zuipvakantie, een week ziek zijn en een druggy zaterdag achter elkaar zet ik een betere training neer als de laatste training voor m'n vakantie. lolwut?

Edit: /dagboek
pi_116062107
Iemand in de regio Utrecht die nog whey/crea/BCAA etc moet hebben?

Ik ga weer bestellen bij MyProtein. Samen inkopen = meer besparen.

De smaakloze whey is echt een aanrader. Eenvoudig zelf een smaakje aan toe te voegen.
pi_116062165
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef 16meter het volgende:

De smaakloze whey is echt een aanrader. Eenvoudig zelf een smaakje aan toe te voegen.
jammer dat je te ver woont, een mega bulk bij myprotein inkopen scheelt echt veel
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:20:26 #158
354147 SunTzu
pi_116062255
Damn net op de weegschaal gaan staan voor de gein, ben nog maar 70kg.
pi_116062295
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:20 schreef SunTzu het volgende:
je chickmagnet is wel mega nu
pi_116062361
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ey brah, je skipt de ECA? :@
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:25:15 #161
354147 SunTzu
pi_116062392
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag blackout gehad, heel de week maximaal maar 5 uur per nacht geslapen en toen met een dikke meid gezoend ;(
pi_116062415
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Ey brah, je skipt de ECA? :@
Is ook fake mang, had je die link gestuurd MSJ is <8mg met een 30mg label
pi_116062444
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ooh ja man, maar dacht dat je die andere ging halen :p
pi_116062456
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:15 schreef 16meter het volgende:

Om welke whey gaat het?
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:34:22 #165
55709 Stereotomy
pi_116062636
quote:
quote:
Everyone thinks they're on their way to single digit body fat as soon as they see a blurry four-pack in the right lighting. Your final body weight at 5-6% will be a lot less than what you think.
:D
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:37:17 #166
253447 Ethanolic
pi_116062739
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag blackout gehad, heel de week maximaal maar 5 uur per nacht geslapen en toen met een dikke meid gezoend ;(
Gadverdamme scheer je weg hiero man.
Zoenen met een fatty. :r :r
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:37:30 #167
354147 SunTzu
pi_116062748
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik dan nog maar zo'n 65kg weeg, nog 6 weken te gaan. Shit dan ben ik skinny as fuck.

quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Gadverdamme scheer je weg hiero man.
Zoenen met een fatty. :r :r
Echt schande, gelukkig heeft maar 1 iemand het gezien :') ze had wel megatieten.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:15 #168
253447 Ethanolic
pi_116062766
Net nieuw schemaatje gemaakt :9 Ga vanaf nu exact m'n gewicht bijhouden.
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:39:49 #169
253447 Ethanolic
pi_116062811
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:37 schreef SunTzu het volgende:
[..]

Echt schande, gelukkig heeft maar 1 iemand het gezien :') ze had wel megatieten.
A skinny guy with a six pack is like a fat girl with big tits.
It doesn't count.
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:42:46 #170
354147 SunTzu
pi_116062899
quote:
10s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:39 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

A skinny guy with a six pack is like a fat girl with big tits.
It doesn't count.
;(
pi_116062975
Failure is success if we learn from it.
pi_116062980
cutten is wel slecht voor je ego

blijft altijd minder over dan je had gehoopt :S

zit nu rond de 12%, misschien toch maar een standaard leangains gaan volgen

in principe zou ik dan ook nog (minimaal) vet moeten verliezen en lean mass aan moeten komen? crenartine kuurtje erbij om stiekem wat extra vocht in de muskels te stopppen voor die grotere look =$
pi_116063088
quote:
en hoe zit je kleding? van welk gewicht kom je?

kan me voorstellen dat het vreemd is. maar 5 a 6 % bf is ook echt verdomd weinig.

Ga ik niet eens proberen....,nou ja mss 1 keer :P

netjes
pi_116063115
5 a 6% is ziekelijk laag, ik zou het niet eens redden denk ik
wel respect _O_

nog voor ik de 10% bereikt heb is t verlangen naar meer massa/kracht te groot om de cut door te zetten, weet ik wel zeker (ja, "how bad do you want it", ik weet :') ) uiteindelijk is dat wel het primaire doel, natuurlijk.
pi_116063216
op wat voor vp% zou zyzz hebben gezeten ?
  maandag 27 augustus 2012 @ 12:54:58 #176
354147 SunTzu
pi_116063225
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

en hoe zit je kleding? van welk gewicht kom je?

kan me voorstellen dat het vreemd is. maar 5 a 6 % bf is ook echt verdomd weinig.

Ga ik niet eens proberen....,nou ja mss 1 keer :P

netjes
Het meeste van mijn kleding is te groot, ik heb van 4 mensen gehoord dat ik niet meer hoef af te vallen maar aan de andere kant word ik vaak "brede" genoemd en afgelopen zaterdag vroegen een aantal meiden verbaasd waarom ik geen vriendin heb :)
12 weken geleden woog ik 78kg, qua gevoel word ik nu niet vrolijker eigenlijk maar misschien ligt het aan vandaag.
pi_116063251
ome zyzz was zo'n 7%
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef mtchel112 het volgende:
op wat voor vp% zou zyzz hebben gezeten ?
ome zyzz zo'n 7% tijdens zijn shredded fases
pi_116063282
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:54 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Het meeste van mijn kleding is te groot, ik heb van 4 mensen gehoord dat ik niet meer hoef af te vallen maar aan de andere kant word ik vaak "brede" genoemd en afgelopen zaterdag vroegen een aantal meiden verbaasd waarom ik geen vriendin heb :)
12 weken geleden woog ik 78kg, qua gevoel word ik nu niet vrolijker eigenlijk maar misschien ligt het aan vandaag.
vandaag geen dexa ingenomen toevallig omdat je een bad mood hebt?
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:05:16 #179
55709 Stereotomy
pi_116063484
quote:

[..]

Mja, iemand die 15-20% bf is, ziet er met kleding vaak groter uit dan iemand die een ervaren krachttrainer is op 10% bf. Best misleidend. Pas als de kleding uit gaat, is het verschil duidelijk.
pi_116063513
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Mja, iemand die 15-20% bf is, ziet er met kleding vaak groter uit dan iemand die een ervaren krachttrainer is op 10% bf. Best misleidend. Pas als de kleding uit gaat, is het verschil duidelijk.
maar ik zou eerder mn kledij uitdoen bij 10% dan wanneer ik een propje ben op 20 :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:08:36 #181
55709 Stereotomy
pi_116063567
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:06 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

maar ik zou eerder mn kledij uitdoen bij 10% dan wanneer ik een propje ben op 20 :P
Nou dat wel :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:17:19 #182
354147 SunTzu
pi_116063833
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:56 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

vandaag geen dexa ingenomen toevallig omdat je een bad mood hebt?
Jawel maar denk dat het gewoon een blue monday is, heb ook 2 vrienden laten vallen omdat ze altijd maar praten over trainen maar nooit meer meegingen. Ik begin verachting te krijgen tegenover luie mensen. Het is gewoon een hele verandering van dik zijn naar fit worden.
Mijn hele mindsetting moet aangepast worden.

Maybe ben ik gewoon toe aan vakantie. Over 3 maanden ga ik 2 maandjes naar m'n thuisland gelukkig.
pi_116063972
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:17 schreef SunTzu het volgende:

[..]

Jawel maar denk dat het gewoon een blue monday is, heb ook 2 vrienden laten vallen omdat ze altijd maar praten over trainen maar nooit meer meegingen. Ik begin verachting te krijgen tegenover luie mensen. Het is gewoon een hele verandering van dik zijn naar fit worden.
Mijn hele mindsetting moet aangepast worden.

Maybe ben ik gewoon toe aan vakantie. Over 3 maanden ga ik 2 maandjes naar m'n thuisland gelukkig.
misschien gewoon overtraind

logisch dat je anders aankijkt naar mensen die alleen maar lopen te zeiken dat ze bv niet kunnen afvallen en alleen maar negatief zijn, wanneer je jezelf hebt getransformeerd. neem het ze niet kwalijk, het is niet voor iedereen weggelegd.

miss dat dexaprine je ook gewoon wat negatiever maakt, in mijn examenweek een keer dexa ingenomen en heb echt een HELE erge klote dag gehad, niks lukte, mega kort lontje en heel de dag depressief.

waar kom je vandaag btw :)
pi_116064206
quote:

[..]

och ik ben eens 14 kg verloren in ik denk ongeveer 2 maanden.

Dat was kut.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:47:57 #185
354147 SunTzu
pi_116064775
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:22 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

misschien gewoon overtraind

logisch dat je anders aankijkt naar mensen die alleen maar lopen te zeiken dat ze bv niet kunnen afvallen en alleen maar negatief zijn, wanneer je jezelf hebt getransformeerd. neem het ze niet kwalijk, het is niet voor iedereen weggelegd.

miss dat dexaprine je ook gewoon wat negatiever maakt, in mijn examenweek een keer dexa ingenomen en heb echt een HELE erge klote dag gehad, niks lukte, mega kort lontje en heel de dag depressief.

waar kom je vandaag btw :)
Vietnam :7 kan niet wachten om te gaan berg beklimmen, op het strand liggen en met een AK47 te schieten.
  maandag 27 augustus 2012 @ 13:58:25 #186
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116065164
Zijn d'r nog bepaalde tactieken die jullie hanteren bij nachtdiensten? Ik ga vandaag ook maar weer beginnen maar de laatste weken heb ik vaak wel 3 nachtdiensten achter elkaar.

Aangezien rust een belangrijk iets is voor spierontwikkeling (wat dus gaat ontbreken deze dagen)...
pi_116065181
Vandaag school weer begonnen dus geswitcht van 2-split naar 3-split. Net getraind en ik vroeg mij dus af of mijn chest training wel effectief is.

- Benchpress (voeten op bank)
- Flies
- Dips

Genoeg, of meer? Zoals je weet train ik in m'n garage dus ik kan niet even een apparaat er tussen pakken. Heb de mogelijkheid tot oefeningen met een dummbell, stang, optrek stang en dip steunen.

Thnx y'all. :*
If not now, then when.
pi_116065456
quote:
5s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag school weer begonnen dus geswitcht van 2-split naar 3-split. Net getraind en ik vroeg mij dus af of mijn chest training wel effectief is.

- Benchpress (voeten op bank)
- Flies
- Dips

Genoeg, of meer? Zoals je weet train ik in m'n garage dus ik kan niet even een apparaat er tussen pakken. Heb de mogelijkheid tot oefeningen met een dummbell, stang, optrek stang en dip steunen.

Thnx y'all. :*
Incline? Maar waarom die voeten op de bank? Je wordt daar alleen instabiel van?
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2012 @ 14:10:11 #189
230491 Zith
pls tip
pi_116065623
Iemand een online food-tracking website met een grote database van voedsel en waar je snel de ingenomen hoeveelheden over weken/maanden kan zien?
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:12:14 #190
253447 Ethanolic
pi_116065695
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:58 schreef RickoKun het volgende:
Zijn d'r nog bepaalde tactieken die jullie hanteren bij nachtdiensten? Ik ga vandaag ook maar weer beginnen maar de laatste weken heb ik vaak wel 3 nachtdiensten achter elkaar.

Aangezien rust een belangrijk iets is voor spierontwikkeling (wat dus gaat ontbreken deze dagen)...
Gewoon 8 uur slapen.
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:27:44 #191
253447 Ethanolic
pi_116066266
Heerlijke eerste serieuze training gehad na mijn vakantie. Nieuw schemaatje gemaakt; toch meer massa dit keer. Rug en biceps aangepakt.

DL 3*5
Pull-ups 3*8*bw (pfoe was zwaar, maar ze lukten. Ben echt blij dat ik hier voor de vakantie goed op heb getraind)
Machine Row 12-10-8-6
Db BOR 12-10-8-6
Lat Pulldown dropset

Preacher curl 3*8
Cable curl 12-10-8 (laatste maakte ik een dropset van)

Morgen op het programma:
BP 3*8
Dips 3*8*bw
Incline db bp 12-10-8-6
Cable fly 12-10-8-6
Pec deck dropset

Skullcrushers 3*8
Tricep pushdown 12-10-8-6 (laatste dropset)

Iemand wellicht nog tips, op- of aanmerkingen?
Deathlift or Die.
pi_116066996
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 13:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

klopt ja :')

vooral armen/schouders/rug lijken veel dikker
pi_116067018
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:27 schreef Ethanolic het volgende:
Heerlijke eerste serieuze training gehad na mijn vakantie. Nieuw schemaatje gemaakt; toch meer massa dit keer. Rug en biceps aangepakt.

DL 3*5
Pull-ups 3*8*bw (pfoe was zwaar, maar ze lukten. Ben echt blij dat ik hier voor de vakantie goed op heb getraind)
Machine Row 12-10-8-6
Db BOR 12-10-8-6
Lat Pulldown dropset

Preacher curl 3*8
Cable curl 12-10-8 (laatste maakte ik een dropset van)

Morgen op het programma:
BP 3*8
Dips 3*8*bw
Incline db bp 12-10-8-6
Cable fly 12-10-8-6
Pec deck dropset

Skullcrushers 3*8
Tricep pushdown 12-10-8-6 (laatste dropset)

Iemand wellicht nog tips, op- of aanmerkingen?
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
pi_116067042
denk dat hij wel squat :P
  maandag 27 augustus 2012 @ 14:56:20 #195
253447 Ethanolic
pi_116067134
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:51 schreef 1517 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wijsneus :)
Dag 3:
SQ/Lunges/Calve Raises
MP/Rear Delt Raise/Lateral Raise/Front Raise
Deathlift or Die.
pi_116067183
Komt vast nog een Benen schouders dagje achteraan
pi_116067202
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:05 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Incline? Maar waarom die voeten op de bank? Je wordt daar alleen instabiel van?
Ik merk zelf dat ik mijn borst dan beter hit, weet niet of het klopt, maar ik vind het fijner.
If not now, then when.
pi_116067209
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 14:10 schreef Zith het volgende:
Iemand een online food-tracking website met een grote database van voedsel en waar je snel de ingenomen hoeveelheden over weken/maanden kan zien?
http://www.eatthismuch.com/
If not now, then when.
pi_116067878
Wat ik laatst zei, de beeldhouwer van je eigen lichaam. _O_ Kom ik dit plaatje net tegen. 8-)

If not now, then when.
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:24:50 #200
77130 star_gazer
pi_116068100
quote:
1s.gif Op maandag 27 augustus 2012 12:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Klik. 25mg ephedra, 200mg caffeine, 15mg salicine (aspirine).

Heb er nog niet besteld, maar ben wel geinteresseerd.

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 27-08-2012 15:38:56 ]
-
pi_116068192
wat is nou is ff een goede site om je kcals te berekenen, huisvrouw sites geven me natuurlijk niet de goede informatie.
pi_116068251
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:27 schreef mtchel112 het volgende:
wat is nou is ff een goede site om je kcals te berekenen, huisvrouw sites geven me natuurlijk niet de goede informatie.
http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html

Beter is om gewoon een exceltabel te maken en daar de waardes in de zetten.
pi_116068407
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:28 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html

Beter is om gewoon een exceltabel te maken en daar de waardes in de zetten.
shittzz ik bedoel mn kcal verbruik geen idee hoe dat nou heet op dit moment, BMR ouzo, gewoon hoeveel kcal je nodig hebt op een dag (onderhoud dus)

ga vanaf morgen weer naar school dus een normaal rustig leven is weer aan de orde, ga leangains nu wat serieuzer doorzetten met de volgende doelen:

trainingsdagen +10% high carb low fat
rustdagen -30% low carb moderate fat
pi_116068534
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:32 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

shittzz ik bedoel mn kcal verbruik geen idee hoe dat nou heet op dit moment, BMR ouzo, gewoon hoeveel kcal je nodig hebt op een dag (onderhoud dus)

ga vanaf morgen weer naar school dus een normaal rustig leven is weer aan de orde, ga leangains nu wat serieuzer doorzetten met de volgende doelen:

trainingsdagen +10% high carb low fat
rustdagen -30% low carb moderate fat
http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php

Zo één? Voldoet prima
pi_116068584
Kijk eens (met dank aan Stereo).

IF Calculator

Vergeet onderaan niet even te switchen naar kg/cm.
If not now, then when.
pi_116068875
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:35 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

http://voedingsbehoefte.nl/calculator.php

Zo één? Voldoet prima
Confronterend. Zit op 2800 kcal voor vandaag terwijl ik op onderhoud eet :').
  maandag 27 augustus 2012 @ 15:45:15 #207
77130 star_gazer
pi_116068928
quote:
12s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

IF Calculator

Die gaat de bookmarks in _O_

Nog 2 kilo eraf op 0/-20 en dan ga ik de body recomposition (-20/+20) in.
-
pi_116068967
@jahr00n @Yuri_boyka thanks bro's 1luf

die IF calculator is darn handig, ga toch maar voor de -10/-30 denk ik, zit nu op zon 16% vet

volgens de calculator zou ik rond januari op de 11-12% zitten, dat is heel leuk nieuws!
vind alleen 3g/kg lichaamsgewicht eiwit wat teveel en te duur (ben slechts een studentje)

edit: volgens die calculator zou ik op 5% moeten zitten in januari, zijn zulke resultaten echt mogelijk als endo zijnde? ik zou al door het dag vliegen als ik op 8-9% zou staan :')
pi_116069018
quote:
12s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

IF Calculator

Deze is ook wel nice ja.

Ik moet 4500kcal eten om 20% boven onderhoud te komen. :')
pi_116069136
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:45 schreef mtchel112 het volgende:
@jahr00n @Yuri_boyka thanks bro's 1luf

die IF calculator is darn handig, ga toch maar voor de -10/-30 denk ik, zit nu op zon 16% vet

volgens de calculator zou ik rond januari op de 11-12% zitten, dat is heel leuk nieuws!
vind alleen 3g/kg lichaamsgewicht eiwit wat teveel en te duur (ben slechts een studentje)
No probs.

Wat ik trouwens raar vind is dat die calculator uit gaat van 0,5kg vet verlies per week terwijl ik altijd dacht dat 1kg mogelijk is.

Ik ben zelf wel ~1kg per week kwijtgeraakt, dus tsja, ik weet het niet.
If not now, then when.
pi_116069403
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 15:47 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Deze is ook wel nice ja.

Ik moet 4500kcal eten om 20% boven onderhoud te komen. :')
Stats?
pi_116069625
IF
quote:
gewoon 2mg/kg pakken, doe ik ook

300g eiwit per dag is nergens voor nodig en idd duur.
pi_116069731
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116069764
quote:

edit: volgens die calculator zou ik op 5% moeten zitten in januari, zijn zulke resultaten echt mogelijk als endo zijnde? ik zou al door het dag vliegen als ik op 8-9% zou staan :')
Je kan het misschien bereiken, maar zou niet verwachten dat je het vast houdt. Ik ging denk ik met zo'n 10-11% de vakantie in en kwam met 16-17% thuis na niet eens veel of ongezond gegeten te hebben.
pi_116069894
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Je kan het misschien bereiken, maar zou niet verwachten dat je het vast houdt. Ik ging denk ik met zo'n 10-11% de vakantie in en kwam met 16-17% thuis na niet eens veel of ongezond gegeten te hebben.
maar doe je leangains? als je daarna gewoon +20/-20 pakt zal je wss als endo zijnde stijgen in vp maar niet echt meer een bolle jopie worden
pi_116069902
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:05 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

No wai brah... voornamelijk vocht ofzo. Je gaint nooit 5%+ (een paar kg vet, dus enkele tienduizenden kcal boven je onderhoud gegeten) in een vakantie.
Of toch du vader?
pi_116070286
quote:
2s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:08 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

No wai brah... voornamelijk vocht ofzo. Je gaint nooit 5%+ (een paar kg vet, dus enkele tienduizenden kcal boven je onderhoud gegeten) in een vakantie.
Brah, ik weet niet of je je m'n foto nog kan herinneren die ik hier in dit topic gegooid heb, maar van die strakke buik met bovenste abs zichtbaar was heu-le-maal niets meer over. Ik kwam thuis met een bolle buik. Ik denk dat t zuipen heeft aangetikt (ook al was t whiskey) samen met het eten na uitgaan.
pi_116070332
gewoon niet te veel alcohol zuipen.. is nergens voor nodig en allemaal loze kcal

jezelf in de hand houden, net als met andere drugs
pi_116070377
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:18 schreef 16meter het volgende:
gewoon niet te veel alcohol zuipen.. is nergens voor nodig en allemaal loze kcal

jezelf in de hand houden, net als met andere drugs
Ik ga maar 1 van de 52 weken in een jaar op vakantie, dan mag ik mezelf wel enigszins laten gaan imo. Heb t niet eens extreem bont gemaakt, geen junkfood etc. Savonds gewoon rijst/pasta met vis op kip gekookt alles..
pi_116070787
Eigenlijk best sick hoeveel Kcals in een menu zitten wat ik eet in tegenstelling tot een normaal menu. Zo besef je best goed voor jezelf hoeveel het is. Soms ging ik 2x p.w. nog even zo'n links menu halen, terwijl ik de dag door al gegeten had.

http://www.mcdonaldsmenu.info/nutrition/menucal.jsp
If not now, then when.
pi_116071133
ff mn schema's basic inelkaar gezet, is eigenlijk simpel voedsel,

rustdagen: pindakaas, pinda's, magere kwark, eieren, whey
workout: havermout, filet américain, whey, liter melk, bananen.

avondeten neem ik er niet in mee, dat is gewoon mission impossible. hier houd ik 500kcal voor in de plaats omdat ik moeders vertrouw met wat ze maakt.
pi_116071343
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:17 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Brah, ik weet niet of je je m'n foto nog kan herinneren die ik hier in dit topic gegooid heb, maar van die strakke buik met bovenste abs zichtbaar was heu-le-maal niets meer over. Ik kwam thuis met een bolle buik. Ik denk dat t zuipen heeft aangetikt (ook al was t whiskey) samen met het eten na uitgaan.
;(

Sucks man. Maar inderdaad, je moet af en toe losgaan. Nu weer alles helemaal in check of wat?
Of toch du vader?
pi_116071958
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar hartslagmonitors; hebben jullie toevallig ervaring met de website van polar? De weergave van je hartslag en dergelijke. Wil dit namelijk in o.a. grafieken en dergelijke gaan bijhouden.

Als je een polar hebt, welke heb je?
pi_116072091
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 16:59 schreef MrGuma het volgende:
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar hartslagmonitors; hebben jullie toevallig ervaring met de website van polar? De weergave van je hartslag en dergelijke. Wil dit namelijk in o.a. grafieken en dergelijke gaan bijhouden.

Als je een polar hebt, welke heb je?
Waarom wil je je hartslag bijhouden? Ben je hartpatiënt?

Hebben jullie ook wel eens dat je tijdens het deadliften darmgassen los laat? Ik was vandaag aan het deadliften (115kg, denk dat ik mixed grip moet gaan gebruiken) en bij de 3e rep kwam er van alles uit ;(

Waar kan je trouwens zo'n weightlifting belt halen?
pi_116072553
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:03 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Waarom wil je je hartslag bijhouden? Ben je hartpatiënt?

Hebben jullie ook wel eens dat je tijdens het deadliften darmgassen los laat? Ik was vandaag aan het deadliften (115kg, denk dat ik mixed grip moet gaan gebruiken) en bij de 3e rep kwam er van alles uit ;(

Waar kan je trouwens zo'n weightlifting belt halen?
Vetverbranding vs. koolhydratenverbranding.

Belt kan je op internet bestellen. Staan misschien ook op marktplaats.
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:21:39 #226
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_116072750
Boh geak gewoon supersets doen met deadlift en squats zonder gebruik te mogen maken van zitplekken :@
pi_116072780
supersets met squats en dls wtf :S

respect dat je geen rust nodig hebt tussendoor
  maandag 27 augustus 2012 @ 17:55:08 #228
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_116073829
Ik superset altijd heel m'n workout, 15minuten later staat deze jongen weer buiten.

Kom net van een eurotraining-schema;
BEASTMODE
pi_116074844
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
Ik superset altijd heel m'n workout, 15minuten later staat deze jongen weer buiten.

Kom net van een eurotraining-schema;

Wat een traps heeft die gozer _O-
pi_116075037
sinds ik euro training volg maak ik de gains van m'n leven

heerlijk alles supersetten
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:33:25 #231
253447 Ethanolic
pi_116075074
Dat is toch die andere old spice guy. :D
Deathlift or Die.
pi_116076482
quote:
6 uur per dag trainen en dan nog steeds een squatkussen gebruiken :')
pi_116076541
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:07 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

6 uur per dag trainen en dan nog steeds een squatkussen gebruiken :')
Crazy bitch :D
pi_116076662
6 uur per dag trainen :')

wat een bullshit, zelfs als je zwaar on bent

als ze het bij 1/1,5 uur zou houden zou ze groter zijn
pi_116076787
Ik ben een 'ecto'. Ofja gewoon normaal. Als ik nu serieus begin te trainen en rijst zou eten,
Wat kan ik dan ongeveer verwachten over een half jaar, en over een jaar? Iemand met duidelijke foto's of uitleg? Alvast bedankt.

Heb het hele topic gelezen en delen van de reeks, echt top! Ik heb alleen niet het geld voor shakes of supplement, kan ik zonder nog steeds een mooi resultaat boeken? Heb btw absoluut niet veel vet.
Kloon
pi_116076804
gewoon gaan trainen en volhouden

dan zie je het over een half jaartje zelf wel
pi_116076834
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef 16meter het volgende:
gewoon gaan trainen en volhouden

dan zie je het over een half jaartje zelf wel
Ik wil een doel/streven hebben. Het gaat me namelijk alleen voor 't uiterlijk..

In de vorm van een foto dus.
Kloon
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:19:35 #239
55709 Stereotomy
pi_116077031
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:14 schreef Kloontje99 het volgende:

[..]

Ik wil een doel/streven hebben. Het gaat me namelijk alleen voor 't uiterlijk..

In de vorm van een foto dus.
Je doel is iedere training een zwaarder gewicht gebruiken. Het uiterlijk is een gevolg.
pi_116077100
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je doel is iedere training een zwaarder gewicht gebruiken. Het uiterlijk is een gevolg.
Amen.
pi_116077207
quote:

[..]

pi_116078404
quote:

[..]

Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.

Vraagje (aangezien ik niet veel weet over voeding): Is deze (kwark+yoghurt) enigszins goed?

Lekker is die namelijk wel.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:50:34 #243
55709 Stereotomy
pi_116078574
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.
Context met de vraagsteller.
pi_116078774
Als er op een product staat '0% vet' dan word ik onmiddelijk achterdochtig. Ik zou het lekker op naturel houden, maar eet wat je lekker vindt.
  maandag 27 augustus 2012 @ 19:59:09 #245
55709 Stereotomy
pi_116079008
quote:
Ingrediënten

Magere kwark met 20% magere yoghurt, Vloeibare melkbestanddelen, 8% vruchten (6% aardbei, 2% framboos), gemodificeerd en natief maïszetmeel, gelatine, aroma, zoetstoffen (aspartaam, acesulfaam-K), calciumrijke minerale melkbestanddelen, vitamine B2, vitamine B6, vitamine B12, kleurstof (karmijnzuur), bron van fenylalanine

Voedingswaarde 100 gram
Energie (kcal) 40
Eiwit (g) 5,7
Totaal koolhydraten (g) 4,5
Totaal vet (g) 0
Voedingsvezel (g) 0,2

Ofwel ordinaire vetvrije kwark/yoghurt met aardbeienaroma + zoetstoffen.

Dus het 'lekker' wat je noemt komt van de aroma en zoetstoffen.
pi_116079035
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:13 schreef Kloontje99 het volgende:
Ik ben een 'ecto'. Ofja gewoon normaal. Als ik nu serieus begin te trainen en rijst zou eten,
Wat kan ik dan ongeveer verwachten over een half jaar, en over een jaar? Iemand met duidelijke foto's of uitleg? Alvast bedankt.

Heb het hele topic gelezen en delen van de reeks, echt top! Ik heb alleen niet het geld voor shakes of supplement, kan ik zonder nog steeds een mooi resultaat boeken? Heb btw absoluut niet veel vet.
Niet alleen rijst, liters volle melk als je ecto bent ^O^ .

Wat ik doe is een halve liter volle melk, daar 50gr vermalen havermout in. En dat een aantal keer per dag. Verder gewoon melk bij het eten, melk tussendoor, melk in een whey shake. En pinda's (ongezouten en ongebrand), kaas (400kcal per 100gr), chorizo en salami. Dat soort dingen. Als je ecto bent gewoon goede massamakers eten met veel eiwit erin.

Weer even mijn foto's spammen, mijn progress na 5 maanden en 2 weken

SPOILER
Dit was 30 juli, inmiddels is er weer 1.5kg bij ongeveer.

Wel lekker dik geworden, maarja na de winter gewoon in de cut, wat cardio erbij, ben je dat vet zo weer kwijt als je hard traint.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sapstengel op 27-08-2012 20:05:16 ]
pi_116079342
quote:

[..]

Vraagje (aangezien ik niet veel weet over voeding): Is deze (kwark+yoghurt) enigszins goed?

[ afbeelding ]

Als je toch kwark met smaak wil dan kan je het beste deze halen:

Erg goedkoop en lekker. Maar het beste is natuurlijk gewoon magere kwark zonder smaak.

Optimel producten zijn echt overpriced
pi_116079458
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niet alleen rijst, liters volle melk als je ecto bent ^O^ .

Wat ik doe is een halve liter volle melk, daar 50gr vermalen havermout in. En dat een aantal keer per dag. Verder gewoon melk bij het eten, melk tussendoor, melk in een whey shake. En pinda's (ongezouten en ongebrand), kaas (400kcal per 100gr), chorizo en salami. Dat soort dingen. Als je ecto bent gewoon goede massamakers eten met veel eiwit erin.

Weer even mijn foto's spammen, mijn progress na 5 maanden en 2 weken

SPOILER
Dit was 30 juli, inmiddels is er weer 1.5kg bij ongeveer.

Wel lekker dik geworden, maarja na de winter gewoon in de cut, wat cardio erbij, ben je dat vet zo weer kwijt als je hard traint.
Zo'n erge ecto ben ik ook weer niet, je kan de ribben niet tellen iig. Bedankt voor de tips en al een mooi resultaat. :)
Kloon
pi_116079609
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:06 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Als je toch kwark met smaak wil dan kan je het beste deze halen:

[ afbeelding ]

Erg goedkoop en lekker. Maar het beste is natuurlijk gewoon magere kwark zonder smaak.

Optimel producten zijn echt overpriced
Waar haal je die? Ik heb alleen een grote AH in de buurt (vlakbij de bushalte), andere supermarkten liggen wat verder. :(

En zo'n bak moet je dus in een keer nuttigen?
pi_116079664
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:08 schreef Kloontje99 het volgende:

[..]

Zo'n erge ecto ben ik ook weer niet, je kan de ribben niet tellen iig. Bedankt voor de tips en al een mooi resultaat. :)
Bedankt :) . Ik was wel een erge ecto, heb een tijd zelfs 67 gewogen :X .

Train 3x per week (borst+biceps, benen+schouders, rug+triceps), verder gewoon caloriën tellen (3500 op trainingsdagen, 3000-3200 op rustdagen), 160-170 gram eiwit, rest aanvullen met koolhydraten en vet.

En eiwit hoeft niet duur te zijn, bak magere kwark van 60 cent zit ruim 40 gram eiwit in.
pi_116079696
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:

SPOILER
pi_116079725
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef VeniVidiViciV het volgende:
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:

SPOILER
Die foto heb je al een keer laten zien xD

Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
pi_116079777
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Die foto heb je al een keer laten zien xD

Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
Oh :P
pi_116079800
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

Waar haal je die? Ik heb alleen een grote AH in de buurt (vlakbij de bushalte), andere supermarkten liggen wat verder. :(

En zo'n bak moet je dus in een keer nuttigen?
Ja, moet je makkelijk kunnen wegkrijgen. Zit ook niet zoveel aan kcal in (250) maar is erg voedzaam.
pi_116079856
quote:

SPOILER
Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:19:38 #256
253447 Ethanolic
pi_116079892
quote:

SPOILER
Heb je een blackberry? :')
Deathlift or Die.
pi_116080019
Als straks school weer begint moet ik weer brood met kipfilet gaan eten :r

Mijn uni kantine verkoopt alleen maar troep, handig als je dirty bulkt op kroketten maar je kan er niks fatsoenlijks kopen. Je betaalt iets van 2 euro voor 250ml melk :')

Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
pi_116080110
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.
Ja, je kan het niet zien, maar het is denk ik het meest gevorderde van mij. Ik train m'n schouders twee keer per week, mooie traps/etc. doen wonderen. Een man met brede schouders ziet er 10x mooier uit, vind ik zelf.

Deze man hierboven zou zonder zijn brede schouders gewoon een ecto genoemd worden (althans, dat vermoedde heb ik). Nohomo :P
pi_116080179
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:19 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Heb je een blackberry? :')
Nee, maar een telefoon met een opvallende (herkenbare) kleur, vandaar die paint. ;(
pi_116080196
quote:

SPOILER
huh jij drukte toch 110/120kg
pi_116080299
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:26 schreef 16meter het volgende:

[..]

huh jij drukte toch 110/120kg
Nooit, ik post hier zelf amper (lees vaker mee). Als ik hier iets postte was het meer een vragen over voeding o.i.d.
pi_116080322
sorry, verkeerde :P

goed bezig trouwens
pi_116080392
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
Ik neem altijd een pak mee, of koop het bij aankomst bij de AH To Go. Heb het soms 5 uur ofzo in m'n tas, smaakt nog prima.
pi_116080531
Krijgen jullie ook een droge mond van kwark/yoghurt?
pi_116080708
Mn doel trouwens nav vorige posts (deze foto wordt 1000x gepost op dit forum) :')

maandag 27 augustus 2012 @ 20:36:00 #266
55709 Stereotomy
pi_116080753
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:

Lang houdbare melk met een schroefdop lijkt me een goede oplossing. Maar eenmaal open zou ik het wel die dag nog opdrinken, goede voedingsbodem voor bacterien, melk op kamertemperatuur.
pi_116080808
Stereotomy, mooie quote, net even opgezocht wat het betekent haha. Mooi :)
pi_116080867
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mn doel trouwens nav vorige posts (deze foto wordt 1000x gepost op dit forum) :')

[ afbeelding ]
dat dere cell tech
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:38:02 #269
55709 Stereotomy
pi_116080871
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef MrGuma het volgende:
Stereotomy, mooie quote, net even opgezocht wat het betekent haha. Mooi :)
Gouwe ouwe ;)
pi_116080990
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:38 schreef 16meter het volgende:

[..]

dat dere cell tech
En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:41:11 #271
253447 Ethanolic
pi_116081074
quote:

[ afbeelding ]
Kan je nog heel wat jaren doorgaan :P
Deathlift or Die.
  maandag 27 augustus 2012 @ 20:41:56 #272
253447 Ethanolic
pi_116081123

Full homo.
Wel gekuurd tho.
Deathlift or Die.
pi_116081683
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:

[..]

En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?
Cell-tech = juice = AAS. Wist ik zelf tot voor kort ook niet.

De grap komt waarschijnlijk van het feit dat allerlei grote bodybuilders zogenaamd hun gains te danken hebben aan MuscleTech Cell-Tech. En bodybuilders juicen bij het leven.
pi_116081794
quote:

[ afbeelding ]
Hopelijk heb je ook genoeg olie en photoshop skills :P
pi_116082038
Jezus wat is dit voor bullshit. Waarom zijn die strakkere modellen broeken tegenwoordig zo in? Ik vandaag nieuwe broeken kopen, dezelfde maat als altijd blijkt het een strak model te zijn, bij m'n kuiten zat het strak en bij m'n bovenbenen was het net een skinny.

Waar zijn die ouderwetse, simpele wijdere modellen gebleven? Al train je je benen maar een klein beetje dan kan je straks om de 2 maanden een nieuwe broek kopen... >.>
pi_116082437
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef MrGuma het volgende:

Waar zijn die ouderwetse, simpele wijdere modellen gebleven? Al train je je benen maar een klein beetje dan kan je straks om de 2 maanden een nieuwe broek kopen... >.>
alle winkels waar ze jeans verkopen
pi_116082535
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef 16meter het volgende:

[..]

alle winkels waar ze jeans verkopen
No shit. Maar ze zijn niet meer in verhouding. 3 wijde modellen tegenover een stuk of 7 strakkere modellen.
pi_116082572
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef Autobandje het volgende:
Als er op een product staat '0% vet' dan word ik onmiddelijk achterdochtig. Ik zou het lekker op naturel houden, maar eet wat je lekker vindt.
Yep. Bij producten waar het vet uit is gehaald zul je zien dat er een vorm van suiker bij is toegevoegd. Ik vermeid dan ook alle producten waar "light" o.i.d. op staat want 9 van de 10 keer is het suikergehalte flink verhoogd.
pi_116082608
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik neem altijd een pak mee, of koop het bij aankomst bij de AH To Go. Heb het soms 5 uur ofzo in m'n tas, smaakt nog prima.
pi_116086685
Wel herkenbaar ja. Nu school weer begint kan je weer van die kleffe boterhammen met kleffe kipfilet gaan eten. Sowieso ben ik geen fan van brood meenemen, het wordt zo snel klef/droog :r En in die schoolkantines verkopen ze inderdaad alleen maar troep. Best voer wat je er kan krijgen is een broodje tonijnsalade met een schijfje gekookt ei...toch maar eens iets op gaan verzinnen.
pi_116086894
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel herkenbaar ja. Nu school weer begint kan je weer van die kleffe boterhammen met kleffe kipfilet gaan eten. Sowieso ben ik geen fan van brood meenemen, het wordt zo snel klef/droog :r En in die schoolkantines verkopen ze inderdaad alleen maar troep. Best voer wat je er kan krijgen is een broodje tonijnsalade met een schijfje gekookt ei...toch maar eens iets op gaan verzinnen.
Je kan ook hardgekookte eieren meenemen in een bakje maar ik denk niet dat dat lekker is.

Brood krijgt altijd zo'n rare smaak als je het meeneemt ;(
pi_116086973
quote:
Ik doe het zelf niet hoor en het is misschien wat overdreven; in de youtube filmpjes van kai greene zie je dat hij tupperware heeft met daarin sla, rijst en kipfilet. Misschien een optie? Naast pasta en op zich kan je je brood ook daarin doen toch? Blijft het (denk ik?) langer goed/houdbaar.

Maar ik zou inderdaad ook wel wat goede mogelijkheden willen hebben, nog maar een weekje studievrij.
pi_116087335
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik doe het zelf niet hoor en het is misschien wat overdreven; in de youtube filmpjes van kai greene zie je dat hij tupperware heeft met daarin sla, rijst en kipfilet. Misschien een optie? Naast pasta en op zich kan je je brood ook daarin doen toch? Blijft het (denk ik?) langer goed/houdbaar.

Maar ik zou inderdaad ook wel wat goede mogelijkheden willen hebben, nog maar een weekje studievrij.
Heb net 2 bakjes gemaakt, 1 met spruiten + kip en 1 met rijst, tonijn, augurk, tomaat en komkommer :) Ik zal voor de 1e keer wel rare blikken krijgen van mn klasgenoten, maar ik neem liever dit mee dan een boel boterhammen. Je moet gewoon aan het begin van de week al voor meerdere dagen rijst klaarmaken, sta je elke avond maar kwartiertje in de keuken :)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:30:54 #284
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_116087401
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Nic1 het volgende:

[..]

Yep. Bij producten waar het vet uit is gehaald zul je zien dat er een vorm van suiker bij is toegevoegd. Ik vermeid dan ook alle producten waar "light" o.i.d. op staat want 9 van de 10 keer is het suikergehalte flink verhoogd.
Wat het probleem bij veel mensen ook is dat ze dan Light spul hebben maar dan gewoon de helft meer wegkanen. Averechts.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_116087642
quote:
gewoon IF doen en alleen 's avonds (thuis) eten

nooit meer gezeik met zooi meesjouwen, zes maaltijden per dag en ander geouwehoer
pi_116087873
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Meal management 101
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 27 augustus 2012 @ 22:47:15 #287
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_116088275
Iemand hier die een goede methode heeft om kipfilet te grillen? Grillpan geprobeerd maar dit wordt echt een grote bende..
BEASTMODE
pi_116088324
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand hier die een goede methode heeft om kipfilet te grillen? Grillpan geprobeerd maar dit wordt echt een grote bende..
in een airgrill
pi_116088330
George Foreman grill
pi_116088641
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:48 schreef 16meter het volgende:
George Foreman grill
Ik dacht dus dat het niet zoveel uitmaakte in tegenstelling tot mijn grill, maar die George Foreman staat schuin waardoor het olie weg druipt, dat is wel ideaal.
If not now, then when.
pi_116089056
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Als je aan het cutten bent gewoon eten als je het lekker vindt, alleen op je cal letten :)

Maakt totaal niet uit wat je eet dus niet zo strikt doen joh.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_116089588
quote:
14s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Kerol het volgende:

[..]

Als je aan het cutten bent gewoon eten als je het lekker vindt, alleen op je cal letten :)

Maakt totaal niet uit wat je eet dus niet zo strikt doen joh.
In feite maakt het wel uit. Hoe beter de voedingsbron, hoe beter de kwaliteit van eiwitten, koolhydraten of vetten.
If not now, then when.
pi_116089612
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik dacht dus dat het niet zoveel uitmaakte in tegenstelling tot mijn grill, maar die George Foreman staat schuin waardoor het olie weg druipt, dat is wel ideaal.
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:48 schreef 16meter het volgende:
George Foreman grill

Die had pas een fysiek
pi_116089667
did he even lift?
pi_116091772
Ik vind het fysiek van Triple H altijd wel nice, die WWE wrestler. Niet direct aesthetic, maar gewoon beastmode:

pi_116092453
quote:
Ideaal een ijskast en een magnetron op het werk. En toch gebruikt bijna niemand het. :)
pi_116092565
If not now, then when.
pi_116094189
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef 16meter het volgende:
did he even lift?
Hij deed strongman shit.

Hij tilde koeien, hakte hout en trekte auto's
pi_116095763
quote:
Gewoon rijst met kip of tartaar ofzo meenemen in bakjes en bij de uni in de magnetron doen. _O_
Of toch du vader?
pi_116095766
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In feite maakt het wel uit. Hoe beter de voedingsbron, hoe beter de kwaliteit van eiwitten, koolhydraten of vetten.
12kg kwijt en krachtgains gemaakt in 4 maanden op een junk dieet, come@me
Of toch du vader?
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 05:28:56 #301
77130 star_gazer
pi_116095847
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 04:39 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Gewoon rijst met kip of tartaar ofzo meenemen in bakjes en bij de uni in de magnetron doen. _O_
Dit. Er is vast wel een studievereniging met een magnetron.

Brood :N
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')