SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Failure is success if we learn from it.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:14 schreef VeniVidiViciV het volgende:
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Die foto heb je al een keer laten zien xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
Ohquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:15 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Die foto heb je al een keer laten zien xD
Ziet er wel goed uit hoor daar niet van
Ja, moet je makkelijk kunnen wegkrijgen. Zit ook niet zoveel aan kcal in (250) maar is erg voedzaam.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:12 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Waar haal je die? Ik heb alleen een grote AH in de buurt (vlakbij de bushalte), andere supermarkten liggen wat verder.
En zo'n bak moet je dus in een keer nuttigen?
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:Heb je een blackberry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Ja, je kan het niet zien, maar het is denk ik het meest gevorderde van mij. Ik train m'n schouders twee keer per week, mooie traps/etc. doen wonderen. Een man met brede schouders ziet er 10x mooier uit, vind ik zelf.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij wel goede traps of niet? Net niet te zien.
Nee, maar een telefoon met een opvallende (herkenbare) kleur, vandaar die paint.quote:
F*ck it, laat ik maar ook m'n foto (een jaar en een paar maanden, bezig) posten:huh jij drukte toch 110/120kgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit, ik post hier zelf amper (lees vaker mee). Als ik hier iets postte was het meer een vragen over voeding o.i.d.quote:
Ik neem altijd een pak mee, of koop het bij aankomst bij de AH To Go. Heb het soms 5 uur ofzo in m'n tas, smaakt nog prima.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
Lang houdbare melk met een schroefdop lijkt me een goede oplossing. Maar eenmaal open zou ik het wel die dag nog opdrinken, goede voedingsbodem voor bacterien, melk op kamertemperatuur.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:22 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik zit er aan te denken om gewoon een pak melk mee te nemen maar hoe lang blijft melk goed buiten koeling? Ik weet dat het al heel snel anders gaat smaken als je het even laat staan.
dat dere cell techquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Mn doel trouwens nav vorige posts (deze foto wordt 1000x gepost op dit forum)
[ afbeelding ]
Gouwe ouwequote:Op maandag 27 augustus 2012 20:37 schreef MrGuma het volgende:
Stereotomy, mooie quote, net even opgezocht wat het betekent haha. Mooi
En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?quote:
Kan je nog heel wat jaren doorgaanquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
Cell-tech = juice = AAS. Wist ik zelf tot voor kort ook niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:39 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
En dat is (ik weet vrij weinig over hulpmiddelen a la AAS? doping etc.)?
Hopelijk heb je ook genoeg olie en photoshop skillsquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:35 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[ afbeelding ]
alle winkels waar ze jeans verkopenquote:Op maandag 27 augustus 2012 20:59 schreef MrGuma het volgende:
Waar zijn die ouderwetse, simpele wijdere modellen gebleven? Al train je je benen maar een klein beetje dan kan je straks om de 2 maanden een nieuwe broek kopen... >.>
No shit. Maar ze zijn niet meer in verhouding. 3 wijde modellen tegenover een stuk of 7 strakkere modellen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
alle winkels waar ze jeans verkopen
Yep. Bij producten waar het vet uit is gehaald zul je zien dat er een vorm van suiker bij is toegevoegd. Ik vermeid dan ook alle producten waar "light" o.i.d. op staat want 9 van de 10 keer is het suikergehalte flink verhoogd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:54 schreef Autobandje het volgende:
Als er op een product staat '0% vet' dan word ik onmiddelijk achterdochtig. Ik zou het lekker op naturel houden, maar eet wat je lekker vindt.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een pak mee, of koop het bij aankomst bij de AH To Go. Heb het soms 5 uur ofzo in m'n tas, smaakt nog prima.
Je kan ook hardgekookte eieren meenemen in een bakje maar ik denk niet dat dat lekker is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel herkenbaar ja. Nu school weer begint kan je weer van die kleffe boterhammen met kleffe kipfilet gaan eten. Sowieso ben ik geen fan van brood meenemen, het wordt zo snel klef/droogEn in die schoolkantines verkopen ze inderdaad alleen maar troep. Best voer wat je er kan krijgen is een broodje tonijnsalade met een schijfje gekookt ei...toch maar eens iets op gaan verzinnen.
Ik doe het zelf niet hoor en het is misschien wat overdreven; in de youtube filmpjes van kai greene zie je dat hij tupperware heeft met daarin sla, rijst en kipfilet. Misschien een optie? Naast pasta en op zich kan je je brood ook daarin doen toch? Blijft het (denk ik?) langer goed/houdbaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Wel herkenbaar ja. Nu school weer begint kan je weer van die kleffe boterhammen met kleffe kipfilet gaan eten. Sowieso ben ik geen fan van brood meenemen, het wordt zo snel klef/droogEn in die schoolkantines verkopen ze inderdaad alleen maar troep. Best voer wat je er kan krijgen is een broodje tonijnsalade met een schijfje gekookt ei...toch maar eens iets op gaan verzinnen.
Heb net 2 bakjes gemaakt, 1 met spruiten + kip en 1 met rijst, tonijn, augurk, tomaat en komkommerquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet hoor en het is misschien wat overdreven; in de youtube filmpjes van kai greene zie je dat hij tupperware heeft met daarin sla, rijst en kipfilet. Misschien een optie? Naast pasta en op zich kan je je brood ook daarin doen toch? Blijft het (denk ik?) langer goed/houdbaar.
Maar ik zou inderdaad ook wel wat goede mogelijkheden willen hebben, nog maar een weekje studievrij.
Wat het probleem bij veel mensen ook is dat ze dan Light spul hebben maar dan gewoon de helft meer wegkanen. Averechts.quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:11 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Yep. Bij producten waar het vet uit is gehaald zul je zien dat er een vorm van suiker bij is toegevoegd. Ik vermeid dan ook alle producten waar "light" o.i.d. op staat want 9 van de 10 keer is het suikergehalte flink verhoogd.
gewoon IF doen en alleen 's avonds (thuis) etenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Meal management 101quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:24 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik doe het zelf niet hoor en het is misschien wat overdreven; in de youtube filmpjes van kai greene zie je dat hij tupperware heeft met daarin sla, rijst en kipfilet. Misschien een optie? Naast pasta en op zich kan je je brood ook daarin doen toch? Blijft het (denk ik?) langer goed/houdbaar.
Maar ik zou inderdaad ook wel wat goede mogelijkheden willen hebben, nog maar een weekje studievrij.
in een airgrillquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:47 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand hier die een goede methode heeft om kipfilet te grillen? Grillpan geprobeerd maar dit wordt echt een grote bende..
Ik dacht dus dat het niet zoveel uitmaakte in tegenstelling tot mijn grill, maar die George Foreman staat schuin waardoor het olie weg druipt, dat is wel ideaal.quote:
Als je aan het cutten bent gewoon eten als je het lekker vindt, alleen op je cal lettenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:47 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Yeah right, dan BP je na een jaar meer dan 180 kg (0,5kg zijn toch de minimum). Je kan best 2 weken blijven steken op een gewicht.
Vraagje (aangezien ik niet veel weet over voeding): Is deze (kwark+yoghurt) enigszins goed?
[ afbeelding ]
Lekker is die namelijk wel.
In feite maakt het wel uit. Hoe beter de voedingsbron, hoe beter de kwaliteit van eiwitten, koolhydraten of vetten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:02 schreef Kerol het volgende:
[..]
Als je aan het cutten bent gewoon eten als je het lekker vindt, alleen op je cal letten
Maakt totaal niet uit wat je eet dus niet zo strikt doen joh.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat het niet zoveel uitmaakte in tegenstelling tot mijn grill, maar die George Foreman staat schuin waardoor het olie weg druipt, dat is wel ideaal.
quote:
Ideaal een ijskast en een magnetron op het werk. En toch gebruikt bijna niemand het.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Gewoon rijst met kip of tartaar ofzo meenemen in bakjes en bij de uni in de magnetron doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
12kg kwijt en krachtgains gemaakt in 4 maanden op een junk dieet, come@mequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In feite maakt het wel uit. Hoe beter de voedingsbron, hoe beter de kwaliteit van eiwitten, koolhydraten of vetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |